Google Analytics 360 – czym jest Marketing Platform?
Google Analytics 360, wcześniej znany jako Google Analytics Premium, to narzędzie analityczne przeznaczone dla dużych firm i organizacji w celu dostarczania dodatkowych informacji niedostępnych w bezpłatnej wersji Google Analytics.
Google Analytics 360 to tylko część pełnego zestawu narzędzi dostępnych w Google Marketing Platform. Google 360 daje klientom również dostęp do innych narzędzi w Google Marketing Platform.
Pełen zestaw narzędzi to:
Campaign Manager 360 – zarządzasz reklamami na różnych kanałach co pozwala oszczędzić czas, optymalizować media, wykorzystywać trendy i polepszać skuteczność wszystkich swoich działań w kampaniach cyfrowych
Google Display & Video 360 – zwiększasz efektywność pracy dzięki dodatkowi od google do kompleksowego zarządzania kampaniami największych przedsiębiorstw. Możesz wykonywać dosłownie wszystko od tworzenia kreacji i planowanie mediów, aż po optymalizację i pomiar.
Google Search Ads 360 – wykorzystujesz w pełni swoje kampanie w search’u, czyli sieci wyszukiwania. Dzięki temu możesz na bieżąco reagować na dynamicznie zmieniający się rynek i to na ogromną skalę w czasie rzeczywistym.
Google Data Studio, studio danych: dzięki rozbudowanym panelom z danymi możesz podejmować lepsze dezycje biznesowe. Raporty mają potężną moc.
Google Optimize 360, optymalizacja która pozwala testować różne wersje swojej stron i dostosowywać ją, aby zwiększać współczynnik konwersji. Możesz działać szeroko od testów MVT, aż po splittesty AB.
Google Surveys 360, ankiety od google które zapewniają szybki sposób na zebranie cennych informacji o docelowych odbiorcach. Dzięki temu podejmujesz lepsze decyzje biznesowe.
Google Tag Manager 360, menedżer tagów – pozwala sprawnie i szybko zarządzać najróżniejszymi tagami w Twojej witrynie.
Google Analytics 360 daje wszelkie niezbędne narzędzia do lepszego analizowania klientów. Dane i statystyki możesz wykorzystywać, aby podjąć najlepsze działania, np. optymalizować ścieżkę zakupową klienta, zwiększać UX UI na konkretnych stronach, czy lepiej dopasowywać listy odbiorców.
POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam…
(sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu)
Czym się różni Google Analytics 360 od Google Analytics?
Główną różnicą między Google Analytics 360 a Google Analytics są zaawansowane funkcje, które nie są dostępne w bezpłatnej wersji podstawowej. Oto kilka zaawansowanych funkcji Google Analytics 360:
niespróbkowane raporty,
BigQuery Export,
atrybucja oparta na danych
tabele niestandardowe
dostęp do zaawansowanej analizy (eksploracja, analiza ścieżek, nakładanie się segmentów)
zaawansowane integracje
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.