Zawartość strony
Click Fraud, czyli tak zwana metoda fałszywych kliknięć spotykana jest w sieci coraz częściej.
Tego rodzaju nieuczciwa praktyka wpływa niekorzystnie na budżet przeznaczony na kampanię Google Ads. W tym bowiem wypadku wydatkowane pieniądze nie wpływają na widoczne efekty prowadzonych działań reklamowych.
Jak wspomniano powyżej, tego rodzaju nieuczciwe praktyki spotykane są w sieci coraz częściej. Na szczęście klienci mogą być skutecznie chronieni za pomocą odpowiednich narzędzi. Dzięki nim możliwa jest kontrola nad prowadzonymi kampaniami reklamowymi oraz przepływem ruchu.
Co ważne, możliwie jest w tym wypadku dostosowanie określonych działań do wymogów danej kampanii reklamowej.
To z kolei pozwala na znaczne ograniczenie koniecznych do poniesienia nakładów finansowych. Taka optymalizacja wydatków wpływa na coraz większe zainteresowanie usługą przez podmioty, którym zależy na wysokiej efektywności prowadzonych działań reklamowych.
POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam…
(sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu)
Godne polecenia oprogramowanie przeciwdziałające fałszywym kliknięciom znajduje zastosowanie nie tylko w przypadku wyszukiwarki Google, ale również w odniesieniu do reklam display, które pojawiają się na serwisach zamieszczających bieżące informacje ze świata czy na portalach aukcyjnych.
Dobrej jakości oprogramowanie umożliwia oszacowanie poziomu ryzyka związanego z możliwością wystąpienia fałszywych kliknięć.
Co ważne, ryzyko to odnoszone jest do określonej branży oraz rodzaju prowadzonej kampanii reklamowej.
Warto dodać, że w tym wypadku to klient decyduje o czasie i częstotliwości kliknięć, które mają zostać wykluczone.
Oprogramowanie umożliwia również śledzenie ruchów wykonywanych przez poszczególnych użytkowników. Dobrze skonfigurowany system umożliwia blokowanie określonego IP oraz przesyłanie uwag do Google Ads, które wiążą się z możliwością zwrotu niesłusznie poniesionych nakładów finansowych.
Zdecydowanie tak. Podmioty inwestujące środki finansowe w kampanie AdWords mogą się w tym wypadku skutecznie chronić się przez niepożądanym zjawiskiem, którym jest Click Fraud.
Tego rodzaju nieuczciwe klikanie ma na celu wyczerpanie limitu oraz zaprzestanie wyświetlania określonej reklamy, a także nieuczciwe wyłudzanie pieniędzy.
W tym wypadku powstają bowiem serwisy, które mają skutecznie generować kliknięcia. Podmioty takie zatrudniają osoby, które zajmują się jedynie dodatkowymi kliknięciami.
Warto dodać, że w tym przypadku kliknięcia w linki sponsorowane dokonywane są przez osoby, które nie są zainteresowane określonym produktem lub usługą.
Niestety tego rodzaju praktyki dość często są realizowane w ramach nieuczciwej konkurencji. Za pomocą podejmowanych działań dąży się do zaprzestania wyświetlania reklam przez dany podmiot.
To z kolei przekłada się na możliwe wysokie straty ponoszone przez reklamodawców. Wspomniane powyżej ochronne oprogramowanie umożliwia dokonywanie tak zwanej korekty jakości kliknięć oraz zwrot części kosztów.
Google Ads posiada wbudowany system chroniący przed Click Fraud, ale powinien on być wspierany przez skuteczne wykrywanie adresów IP, badanie luk czasowych oraz monitoring zachowań klientów.
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
A jak jest u Ciebie?
Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Click Fraud czyli nieuczciwe kliknięcia w linki sponsorowane i reklamy?
Napisz w komentarzu.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |