Pozycjonowanie Niemcy, strony i SEO niemieckie sklepy internetowe (e-commerce)

Ehandel
Ehandel, handel elektroniczny (musisz to wiedzieć 10x)
20 stycznia, 2022
E-sklepy
E-sklepy (platformy, jak sprzedawać i o czym pamiętać- sklepy internetowe reklama)
21 stycznia, 2022
Pozycjonowanie niemcy
Pozycjonowanie niemcy

Pozycjonowanie Niemcy SEO, strony i niemieckie sklepy internetowe (e-commerce)

Rynek niemiecki oferuje duży potencjał firmom, które chcą wejść na rynek europejski, lub działać tam regionalnie. Ludność niemiecka liczy od 83 do 84 milionów obywateli, z czego prawie 90% to aktywni użytkownicy internetu.

Niemiecki rynek e-commerce jest doskonałym miejscem dla potencjalnego olbrzymiego wzrostu. Na szczęście liczne sondaże wykazały, że niemieccy klienci są zadowoleni z usług i zakupów również w witrynach międzynarodowych, a często polegają na POLSKICH FACHOWCACH.

Niemiecka gospodarka znana ze swej mocy i stabilności Anie wykazuje oznak spadku. Więc trudno się dziwić, że firmy aktywnie działają w zakresie ekspansji na tym kuszącym rynku.

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing

Pozycjonowanie stron niemieckich

Ty jako przedsiębiorca, chcąc się rozwijać, to tak samo jak w przypadku każdej innej decyzji biznesowej, chęć skorzystania z nowych źródeł potencjalnych klientów wymaga starannego rozważenia. Bezpieczna wiedza na temat kluczowych różnic w działaniu niemieckiego pozycjonowania ma fundamentalne znaczenie dla zapewnienia przyszłego olbrzymiego sukcesu.

Najlepiej jeśli zaczniesz od dostosowania swojej strategii SEO, Musisz wziąć pod uwagę różnice pomiędzy rynkiem polskim a pozycjonowaniem stron po niemiecku. Niektóre różnice są duże, a niektóre bardziej subtelne. Twój cel to zoptymalizować swoje szanse na odniesienie sukcesu na tym bogatym rynku i zdominować google.de.

Jak poprawic dostarczalnosc wiadomosci e mail

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam…

(sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu)

Przyjrzyjmy się niektórym z głównych elementów do rozważenia – i pułapkom, których należy unikać – w świecie pozycjonowania stron po niemiecku.

Pozycjonowanie stron po niemiecku to dosłownie Positionierung der Seiten.

Pozycjonowanie niemcy

Pozycjonowanie stron Niemcy, kluczowe zasady na skuteczny marketing

Oto sprawdzone sposoby na to jak wejść na niemiecki internet, ponieważ Niemcy jako naród jest dosyć specyficzny:

Twórz linki zwrotne z niemieckich stron internetowych

Powszechnie wiadomo, że gdy inna strona zawiera link do Twojej własnej, jest to świetne źródło autorytetu i link juice, ale linki zwrotne są również szczególnie ważne dla zwiększenia twojej mocy za pomocą algorytmów wyszukiwarek. Aby Twoja witryna znalazła się wysoko w rankingu w niemieckim google.de, to link building po niemiecku wymaga dodatkowej pracy, niezależnie od tego, jak do tej pory odnosiłeś sukcesy na innych rynkach, albo i w Polsce. Aby przyspieszyć ten proces, możesz skorzystać z naszej partnerskiej pomocy aby zdobywać niemieckie linki.

Jeśli chcesz rozwiązać ten problem samodzielnie, to nie zaczynaj od szukania słów kluczowych po Polsku. Zacznij od wyszukania docelowych słów kluczowych na google.de. Poczytaj trochę i zobacz co dają Tobie niemiecki wyniki i jak wygląda tam pozycjonowanie stron. Najlepsze praktyki są z goła inne. A jaki jest najlepszy sposób na link building po niemiecku? Po prostu napisz coś ciekawego i oryginalnego na portalach gdzie możesz dodawać link i zrób to! Quora, blogi i inne. Im bardziej tematyczne linki zwrotne możesz utworzyć z witryn o wysokim autorytecie, tym lepiej.

seo niemcy

A co z manual outreach? Budowanie linków w Niemczech jest dość trudne, a niemieccy webmasterzy rzadko akceptują bezpośrednie prośby o wymianę linków. Najlepszą taktyką jest budowanie linków w sposób organiczny. Czyli wykonując pozycjonowanie na nimecy koncentrujesz się na budowaniu witryny, która spodoba się niemieckim użytkownikom i do której będą linkować sami z siebie ponieważ zobaczą że Twój materiał jest bardzo ciekawy. Inne rzeczy i strategie seo z których możesz skorzystać to niemieckie katalogi i pr czyli public relations.

Niemiecki rynek SEO jest bardzo konkurencyjny. W dodatku w wielu obszarach ma niepowtarzalny i specyficzny charakter. Język niemiecki jest bardzo precyzyjny i ekspresyjny. Dlatego też niemieccy użytkownicy internetu najlepiej reagują na treści opisowe. Niezwykle ważne jest przystosowanie własnego link buildingu i content marketingu do rynku niemieckiego.

Pozycjonowanie stron w Niemczech może być dość bezwzględne, jednak wielu specjalistów SEO twierdzi, że konsekwentne i systematyczne zaangażowanie w zaawansowane taktyki przyniesie większe korzyści w dłuższej perspektywie.

Pisanie na rynek niemiecki musi być w języku niemieckim. Chociaż powszechnie wiadomo, że wielu Niemców doskonale mówi po angielsku, a Ci ze wschodniej części często robią biznes z Polakami, to mimo wszystko preferują oni strony internetowe w ich ojczystym języku.

Pozycjonowanie stron niemcy

Jeśli piszesz najpierw po Polsku to tłumacz słowa kluczowe z myślą o SEO


Powszechnie wiadomo, że słowa kluczowe odgrywają kluczową rolę w maksymalizacji pozycji w rankingu Twojej witryny w wyszukiwarkach. Z tego powodu tłumaczenie fraz do seo na niemiecki wymaga dużej ostrożności. Bezpośrednie i dosłowne tłumaczenie może łatwo spowodować olbrzymi błąd i stworzyć content marketing Twojej strony zapełniony terminami, które mają małe liczby w wyszukiwaniu miesięcznym i nie wpłyną na poprawę pozycji w wyszukiwarce.

Podczas tłumaczenia wybierz najbardziej zbliżony odpowiednik słowa kluczowego o największej liczbie wyszukiwań. Czasami może okazać się nawet, że jeśli istnieje tłumaczenie niemieckie, wariant międzynarodowy czy zagraniczny. Mowa tutaj o słowach angielskich lub hiszpańskich, które nawet w języku polskim na określenie pewnych terminów stały się bardziej popularne niż rodzime frazy. Dotyczy to w szczególności słów naukowych. Kluczowa jest tutaj znajomość dogłębnego funkcjonowania Twojego obszaru rynkowego w Niemczech.

Zbadanie najczęściej używanych fraz kluczowych przez rodzimych użytkowników języka niemieckiego w grupie docelowej to strategia na sukces, dzięki czemu Twoja witryna będzie w pełni zoptymalizowana. Od czego zacząć? Użyj narzędzi do badania i przeglądu słów kluczowych aby zobaczyć słowa kluczowe konkurencji (używane przez podobne firmy). To oczywiście również pomoże przyspieszyć Twój sukces SEO. Te dwa elementy wymagają starannych i strategicznych badań, ponieważ naprawdę mogą sprawić sukces lub zepsuć całe przedsięwzięcie w Niemczech.

Zadbaj o metatagi odpowiedniej długości

Często zaniedbywane metatagi w pozycjonowaniu niemieckim odgrywają istotną rolę w SEO, ponieważ one zawsze pojawiają się w wynikach wyszukiwania Google.de. Muszą one zawierać dokładny opis zawartości Twojej strony, ponieważ są jednym z czynników, które pomagają odwiedzającym wyniki SERP zdecydować, czy kliknąć. A jak wiemy CTR to też cynnik rankingowy. Oprócz wyboru najbardziej odpowiednich słów dla metatagu Twojej strony, nie zapomnij o długości: tytuły meta powinny mieć maksymalnie 50-60 znaków, podczas gdy opisy meta są skracane przez Google do około 150-160 znaków.

Pamiętaj, że słowa w języku niemieckim mogą być znacznie dłuższe niż w języku polskim.

Niemiecka strona Google

Niemiecka strona google (Niemiecka wyszukiwarka internetowa) to google.de taka mała końcówka a zmienia wyniki wyszukiwania. Przy okazji, oferujemy również konsultacje SEO.

Dodatkowo jeśli interesuje Ciebie Google Ads Niemcy to tez wykonujemy taką usługę. I to nie tylko! Działamy w modelu 360 czyli możemy zapewnić Tobie dodatkowe korzyści z Facebooka po niemiecku, tiktok’a i SEO.

Dodatkowe niemieckie litery alfabetu

Niemiecka litera
Ä A-umlaut
ä a-umlaut małe
ÖO-umlaut
öo-umlaut małe
ÜU-umlaut
üu-umlaut małe
ßSZ

Rozszerzenia domen w Niemczech

Rozszerzenie domenyKraj
.deNiemcy
.atAustria
.chSzwajcaria
.beBelgia
.luLuxemburg
.liLichtenstein
.euEuropa

Jak wejść na niemieckie strony internetowe

Wystarczy że w swojej przeglądarce ustawisz język i lokalizację wyszukiwania na rynek zagraniczny, czyli Niemcy.

Pozycjonowanie stron w Niemczech podsumowanie

Pozycjonowanie stron w Niemczech, Austrii, czy krajach beneluksu wymaga uwzględnienia różnic językowych, w szczególności regularnego używania słów z dialektu i akcentowania.

W przypadku kampanii SEO Niemieckie badanie słów kluczowych powinno uwzględniać zarówno słowa złożone, jak i niezłożone, a także słowa które pochodzą z języka angielskiego, które są powszechnie używane.

Mam nadzieję że teraz już wiesz jak wygląda pozycjonowanie stron i SEO w języku niemieckim, jednak zrozumienie innej kultury jest kolejnym ważnym czynnikiem.

Jeśli potrzebujesz pomocy i interesuje Ciebie temat pozycjonowanie Niemcy czy inne kraje zagraniczne, skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji.

SEO Niemcy

Skoro jeszcze się z nami nie skontaktowałeś to zapraszamy. Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (niem. Suchmaschinenoptimierung, ang. search engine optimization) to nasz specjalność w tym wdrożony jest moduł sef (search engine friendly).

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)