Zawartość strony
Jak sprzedawać drogie produkty? I dlaczego robi się to inaczej niż produkty szybko zbywalne lub takie które używamy na co dzień, lub są tanie?
Pokażę ci także jak ustawić reklamy na facebooku i google.
O tym dzisiaj.
Zapraszam!
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Dzisiaj pokażę Ci jak sprzedawać produkty luksusowe za pomocą reklam.
Ale na wstępie, zapraszam do subskrybowania mojego kanału na YouTube!
Zanim zaczniemy, mam małe ćwiczenie.
Zobacz na filmie 2 torebki.
Albo inny przykład.
Restauracje.
To są rzeczywiste reklamy jakie wyświetlają się na facebooku.
Jeden z tych przykładów przedstawia że chcesz zaspokoić swoje potrzeby. Kupić torebkę, jakiś ubranie, coś do jedzenia.
Drugi to samo, ale coś jeszcze.
Ludzie chcą odczuć coś dodatkowo. Poczucie dobrobytu, uczucie lepszej jakości. Chcą być lepiej obsłużeni, przez uprzejme osoby.
Chcą nawet żeby obsługa inaczej z nimi rozmawiała. W specjalny sposób.
Chcą poczuć się w lepszej klasie społecznej.
Zależy nam na statusie społecznym.
Dlatego często wybieramy coś co ma logo.
Czyli pierwszą rzeczą którą musisz zrozumieć jeśli chcesz sprzedawać swoje produkty po wyższej cenie to to jak chcą się czuć Twoi przyszli klienci.
I jak oni się czują kiedy z Tobą rozmawiają i kiedy widzą Twoje reklamy.
Czy sprzedajesz status i przynależność do lepszej grupy?
Najczęstsze błędy jeśli chodzi o sprzedaż produktów premium:
Najważniejsze elementy jak sprzedawać produkty premium:
Zanim przejdziemy do tego jak ustawiać reklamy…
Wszystkie te zasady które omówiliśmy możesz stosować zarówno w usługach, jak i ecommerce.
Mamy właśnie u siebie w UniqueSEO zarówno klientów na usługi premium jak i produkty, jeden z tych które sprzedawały się doskonale na początku sezonu to były pergole ogrodowe premium, które kosztowały w wersji marketowej 1000 zł, a my sprzedawaliśmy pergole w wersji premium klientowi za 10.000. Tak samo biżuteria, zegarki, ubrania i co tylko zdołasz wymyślić.
Zacznijmy z reklamami.
Na każdym etapie lejka muszą dotykać innych problemów.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Podstawowym błędem w reklamach jest to że dotykają one tylko ostatniego kroku, tak jakby wszyscy szukali akurat rozwiązania które oferujesz.
A tak nie jest.
Większość rynku Ciebie nie zna i najpierw musisz zbudować świadomość i chęć pożądania.
Nieświadomi
-reklama zegarka, sprawdź markę
Świadomi potrzeby/problemu
Na kolejnym etapie już bardziej naciskamy na sprzedaż, lub lead generation.
Tutaj jest to ciekawie zrobione, gdzie nawet w treści reklamy są oznaczenia katalogowe.
Świadomi rozwiązania
Mamy np sezon letni więc…
Świadomi produktu
To już jest typowa reklama direct response.
Konkretny produkt.
W tej reklamie ja bym bardziej podkreślił status. Jak dla mnie przykład Apart na filmie jest bardzo słaby.
Otwórz teraz swoje konto reklamowe i przejrzyj czy reklamy odpowiadają świadomości i miejscu klienta w lejku marketingowym.
Najprawdopodobniej będziesz mieć zbyt dużo reklam które nachalnie naciskają na sprzedaż, a za mało tych które budują świadomość i eksponują problem klienta.
Kampanie powinieneś ustrukturyzować w ten sposób:
Istnieje wiele sposobów na sprzedaż produktów premium. Oto kilka wskazówek:
Stosując się do tych wskazówek, możesz zwiększyć swoje szanse na sprzedaż produktów premium.
Oto kilka dodatkowych wskazówek, które mogą Ci się przydać w sprzedaży produktów premium i luksusowych:
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)