Instagram konto firmowe (jak przełączyć na konto biznesowe)

Instagram konto firmowe
Instagram konto firmowe

Instagram konto firmowe (jak przełączyć na konto biznesowe)

Sporo osób wpisuje do wyszukiwarki hasło Instagram konto firmowe, więc z tej okazji przygotowaliśmy ten KOMPLEKSOWY poradnik.

Zapraszamy do czytania!

Obecnie praktycznie każdy posiada konto na instagramie, część osób przechodzi na profil firmowy. Dzięki temu mają dostęp do statystyk, mogą promować post, dodawać kontaktowy numer telefonu, czy adres e-mail, oraz oczywiście „magiczny” przycisk.

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Instagram konto firmowe czyli konto biznesowe

Każdy influencer musi posiadać profil na instagramie, ale nie konto osobiste. Chodzi o to drugie, czyli konto biznesowe na instagramie (lub konto twórcy), bo każda firma która chce nawiązać współpracę z marką czy influencerem chce mieć dostęp do statystyk.

W tym artykule odpowiedź na to jak założyć konto firmowe na instagramie i jak zalogować się na konto firmowe, żeby docelowy insta IG użytkownik postrzegał Ciebie jako profesjonalistę.

Co to jest i jak najlepiej działa konto firmowe na instagramie (profil biznesowy)

Instagram jest obecnie jedną z najpopularniejszych platform internetowych. Dziennie jest odwiedzany przez kilkunastu tysięcy użytkowników jak nie milionów. Przy dużej liczbie obserwujących i swojej kreatywności można mieć bardzo dużo korzyści z prowadzenia takiego konta.

Zakładając w obecnych czasach swoją firmę, warto, jest sięgnąć do social mediów. Dzięki takim platformom jak Facebook, czy Instagram można nabyć nowych i stałych klientów dla swojej firmy. Sama firma również może się prężnie rozwinąć dzięki Instagramowi.

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Dobrym krokiem jest założenie konta firmowego. Instagram konto firmowe, to nic innego jak kolejna korzyść dla swojej firmy. Warto dodać, że samo założenie takiego konta jest banalnie proste i szybkie. Co ważne jest też zupełnie darmowe. Prowadzenie takiego konta firmowego również jest bezpłatne. Jedynie wyjątkiem są płatne reklamy, dzięki którym można dotrzeć do jeszcze większej liczby odbiorców. Co zatem zrobić, by założyć takie konto? Są przynajmniej dwie możliwości.

Można już swoje utworzone wcześniej prywatne konto przekształcić na konto firmowe. Ważne jednak jest też, by konto firmowe było publiczne. Dzięki temu mamy większą szansę dotarcia do odpowiedniej grupy odbiorców. Następnie trzeba przejść na swoim profilu do opcji ustawienia i nacisnąć znaczek- przełącz na konto firmowe. W przypadku telefonów, które są obsługiwane przez system Android, będą trzy kropki przeważnie w prawym górnym rogu, a telefony, które korzystają z iOS, będą miały koło zębate.

Taka zmiana ustawienia zajmuje dosłownie parę sekund. Warto dodać, że korzyści płynące z utworzenia konta firmowe są nieporównywalne do tego, jakie ma się na koncie prywatnym. Drugą zaś opcją, którą można wykorzystać, jest utworzenie całkiem nowego kotna i od razu przeniesienie go, na konto firmowe. Wszystko zależy od tego, czy na swoim prywatnym koncie mamy już odbiorców. Jeśli tak, to lepiej jest tam utworzyć konto biznesowe, gdyż już mamy jakiś potencjalnych klientów, na kupno naszych produktów. Gdy jednak wiemy, że firma będzie miała całkiem inny profil, niż konto prywatne, to lepiej jest założyć Instagram od początku.

Niewątpliwą korzyścią, jaką się dostaje poprzez założenie firmowego konta, jest dostęp do Instagram Insights.

Daje on możliwość dostępu do platformy analitycznej. Dzięki temu wiemy, w jakim wieku są nasi odbiorcy. Znamy także płeć klientów, dzięki czemu możemy tworzyć produkty dopasowane pod konkretną płeć. Mogą to być na przykład kosmetyki damskie i męskie. Również ta funkcja pokazuje skąd, pochodzą nasi odbiorcy. Są to przydatne informacje, dzięki którym można nakierować odpowiednio produkty, które będą się sprzedawać.

