Zawartość strony
Instastories to funkcja w aplikacji Instagram, która pozwala użytkownikom tworzyć krótkie, 15-sekundowe filmy, które są dostępne tylko przez 24 godziny. Filmy te mogą zawierać zdjęcia, filmy, teksty, GIF-y i inne elementy. Instastories pomagają użytkownikom zaangażować swoje obserwujących poprzez udostępnianie swojego życia na żywo lub publikowanie aktualnych aktualności i informacji.
Aby wejść na Instastory, należy najpierw zalogować się do swojego konta na Instagramie. Następnie należy kliknąć ikonę Instastory, która jest umieszczona na górnej belce menu. Po wejściu na stronę Instastory zobaczysz zdjęcia i filmy, które zostały udostępnione przez twoich znajomych.
Nie da się ukryć, że Internet rządzi naszym życiem i niemal nie da się uniknąć jego wpływu na naszą codzienność. Ma swój udział w prawie każdej aktywności i jest coraz bardziej nieodzowny w spędzaniu wolnego czasu i rozrywce.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
REKLAMA
Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku
Link do kursu: szkolenie Facebook Ads
Ogromną i niegasnącą popularnością cieszą się wszelkiego rodzaju portale społecznościowe, umożliwiające tworzenie sieci znajomości, udostępnianie informacji i przeglądanie treści publikowanych przez innych. Rzesze fanów skupiają konta osobiste celebrytów, sportowców, instruktorów fitness, dietetyków, podróżników, ale coraz częściej także zwykłych ludzi, którzy pokazują w sieci swoją codzienność, hobby czy dzielą się radami i polecają produkty.
Osoby takie, nazywane influencerami mają naprawdę dużą siłę oddziaływania na opinie i poglądy swoich odbiorców. Często są uważani za „ekspertów” w danej dziedzinie, a niemal wszystko, co mówią i polecają, uważane jest za wiarygodne i wartościowe. Siła takich kont jest niesamowita i potrafi zgromadzić setki tysięcy obserwatorów, którzy w każdym aspekcie popierają i ufają swojemu idolowi, kupują polecane przez niego kosmetyki czy ubrania.
Od pewnego czasu, oprócz standardowych zdjęć (utrzymywanych zwykle w spójnej stylistyce i w charakterystycznym dla danego użytkownika stylu) bardzo popularne jest udostępnianie tak zwanych relacji. Posiadacz popularnego konta może dzielić się w nich swoimi przemyśleniami, odpowiadać na pytania fanów czy po prostu relacjonować swoje aktywności.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
W jednej z najpopularniejszy obecnie aplikacji społecznościowych, jaką jest Instagram, jest to możliwe w tzw. Instastory. Co ciekawe, często to właśnie relacja jest pierwszym spotkaniem z nowym kontem i to na jego podstawie użytkownik decyduje, czy chce obejrzeć także jego profil i posty.
Czym są relacje? To krótkie filmiki nagrywane z wyprzedzeniem lub udostępniane na żywo, lub zdjęcia widoczne w formie slajdów. Jeden tzw. kafelek trwa jedynie 15 sekund, jednak można dodać ich wiele. Relacja znika po pewnym czasie, choć wybrane filmy można zapisywać do oglądania przez cały czas.
Jeśli chcesz zostać gwiazdą serwisu społecznościowego lub po prostu masz coś ciekawego do przekazania i czujesz, że Twój profil może się komuś spodobać lub przydać- nie możesz pominąć tworzenia instarelacji. Czym zainteresować odbiorców, by aktywnie śledzili Twoje poczynania w sieci? Każdy influencer ma swój styl i sposób na tworzenie relacji oraz swoje zwyczaje, co do rzeczy, jakie tam pokazuje.
Dużą popularnością cieszą się filmy pokazujące życie codzienne bez obróbki i scenariusza, w czasie rzeczywistym. To one pokazują człowieka takim, jakim jest, jak się zachowuje i wypowiada. Taka forma kontaktu z obserwatorami zdecydowanie zmniejsza dystans, pozwala poniekąd zajrzeć w codzienność idola i towarzyszyć mu w jego dniu. Obserwatorzy chętnie uaktywniają się także, gdy idol zapyta ich o opinię czy radę. Służą do tego specjalne ankiety oraz „okienka” pozwalające wysłać do autora wiadomości odnosząc się bezpośrednio do danej relacji. Użytkownicy lubią także uczestniczyć w relacjach na żywo, podczas których mogą zadawać pytania.
O czym jeszcze trzeba pamiętać? Postaraj się dodawać relacje regularnie, tak aby stali obserwatorzy wiedzieli, kiedy mogą na nie liczyć, a nowi mieli okazję Cię dzięki nim poznać. Istnieją całe harmonogramy, które mają pomóc w pozyskiwaniu i utrzymywaniu publiczności.
Spróbuj się wyróżnić, aby to Twoja relacja zapadła w pamięć pośród dziesiątek innych. Wybierz spójny i stały styl dla swoich relacji. Wybierz charakterystyczny filtr, szablon, czcionkę. Na pewno przyda się także własne logo. Bardzo ważne są też hashtagi, ponieważ dzięki nim Twoje stories mogą być znalezione przez ludzi, którzy jeszcze Cię nie obserwują. Jest to możliwe w zakładce “eksploruj”. W jednej stories może dodać nawet 10 hashtagów, a to daje całkiem duży potencjał do zostania odkrytym.
Twórz okazje do interakcji- zadawaj pytania, pytaj o opinie czy rady. Dzięki temu obserwatorzy poczują się ważni i aktywni w Twojej twórczości.
Jeśli polecasz ciekawe miejsce np. fajny sklep czy pyszną restaurację- dodaj lokalizację. Wówczas znajdą Cię użytkownicy, którzy szukali postu czy relacji właśnie o tym miejscu i możliwe, że zostaną z Tobą na dłużej. To samo tyczy się polecenia produktów i oznaczenia miejsc, gdzie można je kupić.
Spróbuj podbić zainteresowanie relacją, która dopiero ma się pojawić, prezentując najpierw jej „zwiastun” np. w formie zagadki. Pokaż tylko fragment filmu lub kawałek zamazanego zdjęcia z pytaniem, co może przedstawiać lub informacją, że całość będzie można zobaczyć w danej godzinie. Zabieg taki spowoduje, że zainteresowani obserwatorzy zapamiętają Cię i wrócą, by obejrzeć całość, gdy będzie już dostępna. Możesz także przygotować krzyżówkę lub rebus, którego hasło zdradzi temat najbliższego posta na profilu. Jeśli na swoim profilu promujesz własne produkty i ich sprzedaż zainteresuj widzów qiuzem wiedzy, który pomoże zbudować świadomość marki, sprawdzić wiedzę konsumentów oraz obserwujących na jej temat.
Jakiś czas temu spotkałem się z ciekawym określeniem insta stora, poprawnie powinno brzmieć insta story. Ale cóż, te nasze internety… Po prostu zapadło mi w pamięć. Jeśli chodzi o biznes instagram story to dobry sposób na odtarcie do odbiorców, szczególnie że obecnie cały czas obcina się zasięgi. Tak jak na facebookowych fanpageach. Więc korzystaj z instagram stories póki jeszcze jest na nich zasięg w social media :)Oczywiście możesz to zrobić łatwo w profilu na instagramie z każdego praktycznie miejsca.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)