Oto aktualne wymiary grafik YouTube
Zawartość strony
Każdy dobry sprzedawca wie, że równie ważne jak to, co jest w środku pudełka, jest jego opakowanie. To ono ma przyciągnąć uwagę klienta i to z nim chętny zetknie się jako pierwszy i mimo, że często cytowane jest powiedzenie „nie ocenia się książki po okładce”, to właśnie przede wszystkim na podstawie zewnętrznej prezencji w większości przypadków będzie polegała jego ostateczna ocena, ponieważ nie jest w stanie dokładnie zobaczyć, co znajduje się wewnątrz. Musi polegać na pierwszym wrażeniu produktu.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
REKLAMA
Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku
Link do kursu: szkolenie Facebook Ads
Rolę opakowania w internecie pełni właśnie grafika. To ona decyduje, czy po otwarciu bloga natychmiastowo się z niego ewakuujemy, porażeni neonowymi kolorami lub totalnym chaosem w zakładkach, czy też zaczniemy go czytać.
To właśnie istota roli dekoracyjnej, jaką może pełnić grafika. Na zaprezentowanie naszej strony internetowej nie mamy wiele czasu, co najwyżej kilkanaście sekund. Klienci w dwudziestym pierwszym wieku bardzo cenią swój czas i jeżeli ocenią stronę jako nieczytelną i niezbyt urodziwą, generalnie – nic tu po nich, zwyczajnie ją zamkną i przejdą dalej.
Ważne jest to, by grafika była zgodna z naszą branżą. Pewne kolory, kształty budzą skojarzenia z konkretnymi zawodami i mówią nam, czy strona spełni nasze oczekiwania. Dla przykładu, sklep z artykułami dla dzieci będzie używał raczej jasnych, przyjaznych kolorów, z dużą czcionką i wyraźnymi kształtami, zaś zakład ubezpieczeniowy będzie preferował przedstawianie swojej oferty w stonowanych kolorach, najczęściej brązowym i granatowym, z prostymi, eleganckimi liniami, co sprzyja postrzeganiu firmy jako profesjonalnej całości.
Grafika dekoracyjna dodaje profesjonalizmu naszej firmie, co czyni ją godną zaufania instytucją i daje użytkownikowi poczucie bezpieczeństwa.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Rola perswazyjna polega zwyczajnie na jak najskuteczniejszym namawianiu potencjalnego klienta do zakupu naszego produktu, tłumacząc zasadę działania oferty i zachęcając do skorzystania z tej okazji. Grafiki w sieci mogą to robić na wiele różnych sposobów, w zależności od branży i indywidualnych potrzeb mogą przybierać formę tabel, wykresów, infografik, schematów lub zwykłych zdjęć. Ważne, aby było to jak najbardziej czytelne, zrozumiałem i atrakcyjne dla kogoś, do kogo chcemy dotrzeć z naszym przekazem.
Połączenie atrakcyjnej grafiki z sugestywną treścią, czyli infografika, jest szczególnie lubianą przez użytkowników formą przyswajania informacji. Pozwala ona na łatwiejsze zapamiętanie i zrozumienie przedstawianego materiału, lepiej zapisze się w pamięci odbiorcy. Ilustracje podnoszą przejrzystość i atrakcyjność zagadnienia, to fakt.
Statystyki wyraźnie też mówią, że posty z obrazkami po prostu lepiej się klikają. Podobna kolorystyka, czcionka, logotyp w rogu, tła, to wszystko ułatwia wyrobienie w odbiorcy znajomości marki, tak, że wertując bierne media społecznościowe od razu będzie w stanie rozpoznać, czyj post widzi. To od niej w dużej mierze zależą wyniki sprzedaży, zwłaszcza w takich mediach społecznościowych, jak Instagram czy YouTube.
Jak można zaobserwować na tym ostatnim, wielu youtuberów, zwłaszcza młodych, macha ręką na kwestię grafiki na kanale, stawiając w pełni na dobrą treść. Niestety, dobry produkt sam się nie obroni! Optymalizacja konta na YouTube musi obejmować dobranie ciekawego, pasującego awatara oraz zdjęcia w tle. Spójność w budowanym wizerunku dotyczy zwłaszcza osób, które prowadzą własną firmę i posiadają logo; muszą być załadowane takie same pliki graficzne we wszystkich miejscach. Jednak dla wszystkich ważne jest jedno: łączy nas chęć pozyskiwania nowych widzów, a następnie być może nowych klientów. Nie jest to możliwe bez dobrej jakości grafiki na kanale.
Sęk w tym, że wcale nie potrzebujesz spędzić wiele miesięcy, a nawet lat, na doskonaleniu się w tworzeniu grafiki, a nawet smykałki czy zmysłu estetycznego, by tworzyć zachwycające i przyciągające dla ciebie twoich nowych widzów grafiki na kanale. Z tego tekstu dowiecie się, jak wykonać spójne, przyjemne dla oka, atrakcyjne grafiki YouTube (opisać wymiary itp), nie mając doświadczenia w wyższej obróbce grafiki ani zaprzyjaźnionego grafika na zamówienia pod ręką.
Opis grafiki YouTube (opisać wymiary itp) nie jest tak prosty, jak mogłoby się wydawać. Istnieje masa jej rodzajów i nie będziemy tu omawiać procesu tworzenia wszystkich. Jedną z kluczowych, a równocześnie najbardziej irytujących spraw podczas tworzenia grafik na tę platformę jest perfekcyjne dobranie jej rozmiarów do z góry ustalonych standardów serwisu. Często mamy już perfekcyjne zdjęcie, wstawiamy je na nasz profil, i okazuje się, że ucięło nam pół kadru, a na zdjęciu w tle widoczne są tylko liście albo same końcówki włosów. Ale nie martwcie się – z pomocą przychodzi konkretna rozpiska wymiarów grafiki YouTube wraz z ich rozmieszczeniem.
Rozmiary grafik:
♣ Miniatura filmu – każdy film na YT obowiązkowo ją posiada. Jeżeli sami o nią nie zadbamy, platforma sama wybierze na nią któryś z momentów z filmu, a to zwykle nie kończy się zbyt dobrze. Lepiej zadbać o miniaturkę przed publikacją naszego video.
Jeżeli chcemy zwiększyć prawdopodobieństwo obejrzenia materiału, to bardzo dobry punkt do poprawy. To już praktycznie połowa sukcesu, jeśli chodzi o marketing w YouTube. Powinna już informować odbiorcę, o czym będzie ten film. Jeżeli dobrze to rozegramy, szanse na zainteresowanie mogą znacznie wzrosnąć. Szablonowe wymiary miniatury YT to 1280×720 px. Dodajemy ją równocześnie podczas wstawiania nowego filmu.
♣ Zdjęcie profilowe – jest przedstawiane w lewym górnym rogu strony w postaci grafiki w kształcie koła, o rozmiarze 98×98 px.
Powinno współgrać z tym, co przedstawiasz w innych mediach społecznościowych. Aktualne optymalne wymiary zdjęcia profilowego w Yotube wynoszą 800×800 px. Akceptowalne formaty to: .bmp, .png., .gif, .jpg. Animowane GIF-y nie są dozwolone.
Instrukcja zmiany zdjęcia profilowego:
Możesz również, będąc na stronie swojego kanału, kliknąć na ikonkę aparatu na swoim zdjęcie profilowym, a automatycznie zostaniesz przeniesiony do sekcji „Dostosowywanie -> Marka”.
♣ Grafika kanału – inaczej zdjęcie w tle. Jest to jedna z najtrudniejszych części projektowania grafiki na YouTube, ponieważ zdjęcie w tle musi ładnie wyglądać zarówno na małym ekranie telefonu, monitorze komputera, jak i w pełnym wymiarze na telewizorze. Pogląd pozwala nam zobaczyć, jak obraz będzie się prezentować na różnych urządzeniach.
Dlatego ważne jest, aby umieścić najważniejsze elementy grafiki w centrum, tak, by zmieściły się w widoku kanału na smartfonie, najlepiej na planie kwadratu (w telefonach obcinane są boki prostokątów obrazka). Wielkość przesyłanego pliku nie powinna przekraczać 6 megabajtów.
Oto szczegółowe wymiary grafiki kanału na różne urządzenia:
Instrukcja zmiany zdjęcia w tle YT
♣ Znak wodny – Pozwala uchronić nasze filmy przed skopiowaniem. Jest świetnym sposobem na zabezpieczenie naszych treści. Zalecane rozmiary to 150×150 px.
♣ Post społecznościowy – To opcja dostępna dla twórców, którzy osiągnęli magiczną liczbę tysiąca subskrypcji. Mogą się wtedy komunikować ze swoimi odbiorcami jeszcze częściej i skuteczniej za pomocą postów podobnych do tych, jakie widzimy na Facebooku czy Instagramie. Tu także dobra grafika decyduje o tym, czy widz zatrzyma się na chwilę, by zobaczyć, jaką treść dla niego przygotowaliśmy. Proporcje powinny wynosić 1:1, rozmiar jest w miarę dowolny.
♣ Reklama displayowa – Pojawia się w najmniej oczekiwanych momentach bezpośrednio na filmach innych użytkowników, w dolnej części ekranu, jako baner. Jej przepisowe wymiary wynoszą 300×60 px lub też 200×250 px.
♣ Reklama wideo – wyświetlana przed innymi filmami, może być zrobiona w proporcjach 16:9, jak zwykłe video, lub kwadratowa, 1:1.
Wszystkie muszą spełniać wytyczne dla społeczności określone przez specjalistów YouTube.
Żeby wykonać profesjonalne grafiki YouTube (opisać wymiary itp) nie potrzebujesz też płatnego programu, który trzeba zainstalować na komputerze.
W sieci znajdziesz mnóstwo darmowych kreatorów banerów i innych grafik z intuicyjnym panelem obsługi, który ogarnie nawet największy laik, i olbrzymią różnorodnością dodatków oraz szablonów dla różnego rodzaju marek. Każdy znajdzie coś dla siebie aby skutecznie wypromować swój kanał.
Wzorowym przykładem profesjonalnego, darmowego narzędzia do tworzenia grafik może być Canva. Jest to znany serwis, który umożliwia zaprojektowanie chwytliwej grafiki często w zaledwie kilka minut. Prócz tysięcy wspaniale zaprojektowanych szablonów na najróżniejsze tematy i w różnych rozmiarach otrzymujesz dostęp do milionów wysokiej jakości ilustracji, obrazów, które wzbogacając twój baner, tysięcy bezpłatnych czcionek, kolorów oraz wbudowanego edytora zdjęć.
Jeżeli masz już własne logo lub obraz, zawsze możesz je przesłać do chmury i użyć na obrazku, nad którym pracujesz. Grafikę możesz również urozmaicić za pomocą animowanych elementów, tła gradientowego, eksperymentowaniu z przezroczystością grafiki lub zwykłej pracy na warstwach projektu. Wersja premium strony jest w dość przystępnej stronie, ale podstawowa Canva spokojnie wystarczy nam do prywatnych celów.
Interesuje jeszcze Ciebie coś w zakresie tematu wymiary grafiki youtube?
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)