Zawartość strony
Google oferuje marketerom wiele narzędzi do promowania treści. Wyszukiwarka Google Discover to narzędzie, które ułatwia użytkownikom dostęp do publikowanych treści. Proponowane artykuły są personalizowane pod kątem interakcji użytkowników z wyszukiwarką. Jest to szczególnie pomocne narzędzie dla użytkowników urządzeń mobilnych. Dawniej był znany pod nazwą Google Feed, a później Google Now.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Treści są dopasowywane na podstawie historii wyszukiwania użytkownika. Działa to podobnie do strony głównej w mediach społecznościowych, gdzie obserwujemy wybrane tematy i tagi. Pokazywane treści to artykuły, dane o bieżących wydarzeniach kulturalnych i sportowych, notowania na giełdzie (np. festiwale, mecze) oraz wideo.
Tematy możemy dowolnie wybierać. Nam ukazuje się nagłówek, streszczenie artykułu i nagłówki kategorii, do których należy. Za pomocą informacji zebranych z historii wyszukiwania Google Search, interakcji z innymi aplikacjami Google oraz danych z lokalizacji Google Discover stara się stworzyć idealny feed.
Aby jak najlepiej śledzić nawyki użytkownika, Google Discover korzysta z technologii Google News AI/ML. Polega ona na analizowaniu przepływu informacji w czasie rzeczywistym i porządkowania ich. Treści są analizowane, zbierane, a następnie umieszczane w odpowiedniej grupie tematów. Użytkownik może odrzucić tematy, które go nie interesują.
Do zrozumienia zainteresowań użytkownika wykorzystuje Topic Layer. Jest to sposób na śledzenie poczynań przez sztuczną inteligencję. Ten program przewiduje poziom wiedzy użytkownika na dany temat. W rezultacie podsuwa mu treści, które pomagają rozwinąć jego zainteresowania.
Poza nowymi wiadomościami, Google Discover, pokazuje też tak zwany evergreen content, czyli treści, które są wartościowe dla użytkownika, lecz nie są to nowe posty lub artykuły.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Google Discover jest nieodłącznym elementem systemu Android. Czasami funkcja jest już aktywna, wtedy wystarczy znaleźć sekcję, gdzie wyświetlane są wiadomości oraz pogoda i gotowe.
Dołączenie do tej usługi jest niezwykle proste. Wystarczy wykonać następujące kroki:
REKLAMA
Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku
Link do kursu: szkolenie Facebook Ads
Na samym początku należy zaznaczyć, że w Google Discovery pozycjonowanie nie zależy od ilości fraz kluczowych.
Głównym parametrem, jak twierdzi Google, jest dopasowanie tematyki do zainteresowań użytkownika. Chodzi tu bowiem o jakość publikowanych przez serwis treści. Dobrze nam znane frazy kluczowe tu na niewiele się zdadzą jeśli tekst będzie miał niską wartość merytoryczną. Nowy algorytm nie działa na zasadzie podstawowych zasadach z zakresu SEO.
Z Google Discover chodzi o budowanie autorytetu serwisu poprzez publikowanie nowych, unikalnych treści wysokiej jakości. Strona ma być wiarygodna, interesująca, pomagać w rozwijaniu zainteresowań użytkowników i być udostępniana między nimi w naturalny sposób.
Powinno się zadbać o dobrą wersję mobilną strony internetowej. Jeśli występują problemy podczas wyświetlania na urządzeniach mobilnych to automatycznie traci ona szansę na pojawienie się w serwisie. Dobra grafika to jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych.
Według standardów Google nie powinna być mniejsza niż 1200px. Dlaczego tak się dzieje? Serwis odrzuca obrazy o złych wymiarach, niskiej jakości lub jeśli nie ma do nich praw. Zdjęcia nie mogą być pobrane z innych stron, logo witryny też się nie sprawdzi i nie możemy stosować zabiegu clickbait.
Przy tworzeniu treści ważny jest wysoki wskaźnik EAT:
Evergreen content to takie treści, które nieustannie będą wzbudzały zainteresowanie internautów. Powodują, że na stronę będą wchodzić nowe osoby i poszukiwać informacji przez kilka miesięcy, a nawet lat. Warto znaleźć temat, który jest warty uwagi zawsze będzie wzbudzał zainteresowanie. Do nich nie zaliczają się plotki, newsy, oferty sprzedażowe itp. Aby znaleźć odpowiednie tematy warto zapoznać się z narzędziem Google Trends.
Karty Google Discover to funkcja w aplikacji Google, która wyświetla użytkownikom karty z inspirującymi treściami, takimi jak artykuły, filmy, zdjęcia i inne. Karty Discover są generowane na podstawie zainteresowań użytkownika i historii przeglądania.
Karty Google Discover są dostępne na urządzeniach z systemem Android i iOS. Aby włączyć karty Discover, otwórz aplikację Google i dotknij menu w lewym górnym rogu. Następnie wybierz „Discover”.
Karty Google Discover są domyślnie włączone. Jeśli chcesz je wyłączyć, otwórz aplikację Google i dotknij menu w lewym górnym rogu. Następnie wybierz „Discover” i przesuń przełącznik „Discover” w pozycję „Wyłączone”.
Karty Google Discover są przydatnym sposobem na odkrywanie nowych treści, które mogą Cię zainteresować. Jeśli szukasz inspiracji lub chcesz dowiedzieć się więcej o danej tematyce, karty Google Discover mogą być dla Ciebie dobrym wyborem.
Oto kilka wskazówek, jak korzystać z kart Google Discover:
Możesz dostosować karty Discover, wybierając zainteresowania, które Cię interesują. Możesz również wybrać, czy chcesz otrzymywać karty z wiadomościami, sportem, rozrywką i innymi tematami.
Karty Google Discover są stale ewoluujące i Google dodaje nowe funkcje. Jeśli masz jakieś sugestie dotyczące kart Discover, możesz je przesłać do Google.
Ruch z Google Discover sprawdzi się tam, gdzie tworzenie wysokiej jakości treści i dopasowanie się pod potrzeby użytkownika jest nadrzędnym celem. Niestety po publikacji nie mamy kontroli nad tym kiedy i czy artykuł pojawi się w Google Discover.
Dzięki narzędziom Google możemy sprawdzić, jakie tematy trendują, a za pomocą Google Search Console dowiemy się jak nasz artykuł wypada na tle innych. Korzystanie z tych narzędzi przyczyni się do zwiększenia rozpoznawalności.
Algorytm wybiera treści według Twoich zainteresowań (na karcie discover).
Używasz?
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 556
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)