Zawartość strony
Biblioteka reklam Facebook (z ang facebook ads library) to ciekawe miejsce gdzie możesz podejrzeć reklamy innych firm (w tym konkurencji).
Biblioteka reklam na Facebooku to świetne miejsce dla marketerów. Facebook stworzył narzędzie które umożliwia wszystkim swoim użytkownikom dostęp do informacji o dowolnej reklamie wyświetlanej na platformie. Ale co więcej, jest to narzędzie do wglądu i wiedzy dla reklamodawców.
Stworzenie reklamy na FB czy IG może być trudnym zadaniem. Jednak dzięki Bibliotece reklam na Facebooku każdy marketer może znaleźć inspirację z poprzednich skutecznych kampanii prowadzonych przez jednych z najlepszych w branży. W tym wpisie pokażemy Ci, jak korzystać z Biblioteki reklam, aby ulepszyć własne reklamy na Facebooku.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Zanim wejdziemy w temat, jak korzystać z Biblioteki reklam, aby przynieść korzyści Twojej firmie, omówimy dokładnie, czym ona jest i jak powstała.
Facebook stworzył swoją bibliotekę reklam w 2019 roku jako bezpośrednią odpowiedź na kontrowersje dotyczące reklam politycznych na Facebooku w 2016 roku. Aby poprawić przejrzystość, Facebook postanowił zapewnić wszystkim (w tym osobom nieposiadającym konta na Facebooku) dostęp do informacji o wszystkich aktywnych reklamach na swoich platformach. W bibliotece można znaleźć każdą reklamę, która jest aktualnie wyświetlana na Facebooku i Instagramie, a także reklamy polityczne i na bieżąco są wprowadzane inne rodzaje.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Te wpisy mogą także Ciebie zainteresować:
Narzędzie jest niezwykle przydatne dla osób zainteresowanych polityką, ponieważ pozwala im zobaczyć, kto co finansuje, ile wydali i jaki jest ich zasięg w różnych grupach demograficznych. Ale dla marketerów Biblioteka reklam to narzędzie, które pozwala zobaczyć wszystkie reklamy, które Twoi konkurenci wyświetlają w jednym miejscu. Jest to ważne, ponieważ świat marketingu internetowego może być bardzo trudny w szczególności dla małych firm. Tak więc, jeśli nie śledzisz tego, co robią Twoi konkurenci, możesz łatwo zostać w tyle.
Korzystanie z Biblioteki reklam na Facebooku to najlepszy sposób na uzyskanie wglądu w reklamy konkurencji. Dzięki temu masz pewność, że zawsze jesteś na szczycie swoich działań marketingowych.
Korzystanie z Biblioteki reklam jest proste. Facebook dołożył wszelkich starań, aby było to bardzo prsote, aby każdy mógł uzyskać dostęp do informacji o reklamach, nawet jeśli nigdy nie miał konta biznesowego ani nie korzystał z Facebooka w swoim życiu.
Aby uzyskać dostęp do Biblioteki reklam Facebooka wpisz https://www.facebook.com/ads/library/ w URL (pasku adresu przeglądarki). Po załadowaniu strona będzie wyglądać jak zwykła wyszukiwarka. Upewnij się, że masz wybrany właściwy kraj, zanim przejdziesz dalej.
Zanim wyszukasz reklamę, musisz wybrać kategorię. Kiedyś istniały tylko dwie kategorie; Facebook oddzielał reklamy tematyczne, wyborcze i polityczne od wszystkich innych reklam. Teraz jest tego znacznie więcej. Jeśli więc szukasz reklamy komercyjnej, kliknij „Wyszukaj wszystko”.
Aby znaleźć szukaną reklamę, wpisz nazwę marki/firmy, którą wyświetla na facebooku. Na przykład, aby znaleźć reklamę Zalando, wpisałem „Zalando” w pasku wyszukiwania. Spowoduje to wyświetlenie wszystkich stron z odpowiednim tekstem.
Kliknij stronę, której szukasz, a wyświetli wszystkie reklamy, które wyświetla marka.
Po wybraniu strony i wyświetleniu wszystkich reklam możesz kliknąć „Zobacz szczegóły reklamy” pod poszczególnymi reklamami, aby wyświetlić więcej informacji. Obejmuje to datę rozpoczęcia reklamy, platformy, na których reklama się znajduje (tj. Facebook, Messenger, Instagram i/lub Audience Network), a także to, czy reklama ma uruchomionych wiele wersji.
Gdy wyszukujesz nazwę marki i wyświetlasz jej reklamy, możesz użyć określonych filtrów, aby zawęzić wyszukiwanie. Filtry dotyczą kraju, platformy i wyświetleń.
Pierwszy filtr, Kraj może być użyty do wybrania kraju, dla którego chcesz oglądać reklamy. Ta karta pokazuje wszystkie kraje, dla których strona aktualnie wyświetla reklamy, i możesz wybrać konkretny.
Pamiętaj o tym: wiele dużych marek ma wiele stron dla różnych regionów świata, więc reklama, której szukasz, może znajdować się na innej stronie.
Drugi filtr, Platforma, pozwala wybrać, dla którego produktu Facebooka chcesz zobaczyć reklamy. Na przykład, jeśli szukasz reklamy, którą widziałeś na Instagramie, wybierz „Instagram”.
Na koniec możesz filtrować reklamy według wyświetleń. Wyświetlenie oznacza wyświetlenie reklamy. Możesz użyć tego filtra, aby zobaczyć, które reklamy uzyskały wyświetlenia w określonym czasie.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Wszystkie te informacje są niezwykle cenne w marketingu. Możesz zobaczyć, kiedy Twoi konkurenci decydują się na wyświetlanie reklam i na jakich platformach się skupiają. Następnie możesz wykorzystać te informacje, aby dostosować i wzmocnić własne reklamy.
Skoro już wiesz, jak korzystać z Biblioteki reklam, oto kilka strategii dotyczących marketingu.
Następnym razem, gdy nie będziesz wiedział jak stworzyć kreatywną reklamę skorzystaj z Biblioteki reklam, aby uzyskać szybką dawkę kreatywności. Możesz przeszukiwać wielu konkurentów i przyjrzeć się zdjęciom, filmom i grafikom, które zamieszczają, aby pomóc Ci w tworzeniu własnych atrakcyjnych reklam. Tylko upewnij się, że pozostaniesz oryginalny.
Jeśli zauważysz, że Twój konkurent bardzo szybko się rozwija, możesz przeszukać jego reklamy, aby zobaczyć, jak docierają do odbiorców. Zwróć uwagę na treści, które publikują i kiedy to robią, korzystając z filtrów Biblioteki reklam, i zastosuj skuteczne techniki we własnych reklamach.
Trendy pojawiają się i znikają, a niektóre odnoszą ogromny sukces, podczas gdy inne kończą się fiaskiem. Jednym ze sposobów śledzenia trendów, na których należy się skoncentrować w swoich kampaniach, jest korzystanie z Biblioteki reklam. Jeśli zauważysz wzór podobnych reklam wśród kilku konkurentów, prawdopodobnie nadszedł czas, abyś wypróbował ten trend dla własnej marki.
Najważniejsze jest to, że jeśli Twoja firma korzysta z reklam na Facebooku, powinieneś korzystać z Biblioteki reklam na Facebooku. Jest bezpłatna, łatwa w użyciu, a do odkrycia całej tej wiedzy nie potrzebujesz specjalnych umiejętności, więc naprawdę nie ma powodu, aby tego nie robić. Ale jeśli masz problemy lub nie masz czasu na przeglądanie setek reklam konkurencji, zostaw nam tą pracę! Możesz skontaktować się z nami w UniqueSEO, a my zajmiemy się sprawami za Ciebie.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Biblioteka reklam Meta to kolekcja baz danych reklam. Jest ona dostępna bezpłatnie i można w niej przeszukiwać różne typy reklam wydanych przez różne firmy. Biblioteka reklam Meta zawiera przykładowe reklamy, które można przeszukiwać według:
1. Kategorii reklamy
2. Firm
3. Platform i kanały
4. Umiejscowienia
5. Lokalizacje
6. Formaty reklamy
7. Typy zawartości reklamy
8. Metadata, takie jak data i czas wyświetlenia
9. Kategorie tematyczne
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)