Planer s艂贸w kluczowych -jak ustawi膰 s艂owa kluczowe Google Ads?

Planer s艂贸w kluczowych

Jak dzia艂a Planer s艂贸w kluczowych – Google Ads

Planer s艂贸w kluczowych w Google Ads dzia艂a na podstawie bazy danych z wynikami wyszukiwania w Google. Dzi臋ki temu narz臋dzie pozwala na badanie i wyb贸r s艂贸w kluczowych dla kampanii reklamowej w Google Ads.

Aby skorzysta膰 z Planera s艂贸w kluczowych, nale偶y wprowadzi膰 kilka s艂贸w kluczowych zwi膮zanych z tematem kampanii reklamowej. Narz臋dzie Google Ads wy艣wietla wtedy list臋 powi膮zanych s艂贸w kluczowych, wraz z liczb膮 wyszukiwa艅 miesi臋cznie, kosztem na klikni臋cie i poziomem konkurencyjno艣ci dla ka偶dego s艂owa kluczowego. Dzi臋ki temu u偶ytkownik mo偶e wybra膰 najlepsze s艂owa kluczowe dla swojej kampanii reklamowej, kt贸re b臋d膮 przyci膮ga膰 odpowiedni膮 grup臋 odbiorc贸w i przynosi膰 pozytywne wyniki.

W przypadku wyboru s艂owa kluczowego, narz臋dzie Google Ads mo偶e r贸wnie偶 zasugerowa膰 podobne s艂owa kluczowe, kt贸re mog膮 by膰 bardziej trafne i pom贸c w osi膮gni臋ciu lepszych wynik贸w. Planer s艂贸w kluczowych w Google Ads oferuje r贸wnie偶 inne funkcje, takie jak filtrowanie wynik贸w po j臋zyku, regionie i zakresie dat oraz pokazywanie trend贸w wyszukiwania dla okre艣lonych s艂贸w kluczowych.

Planer s艂贸w kluczowych -jak ustawi膰 s艂owa kluczowe Google Ads?

Je艣li chodzi o planer s艂贸w kluczowych to mo偶esz go znale藕膰 na swoim koncie google ads, w zak艂adce narz臋dzia i ustawienia, a nast臋pnie „planowanie”.

Najpro艣ciej zaczynaj膮c jest skorzysta膰 z opcji „poznaj nowe s艂owa kluczowe” i wpisa膰 og贸lne frazy zwi膮zane z Twoj膮 us艂uga i produktem. Na p贸藕niejszych etapach poka偶臋 Ci jak wybiera膰 takie s艂owa, kt贸re maj膮 najwi臋ksz膮 intencj臋 transakcyjn膮, czyli takie z kt贸rych najwi臋cej os贸b kupuje lub przesy艂a formularze, czy zostawia kontakt je艣li dzia艂asz w us艂ugach.

Teraz sprawd藕:

  1. jak relevantne jest to s艂owo kluczowe
  2. zbierz inspiracje, czego r贸wnie偶 inni szukaj膮
  3. sprawd藕 kraj
  4. sprawd藕 j臋zyk
  5. sprawd藕 daty i uwa偶aj na sezonowo艣膰
  6. sprawd藕 liczb臋 wyszuka艅 w miesi膮cu (uwaga, 偶eby zobaczy膰 dok艂adne liczby musisz mie膰 w艂膮czon膮 kampanie na koncie, w przeciwnym razie b臋dziesz mie膰 wide艂ki np 100-1k, 1k-10k itp)
  7. sprawd藕 stawki CPC
  8. Zastosuj filtry
  9. Wyklucz brand i inne

Teraz u偶yjmy drugiej opcji, „zacznij od witryny”.

Mo偶esz wpisa膰 tu swoj膮 witryn臋, lub konkurenta. Dostaniesz dzi臋ki temu propozycje s艂贸w kluczowych.

Pozycjonowanie-stron-z-Google-Keyword-Planner

Jak najlepiej szuka膰 s艂贸w kluczowych w planerze Google?

Skoro podstawy mamy ju偶 om贸wione, to przejd藕my na pole bardziej strategiczne.

Mianowicie nie wpisuj chaotycznie, a staraj si臋 robi膰 to kategoriami, a偶 je wyczerpiesz.

Dla przyk艂adu je艣li masz ecommerce z herbat膮 kaw膮 itp. to nie wpisuj od razu, kawa, herbata, zastawa, fili偶anki itp.

Obok miesi臋cznej liczby wyszuka艅, najed藕 kursorem na wykres i dla s艂贸w kt贸re b臋dziesz dodawa艂 do planu sprawd藕 trend.

Wyeksportuj teraz s艂owa do CSV.

