Pozycja w google jak sprawdzić?+ SEO monitoring pozycji słów kluczowych (Narzędzia)

Pozycja w google
Pozycja w google

Sprawdź pozycję strony w Google. Monitoring pozycji fraz.

Wysoka pozycja w google ma olbrzymie znaczenie dla każdej firmy. W końcu pierwsza strona zgarnia ponad 70% wszystkich kliknięć. Jak jednak oceniasz swój ranking wyszukiwania w Google?

Dzięki jednemu z najlepszych narzędzi Google do sprawdzania pozycji, możesz sprawić, że kontrole pozycji Google będą szybkie, proste i dokładne. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie listę narzędzi Google do rankingu słów kluczowych, od Google Search Console po SEMrush.

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Czytaj dalej, aby odkryć najlepsze narzędzie do monitorowania pozycji w rankingu w wyszukiwarkach takich jak Google.

Jeśli jednak masz problemy z uzyskaniem pozycji w wynikach wyszukiwania, poproś o pomoc. Nasza agencja SEO oferuje milony godzin doświadczenia zespołu, innowacyjne oprogramowanie sztucznej inteligencji AI i przynoszące dochody usługi SEO, które zapewniają wyniki. Zadzwoń do nas pod numer 790-768-482 lub skontaktuj się z nami online, aby dowiedzieć się, jak możemy pomóc!

Jak sprawdzić wyniki wyszukiwania i monitorować jak zmienia się pozycja strony w google

Posiadanie świetnego miejsca w rankingu wyszukiwania stron internetowych pomoże Twojej firmie rozwijać się dzięki zwiększonemu ruchowi i widoczności. Jedną z najczęściej używanych platform do znajdowania informacji w internecie jest Google, dlatego ważne jest, aby Twoja firma utrzymywała dobrą pozycję w rankingu wyszukiwania Google lub korzystała z usług firmy SEO.

Wyniki wyszukiwania na pierwszej stronie uzyskają najwięcej kliknięć, więc regularnie testując swoją pozycję wyszukiwania, możesz zobaczyć, jaka jest Twoja widoczność w stosunku do konkurentów w wyszukiwaniu ważnych słów kluczowych. W tym artykule wyjaśnimy kilka metod, które pomogą Ci sprawdzić swoją pozycję w Google, aby poprawić widoczność Twojej marki w Internecie.

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Co to jest pozycja w Google?

Pozycja w wyszukiwarce Google to pozycja, na której witryna jest widoczna na dane zapytanie (czyli fraza kluczowa), kiedy użytkownik wpisuje słowo kluczowe. Im bliżej góry strony wyników wyszukiwania SERP jest strona, tym lepsza jest jej pozycja w Google.

Idealną pozycją, do której należy dążyć, jest przynajmniej pierwsza strona wyników wyszukiwania, ponieważ większość użytkowników często klika witryny znajdujące się tylko na pierwszej stronie, ponieważ uważa się, że są one najbardziej związane z tematem, którego szukają.

Google określa rankingi pozycji wyszukiwania za pomocą procesu zwanego indeksowaniem. Indeksowanie to sposób, w jaki wyszukiwarki porządkują informacje w witrynie. Po zaindeksowaniu strony internetowej będzie ona w stanie zapewnić szybką odpowiedź w celu określenia, jakie słowa kluczowe lub tematy znajdują się na tych stronach, aby odpowiednio je uszeregować.

Jak sprawdzić pozycję strony w Google

Jeśli nie masz pewności, jak wygląda Twoja firma pod względem pozycji w wyszukiwarce Google, istnieje wiele różnych narzędzi SEO, które mogą Ci w tym pomóc. Większość z tych narzędzi jest bardzo przyjazna dla użytkownika i wymaga niewielkiego doświadczenia technicznego (czasami wystarczy wejść na swoją stronę).

Niektóre z tych narzędzi wygenerują raport online o Twojej pozycji w wyszukiwaniu, podczas gdy inne dostarczą informacji zwrotnych jak poprawić pozycję w rankingu. Poniżej przygotowaliśmy listę najlepszych narzędzi online do znajdowania pozycji w wyszukiwarce Google.

