Zawartość strony
Ten post dokładnie opisuje , jak stworzyć skuteczną kampanię SEO.
(Krok po kroku)
Co jest w tym najlepsze?
Zobaczysz wiele rzeczywistych przykładów tych kroków w akcji.
Zacznijmy od razu.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Kampania SEO definicja – to działania pozycjonujące mające na celu poprawę rankingu witryny w wyszukiwarkach. Wspólne elementy kampanii SEO to wyszukiwanie słów kluczowych, publikowanie treści i tworzenie linków zwrotnych.
Pomijając to podstawowe wyjaśnienie, przejdźmy do konkretnych kroków aby tworzyć kampanie seo:
Badanie słów kluczowych to pierwszy krok każdej dobrej kampanii SEO. W szczególności powinieneś wygenerować listę około 10-30 różnych słów kluczowych. (Są to słowa kluczowe, wokół których będziesz optymalizować określone strony w swojej witrynie)
Google Keyword Planner to bezpłatne narzędzie Google do badania słów kluczowych.
Wspaniałą rzeczą w Planerze słów kluczowych Google jest to:
Wszystkie dane pochodzą prosto od Google.
Aby z niego skorzystać, po prostu wpisz słowo lub frazę, a otrzymasz listę propozycji słów kluczowych.
Każde z tych narzędzi ma na celu generowanie wielu różnych propozycji słów kluczowych.
Oznacza to, że doskonale nadają się do wyszukiwania słów kluczowych z długim ogonem o niskiej konkurencji.
Tutaj możesz zobaczyć dokładne słowa kluczowe, na które Twoja konkurencja już się wyświetla . Aby to zrobić, musisz użyć narzędzia, takiego jak SemRush lub Ahrefs.
Bez względu na to, jakiego narzędzia używasz, proces jest dokładnie taki sam. Najpierw znajdź konkurenta, który naprawdę dobrze radzi sobie z SEO. Następnie wstaw stronę główną konkurenta i otrzymasz liczbę słów kluczowych na które prowadzona była jego kampania seo.
Teraz, gdy masz już listę słów kluczowych, czas wybrać 10, 20, 30 najlepszych z listy. Ale jak wybrać „najlepsze” słowa kluczowe? Chcesz wybrać słowa kluczowe, które mają najlepszą kombinację tych 3 kluczowych czynników:
1. Niska konkurencja: jest to szczególnie ważne, jeśli dopiero zaczynasz. Ale nawet jeśli Twoja witryna jest już założona, nadal chcesz szukać słów kluczowych, które nie są super konkurencyjne. A więc: skąd wiesz, czy słowo kluczowe jest konkurencyjne, czy nie? Pierwszą opcją jest przyjrzenie się wynikom wyszukiwania.
Jeśli zauważysz, że są wypełnione domenami z dużym autorytetem (np wikipedia, forbes, allegro), prawdopodobnie powinieneś użyć innego słowa kluczowego. A jeśli chcesz dokładniejszego systemu, możesz użyć narzędzia do badania słów kluczowych. Większość narzędzi ma funkcję, która pokazuje, jak konkurencyjne jest słowo kluczowe.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
2. Duża liczba wyszukiwań: nadszedł czas, aby zobaczyć, ile osób szuka słów kluczowych z Twojej listy. Oczywiście im większa liczba wyszukiwań, tym lepiej. Mimo to popularne słowa kluczowe są zwykle bardziej konkurencyjne.
3. Dopasowanie do klienta: chcesz znaleźć słowa kluczowe, których faktycznie szukają Twoi klienci. To powiedziawszy, niekoniecznie oznacza to, że muszą być gotowi na zakup czegoś w tej chwili. Niestety, bardzo niewiele osób wyszukuje superkonkretne słowa kluczowe.
Dodatkowo aby kampania seo przynosiła super rezultaty powinieneś użyć google ads do analizy. Wpisz słowa kluczowe i uszereguj je według stawki.
Jest to koszt PPC za pojedyncze kliknięcie w Google Ads. A jeśli ludzie płacą za reklamę słowa kluczowego, oznacza to, że można zarabiać na ruchu.
Teraz, gdy masz już listę słów kluczowych, czas opublikować treści zoptymalizowane pod kątem tych terminów. W szczególności wysokiej jakości treści zoptymalizowane pod kątem SEO.
1. Pisz długie, wyczerpujące treści
Kiedyś publikowanie krótkich, 500-wyrazowych postów na blogu działało naprawdę dobrze dla SEO. Ale już nie. Wiele z testów i badań branżowych wykazało, że dłuższe treści są wyraźnie najlepsze w Google.
2. Twórz treści wizualne
Treści wizualne mogą być świetnym sposobem na uzyskanie większej liczby udostępnień w mediach społecznościowych i linków zwrotnych.
3. Publikuj „autorytatywne” treści
BuzzSumo przeanalizowało 100 milionów artykułów . I odkryli dwie interesujące rzeczy:
Po pierwsze , większość treści otrzymuje „zero” linków lub udostępnień społecznościowych.
Po drugie , „autorytatywne” treści świetnie nadają się do pozyskiwania linków.
Czym są treści „autorytatywne”?
To treść, taka że: Jest napisana przez eksperta, nie jest informacją handlową i wnosi do tematu coś zupełnie nowego.
Teraz, gdy masz już gotowy kawałek wysokiej jakości treści, nadszedł czas na kolejny etap kampanii SEO: optymalizację treści. Jak zapewne wiesz, optymalizacja pod kątem wyszukiwarek bardzo się zmieniła w ciągu ostatnich kilku lat. W tym kroku pokażę Ci dokładnie, jak zoptymalizować witrynę we właściwy sposób.
Jeśli chodzi o SEO na stronie, większość ludzi nie docenia mocy swoich adresów URL. Ale jak się okazuje, Twoje adresy URL są naprawdę ważne.
W szczególności chcesz, aby Twoje adresy URL były krótkie i zawierały wiele słów kluczowych.
Jeśli to możliwe, umieść słowo kluczowe na początku tagu tytułu. (Dlaczego? Wyszukiwarki przywiązują większą wagę do terminów, które pojawiają się na początku metatytułu).
Następnie użyj docelowego słowa kluczowego w pierwszych 160 słowach treści. Czemu? Gdy Google widzi słowo kluczowe na początku kodu HTML Twojej strony, informuje robota google, że ten termin jest ważny.
Teraz czas na linkowanie wewnętrzne. W szczególności powinieneś wstawić link z nowego posta do innych stron w Twojej witrynie. A także mieć link z innych stron do nowej zawartości.
Te wewnętrzne linki pomagają Google znaleźć i zindeksować wszystkie Twoje strony. Wysyłają również autorytet linków do Twojej witryny, co pomaga wszystkim Twoim stronom stanąć w lepszej pozycji.
Sprawdź co pokazuje google suggest, jakie są lsi.
Żadna kampania SEO nie byłaby kompletna bez budowania linków . To dlatego, że linki są nadal integralną częścią algorytmu Google.
Ostatnim krokiem jest sprawdzenie, jak działa Twoja kampania SEO. W tym celu użyjemy dwóch doskonałych (bezpłatnych) narzędzi SEO: Google Analytics i Google Search Console .
Zacznijmy od razu.
1. Śledź ruch organiczny za pomocą Google Analytics
Skąd wiesz, czy SEO działa, czy nie? Moja odpowiedź? Sprawdź swój ruch organiczny w Google Analytics.
( Uwaga: wyniki jakie daje pozycjonowanie stron internetowych nie pojawiają się z dnia na dzień. W zależności od niszy, wprowadzenie zmian może zająć tygodnie lub miesiące. To powiedziawszy, jeśli wykonałeś powyższe kroki, powinieneś zauważyć pozytywny ruch w ciągu 4-6 tygodni. )
2. Śledź rankingi słów kluczowych za pomocą Google Search Console
Google Analytics zapewnia ogólny przegląd zmian w ruchu w wyszukiwarce w czasie. Ale jeśli chcesz sięgnąć głębiej, zajrzyj do Google Search Console. Podobnie jak w przypadku Google Analytics, Google Search Console informuje, ile osób przeszło do Twojej witryny z Google. Dodatkowo informuje też o dokładnych słowach w jakie klikają ludzie.
Algorytm AI o nazwie RankBrain jest teraz ważną częścią nowego i ulepszonego algorytmu wyszukiwania Google.
Jak więc zoptymalizować zawartość pod kątem algorytmu RankBrain firmy Google? Optymalizuj pod kątem „Intencji użytkownika”. Google używa RankBrain do określenia, czy ktoś jest zadowolony z wyników wyszukiwania.
Innymi słowy: Czy Twoje treści dają użytkownikom to, czego szukają?
Aby utrzymać wysoką widoczność w wyszukiwarkach, zaleca się regularne, np. kwartalne lub półroczne, przeglądanie i aktualizowanie strategii słów kluczowych, biorąc pod uwagę nowe trendy wyszukiwania, zmiany w algorytmach wyszukiwarek oraz ewoluujące preferencje i zachowania użytkowników internetu.
Największym wyzwaniem jest zdobycie naturalnych, wartościowych linków zwrotnych z wiarygodnych źródeł. Unikanie taktyk „black-hat” SEO, takich jak kupowanie linków czy spamowanie linkami, jest kluczowe. Skupienie się na tworzeniu wysokiej jakości treści, które naturalnie przyciągną linki, jest zalecaną strategią.
Pomiar ROI kampanii SEO wymaga śledzenia zarówno bezpośrednich, jak i pośrednich efektów działań SEO na przestrzeni czasu, w tym wzrostu ruchu organicznego, poprawy pozycji kluczowych słów, wzrostu liczby konwersji oraz ostatecznie wzrostu przychodów. Korzystanie z narzędzi analitycznych oraz ustalanie konkretnych celów kampanii na początku procesu mogą pomóc w ocenie efektywności działań SEO.
Jak już widzisz strategia seo to nie jest proste zadanie. Wysoka widoczność w google aby potencjalny klient dotarł do Twojej witryny to coś czego pożąda również Twoja konkurencja. Dodatkowo pusty ruch jest bez wartości jeśli konwersja nie jest odpowiednia.
Dlatego nasza agencja seo wykona dla Ciebie na początku współpracy audyt seo i starannie przejrzymy cały lejek reklamowy, sprzedażowy i marketingowy. Content marketing is king już od dawna nie działa, a ruch płatny PPC sporo kosztuje. Więc zapraszamy do nas bo wiemy jakie działania seo zwiększą ruch na stronie Twojej firmy i dzięki temu zdobędziesz nowych klientów.
Teraz twoja kolej. Mam nadzieję, że ten post pomógł Ci pokazać, jak stworzyć kampanię SEO od podstaw. (I dał Ci plan krok po kroku, którego możesz użyć w przyszłych kampaniach). Teraz chciałbym usłyszeć od ciebie. Którą strategię z tego przewodnika zamierzasz zastosować jako pierwszą? Czy zamierzasz rozpocząć linkowanie wewnętrzne? A może jesteś gotowy, aby zacząć pisać długie, wyczerpujące treści? Daj mi znać, zostawiając krótki komentarz poniżej.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Koszty i cena wykonania kampanii SEO, zależą od wielu czynników takich jak: liniki jakie posiada konkurencja, obecna widoczność domeny, jakość treści konkurencji, czy ilość potrzebnej treści.
Kampania SEO i proces pozycjonowania strony to działania ciągłe. Cały czas powstają nowe słowa kluczowe, a Twoja konkurencja też się rozwija, kupuje linki i pisze wartościowe treści.
Kampania SEO skupia się na zwiększaniu widoczności witryny w organicznych, bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Polega na zrobieniu możliwie jak najbardziej obszernej listy słów kluczowych, napisaniu do nich treści i zdobyciu linków SEO.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)