Zawartość strony
Jeśli chodzi o generowanie leadów lub komunikację z klientami, e-mail marketing jest nadal preferowanym medium dla wielu firm.
I nie bez powodu. Prawie 70% marketerów twierdzi, że ich działania e-mail marketingowe zapewniają zdrowy zwrot z inwestycji.
Jednak marketing e-mailowy może być skuteczny tylko wtedy, gdy wiesz, jak przygotować prawie idealne wiadomości e-mail; takie, które użytkownicy lubią znajdować w swojej skrzynce odbiorczej.
Optymalizacja każdego elementu wiadomości e-mail może przynieść wiele spostrzeżeń i możliwości ulepszeń, aby osiągnąć cele biznesowe.
W tym poście przeanalizujemy i przyjrzymy się pięciu komponentom wiadomości e-mail oraz pokażemy Tobie, jak tworzyć takie newslettery, które inni będą z chęcią czytać. Oto elementy typowego e-maila, które omówimy w tym poście:
Więc zacznijmy, „Jak Napisać E Mail Przykłady MOCNYCH Konwersji”.
Temat/nagłówek wiadomości e-mail jest najważniejszym czynnikiem dla użytkowników, aby w ogóle zdecydowali się otworzyć wiadomość od Ciebie. Bez względu na to, jak świetną treść zawiera Twoja wiadomości, jeśli temat nie zachęci użytkowników do otwarcia wiadomości e-mail, to wyląduje w koszu.
Powinieneś poświęcić tyle samo wysiłku na przemyślenie tematu wiadomości e-mail, co podczas tworzenia samego tekstu. Oto kilka ważnych czynników, które należy wziąć pod uwagę przed napisaniem tematu:
Zbyt długi wiersz może nie pojawić się w całości w skrzynce odbiorczej użytkownika. Zbyt krótki wiersz może nie zawierać informacji o tym, co e-mail ma do zaoferowania.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Chociaż nie ma magicznej liczby określającej najbardziej efektywną długość tematu wiadomości, niektóre badania dają nam punkt odniesienia.
Badanie z BuZZsumo pokazuje, że nagłówki w reklamach, które mają około 15 słów są najbardziej popularne i zapewnia to najwyższą szybkość odczytu.
Co więcej, 43% e-maili jest otwieranych najpierw na urządzeniach mobilnych.
Rozsądnie byłoby użyć jeszcze krótszych tematów, jeśli Twoi użytkownicy korzystają głównie z urządzeń mobilnych. Należy pamiętać, że najpopularniejsze telefony komórkowe pozwalają wyświetlić tylko 30-40 znaków w tym polu.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Napisz teksty tematów zawierające wyzwalacze psychologiczne, które wpływają na zachowanie kupującego. Na przykład:
Możesz wzbudzić ciekawość wśród użytkowników, nie ujawniając całkowicie, co e-mail ma do zaoferowania. Może to skłonić użytkowników do otwarcia wiadomości, aby znaleźć odpowiedź.
Jeśli użytkownik nie ma powodu, by sądzić, że akcja (otwarcie wiadomości e-maila) ujawni coś wartościowego, to pozostanie nieprzeczytany.
Ciekawość może dobrze współpracować z kampaniami e-mailowymi, ponieważ użytkownicy są świadomi Twojej marki i mają kontekst dla Twojej firmy.
Możesz użyć pilności w swoich tematach, aby użytkownicy otwierali Twoje e-maile.
Oferuj swoim użytkownikom lukratywne oferty o ograniczonym czasie ważności. Wzmianka o tym w temacie może zmusić użytkowników do otwarcia wiadomości, aby nie przegapić oferty.
Oferuj spersonalizowane treści, rabaty, oferty promocyjne lub inne wyjątkowe zachęty. Jeśli wiersz tematu wspomina, że e-mail zawiera coś ekskluzywnego dla użytkowników, poczują się docenieni i sprawdzą, czym jest ta ekskluzywna oferta.
Nie możesz z góry wiedzieć, który będzie miał najwyższy współczynnik otwarć i CTR.
Wiersz tematu, który sprawdził się doskonale w przypadku jednej firmy, może nie zadziałać w przypadku wiadomości dla innej firmy. Wszystko zależy od Twoich odbiorców i tego, czego pragną.
Możesz jednak dowiedzieć się, co działa najlepiej. Po prostu testuj wersje A/B/X.
Często firmy używają nazwy firmy, nazwy marki, nazwy produktu, nazwiska osoby lub po prostu adresu e-mail jako nazwy nadawcy wiadomości e-mail. Niestety przy ustalaniu nazwy nadawcy nie poświęca się z reguły zbyt wiele uwagi.
Ignorowanie nazw nadawców może Ciebie jednak drogo kosztować.
O znaczeniu nazwy nadawcy wiadomości e-mail świadczy fakt, że ponad 40% użytkowników zgłasza wiadomości e-mail jako spam tylko na podstawie nazwy nadawcy.
Najlepszym wyborem nazwy nadawcy dla Twoich e-maili powinno być to, do czego Twoi użytkownicy odnoszą się najbardziej.
Dla dużych firm używanie nazwy marki jako nazwy nadawcy wydaje się oczywistym wyborem. Jednak w przypadku mniejszych firm używanie nazwiska ich założyciela — który prawdopodobnie ma większy zasięg — wraz z nazwą marki może prowadzić do lepszej otwieralności poczty e-mail.
Obrazy stały się dziś istotną częścią e-maili.
Jednak ich używanie w wiadomościach e-mail wymaga uwzględnienia wielu czynników.
Ile obrazów to za dużo? Zależy wszystko od rodzaju wiadomości i odbiorców, do których kierujesz reklamy. Patrząc na skuteczność poprzednich kampanii e-mailowych, możesz określić liczbę obrazów, z którymi Twoi użytkownicy czują się najbardziej komfortowo.
Także sprawdź u siebie ile dodać obrazków w wiadomości e-mail tak aby zapewniały najwyższy współczynnik klikalności.
Wiele klientów poczty e-mail nie wyświetla automatycznie obrazów w wiadomościach e-mail. Wymagają od użytkowników kliknięcia przycisku „Wyświetl obrazy”, aby pobrać obrazy. Kiedy użytkownicy tego nie zrobią, dostaną pusty e-mail pozbawiony grafik.
Jednak znaczniki HTML alt nadal mogą pomóc w wyświetlaniu informacji w wiadomości e-mail. Na przykład tekst alternatywny pozwala wyświetlać tekst zamiast obrazów, gdy klient poczty ich nie wyświetli.
Istnieje wiele formatów plików obrazów, których można używać w wiadomościach e-mail.
Najczęściej używane w Internecie to JPG i png. Oba mają swoje zalety i wady, a wybór powinien zależeć od Twoich wymagań.
My polecamy dodawanie również GIF’ów.
Przyciągający wzrok temat i kilka ciekawych obrazów może zwiększyć współczynnik otwarć wiadomości e-mail.
Ale jeśli tekst e-maila – rzeczywista treść – jest nieskuteczna, nie uzyskasz ani kliknięć, ani konwersji. Dostarczanie źle napisanych wiadomości jest gwarantowaną ścieżką do słabych współczynników konwersji.
Oto kilka sposobów, aby upewnić się, że treść wiadomości e-mail jest na najwyższym poziomie.
Powszechnie wiadomo, że internauci nie czytają wszystkiego co widzą w Internecie w całości. Niezależnie od tego, czy jest to artykuł, czy e-mail, użytkownicy przeglądają treści, próbując zidentyfikować wartościowe i łatwe do asymilowania fragmenty treści.
Twój tekst wiadomości e-mail powinien zawierać paragrafy do skanowania, które użytkownicy mogą łatwo przejrzeć. Najlepiej:
Nie chcesz mylić użytkowników.
W przypadku wielu nagłówków użytkownicy będą mieli trudności ze zrozumieniem hierarchii informacji. Co jest najważniejsze, a co nie. Użytkownicy nie będą wiedzieć, na czym się skupić.
Gdy Twój e-mail zawiera tylko kilka nagłówków, uwaga użytkowników jest skutecznie skierowana na nich.
Istnieją pewne słowa, które mogą uruchamiać filtry spamu klientów poczty e-mail, np. „gwarancja zwrotu pieniędzy”, „bezpłatny”, „za darmo” itp.
Nadmierne umieszczanie takich słów w treści wiadomości e-mail może spowodować wylądowanie wiadomości w folderze ze spamem.
Poniżej znajduje się kilka słów na które musisz uważać:
Bardziej niż informacje o Twoim produkcie lub usłudze, użytkownicy są zainteresowani poznaniem korzyści, jakie z tego uzyskają. Twój tekst wiadomości e-mail musi informować o zaletach funkcji które oferujesz.
Więc użytkownicy otworzyli Twoją wiadomość e-mail, przejrzeli obrazy i zawartość. Co następnie?
Potrzebujesz ich do podjęcia pewnych działań, które przekładają się na konwersję. Konwersją może być dowolna konwersja oparta na Twojej kampanii: przejście do witryny, pobranie zasobów, realizacja porzuconego zamówienia )kampania odzyskująca porzucone koszyki) itp.
Możesz skierować użytkowników do podjęcia takich działań za pomocą przycisku wezwania do działania (CTA).
Postępuj zgodnie z poniższymi praktykami, aby wyróżnić przycisk CTA.
Twoje e-maile powinny mieć tylko jeden cel do spełnienia (w przeciwnym razie jest to e-mail bez określonego celu).
Dodatkowo każdy email powinien zawierać tylko jeden (lub najwyżej dwa) przyciski CTA. Pomaga to użytkownikom łatwo zidentyfikować CTA, zwiększając szanse na konwersję.
Być może najważniejszym atrybutem przycisku CTA jest jego widoczność.
Jeśli przycisk CTA zlewa się z tłem, to czytający nie wyłapie wzrokiem podczas skanowania, że to jest link.
W idealnym przypadku przycisk CTA powinien mieć wokół siebie wystarczającą ilość białego miejsca i musi mieć kontrastujący kolor z tłem.
Przyciski CTA w wiadomościach e-mail muszą być bezpośrednio związane z celem wiadomości e-mail. Tekst wezwania do działania powinien skutecznie informować użytkowników o konkretnych działaniach, jakie ma podjąć. Używając praktycznego wyrażenia, możesz skłonić użytkowników do wykonania tej konwersji.
Oficjalny e-mail powinien wyglądać profesjonalnie i być odpowiednio sformułowany. Oto kilka wskazówek, jak powinien wyglądać oficjalny e-mail:
Zapamiętaj, że oficjalny e-mail powinien być zawsze napisany w sposób profesjonalny, grzeczny i uprzejmy.
Oto kilka wskazówek, jak napisać skuteczny e-mail:
Gotowy na optymalizację e-maili marketingowych?
Skorzystaj z wskazówek z tego wpisu, aby zoptymalizować e-maile marketingowe i zwiększyć liczbę konwersji. Nie zapomnij poinformować nas o swoich historiach sukcesu.
A jak jest u Ciebie?
Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Jak Napisać E Mail Przykłady MOCNYCH Konwersji?
Napisz w komentarzu.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 333
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)