Monitoring pozycji za pomocą Google Search Console

google search console

Jednym z pierwszych narzędzi, które polecamy, jest Google Search Console, ponieważ zostało opracowane przez Google, aby pomóc webmasterom a także jeśli interesuje Ciebie sprawdzenie pozycji w Google.

GSC to usługa internetowa stworzona, aby pomóc programistom i administratorom witryn sprawdzać stan indeksowania i optymalizować witrynę pod kątem lepszej widoczności online. Oferuje funkcje raportowania, które mierzą ruch związany z wyszukiwaniem, wydajność witryny i bieżące rankingi wyszukiwania.

Sprawdzanie pozycji w google za pomocą tego narzędzia, jest dosyć proste.

Wykonaj następujące czynności:

  1. Określ, dla jakich słów kluczowych chcesz pozycjonować swoją witrynę
  2. Wprowadź informacje o swojej witrynie i te słowa kluczowe w konsoli wyszukiwania Google
  3. Wchodzisz w SKUTECZNOŚĆ -> PEŁNY RAPORT. Narzędzie wygeneruje raport i pokazuje, gdzie Twoje strony są w rankingu dla określonych słów kluczowych, średnie kliknięcia w Twojej witrynie, pozycjonowanie w stosunku do podobnych witryn oraz ile Twoich stron znajduje się w indeksie Google.
  4. Dodatkowo wprowadzono Search Console Insights, zobaczysz na głównej hasło „Śledź najpopularniejsze treści w swojej witrynie”.
  5. Możesz również zgłosić konkretną stronę internetową do indeksowania, co zapewni informację zwrotną o tym, które obszary tej strony można ulepszyć w celu uzyskania lepszych rankingów wyszukiwania (dotyczy to na przykład takich rzeczy jak czas ładowania strony internetowej, linki zwrotne lub mapy witryny).

Sprawdzanie pozycji w Google za pomocą SEMRUSH

Monitoring pozycji w Google za pomocą SEMrush jest bardzo proste. To narzędzie online używane przez zespoły SEO i marketerów do lepszego zrozumienia rankingów wyszukiwania online poprzez analizę słów kluczowych. Jako kompleksowe narzędzie do poprawy widoczności w Internecie, wielu właścicieli firm wybiera SEMrush do marketingu SEO i PPC.

semrush wady zalety

SEMrush oferuje również narzędzie do śledzenia pozycji, które można wykorzystać w wyszukiwarce Google. Aby skorzystać z tego narzędzia, wykonaj poniższe czynności:

  1. Wybierz domenę lub subdomenę, którą chcesz śledzić
  2. Wprowadź swoją lokalizację, urządzenie, które chcesz przeanalizować (takie jak komputer stacjonarny, tablet lub telefon komórkowy), preferencje wyszukiwarek i docelowe słowa kluczowe, które chcesz przeanalizować.
  3. Narzędzie następnie zbierze dane dla określonej wyszukiwarki i poda wyniki dotyczące pozycjonowania domen w oparciu o te docelowe słowa kluczowe
serpstat-mangools-ahrefs-semrush-seo-sem-marketing

Narzędzie do sprawdzania pozycji w google Ahrefs

Podobnie jak SEMrush, Ahrefs jest kolejnym narzędziem wspomagającym analizę SEO i podającym jaka jest dokładna pozycja w Google. Ahrefs oferuje monitorowanie SEO, które przeanalizuje witrynę pod kątem typowych problemów z SEO i wydajności rankingu, a także zapewni natychmiastowe powiadomienia o zmianach pozycji w rankingu słów kluczowych lub potencjalnych problemach z zapleczem lub wydajnością, które mogą powodować zmianę wyników wyszukiwania.

Niestety nie jest to darmowy soft, ale jest bardzo skuteczny. Praktycznie każda podstrona może mieć duży ruch. Niezbędna jest optymalizacja treści.

