Reklama dla dewelopera, sprzedawanie inwestycji deweloperskich (przykłady, oferta, cennik)

Reklama dla dewelopera, sprzedawanie inwestycji deweloperskich (przykłady, oferta, cennik)

Reklama dla dewelopera

Reklama dla dewelopera, sprzedawanie inwestycji deweloperskich

Kiedy nieruchomość została już wybudowana, wtedy „świeżaki w branży” myślą o reklamie i marketingu. Masz gotowy produkt … super, ale jeśli nie włożysz pracy w sprzedaż mieszkań przed rozpoczęciem budowy, to możesz nawet nie ukończyć projektu, który mógłbyś pokazać.

Reklama dla dewelopera i zasięgi są bardzo ważne. Marketing dla deweloperów może pomóc we wszystkim, od znalezienia inwestorów po znalezienie nabywców.

Aby mieć pewność, że przyciągniesz ruch potrzebny do rozwoju rozwijającej się firmy, skorzystaj z pełnej strategii, bo dobrze zaprojektowana reklama dla dewelopera przynosi setki leadów gotowych kupić.

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing

Marketing i reklama inwestycji deweloperskich

Istnieje kilka podstawowych rzeczy, których każdy deweloper będzie chciał i potrzebuje. Więc zacznijmy od planu marketingowego stworzonego dla jego firmy. Za chwilę omówimy najważniejsze metody, które można wykorzystać, aby odnieść sukces w reklamie dla deweloperów.

Podejmowanie działań w celu zwiększenia świadomości i zasięgu Twojej marki

Nikt nie zainwestuje w Twoją nieruchomość ani nie wynajmie/kupi Twojej nieruchomości, jeśli nie będzie mógł Cię znaleźć online. Musisz upewnić się, że Twoja marka jest na najwyższych pozycjach wszystkich wyników wyszukiwania w Internecie. Oznacza to, że musisz tworzyć wysokiej jakości treści na wszystkich swoich kanałach, właściwie korzystać z mediów społecznościowych, a także mieć witrynę zoptymalizowaną pod kątem SEO i zaprojektowaną jako narzędzie sprzedaży.

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Inwestowanie w SEO buduje również zaufanie do Twojego biznesu. Zaufanie jest wymieniane jako jeden z najważniejszych czynników wpływających na decyzję o zakupie.

SEO jest również ważne ze względu na ruch, jaki możesz generować na swojej stronie. Istnieje niezliczona ilość portalów w internecie na każdy temat. Osoba poszukująca deweloperów nie jest w stanie znaleźć i przejrzeć każdej strony dewelopera.

Dlatego chcesz mieć pewność, że Twoja witryna jest w pełni zoptymalizowana, dzięki czemu jesteś na szczycie listy i uzyskujesz maksymalny ruch. Większy ruch oznacza większą szansę na kwalifikowanego leada. Z tego powodu reklama dewelopera zawsze zaczyna się od dobrego pozycjonowania jego strony ww.

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Oto kilka kroków, które musisz podjąć, aby upewnić się, że Twoja witryna i treść znajdują się wysoko w google:

  • Zbuduj topical authority, a także używaj długich słów kluczowych, które odnoszą się do Twojej branży.
  • Skorzystaj z narzędzi do badania słów kluczowych, aby wybrać frazy, dla których chcesz się znaleźć wysoko.
  • Sprawdź SEO onsite, takie jak: tekst alternatywny obrazu, URL, metadane, prawidłowe użycie nagłówków w postach na blogu itp.
  • Zadbaj o SEO offsite, np. linki zwrotne, możliwości blogowania gościnnego, a nawet influencer marketing.
  • Upewnij się, że Twoja witryna jest zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych.
  • Strony, które ładują się dłużej niż trzy sekundy, można uznać za wolne, przez co mają sporo odrzuceń.

Generowanie kwalifikowanych leadów w celu wygenerowania sprzedaży i podpisanych umów wstępnych

Sieć jest potężnym narzędziem do znajdowania nowych klientów. Ale nie każdy lead jest sobie równy.

Nie chcesz tracić czasu na zajmowanie się potencjalnymi klientami, którzy i tak nie kupią. Osoby te nigdy nie zamierzały kupować ani wynajmować budowanej przez Ciebie nieruchomości. Próba ich zaangażowania w nadziei na zawarcie umowy nigdy nie przyniesie Twojej firmie żadnych przychodów.

