Agencja strategiczna dla Twojej firmy

Agencja strategiczna

Wypełnij formularz i odbierz wycenę




    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
    Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    agencja interaktywna
    Agencja strategiczna
    Agencja strategiczna

    Dlaczego warto współpracować z UniqueSEO agencją strategiczną?

    17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów

    37% średni wzrost przychodów naszych klientów

    97,2% naszych klientów przedłuża współpracę


    Czym zajmuje się agencja strategiczna

    Agencje strategiczne, zwane też interaktywnymi powstały w miejsce dawnych agencji reklamowych. Są to miejsca, w których buduje się i rozwija relację, a także kreuje przekaz i reklamuje klientów. Wszystko odbywa się po to, aby klient odniósł sukces wizerunkowy, albo go poprawił oraz aby rozwinął swoją firmę i osiągnął powodzenie w biznesie, którym się zajmuje. Czym jeszcze zajmują się agencje strategiczne?

    Agencja strategiczna

    Co to jest Agencja Strategiczna?

    Oprócz budowania wizerunku klienta agencja strategiczna pomaga swojemu klientowi we wszystkich działaniach marketingowych w internecie. Jest to prowadzenie działań SEM i SEO, tworzenie sklepów internetowych oraz stron, pozycjonowanie ich tworzenie bannerów i grafik. Agencje te zajmują się również wszystkimi audytami sklepów internetowych, hostingami, a także promowaniem konkretnej marki w każdy możliwy sposób.

    Zalety współpracy z agencją strategiczną

    Korzyści, jakie płyną ze współpracy z agencjami strategicznymi jest sporo. Po pierwsze są one uniwersalne i dostosowują się pod potrzeby klienta, z którym współpracują na każdym etapie. Nie ma także znaczenia, czy jest to mała firma czy duża. Agencje interaktywne są w stanie zoptymalizować plan marketingowy oraz zbudować długotrwałe relacje w każdej z nich.

    Pracownicy pracujący w agencjach strategicznych mają wysokie kwalifikacje i duże doświadczenie. Proponują swoim klientom korzystne rozwiązania, niespotykane i kreatywne. Ich praca zaczyna się od projektowania logo marki, poprzez projektowanie intuicyjnych stron, aż do marketingu na szeroką skalę.

    Robione jest to wszystko za pomocą narzędzi, często płatnych, do których mają dostęp pracownicy agencji. Klient ma do dyspozycji cały zespół specjalistów z różnych dziedzin.

    Do innych zalet współpracy z agencją zaliczyć trzeba również fakt, że jest to przeważnie współpraca długofalowa i ciągła. Klient ma ciągły, szybki kontakt kontakt ze swoją agencja strategiczną, co pozwala mu wprowadzać zmiany i poprawki na każdym etapie realizowania projektu.

    Agencja strategiczna- kim są jej pracownicy?

    Agencja strategiczna zatrudnia pracowników, a każdy z nich jest specjalistą w innej dziedzinie, w różnych branżach. Tworzą oni spójny zespół, który się uzupełnia, dzięki temu działają szybko i sprawnie, a to przekłada się na dynamiczny rozwój biznesu klientów.

    Pracownicy agencji reklamowych stawiają na ciągły rozwój, uczestniczą w szkoleniach, dlatego nadążają za szybko zmieniającymi się trendami.

    Czym kierować się przy wyborze agencji strategicznej?

    Obecnie na rynku działa prężnie wiele agencji strategicznych. Zanim jednak wybierze się tą, w ręce której odda się przyszłość swojego biznesu, warto zapoznać się jej dotychczasowymi osiągnięciami na rynku. W tym celu warto przejrzeć portfolio, którym dysponować powinna każda profesjonalna agencja. Zobaczyć można w nim nie tylko osiągnięcia, ale także sposób działania i wykorzystywane narzędzia do pracy. Można także szybko zorientować się w jakim temacie i w jakiej branży są najlepsi pracownicy konkretnej agencji.

    Agencji strategicznej nie powinno oceniać się po grubości portfolio, ponieważ ilość nie zawsze idzie z jakością. Warto także zwrócić uwagę na to, jak agencja reklamuje samą siebie oraz na opinie, jakie ma w internecie.

    Nie bez znaczenia jest również fakt, czy agencja strategiczna ukierunkowana jest na jakąś konkretną branżę, czy jest wielobranżowa. Zwrócić można uwagę też na to jak fachowa i rzetelna jest ich praca, czy w każdej dziedzinie mają wykwalifikowane swoje zespoły, czy też zatrudniają do współpracy fachowców z zewnątrz. Wszystkie te kwestie są bardzo ważne głównie ze względów finansowych i prestiżowych.

    Co zrobić aby współpraca z agencją strategiczną przebiegała jak najlepiej?

    Klient, który chce nawiązać satysfakcjonującą i długofalową współpracę z agencją strategiczną, powinni w pierwszej kolejności określić własne potrzeby i oczekiwania, a także cel jaki chce się osiągnąć. Klient powinien być pewien dla jakiej grupy docelowej chce skierować swoje usługi, w jakim trybie ma być zarządzany jego projekt, jak wypada w porównaniu z konkurencją. Nie bez znaczenia jest też to, jakimi środkami finansowymi klient dysponuje, albo ile chce przeznaczyć na dany projekt.


    We wszystkich pracach jako Agencja kreatywna wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 700 PLN dla jednej firmy:
    Adintelligence, Semstorm, Senuto, Contadu, Ahrefs, GKP Google Keyword Planer (planer słów kluczowych google’a), Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, Buzzsumo, SEOStation, Google Studio, Youtube analytics, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, Raven, OnCrawl.

    Agencja strategiczna 1

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że Agencja strategiczna to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Różnice między agencją reklamową a agencją strategiczną

    Agencja marketingowa, zwana również reklamową, ma zakres prac określany jako tradycyjny. Jest to tworzenie reklam do mediów drukowanych, ale także do radia i telewizji. Jest to także tworzenie haseł reklamowych i przenoszenie ich na bilbordy. Agencje reklamowe zajmują się również produkcją innego typu reklam zewnętrznych, ulotek, broszur, gadżetów reklamowych, czyli wszystkim tym, co pomoże firmie zaistnieć w świadomości klientów. Agencje te dostarczają również materiały niezbędne w czasie konferencji lub targów, zajmują się tworzeniem stoisk, organizowaniem eventów lub miejsc wystawowych.

    Agencja strategiczna to szeroko rozumiany marketing internetowy, czyli oprócz wspomnianego już tworzenia stron, zajmują się także reklamami w Google ADS i wieloma innymi działaniami.

    Poproś o nasze portfolio digital!

    Działamy?

    Umów się poniżej.

    Agencja strategiczna 1

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że Agencja strategiczna to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Na początku współpracy przeprowadzamy kompleksowy audyt (pozycjonowanie, social media, lejek sprzedażowy). Skoro wiesz już czym się zajmuje agencja strategiczna to może już pora zwiększyć widoczność Twojej firmy w internecie? Skontaktuj się z nami już teraz.