Tworząc konto firmowe na Instagramie, zyskujemy także wgląd w zasięgi. Jest to bardzo ważna kwestia dla twórców. Dzięki tej funkcji można zobaczyć jakie posty, czy relacje wzbudzają największe zainteresowanie. Można także podejrzeć jaka liczba osób udostępniła Twoje relacje bądź posty. Jest też widoczna liczba użytkowników, która zapisała sobie Twoje posty, czy relacje. Każda taka reakcja użytkowników, zwiększa Twój Instagram, Dzięki zainteresowaniu pod danym postem, czy relacją Instagram sam będzie docierał do konkretnych, zainteresowanych użytkowników.

Przy tworzeniu postów na Instagramie firmowym bardzo ważne, oprócz samego zdjęcia są tak zwane hashtagi i opis. Opis produktu powinien być na tyle ciekawy, by użytkownik chciał po pierwsze go przeczytać w całości, a po drugie polubić i skomentować.

Instastory
Instastory

Im więcej polubień i komentarzy pod danym postem, tym trafia on do szerszego grona potencjalnych klientów. Nie należy także zapominać o hashtagach. Są one bardzo ważne i muszą być dobrane odpowiednio do opisu i zdjęcia. Dzięki takim hashtagom post, czy relacja jest widziana przez większe grono widzów. Wystarczy, że użytkownik wpisze dany hashtag na Instagramie i wyskoczą mu Twoje firmowe zdjęcia, czy relacje.

Przy prowadzeniu konta firmowego, ważne jest także relacja prywatna z widzami. By zatrzymać ich na dłużej przy swoim koncie, dobrze jest wchodzić w interakcje z widzami. Można polubić komentarz użytkownika pod swoim postem. Również jest opcja odpowiedzi na ten komentarz.

Także można napisać wiadomość prywatną. Dzięki temu użytkownicy, czy klienci będą widzieli, że osoba, która prowadzi firmę, dba o swoich przyszłych bądź obecnych klientów. By poszerzyć grono swoich odbiorców, dobrze jest także raz na jakiś czas robić konkursy, które zachęcają do udostępniania danego postu, czy relacji. Zazwyczaj takie konkursy robione są przed świętami Bożego Narodzenia. Warto także pamiętać, że ważna jest godzina dodania postu lub relacji. Najlepiej jest to robić wieczorem, gdy jest najwięcej ludzi dostępnych na Instagramie.

W weekendy jest pora mniej ważna, gdyż więcej osób ma czas na sprawdzanie Instagrama. Stosując wszystkie powyższe kroki, można bez problemu rozwinąć swoją firmę na Instagramie praktycznie bez żadnych kosztów. Jedynie trzeba tylko poświęcić swój czas na to, by dobrać odpowiednie zdjęcia i opisy, które trafią do użytkowników. Mamy nadzieję że wiesz jak publikować ciekawy content na ig.

Czego ciekawego dowiedziałeś się z wpisu „Instagram konto firmowe”?

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Ile kosztuje konto firmowe na Instagramie?

Konto firmowe na Instagramie jest bezpłatne. Jedyne koszty, jakie możesz ponieść, to związane z promowaniem postów, reklamami lub usługami związanymi z analizą i optymalizacją postów.

Jak założyć firmowe konto na Instagramie?

Aby założyć firmowe konto na Instagramie, należy:
1. Zaloguj się na swoje konto Instagram.
2. Przejdź do ustawień swojego konta.
3. Wybierz „Utwórz nowe konto firmowe”.
4. Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby zakończyć proces tworzenia konta.
5. Po zakończeniu tworzenia konta, będziesz mógł/mogła dodać informacje o swojej firmie, takie jak adres internetowy, opis firmy, lokalizację itp.
6. Po uzupełnieniu informacji, możesz zacząć korzystać ze swojego konta firmowego na Instagramie.

Czym się różni konto firmowe od osobistego Instagram?

Konto firmowe Instagramu jest zaprojektowane specjalnie dla firm i ma wiele wyjątkowych opcji, które osobiste konta nie mają. Przede wszystkim użytkownicy konta firmowego mają dostęp do statystyk dotyczących swoich postów i obserwatorów, co pozwala im lepiej zrozumieć, jak ich treści są wykorzystywane. Ponadto mogą oni również używać zaawansowanych narzędzi marketingowych, takich jak reklamy, których osobiste konta nie mogą. Konta firmowe Instagramu są również wyposażone w możliwość tworzenia linków, aby przekierować swoich obserwatorów do swojej strony internetowej lub sklepu internetowego.

Co to jest konto firmowe na Instagramie?

Konto firmowe na Instagramie to rodzaj konta, który może zostać utworzony przez firmy lub organizacje, aby promować swoje produkty, usługi i markę na tej popularnej platformie społecznościowej. Konto firmowe daje firmom dostęp do specjalnych statystyk dotyczących profilu, umożliwia tworzenie reklam i pozwala na przesyłanie wiadomości bezpośrednio do innych użytkowników.

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!