W takich sytuacjach będziesz potrzebować potencjalnych klientów, którzy są już wstępnie zakwalifikowani dla Twojej firmy.

Aby zapewnić sobie strumień dochodów, zatrudnienie profesjonalistów, którzy przyniosą Ci wykwalifikowanych potencjalnych klientów, jest mądrym posunięciem biznesowym. Sprawdź naszą agencję UniqueSEO! Zapytaj o ofertę w temacie emaila wpisując „Reklama dla dewelopera”.

Strona główna musi mieć wysoki współczynnik konwersji (telefon lub formularz)

Twoja strona internetowa to najpotężniejsze narzędzie marketingowe.

Nie chcesz, aby odwiedzający zatrzymali się na Twojej stronie tylko raz. Chcesz, aby ludzie wracali do Twojej witryny tak często, jak to możliwe. Potrzebujesz planu, aby powrócili.

Jeśli Twoja witryna nie zapewnia odwiedzającym niczego wartościowego, możesz mieć pewność, że to była ich ostatnia wizyta. Zapoznaj się z poniższymi wskazówkami, aby generować powtarzający się ruch w Twojej witrynie:

  • Zapewnij sensowną treść
  • Zapewnij spersonalizowane wrażenia każdemu odwiedzającemu
  • Pochwal się nowościami i popularnością, czy wiedzą ekspercką
  • Zaprojektuj swoją witrynę tak, aby Twoi odwiedzający mieli pozytywne doświadczenia
  • Angażuj użytkowników za pomocą e-mail

Wykonanie tych prostych kroków opłaci się praktycznie od razu.

Jak osiągnąć swoje cele reklamowe jako deweloper nieruchomości

Jak dotąd w tym artykule omówiliśmy, czego chce i potrzebuje deweloper w zakresie swoich działań reklamowych. Następną rzeczą, którą należy się zająć, jest to, jak osiągnąć te wyniki. Oto kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby uzyskać pożądane rezultatu jakimi jest, sprzedawanie inwestycji deweloperskich.

Zapewnij wartość swoim klientom

Reklama dla dewelopera to nie tylko wiadomość „hej jestem najlepszym deweloperem w okolicy”.

Jeśli chcesz, aby klienci Ci zaufali i prowadzili z Tobą interesy, musisz podać im powód. Upewnij się, że tworzysz treści, które zapewniają wartość.

  • Twoje posty w mediach społecznościowych muszą służyć celom Twoich klientów.
  • Twoje posty na blogu muszą dostarczać coś dla Twoich klientów.
  • Wszelkie wysyłane przez Ciebie e-maile muszą przynosić klientom coś wartościowego.
  • Twoja witryna musi również zawierać wartościowe informacje.

Jeśli nie wniesiesz wartości do treści, które tworzysz, Twoi klienci nie zostaną z Tobą. Twórz filmy, posty na blogach, seminaria internetowe i inne formy treści, które będą rezonować z Twoim głównym klientem.

Twórz i wdrażaj kompleksową kampanię marketingowo-reklamową

Świat cyfrowy to miejsce, w którym większość z nas otrzymuje mniej lub bardziej przydatne informacje. Wszystkie firmy potrzebują kompleksowej kampanii online, która sprawi, że będą konkurencyjne.

Twój plan musi obejmować strategię treści, marketing e-mailowy, posty w mediach społecznościowych, SEO itp. Chcesz mieć pewność, że korzystasz z kanałów, z których korzystają Twoi klienci. Posiadanie silnej podstawy SEO oznacza, że ​​Twoje treści mogą być również znajdowane organicznie.

Strona generująca leady i strony docelowe

Dobrze zaprojektowana strona internetowa może służyć jako fantastyczne narzędzie marketingowe.

Może opowiedzieć Twoją historię i pokazać wszystkie aspekty Twojej firmy. Dobrze przygotowana może również pomóc w generowaniu leadów biznesowych. Upewnij się, że formularze kontaktowe i przyciski rejestracji e-mail są widoczne na każdej stronie Twojej witryny.

