Zawartość strony
Chociaż hashtagi są częściej kojarzone z TikTokiem, Twitterem i Instagramem, czasami widzisz je również jak są używane na Facebooku.
Ale czy działają tak samo na Facebooku? A jaką tak na prawdę wartość ma hashtag na platformie FB? Poniżej wszystko, co musisz wiedzieć o używaniu hashtagów w swoich postach na Facebooku.
Hashtagi działają na Facebooku w podobny sposób do TikToka, youtube, Twittera i innych serwisów społecznościowych. Możesz za ich pomocą wyszukiwać i odkrywać interesujące Ciebie tematy.
Na Facebooku przynoszą konkretne rezultaty. Na przykład wyszukiwanie hasła #marketing da Tobie inne wyniki niż wyszukiwanie samego hasła „marketing”.
Facebook używa algorytmu do odrębnego śledzenia hashtagów. Wyszukiwanie z symbolem # wyświetla najnowsze i trafne hashtagi na platformie na samej górze.
Tworzenie hashtagów na Facebooku jest dość łatwe. Możesz zmienić wszystko w hashtag, dodając # przed słowem, frazą, akronimem itp.
Na przykład możesz użyć hashtagu ze słowami „kwiaciarnia” i utworzyć #kwiaciarnia.
Gdy użyjesz symbolu #, nad Twoim tagiem pojawi się niebieskie pole, aby podświetlić zawarte w nim słowa. Twój tag zostanie wyświetlony pogrubioną czcionką.
Ważne jest, aby uważać na prawidłowe formatowanie podczas tworzenia i używania hashtagów na Facebooku, aby uzyskać najlepsze wyniki.
Niektóre ważne zasady, na które należy zwrócić uwagę podczas tworzenia hashtagu, to:
POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam…
(sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu)
Hashtagi działają inaczej w różnych kanałach mediów społecznościowych. Instagram ma interaktywne #, podobnie jak Facebook. Możesz przejść do paska wyszukiwania i wpisać wybrany hashtag, aby znaleźć odpowiednią treść.
IG jest chyba najpopularniejszą platformą mediów społecznościowych, która używa hashtagów do umieszczania postów w różnych miejscach, umożliwiając użytkownikom wyszukiwanie powiązanych treści. Aby wyeliminować ryzyko utraty widoczności, użytkownicy zazwyczaj używają pięciu lub więcej hashtagów w poście na Instagramie. Obecny limit to 30 hasztagów.
Możesz też dodać hashtagi w dolnej części podpisu, albo w komentarzu, aby nie pojawiały się na górze, dzięki czemu opis posta wygląda lepiej.
Z drugiej strony Facebook nie jest tak obładowany hashtagami jak IG.
Nasza rada to lepiej używaj hashtagów oszczędnie na Facebooku, ponieważ nie chcesz, aby Twoje posty wyglądały na spam. Użytkownicy na Instagramie są przyzwyczajeni do wielu hashtagów pod podpisem — użytkownicy Facebooka nie.
Hashtagi mogą służyć do kategoryzowania treści według tematów i zainteresowań. Na przykład, jeśli piszesz o wydarzeniu globalnym, możesz użyć hashtagu, aby Twoje wpisy były widoczne dla innych osób śledzących to wydarzenie.
Istnieje kilka podstawowych praktyk związanych z hashtagami, których należy przestrzegać podczas korzystania z nich na Facebooku.
Jeśli zamierzasz używać hashtagów na Facebooku, upewnij się, że dodają one wartości Twojemu postowi. Ten, który wybierzesz, powinien być najlepszy w danym kontekście.
Oto kilka punktów, które należy wziąć pod uwagę przy wyborze hashtagów:
Hasztagi na FB pomagają rozpowszechniać treści wśród tych, którzy szukają czegoś związanego z Twoim biznesowym słowem kluczowym.
Używaj hashtagów na Facebooku i angażuj swoją społeczność do dzielenia się odpowiednimi historiami i postami.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)