Kampania discovery Google Ads -co to? Jak ustawić? (przykłady, definicja)

Kampania discovery Google Ads -co to? Jak ustawić? (przykłady, definicja)
Zawartość strony
kampania Discovery w Google Ads to rodzaj kampanii reklamowych, które pozwalają przedsiębiorcom na wykorzystanie formatów reklamowych w sieci Google, takich jak: obrazy, filmy, wiadomości i artykuły, aby dotrzeć do swojej grupy docelowej.
Kampanie Discovery umożliwiają także wykorzystanie narzędzi Google do personalizacji przekazu reklamowego dla użytkowników na podstawie ich zainteresowań, zachowań i preferencji. Dzięki temu reklamy są bardziej skuteczne i efektywne w dotarciu do docelowej grupy odbiorców.
Warto zauważyć, że kampanie Discovery w Google Ads wymagają bardziej szczegółowej strategii i analizy grupy docelowej niż tradycyjne kampanie tekstowe, ponieważ opierają się na innych formatach reklamowych.
Gdzie wyświetla się reklama Google Discovery?
Reklamy Discovery Google Ads wyświetlają się w 3 miejscach: Google Discover, strona główna YouTube oraz Karta „Oferty” i „Społeczności” w Gmailu.
Jak ustawić kampanię discovery w Google Ads?
Krok 1. Skonfiguruj kampanię
- Zaloguj się na konto Google Ads.
- Kliknij Kampanie.
- Kliknij Nowa kampania.
- Wybierz jeden z celów marketingowych: Sprzedaż, Potencjalni klienci, Ruch w witrynie lub Brak celu.
- Kampania będzie optymalizowana pod kątem celu.
- Wybierz typ kampanii Discovery.
- Wybierz podtyp kampanii Discovery:
- standardowa kampania Discovery;
- kampania Discovery z plikami danych o produktach.
- Statyczna reklama Discovery
- Karuzelowa reklama Discovery
- Kliknij Dalej.
- Wybierz ustawienia kierowania geograficznego i kierowania na język kampanii.
- Wybierz strategię ustalania stawek i wpisz średni budżet dzienny.
- Konwersje: jeśli zaznaczysz pole wyboru „Ustaw docelowy koszt działania”, kampania będzie dążyć do osiągnięcia podanego docelowego CPA.
- Wartość konwersji: jeśli zaznaczysz pole wyboru docelowego ROAS, tj.„Ustaw docelowy zwrot z nakładów na reklamę”, kampania będzie dążyć do osiągnięcia podanej liczby.
- Kliknij Dalej.
- Wybierz odbiorców.
- Stwórz reklamę discovery:
- reklamę z pojedynczym obrazem
- reklamę karuzelową z wieloma obrazami
- w przypadku reklam powiązanych z plikiem danych o produktach w Merchant Center wybierz grupy produktów i kartę powitalną

REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Jak targetować kampanie w Google Discovery?
Polecam aby rozłożyć grupy odbiorców, tak aby nie wrzucać wszystkiego do jednego koszyka.
Sugerowane:
- niestandardowi odbiorcy (konkurencja: nazwy firm + adresy stron)
- niestandardowi odbiorcy (wyszukiwane hasła)
- niestandardowi odbiorcy (strony docelowe)
- niestandardowi odbiorcy (aplikacje)
- zdarzenia z życia
- szczegółowe dane demograficzne
- podobni do osób z list remarketingowych (grupy podobnych odbiorców, look-a-like)
- odbiorcy na rynku
- osoby o podobnych zainteresowaniach
- osobna kapania remarketingowa
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

Google discovery ads -rozmiary grafik
Reklama Discovery (obraz)
- Współczynnik proporcji: 1,91:1, minimalny rozmiar: 600 x 314
- Współczynnik proporcji: 1:1, minimalny rozmiar: 300 x 300
Reklama Discovery (logo)
- Współczynnik proporcji: 1:1, minimalny rozmiar: 128 x 128
Reklama karuzelowa Discovery (obraz)
- Współczynnik proporcji: 1,91:1, minimalny rozmiar: 600 x 314
Reklama karuzelowa Discovery (obraz kwadratowy)
- Współczynnik proporcji: 1:1, minimalny rozmiar: 300 x 300
Reklama karuzelowa Discovery (logo)
- Współczynnik proporcji: 1:1, minimalny rozmiar: 128 x 128
Reklama w Gmailu (obraz)
- Współczynnik proporcji: 1,91:1, minimalny rozmiar: 600 x 314
- Współczynnik proporcji: 1:1, minimalny rozmiar: 300 x 300
Reklama w Gmailu (logo)
- Współczynnik proporcji: 1:1, minimalny rozmiar: 144 x 144
Reklama w Gmailu (nagłówek)
- Dowolny współczynnik proporcji od 3:1 do 5:1, minimalny rozmiar: 300 x 100
Reklama w Gmailu (obraz katalogu)
- Współczynnik proporcji: 1:1, minimalny rozmiar: 300 x 300
Reklama graficzna w Gmailu (obraz)
- Dowolne obrazy o rozmiarze od 300 x 650 do 300 x 1000
Reklama graficzna w Gmailu (logo)
- 144 x 144
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami: