Zawartość strony
Nie jest tajemnicą, że reklama przez kilka ostatnich lat mocno ewoluowała. Jeszcze 20 – 30 lat temu kojarzyła się ona wyłącznie z gazetami, telewizją lub dość popularną w tamtych czasach „telegazetą”. Dziś reklama w Internecie ma już znacznie bardziej złożony charakter, a jej swoistym ukoronowaniem jest tzw. elastyczna reklama displayowa.
POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam…
(sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu)
Elastyczne reklamy displayowe to nic innego, jak zwykłe reklamy, które – dzięki zaawansowanym technologiom – dopasowują swój rozmiar do miejsca, w którym są wyświetlane. Czasem rozciągają się na pół strony, a czasem są na tyle małe, że ledwo je widać. Niekiedy mają one postać niewielkich banerów reklamowych, których zadaniem jest przedstawienie danej treści reklamowej bez zasłaniania tego, co jest istotą strony WWW. Mówiąc wprost – elastyczna reklama displayowa to wyjątkowy i niepowtarzalny środek wyrazu, którego zadaniem jest przedstawienie określonej marki w ciekawy, być może humorystyczny, ale zawsze reklamowy sposób.
Wykorzystanie potencjału elastycznych reklam displayowych ma jeden, istotny cel. Chodzi tu przede wszystkim o możliwość dostosowania charakteru reklamy do określonego środowiska. Potencjalny odbiorca nie zawsze chce, aby reklama docierała do niego w hałaśliwy i nieuporządkowany sposób. Pożąda się raczej, aby jej charakter był dostosowany do specyfiki konkretnego środowiska. Mimo to, elastyczne reklamy displayowe mają (niezależnie od formatu) tą samą postać.
Mogą być one zwykłymi banerami informacyjnymi, minigierkami z wezwaniami do działania, a także prostym przedstawieniem danej marki, spotkania czy też innego wydarzenia. Co ważne, treść tych reklam nadal może być dostosowana do treści stron, na których jest ona udostępniana.
Za stworzenie tak niezwykłej, a zarazem mocno funkcjonalnej formy reklamy odpowiedzialne są algorytmy Google. Klient – chcąc stworzyć taką reklamę – przesyła do Google (za pomocą specjalnego formularza) materiały reklamowe i związane z nimi dane techniczne.
Na podstawie tych informacji można nie tylko określić treść reklamy, ale też dane meta, czyli informacje dotyczące tego, czego na pierwszy rzut oka się nie widzi. Osoba chcąca stworzyć własną, elastyczną reklamę displayową, powinna przekazać w formularzu następujące informacje:
Mając wszystkie te informacje, można łatwo stworzyć reklamę o wyjątkowych i niepowtarzalnych walorach.
Co sądzisz o wpisie pt. Elastyczne reklamy displayowe w sieci reklamowej Google Ads – forma, zastosowanie i najważniejsze dane? Daj znać w komentarzu.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)