Zawartość strony
Współczesne reklamy są odpowiednio targetowane, aby trafiały do określonej grupy odbiorców.
Zindywidualizowane kampanie reklamowe pozwalają zaoszczędzić czas i pieniądze.
Oferty trafiają do odbiorców, którzy z dużą dozą prawdopodobieństwa będą nimi zainteresowani.
Obecnie reklamy można umieszczać w przestrzeni globalnej za pomocą wielu różnych nośników i za pośrednictwem rozmaitych portali.
Jednym z nich jest doskonale znany przez klientów Amazon.
Jest to jeden z największych portali działających w branży e-commerce.
Dlatego też Amazon advertising może mieć globalny zasięg i trafiać do rzeszy odbiorców.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Jak umieszczać reklamy na Amazonie i w jaki sposób to wszystko działa? Niniejszy artykuł powinien rozwiać wszelkie wątpliwości.
Amazon został założony przez Jeffa Bezosa i niemal od razu zaczął dynamicznie się rozwijać. Portal zyskał rozgłos i renomę na skalę światową.
Dlatego też reklamy tam umieszczane są cenne i warte każdych pieniędzy.
Amazon jest przykładem sprawnie działającego systemu. Wielu przedsiębiorców inspiruje się dorobkiem i błyskotliwą karierą portalu.
Kampanie reklamowe Amazona mają ogromne zasięgi i trafiają do ogółu odbiorców. Choć w dzisiejszych preferuje się reklamy skierowane do ustalanych odgórnie grup docelowych, w przypadku Amazona również następuje tego rodzaju możliwość ze względu na powszechny charakter portalu.
Każdy sprzedający, który chce poszerzyć swoje strefy wpływów, powinien przynajmniej rozważyć działania marketingowe na Amazonie.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Reklama na Amazonie może działać na podobnych zasadach, co płatne reklamy w Google Ads, dawniej znane jako google adwords. Oczywiście, jak wszędzie, także i tu konkurencja jest ogromna, dlatego reklamodawcy muszą robić wszystko, aby wyróżnić się na tle innych.
Wykupione reklamy wyświetlają się jako „sponsorowane”. Mogą się pokazać po wpisaniu w wyszukiwarkę słowa kluczowego.
Reklamy wyświetlają się na równi z wynikami organicznymi. Reklamodawcy mogą podbić pozycję swojej reklamy poprzez tzw. bidowanie. Przypomina to swoistą licytację ofert. Kto da więcej, tego reklama będzie promowana na czołowych pozycjach.
Interesujący jest system rozliczania należności za reklamy. Samo wyświetlenie reklamy nie determinuje naliczenia opłaty za reklamę.
Należność jest pobierana, gdy odbiorca zainteresuje się reklamą i w nią kliknie, przy czym interakcja ta nie musi zakończyć się skuteczną sprzedażą.
Co ważne na Amazonie istnieją różne rodzaje reklam, więc każdy użytkownik może wybrać dogodny dla siebie sposób reklamowania produktu bądź usługi. Popularnymi formami są tzw. produkty sponsorowane, czyli towary, które z dużą dozą prawdopodobieństwa trafią w gusta konsumenta. Reklamy pojawiają się bezpośrednio w wynikach wyszukiwania oraz po przeniesieniu użytkownika na stronę konkretnego produktu.
Inną formą reklamy w ramach Amazon advertising jest promowanie marek.
Dzięki temu buduje się rozpoznawalność danej marki. Można jednocześnie przedstawić całą serię funkcjonalnych produktów. Jest to dobry sposób prowadzenia marketingu dla nowych przedsiębiorstw, które dopiero pojawiły się na rynku lub wypuściły zupełnie nową linię produktów.
Sponsorowane adsy wyświetlają się u góry i na dole wyszukiwarki, a także z lewej strony w specjalnym polu. Tego typu reklamy są dość rozbudowane. Mogą zawierać logo firmy czy nagłówek, a także opis aż trzech zróżnicowanych produktów.
Targetowanie na Amazonie odbywa się podobnie jak na innych platformach. Reklamy dedykowane mogą trafiać do konkretnych grup klientów. Bierze się pod uwagę zróżnicowane preferencje określonych grup odbiorców.
Amazon działa w czasie rzeczywistym, a wchodzą na niego osoby, które już niemalże podjęły decyzję zakupową, więc pod tym względem jest dużo łatwiej.
Szukanie grup docelowych odbywa się przede wszystkim poprzez ustanawianie i wyszukiwanie słów kluczowych, których najczęściej używają klienci.
Narzędziami targetowania na Amazonie są też kategoryzacje produktów, automatyczne formy targetowania oraz ASIN, czyli numery identyfikacyjne towarów.
Wszystkie te zabiegi służą temu, by użytkownikowi wyświetlała się reklama wtedy, gdy rozpocznie konkretne poszukiwania określonego towaru. To doskonałe rozwiązanie, ponieważ wiele osób już na starcie denerwuje się, gdy musi oglądać jakiekolwiek reklamy, którymi w ogóle się nie interesuje.
Inteligentny system Amazona pozwalający na automatyczne targetowanie wyszukuje po prostu słowa kluczowe zawarte w opisach poszczególnych rzeczy. W ten sposób system nie przegapi na pewno żadnego powstającego się słowa lub wyrażenia. Oczywiście można też targetować ręcznie, ale zajmuje to zdecydowanie więcej czasu i może nie być tak dokładne. Manualne wyszukiwanie targetu sprawdza się, jeśli reklamodawca jest w stanie przewidzieć, jakich słów kluczowych użyją jego klienci. Niektórzy wybierają wyłącznie ręczne targetowanie, ponieważ od początku do końca chcą panować nad całym procesem.
Amazon advertising daje możliwość ustalania trzech różnych stawek za reklamy. Pierwsza stawka jest uzależniona od prawdopodobieństwa konwersji w czasie rzeczywistym. Drugi rodzaj to stawka, która może być zwiększana lub zmniejszana ze względu na szanse zakupowe. Można też określić stawkę z góry i nie będzie się ona zmieniać zależnie od poziomu konwersji.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
A jak jest u Ciebie?
Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Amazon advertising -kampanie reklamowe na amazonie?
Napisz w komentarzu.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 111
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |