Search engine friendly, sef -co to jest, ustawienia krok po kroku+[1 BONUS]

Search engine friendly, sef
Search engine friendly, sef

Search engine friendly, sef

Jeśli tworzysz nową witrynę, prawdopodobnie bardzo chcesz uzyskać ruchu z wyszukiwarek za pomocą SEO. Nie jest to takie łatwe, jak wielu ludziom się wydaje, ale można to osiągnąć przy pewnym wysiłku. Jednym z pierwszych kroków jest stworzenie strony „przyjaznej dla wyszukiwarek”, czyli z angielskiego search engine friendly, a akronim to SEF.

Mimo że nie gwarantuje to najwyższych pozycji w google, jest to niezbędny pierwszy krok. Bez strony internetowej przyjaznej wyszukiwarkom każda inna inwestycja czasu i pieniędzy w optymalizację pod kątem wyszukiwarek, czyli SEO, będzie mniej efektywna.

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Co to znaczy search engine friendly?

Search engine friendly to termin, który odnosi się do stron internetowych optymalizowanych pod kątem wyszukiwarek internetowych, takich jak Google, Bing i Yahoo. Optymalizacja ta ma na celu ułatwienie wyszukiwarkom internetowym zlokalizowania i zindeksowania strony internetowej, a także zapewnienie, aby strona wyświetlała się na wysokiej pozycji.

Co najlepiej uwzględniać w zakresie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek? Mamy kilka odpowiedzi na to pytanie:

Co to jest witryna przyjazna dla wyszukiwarek?

Nie każda witryna, która ma dobrą strukturę adresów URL, jest „zoptymalizowana” pod kątem wyszukiwarek. Dobrą strukturę adresu URL można zdefiniować jako coś podobnego do tego:

www.uniqueseo.pl/tytul-wpisu/

Słaba struktura adresu URL (dla „przyjazności dla wyszukiwarek”) wyglądałaby mniej więcej tak:

www.uniqueseo.pl/process?Merchant_Id=5&Section_Id=75811&Product_Id=42527522&Parent_Id=37892&default_color=PINK

Stworzenie lepszej struktury adresów URL z pewnością pomaga. Ale czy to sprawia, że witryna jest „zoptymalizowana”, czy oznacza to po prostu, że witryna jest o krok bliżej do bycia „przyjazną” dla wyszukiwarek?

Tworzenie „przyjaznej” witryny dla wyszukiwarek wiąże się z wieloma szczegółami technicznymi. A jeśli interesuje Ciebie pozycjonowanie stron internetowych to czytaj dalej.

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Unikaj kosztownych błędów

Najlepszym sposobem, aby witryna była przyjazna dla wyszukiwarek, jest upewnienie się, że nie jest ona NIEPRZYJAZNA w oczach wyszukiwarek. Wielu początkujących twórców witryn internetowych popełnia kluczowe błędy, takie jak nieuwzględnianie odpowiedniej zawartości słów kluczowych, używanie wolno ładujących się obrazów niezoptymalizowanych pod kątem google lub stosuje wątpliwe techniki spamu w celu oszukania wyszukiwarek. Są to rzeczy łatwe do uniknięcia, ale jeśli nie wiesz, że są to BŁĘDY, trudno będzie ich uniknąć.

Ważne jest, aby wybrać osobę do stworzenia witryny, który rozumie, jak stworzyć witrynę współpracującą z wyszukiwarkami na najbardziej podstawowych poziomach.

7p marketing mix

Uwzględnij podstawową optymalizację

Wyszukiwarki mają „roboty”, które codziennie przeszukują miliony witryn, aby zaktualizować swój indeks. Jako właściciel witryny chcesz mieć pewność, że roboty wyszukiwarek znajdą w Twojej witrynie mapę łatwą w nawigacji i mogą łatwo określić, o czym jest Twoja witryna. Jednym z najbardziej podstawowych sposobów na osiągnięcie tego jest optymalizacja słów kluczowych.

Odpowiednia optymalizacja słów kluczowych powinna odbywać się naturalnie, ale można ją również ulepszyć za pomocą tagów graficznych, meta-słów kluczowych, opisów, odpowiednich tytułów stron i słów kluczowych używanych w całej treści. Włączenie odpowiedniej optymalizacji słów kluczowych na swojej stronie internetowej nie gwarantuje, że Twoje słowo kluczowe zajmie pozycję na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Po prostu zapewnia, że ​​wyszukiwarki będą w stanie łatwo określić, o czym jest Twoja witryna. To jeden z pierwszych i najważniejszych kroków w budowaniu witryny przyjaznej wyszukiwarkom.

Search engine friendly, sef

Przyjazna dla ludzi jest przyjazna dla wyszukiwarek

Musisz tworzyć witryny, które są przejrzyste, proste i łatwe w nawigacji. W przeszłości atrakcyjność wizualna strony internetowej nie wpływała na rankingi w wyszukiwarkach, ale algorytmy rankingowe w wyszukiwarkach stają się coraz bardziej inteligentne. Wyszukiwarki sprawdzają teraz wskaźniki użytkowania, takie jak czas przebywania użytkowników w Twojej witrynie i czy wracają do niej, aby określić, czy Twoja witryna jest wysokiej jakości. Wyszukiwarki chcą uwzględniać w indeksie przydatne witryny, aby poprawić swój wizerunek i użyteczność.

Jeśli więc Twoja witryna jest użyteczna, łatwa w nawigacji oraz ma przejrzysty i atrakcyjny wygląd, zapewni to dobre wskaźniki użytkowania i lepsze rankingi w wyszukiwarkach.

Bądź przyjazny dla wyszukiwarek, a one będą przyjazne dla Ciebie. Jeśli sam tworzysz witrynę lub zatrudniasz projektanta stron internetowych, zapytaj, co zrobią, aby Twoja witryna była przyjazna dla wyszukiwarek.

lejek content marketingowy sales funnel

Kierując się zasadami SEF należy również:

dodać plik robots.txt z wytycznymi dla robotów indeksujących,

stworzyć mapę witryny w formacie XML (sitemap.xml), zawierający odnośniki do poszczególnych podstron serwisu,

zadbać o odpowiednie przekierowania 301 oraz 302,

odpowiednio wdrożyć atrybut rel=”canonical”, odpowiadający za ochronę przed indeksacją zduplikowanej treści poprzez wskazanie treści oryginalnej,

opisywać obrazy poprzez wypełnianie atrybutów dotyczących alternatywnego tekstu (atrybuty „alt”), wskazujące robotom indeksującym zawartość danej grafiki,

blokować linki wychodzące (czyli kierujące użytkownika z obecnie przeglądanego serwisu do innego) poprzez dodanie do odnośników atrybut np. rel=”nofollow”,

zaimplementować w kodzie źródłowym najważniejsze oznaczenie mikrodanych strukturalnych,

zadbać o odpowiednią strukturę nagłówków typu Hx (gdzie „x” to liczba od 1 do 6, zgodnie z hierarchią, w której nagłówek z mniejszym numerem jest istotniejszy); zwłaszcza należy się skupić na nagłówkach h1-h3,

zadbać o możliwość dowolnej modyfikacji treści (tytuły stron, nagłówki, treści opisów, modyfikacja i opisywanie grafik, meta opisy) indywidualnie dla każdej podstrony optymalizowanego serwisu – w celu dokładnej optymalizacji pod wybrane słowa kluczowe,

wdrożyć szyfrowanie transmisji danych przez HTTPS.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!