Kampania AdWords -co to jest, ustawienia krok po kroku +[1 BONUS] jak reklamować się w Google?

Kiedy najlepiej dodawać posty na social media? (jaki czas)+[1 BONUS]
16 sierpnia, 2022
Satysfakcja klienta -co wpływa na zadowolenie klienta? (3 sposoby)
22 sierpnia, 2022

Kampania AdWords -co to jest, ustawienia krok po kroku +[1 BONUS] jak reklamować się w Google?

kampania AdWords

Co to jest kampania AdWords?

Wyszukiwarka Google umożliwiająca znajdowanie stron internetowych zawojowała świat. Firma Google ma dzięki temu dostęp do licznych danych, które oceniają zainteresowania odwiedzających.

Specjalne algorytmy i pliki cookies pozwalają określać preferencje ludzi dotyczące zakupów. Google wykorzystuje te dane do stworzenia jednej z najlepszych sieci reklam kontekstowych. Każdego dnia oglądamy na laptopach, telefonach komórkowych lub ebookach reklamy, które są nam wyświetlane i zachęcają do dokonania zakupu.

Ludzie często nieświadomie klikają takie reklamy, gdzie następnie są przekierowywani do konkretnej strony internetowej. Najczęściej są to sklepy online, które oferują sprzedaż najróżniejszych produktów.

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Badania pokazują, że człowiek każdego dnia może oglądać nieświadomie tysiące reklam. Kluczem do sukcesu dla przedsiębiorcy oferującego produkt lub usługę jest to, by potencjalny klient skupił uwagę na jego reklamie. W większości przypadków reklama nie zostaje nawet zauważona. W przypadku reklam opierających się o pliki cookies dotarcie do potencjalnego klienta jest łatwiejsze. Osoba przeglądająca internet otrzymuje reklamy, które mogą wzbudzić jej zainteresowanie.

Jak działa kampania Google Ads?

Firma Google stworzyła w 2000 roku specjalny system, który wyświetla reklamy podczas przeglądania stron internetowych. Należy tutaj wspomnieć, iż od 2018 roku nazwa systemu reklamowego Google AdWords uległa zmianie. Oficjalnie nowa nazwa brzmi Google Ads. Wpisując w wyszukiwarkę AdWords bez problemów trafimy do oferty firmy Google. Reklamy wyświetlane przez Google Ads są nowoczesne i dopasowują się do potrzeb reklamodawcy. Klienci korzystający z Google Ads mogą samodzielnie konfigurować reklamę i dobierać słowa kluczowe.

Mają oni również możliwość ustawienia własnej stawki, za kliknięcia w reklamę. Jest to najczęstszy model rozliczania się za odsłony reklamy. Jedno kliknięcie w reklamę kosztuje reklamodawcę około kilkadziesiąt groszy. Wiele zależy tutaj jednak od tego, jaką branżę reprezentuje. Firmy zajmujące się sprzedażą żywności lub biura podróży mają zdecydowanie więcej stron, które będą chciały wyświetlać ich reklamy.

Stawka za kliknięcie jest wówczas adekwatnie niższa. Sytuacja ulega jednak zmianie, gdy reklamujemy na przykład jakiś unikatowy produkt lub usługi finansowe. Zdecydowanie mniej stron internetowych jest związanych z unikatową tematyką lub dotyczącą ekonomii. Google AdSense daje też olbrzymie możliwości zarabiania dla właścicieli stron.

W tym wypadku właściciele mogą dowolnie umieszczać swoje banery na witrynie internetowej. Każdy właściciel strony może dobrowolnie przystąpić do programy AdSense po dopełnieniu formalności.

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

Jakie reklamy mogą być wyświetlane w Google Ads jako klasyczne kampanie adwords?

Kampania Google Ads to nowoczesne rozwiązanie dla każdego, kto prowadzi własny biznes. Nowoczesny system reklamowania pozwala takim osobom skutecznie dotrzeć do potencjalnego klienta. Google korzysta w tym celu z licznych danych, które zbiera od odwiedzających ich wyszukiwarkę osób.

Olbrzymią zaletą Google Ads jest to, że oferuje różne formy reklamowania się. Najpopularniejsze są reklamy tekstowe, gdzie klient może samodzielnie wypełnić odpowiednie pola. Osoby korzystające z tej formy reklamy mogą też zdecydować się na reklamy graficzne lub wideo. Warto tutaj wspomnieć, że Google umożliwia reklamowanie się na platformie YouTube. Obecnie jest to najbardziej popularna platforma do oglądania filmów i odtwarzania muzyki. Decydując się na reklamę wideo możemy dotrzeć do ogromnej liczby potencjalnych klientów, którzy kupią nasz produkt.

W lepszym targetowaniu reklamy internetowej pomaga specjalny planer słów kluczowych od Google Ads. Samodzielnie możemy dobrać takie słowa kluczowe, które będą dopasowane do naszej reklamy. W ten sposób wyświetli się ona na powiązanych tematycznie stronach internetowych. Należy tutaj wspomnieć też o wyświetlaniu się stron na górze wyszukiwarki. Reklamodawca może w ten sposób pominąć strony, które są wyżej oceniane przez wyszukiwarkę Google i ominąć konkurencję. Osoby szukające informacji w wyszukiwarce najczęściej klikają w kilka pierwszych propozycji.

Google Ads oferuje możliwość znalezienia się na samym szczycie. Musimy tutaj jednak ustawić odpowiednią stawkę za kliknięcie, która jest wyższa od innych reklamodawców.

Ile kosztuje kampania Google Ads?

Kampania adwords – cennik: reklama w internecie jest stosunkowo tanie w porównaniu z innymi formami. Istotna jest tutaj jednak branża, którą reprezentujemy i optymalizacja kampanii reklamowej. W zależności od wielkości sklepu internetowego musimy się przygotować na adekwatne koszty. Reklamodawca może jednak w pełni kontrolować sumę, którą chce przeznaczyć na reklamę.

Najlepiej ustalić każdego miesiąca stałą kwotę, którą przeznaczymy na ten cel. Z czasem nauczymy się lepiej optymalizować kampanię reklamową i zyskamy więcej odwiedzających. Jeśli kampanię rozliczamy za kliknięcie w reklamę, to zazwyczaj jest to kilkadziesiąt groszy. Istnieją jednak branże, które są unikatowe i mocno oblegane. W tym wypadku kliknięcie może wynosić nawet kilkanaście złotych, co jednak zdarza się niezwykle rzadko.

Czy reklama w Google się opłaca?

Google Ads skutecznie wypiera inne formy reklamy. Jest to idealne rozwiązanie nie tylko dla dużych firm, ale również małych przedsiębiorstw. Budżet na reklamę może wynosić mniejszą sumę pieniędzy, która samodzielnie ustalamy. Dodatkowo Google Ads wychodzi naprzeciw swoim klientom i często chcąc ich zachęcić oferuje specjalne kupony. Otrzymując kupon na reklamę od firmy Google możemy zaoszczędzić nawet kilkaset złotych.

To świetne rozwiązanie dla reklamodawców, którzy chcą wypróbować ten model marketingu internetowego. Olbrzymią zaletą jest tutaj dotarcie do konkretnej grupy docelowej. W przypadku innych form reklamy nie możemy dokładnie określić preferencji ludzi. Współcześnie internet staje się miejscem, gdzie większość ludzi dokonuje zakupów i szuka potrzebnych informacji. Mając własny biznes nie można pominąć marketingu internetowego, który pozwala przebić się do świadomości klientów i zbudować solidną markę.

Jaka najlepsza reklama w internecie?

Najlepsza reklama jest najczęściej tam, gdzie znajdziemy na najwięcej odbiorów dla jej treści. Kampania Adwords to doskonałe rozwiązanie. Współcześnie niezwykle rozwinęły się portale społecznościowe, gdzie ludzie potrafią spędzać czas godzinami. Najpopularniejsze portale społecznościowe to Facebook, Instagram i Twitter.

Niektóre z tych portalu posiadają własny system reklamowania się. Własne social media daję jednak coś więcej, niż tylko reklamę w tych serwisach. Umożliwiają one komunikowanie się ze swoimi klientami, którzy mogą utożsamiać się z naszą marką. Dobrze zarządzany fanpage zbiera wokół siebie licznych fanów, którzy przywiązują się do danej firmy. Możemy w ten sposób reklamować się i dotrzeć do nowych osób.

Świetnym pomysłem są konkursy, które zachęcają fanów do pewnych działań. Fanpage pomoże nam też organizowaniu ciekawych wydarzeń, które będą dotyczyły naszej firmy. Działania marketingowe w internecie są dzisiaj koniecznością, gdy marzymy o rynkowej ekspansji.

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 111

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!

Dołącz do nas NA ŻYWO

Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.

Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.

 

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)