Jak sprzedawa膰 produkty premium? (marketing marek luksusowych, drogie produkty)

Jak sprzedawa膰 produkty premium? (marketing marek luksusowych, drogie produkty)

UniqueSEO - Performance Branding Marketing & Ads
UniqueSEO - Performance Branding Marketing & Ads
Jak sprzedawa膰 produkty premium? (marketing marek luksusowych, drogie produkty)
Jak sprzedawa膰 produkty premium? (marketing marek luksusowych, drogie produkty) 1
/
Seo jak zacz膮膰

Jak sprzedawa膰 produkty premium? (marketing marek luksusowych, drogie produkty)

Jak sprzedawa膰 drogie produkty? I dlaczego robi si臋 to inaczej ni偶 produkty szybko zbywalne lub takie kt贸re u偶ywamy na co dzie艅, lub s膮 tanie?

Poka偶臋 ci tak偶e jak ustawi膰 reklamy na facebooku i google.

O tym dzisiaj.

Zapraszam!

馃POBIERZ SW脫J DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety kt贸re spowoduj膮 znaczny wzrost Twoich zarobk贸w i sprzeda偶y.馃捀馃捀馃捀

馃攼 Twoje dane s膮 bezpieczne.馃攼 (sekrety prosto ze 藕r贸d艂a, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Dzisiaj poka偶臋 Ci jak sprzedawa膰 produkty luksusowe za pomoc膮 reklam.

Ale na wst臋pie, zapraszam do subskrybowania mojego kana艂u na YouTube!

Zanim zaczniemy, mam ma艂e 膰wiczenie.

Zobacz na filmie 2 torebki.

Albo inny przyk艂ad.

Restauracje.

To s膮 rzeczywiste reklamy jakie wy艣wietlaj膮 si臋 na facebooku.

Jeden z tych przyk艂ad贸w przedstawia 偶e chcesz zaspokoi膰 swoje potrzeby. Kupi膰 torebk臋, jaki艣 ubranie, co艣 do jedzenia.

Drugi to samo, ale co艣 jeszcze.

Ludzie chc膮 odczu膰 co艣 dodatkowo. Poczucie dobrobytu, uczucie lepszej jako艣ci. Chc膮 by膰 lepiej obs艂u偶eni, przez uprzejme osoby.

Chc膮 nawet 偶eby obs艂uga inaczej z nimi rozmawia艂a. W specjalny spos贸b.

Chc膮 poczu膰 si臋 w lepszej klasie spo艂ecznej.

Zale偶y nam na statusie spo艂ecznym.

Dlatego cz臋sto wybieramy co艣 co ma logo.

Czyli pierwsz膮 rzecz膮 kt贸r膮 musisz zrozumie膰 je艣li chcesz sprzedawa膰 swoje produkty po wy偶szej cenie to to jak chc膮 si臋 czu膰 Twoi przyszli klienci.

I jak oni si臋 czuj膮 kiedy z Tob膮 rozmawiaj膮 i kiedy widz膮 Twoje reklamy.

Czy sprzedajesz status i przynale偶no艣膰 do lepszej grupy?

Najcz臋stsze b艂臋dy je艣li chodzi o sprzeda偶 produkt贸w luksusowych

Najcz臋stsze b艂臋dy je艣li chodzi o sprzeda偶 produkt贸w premium:

  • brak profesjonalizmu w sprzeda偶y i reklamach
  • zbytnie skupienie si臋 na cenie
  • kopiowanie strategii typowych dla DTC
  • b艂臋dna struktura lejka marketingowego TOFU-MOFU -BOFU
  • Zbyt du偶o m贸wienia o tym dlaczego powinni kupi膰 (cechy produkty, a nie benefity, czyli status)

Najwa偶niejsze elementy jak sprzedawa膰 dobra luksusowe

Najwa偶niejsze elementy jak sprzedawa膰 produkty premium:

  • w reklamach, na stronie www, w sklepie stacjonarnym musisz mie膰 bardzo du偶o benefit贸w i pokazywa膰 lepszo艣膰, status
  • musisz budowa膰 sw贸j brand jako luksusowy (long term strategy, nie my艣l 偶e otworzysz dropshipping od chi艅czyka, sklep zrobisz w kolorach czarno z艂otych i ludzie b臋d膮 kupowa膰)
  • skupiasz si臋 na budowaniu postrzegania wysokiej warto艣ci (nie chodzi mi o marketing bezpo艣redni, gdzie w ofertach zwi臋ksza si臋 warto艣膰 produktu poprzez dodawanie gratis贸w do zam贸wienia)
  • skupiasz si臋 na budowaniu zaufania do marki

Zanim przejdziemy do tego jak ustawia膰 reklamy…

Wszystkie te zasady kt贸re om贸wili艣my mo偶esz stosowa膰 zar贸wno w us艂ugach, jak i ecommerce.

Mamy w艂a艣nie u siebie w UniqueSEO zar贸wno klient贸w na us艂ugi premium jak i produkty, jeden z tych kt贸re sprzedawa艂y si臋 doskonale na pocz膮tku sezonu to by艂y pergole ogrodowe premium, kt贸re kosztowa艂y w wersji marketowej 1000 z艂, a my sprzedawali艣my pergole w wersji premium klientowi za 10.000. Tak samo bi偶uteria, zegarki, ubrania i co tylko zdo艂asz wymy艣li膰.

Zacznijmy z reklamami.

Na ka偶dym etapie lejka musz膮 dotyka膰 innych problem贸w.

diagram marketingowy jak budowa膰 艣wiadomo艣膰 za pomoc膮 reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawd藕 nasz膮 ofert臋

KONIEC REKLAMY

Podstawowym b艂臋dem w reklamach jest to 偶e dotykaj膮 one tylko ostatniego kroku, tak jakby wszyscy szukali akurat rozwi膮zania kt贸re oferujesz.

A tak nie jest.

Wi臋kszo艣膰 rynku Ciebie nie zna i najpierw musisz zbudowa膰 艣wiadomo艣膰 i ch臋膰 po偶膮dania.

Nie艣wiadomi

-reklama zegarka, sprawd藕 mark臋

艢wiadomi potrzeby/problemu

Na kolejnym etapie ju偶 bardziej naciskamy na sprzeda偶, lub lead generation.

Tutaj jest to ciekawie zrobione, gdzie nawet w tre艣ci reklamy s膮 oznaczenia katalogowe.

艢wiadomi rozwi膮zania

Mamy np sezon letni wi臋c…

艢wiadomi produktu

To ju偶 jest typowa reklama direct response.

Konkretny produkt.

W tej reklamie ja bym bardziej podkre艣li艂 status. Jak dla mnie przyk艂ad Apart na filmie jest bardzo s艂aby.

Co dalej?

Otw贸rz teraz swoje konto reklamowe i przejrzyj czy reklamy odpowiadaj膮 艣wiadomo艣ci i miejscu klienta w lejku marketingowym.

Najprawdopodobniej b臋dziesz mie膰 zbyt du偶o reklam kt贸re nachalnie naciskaj膮 na sprzeda偶, a za ma艂o tych kt贸re buduj膮 艣wiadomo艣膰 i eksponuj膮 problem klienta.

Jak optymalizowa膰 reklamy Facebook dla produkt贸w luksusowych?

  • Zawsze ustawiaj g艂贸wn膮 konwersj臋. Jest wiele szk贸艂, jedni w ecommerce zalecaj膮 na pocz膮tku optymalizowanie pod dodanie do koszyka, ja zalecam zakup
  • Ca艂a struktura lejka jest wa偶niejsza ni偶 poszczeg贸lne elementy dzia艂aj膮ce jako wyrwane z kontekstu
  • Wysoka cz臋stotliwo艣膰 wy艣wietlanych reklam, w szczeg贸lno艣ci w reklamach remarketingowych nie jest z艂a a wr臋cz raczej po偶膮dana, aby konsumenci nas zapami臋tali. W dodatku je艣li produkt jest drogi to ludzie maj膮 znacznie wyd艂u偶on膮 艣cie偶k臋 zakupow膮 i musz膮 d艂u偶ej widywa膰 Twoje reklamy
  • D艂ugie teksty reklam sprzeda偶owe, wp艂ywaj膮ce na emocje i pisane w stylu direct response dzia艂aj膮 ZAWSZE lepiej ni偶 kr贸tkie
  • Nawet jak masz bardzo drogi produkt i nie sprzeda偶 „mitycznych” 50 sztuk to si臋 nie przejmuj (reklama i tak dzia艂a mimo 偶e nie wysz艂a z fazy uczenia)
  • Zwracaj uwag臋 jakie grafiki/filmy dajesz bo konsument uto偶samia si臋 z awatarem z reklamy, je艣li sprzedajesz bi偶uteri臋 dla kobiet to nie dawaj nastolatek

Jak optymalizowa膰 reklamy Google dla produkt贸w luksusowych?

Kampanie powiniene艣 ustrukturyzowa膰 w ten spos贸b:

  • Performance Max (z podzia艂em na grupy produkt贸w)
  • Display (g艂贸wnie remarketing)
  • Sie膰 wyszukiwania:
    • S艂owa transakcyjne (produkty, us艂ugi)
    • Tw贸j brand
    • Brand konkurencji

Jak sprzedawa膰 drogie produkty luksusowe?

Istnieje wiele sposob贸w na sprzeda偶 produkt贸w premium. Oto kilka wskaz贸wek:

  • Okre艣l swoj膮 grup臋 docelow膮. Kim s膮 Twoi potencjalni klienci? Jakie s膮 ich potrzeby i problemy? Jakie korzy艣ci szukaj膮 w produktach premium? Kiedy ju偶 zrozumiesz swoj膮 grup臋 docelow膮, mo偶esz dostosowa膰 swoje produkty i marketing tak, aby by艂y dla nich atrakcyjne.
  • Stw贸rz produkty, kt贸re s膮 wyj膮tkowe i warto艣ciowe. Produkty premium powinny oferowa膰 co艣 wi臋cej ni偶 produkty podstawowe. Powinny by膰 lepsze jako艣ciowo, oferowa膰 wi臋cej funkcji lub korzy艣ci, lub by膰 po prostu bardziej ekskluzywne.
  • Ustaw odpowiedni膮 cen臋. Produkty premium powinny by膰 dro偶sze ni偶 produkty podstawowe, ale nie powinny by膰 tak drogie, 偶e odstrasz膮 potencjalnych klient贸w. Musisz znale藕膰 dobr膮 r贸wnowag臋 mi臋dzy cen膮 a warto艣ci膮 oferowan膮 przez produkt.
  • Wykorzystaj moc marketingu. Aby sprzedawa膰 produkty premium, musisz dotrze膰 do swojej grupy docelowej i przekona膰 ich, 偶e warto kupi膰 Tw贸j produkt. Wykorzystaj r贸偶ne kana艂y marketingowe, takie jak reklama online, marketing tre艣ciowy i media spo艂eczno艣ciowe, aby dotrze膰 do swojej grupy docelowej i zaprezentowa膰 jej swoje produkty.
  • Oferuj doskona艂膮 obs艂ug臋 klienta. Klienci, kt贸rzy kupuj膮 produkty premium, oczekuj膮 doskona艂ej obs艂ugi klienta. Upewnij si臋, 偶e Twoja obs艂uga klienta jest dost臋pna i pomocna, a klienci b臋d膮 zadowoleni z zakupu.

Stosuj膮c si臋 do tych wskaz贸wek, mo偶esz zwi臋kszy膰 swoje szanse na sprzeda偶 produkt贸w premium.

Oto kilka dodatkowych wskaz贸wek, kt贸re mog膮 Ci si臋 przyda膰 w sprzeda偶y produkt贸w premium i luksusowych:

  • U偶yj wysokiej jako艣ci zdj臋膰 i film贸w. Produkty premium powinny by膰 prezentowane w najlepszym 艣wietle. U偶yj wysokiej jako艣ci zdj臋膰 i film贸w, aby podkre艣li膰 pi臋kno i wyj膮tkowo艣膰 Twoich produkt贸w.
  • Opowiedz histori臋 swojego produktu. Ludzie lubi膮 kupowa膰 produkty, kt贸re maj膮 histori臋. Opowiedz histori臋 swojego produktu, aby klienci mogli si臋 z nim bardziej uto偶sami膰.
  • Stw贸rz poczucie ekskluzywno艣ci. Produkty premium powinny by膰 dost臋pne tylko dla wybranych. Stw贸rz poczucie ekskluzywno艣ci, aby klienci czuli si臋 wyj膮tkowo, kupuj膮c Tw贸j produkt.
  • Oferuj gwarancj臋 satysfakcji. Klienci, kt贸rzy kupuj膮 produkty premium, oczekuj膮 gwarancji satysfakcji. Oferuj膮c gwarancj臋 satysfakcji, mo偶esz zapewni膰 klientom, 偶e nie pope艂ni膮 b艂臋du kupuj膮c Tw贸j produkt.

Z nami ka偶da firma mo偶e si臋 rozwija膰. Tworzymy firmy i rozwijamy istniej膮ce w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z reszt膮 zobacz co mo偶emy osi膮gn膮膰 w kilka miesi臋cy:

Czy warto inwestowa膰 w seo: dlaczego pozycjonowanie si臋 op艂aca

Zacznij wsp贸艂prac臋 z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bie偶膮co jeste艣my zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawa膰 Tobie to co najlepiej dzia艂a. Konkretny wynik, bez przepalania bud偶etu. Dla ka偶dego zadania posiadamy wyszkolonych specjalist贸w, kt贸rzy dowioz膮 obiecane wyniki.

Skontaktuj si臋 z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko poj臋ty marketing internetowy

Jak bardzo spodoba艂a Ci si臋 ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby oceni膰! (dobre opinie sprawiaj膮, 偶e piszemy wi臋cej)

艢rednia ocena 0 / 5. Liczba g艂os贸w: 0

Jeszcze nie ma g艂os贸w. B膮d藕 pierwsz膮 osob膮.

Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i ca艂膮 strategi臋 ecommerce. Nie czekaj, do艂膮cz do nas!
Jak sprzedawa膰 produkty premium? (marketing marek luksusowych, drogie produkty)
U偶ywamy plik贸w cookie na naszej stronie internetowej, aby zapewni膰 Ci najbardziej odpowiednie wra偶enia, zapami臋tuj膮c Twoje preferencje. Klikaj膮c 鈥濧kceptuj臋鈥, wyra偶asz zgod臋 na u偶ywanie plik贸w cookie. Je艣li nie wyra偶asz zgody, ustawienia dotycz膮ce plik贸w cookies mo偶esz zmieni膰 w swojej przegl膮darce.
Czytaj wi臋cej