Ahrefs oferuje narzędzie do śledzenia pozycji, które pomoże Ci znaleźć pozycję wyszukiwania w Google. Aby skorzystać z tego narzędzia, wykonaj poniższe czynności:

  1. Wpisz swoją domenę lub subdomenę
  2. Wprowadź lub zaimportuj listę słów kluczowych, preferowaną wyszukiwarkę i wszelkie konkurencyjne adresy URL
  3. Ahrefs wygeneruje raport przedstawiający wyniki wyszukiwania w rankingu na podstawie tych słów kluczowych i konkurentów

Sprawdzenie pozycji w google za pomocą SERPwatcher

SERPWatcher to narzędzie SEO, które zapewnia zaawansowane informacje zwrotne i raporty dotyczące pozycjonowania słów kluczowych, a także podaje jaka jest pozycja w Google. SERP search engine results page,oznacza stronę wyników wyszukiwania, co oznacza, że gdy użytkownik wyszukuje określone zapytanie, to jest strona, dla której zwróci wyniki. Chociaż na SERP’y mogą mieć wpływ płatne reklamy wyszukiwania i reklamy typu „PPC płatność za kliknięcie”, jest to również w dużej mierze determinowane przez ranking słów kluczowych i optymalizację witryny.

SERPWatcher oferuje narzędzie do pozycjonowania słów kluczowych, które zapewnia codzienne aktualizacje pozycjonowania i historycznych zmian w czasie w funkcji ram czasowych. Po wprowadzeniu informacji o domenie i wyszukiwaniu słów kluczowych otrzymasz raport w czasie rzeczywistym na temat aktualnego pozycjonowania, a także pełną analizę słów kluczowych.

Ta analiza zapewni dodatkowe informacje na temat historii pozycji tego słowa kluczowego i powiązanych z nim zindeksowanych stron. Twoja strona www może sporo zyskać.

Widoczność i monitoring pozycji w google SERP Metrics

Search Metrics to innowacyjne narzędzie SEO używane przez firmy i agencje marketingowe, aby umożliwić im podejmowanie lepszych decyzji dotyczących wyszukiwania i treści przy użyciu danych analitycznych dostarczanych dla różnych wskaźników SEO, a także podaje jaka jest pozycja w Google.

SearchMetrics może dostarczać szczegółowe raporty dotyczące pozycjonowania online w oparciu o analizę konkurencji pod kątem wyszukiwań słów kluczowych. Narzędzie pozwala również filtrować wyniki w oparciu o sektor, aby upewnić się, że zajmujesz dobrą pozycję w swojej przestrzeni biznesowej.

SearchMetrics umożliwia łatwe filtrowanie wyników raportu dla Google, dzięki czemu w ciągu kilku minut uzyskasz dostęp do swojej pozycji w wyszukiwarce Google.

Teraz, gdy masz już kilka narzędzi, dzięki którym możesz zacząć określać swoją pozycję w wyszukiwarce Google, poniżej znajdziesz kilka sposobów na ulepszenie swojej witryny w celu uzyskania lepszych wyników w rankingu:

  1. Regularnie aktualizuj swoją witrynę o odpowiednie treści w oparciu o słowa kluczowe, dla których chcesz się pozycjonować
  2. Upewnij się, że projekt Twojej witryny jest responsywny na wszystkich urządzeniach
  3. Upewnij się, że Twoja witryna ładuje się szybko i jest bezpieczna dla odwiedzających, algorytm google kwalifikuje to jako plus
  4. Uwzględnij linki wewnętrzne w swojej witrynie
  5. Utwórz mapę witryny, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś
  6. Napraw wszelkie problemy techniczne, takie jak uszkodzone linki
  7. Optymalizuj swoją pracę, np ręczne sprawdzanie pozycji na dane słowo kluczowe to strata czasu

Rozczarowany? Twoja pozycja strony w Google jest słaba i nie masz wystarczająco klientów? Zdominuj razem z nami Ranking Stron Google

Jeśli Twoja witryna nie plasuje się tam, gdzie chcesz, nie jesteś sam.

Wyniki wyszukiwania pochodzą z intensywnej konkurencji, zarówno ze strony bezpośrednich, jak i pośrednich konkurentów. Nie wspominając o tym, że SEO wymaga pełnej strategii dotyczącej tego, co dzieje się w Twojej witrynie i poza nią. Dlatego wiele małych i średnich firm (MŚP) współpracuje z doświadczonymi agencjami, takimi jak UniqueSEO.

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!