W razie potrzeby użyj stron docelowych w mediach społecznościowych i innych lokalizacjach, które przekierują potencjalnych klientów z powrotem do Twojej witryny lub formularza e-mail. Strategie te pomogą Ci nadal generować więcej wykwalifikowanych potencjalnych klientów.

Wzór na sukces?

Reklama dla dewelopera = zoptymalizowana strona + SEO + reklamy PPC i socia media

Spójny komunikat na wszystkich platformach

Zaufanie jest czynnikiem napędzającym relacje biznesowe.

Jeśli klienci nie ufają firmie, są mniej skłonni do zakupu lub interakcji. Sposobem na utrzymanie tego zaufania jest zachowanie spójności przekazu na wszystkich platformach.

To jak piszesz na facebooku, powinno pasować do tonu w Twoich filmach na YouTube. Nie oznacza to, że nie możesz rozmawiać na różne tematy!

Sugerowane jest tworzenie treści unikalnych dla każdego kanału. Ale wszystko to powinno odzwierciedlać przesłanie i misję Twojej marki. Jeśli nie będziesz spójny to klienci mogą Ci nie ufać, a to może spowodować straty dla biznesu.

Korzystanie z płatnych reklam

Internet to ogromne miejsce.

Inwestując w płatne reklamy, możesz mieć pewność, że Twój rynek docelowy będzie widział przesłanie marketingowe Twojej firmy.

Wszyscy najwięksi reklamodawcy (tj.Facebook, Google, youtube, linkedin, snapchat, pinterest i inni) mogą wykorzystywać dane o swoich klientach, aby upewnić się, że Twoja reklama jest wyświetlana tylko osobom, z którymi będzie rezonować. Reklama na tych platformach jest dość niedroga i ma ogromny zasięg.

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Jak reklamować firmę deweloperską w internecie?

Reklamowanie firmy deweloperskiej w internecie może być skutecznym sposobem na dotarcie do nowych klientów, zwiększenie zasięgu i poprawienie rozpoznawalności marki. Oto kilka sposobów na reklamowanie firmy deweloperskiej w internecie:

  1. Strona internetowa – Strona internetowa powinna być centrum komunikacji i sprzedaży dla firmy deweloperskiej. Powinna zawierać informacje o projektach, zdjęcia, wirtualne wizualizacje, dane kontaktowe i formularz kontaktowy.
  2. SEO – Optymalizacja wyszukiwarek internetowych (SEO) to proces wprowadzania zmian na stronie internetowej, których celem jest poprawa jej pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Warto zainwestować w optymalizację słów kluczowych i zawartości strony, aby zwiększyć jej widoczność w wyszukiwarce.
  3. Kampanie Google Ads – Kampanie reklamowe Google Ads to forma płatnej reklamy, która wyświetla się na szczycie wyników wyszukiwania Google. Dzięki kampaniom Google Ads można dotrzeć do potencjalnych klientów, którzy aktywnie szukają inwestycji deweloperskich.
  4. Social Media – Media społecznościowe to skuteczne narzędzie do budowania wizerunku marki i komunikacji z klientami. Warto tworzyć wartościowe treści, które zainteresują klientów, np. w formie zdjęć, filmów i interaktywnych wirtualnych wizualizacji.
  5. Newsletter – Newslettery to świetny sposób na pozyskanie potencjalnych klientów i utrzymywanie relacji z już istniejącymi. Newslettery powinny zawierać informacje o nowych projektach, przyszłych inwestycjach, aktualnościach i ciekawych ofertach.
  6. Portale ogłoszeniowe – Można również skorzystać z portali ogłoszeniowych, takich jak np. OLX, Gratka czy Otodom, aby dotrzeć do większej liczby klientów.

Ważne jest, aby reklamować firmę deweloperską w internecie w sposób skoordynowany i przemyślany, dostosowując strategię do charakteru i specyfiki firmy oraz jej grupy docelowej.

Podsumowanie

Podczas tworzenia kampanii marketingowej należy wziąć pod uwagę wiele elementów. Skorzystanie z kroków przedstawionych w tym artykule pomoże każdemu deweloperowi zwiększyć liczbę kwalifikowanych leadów i zwielokrotnić przychody.

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy

A jak jest u Ciebie?

Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Reklama dla dewelopera, sprzedawanie inwestycji deweloperskich?

Napisz w komentarzu.

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 111

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!