Pozycjonowanie-stron-z-planerem-slow-kluczowych-Google

Plan s艂贸w kluczowych

Plan s艂贸w kluczowych w Google Ads to narz臋dzie, kt贸re pomaga w badaniu i wyborze s艂贸w kluczowych dla kampanii reklamowej w Google Ads. S艂owa kluczowe s膮 frazami, kt贸re u偶ytkownicy wpisuj膮 w wyszukiwark臋 Google, aby znale藕膰 informacje na okre艣lony temat. Wprowadzenie odpowiednich s艂贸w kluczowych w kampanii reklamowej jest wa偶ne, poniewa偶 pozwala na docieranie do w艂a艣ciwej grupy odbiorc贸w i osi膮ganie lepszych wynik贸w reklamowych.

Aby korzysta膰 z planu s艂贸w kluczowych w Google Ads, nale偶y wprowadzi膰 kilka fraz zwi膮zanych z tematem kampanii, a narz臋dzie wygeneruje list臋 powi膮zanych s艂贸w kluczowych, wraz z liczb膮 wyszukiwa艅 i poziomem konkurencyjno艣ci ka偶dego z nich. Dzi臋ki temu u偶ytkownik mo偶e wybra膰 najlepsze s艂owa kluczowe dla swojej kampanii reklamowej, kt贸re b臋d膮 przyci膮ga膰 odpowiedni膮 grup臋 odbiorc贸w i przynosi膰 pozytywne wyniki.

Plan s艂贸w kluczowych w Google Ads oferuje r贸wnie偶 szereg dodatkowych funkcji, takich jak filtrowanie wynik贸w po j臋zyku, regionie i zakresie dat. Pozwala r贸wnie偶 na zapisywanie listy s艂贸w kluczowych i eksportowanie jej do arkusza kalkulacyjnego, co u艂atwia analiz臋 i wyb贸r s艂贸w kluczowych do kampanii reklamowej.

Google Keyword Planner

Prognoza w Google Ads

Maksymalizuj konwersje i uCPC.

Prognoza w Google Ads to narz臋dzie, kt贸re pomaga przewidywa膰 wyniki kampanii reklamowych w Google Ads. Prognoza ta obejmuje szacunki dotycz膮ce liczby klikni臋膰, koszt贸w, wska藕nik贸w klikalno艣ci (CTR), koszt贸w konwersji i wiele innych parametr贸w, kt贸re s膮 istotne dla kampanii reklamowej.

Aby skorzysta膰 z prognozy w Google Ads, u偶ytkownik musi wprowadzi膰 kilka kluczowych informacji dotycz膮cych swojej kampanii, takich jak planowany bud偶et, grupy reklamowe, s艂owa kluczowe i zakres czasowy kampanii. Google Ads nast臋pnie u偶ywa tych informacji, aby wygenerowa膰 prognoz臋, kt贸ra okre艣la, jakie b臋d膮 oczekiwane wyniki kampanii.

Dzi臋ki prognozom w Google Ads u偶ytkownicy mog膮 mie膰 lepszy wgl膮d w to, jakie wyniki osi膮gn膮 ich kampanie reklamowe i jakie zmiany w planowaniu kampanii mog膮 przynie艣膰 lepsze wyniki. Prognozy w Google Ads s膮 szczeg贸lnie przydatne dla nowych kampanii, kt贸re nie mia艂y jeszcze okazji wygenerowa膰 w艂asnych danych, na podstawie kt贸rych mo偶na by dokona膰 szacunk贸w.

馃POBIERZ SW脫J DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety kt贸re spowoduj膮 znaczny wzrost Twoich zarobk贸w i sprzeda偶y.馃捀馃捀馃捀

馃攼 Twoje dane s膮 bezpieczne.馃攼 (sekrety prosto ze 藕r贸d艂a, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Poznaj liczb臋 wyszukiwa艅 i prognozy

Dzia艂a to prawie identycznie jak opcja kt贸ra przed chwil膮 Tobie pokaza艂em, z tym, 偶e wgrywasz od razu list臋 s艂贸w kluczowych. Ja natomiast wol臋 robi膰 to tak jak widzia艂e艣 przed chwil膮.

Jak u偶ywa膰 google keyword planner

Aby u偶ywa膰 narz臋dzia Google Keyword Planner, nale偶y zalogowa膰 si臋 do konta Google Ads i wybra膰 opcj臋 „Planer s艂贸w kluczowych” z menu narz臋dzi w G艂贸wnej karcie. Nast臋pnie post臋puj zgodnie z poni偶szymi krokami:

  1. Wprowad藕 s艂owa kluczowe: W pierwszym kroku, wpisz kilka s艂贸w kluczowych zwi膮zanych z Twoj膮 kampani膮 reklamow膮. Mog膮 to by膰 s艂owa kluczowe, kt贸re wykorzystujesz obecnie w swojej kampanii lub nowe s艂owa kluczowe, kt贸re chcesz przetestowa膰.
  2. Wybierz opcj臋: Wybierz spo艣r贸d opcji „Znajd藕 nowe s艂owa kluczowe” lub „Pobierz prognozy dla istniej膮cych s艂贸w kluczowych”.
    • Opcja „Znajd藕 nowe s艂owa kluczowe” pomo偶e Ci znale藕膰 nowe, powi膮zane s艂owa kluczowe i propozycje grup reklamowych dla Twojej kampanii.
    • Opcja „Pobierz prognozy dla istniej膮cych s艂贸w kluczowych” pozwala na wygenerowanie prognoz dotycz膮cych koszt贸w, liczby klikni臋膰 i innych wska藕nik贸w reklamowych dla wybranych ju偶 s艂贸w kluczowych.
  3. Wybierz kraj lub region: Wybierz kraj lub region, w kt贸rym chcesz dociera膰 do swoich potencjalnych klient贸w. Mo偶esz r贸wnie偶 wybra膰 wi臋cej ni偶 jeden kraj lub region.
  4. Wybierz zakres dat.
  5. Filtrowanie wynik贸w: Mo偶esz filtrowa膰 wyniki na podstawie kategorii, konkurencyjo艣ci, 艣redniej liczby wyszukiwa艅 miesi臋cznie i masy innych.
  6. Eksportuj list臋: Mo偶esz r贸wnie偶 eksportowa膰 list臋 s艂贸w kluczowych do arkusza kalkulacyjnego, aby przeprowadzi膰 dalsz膮 analiz臋 i wyb贸r najlepszych s艂贸w kluczowych dla Twojej kampanii reklamowej.

Z nami ka偶da firma mo偶e si臋 rozwija膰. Tworzymy firmy i rozwijamy istniej膮ce w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z reszt膮 zobacz co mo偶emy osi膮gn膮膰 w kilka miesi臋cy:

Czy warto inwestowa膰 w seo: dlaczego pozycjonowanie si臋 op艂aca

Zacznij wsp贸艂prac臋 z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bie偶膮co jeste艣my zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawa膰 Tobie to co najlepiej dzia艂a. Konkretny wynik, bez przepalania bud偶etu. Dla ka偶dego zadania posiadamy wyszkolonych specjalist贸w, kt贸rzy dowioz膮 obiecane wyniki.

Skontaktuj si臋 z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko poj臋ty marketing internetowy

Co to planer s艂贸w kluczowych w Google Ads?

Planer s艂贸w kluczowych (ang. google keyword planner) to narz臋dzie SEO i Google Ads, kt贸re pomaga w badaniu i wyborze odpowiednich s艂贸w kluczowych dla danej witryny lub tre艣ci. S艂owa kluczowe s膮 frazami, kt贸re ludzie wpisuj膮 w wyszukiwarki internetowe, aby znale藕膰 informacje na okre艣lony temat.
Planer s艂贸w kluczowych pozwala u偶ytkownikowi na wpisanie okre艣lonej frazy lub tematu i wy艣wietla list臋 s艂贸w kluczowych zwi膮zanych z t膮 fraz膮 oraz informacje na temat liczby wyszukiwa艅 i konkurencyjno艣ci ka偶dego z tych s艂贸w kluczowych. Dzi臋ki temu u偶ytkownik mo偶e wybra膰 odpowiednie s艂owa kluczowe, kt贸re b臋d膮 najlepiej dopasowane do tre艣ci na jego stronie, co zwi臋kszy widoczno艣膰 i pozycj臋 witryny w wynikach wyszukiwania. Planer s艂贸w kluczowych jest wi臋c narz臋dziem niezb臋dnym dla ka偶dej osoby zajmuj膮cej si臋 optymalizacj膮 tre艣ci pod k膮tem SEO.

Jak bardzo spodoba艂a Ci si臋 ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby oceni膰! (dobre opinie sprawiaj膮, 偶e piszemy wi臋cej)

艢rednia ocena 0 / 5. Liczba g艂os贸w: 0

Jeszcze nie ma g艂os贸w. B膮d藕 pierwsz膮 osob膮.

Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i ca艂膮 strategi臋 ecommerce. Nie czekaj, do艂膮cz do nas!
Planer s艂贸w kluczowych -jak ustawi膰 s艂owa kluczowe Google Ads?
U偶ywamy plik贸w cookie na naszej stronie internetowej, aby zapewni膰 Ci najbardziej odpowiednie wra偶enia, zapami臋tuj膮c Twoje preferencje. Klikaj膮c 鈥濧kceptuj臋鈥, wyra偶asz zgod臋 na u偶ywanie plik贸w cookie. Je艣li nie wyra偶asz zgody, ustawienia dotycz膮ce plik贸w cookies mo偶esz zmieni膰 w swojej przegl膮darce.
Czytaj wi臋cej