Czy to może być PERFEKCYJNY landing page?

seo sem reklama google ads pozycjonowanie
UniqueSEO - Performance Branding Marketing & Ads
Czy to może być PERFEKCYJNY landing page?
Loading
/

Słaby landing page, czyli taki jaki ma większość firm, konwertuje w zaledwie 1%. Dobry natomiast konwertuje w 20-30%. Pomyśl, możesz mieć trzydzieści razy więcej zgłoszeń. wow-To robi różnicę! Przeciętne biznesy popełniają masę błędów. Czasem dają zbyt mało informacji, czasem zbyt dużo. I dlatego w tym filmie pokażę Ci sprawdzony wzór na stronę lądowania, która będzie dla Ciebie wręcz generować klientów. Wystarczy te kilka zmian, a po miesiącu mi podziękujesz, za to jak bardzo urósł Ci biznes. Także zaczynajmy ten odcinek!

Okej, więc zacznijmy. To co teraz widzisz to tzw „hero section”. Czyli jeszcze zanim zescrollujesz w dól. Jest to najważniejsza część landing page, ponieważ jeśli będzie słaba to nikt nawet nie zescrolluje w dól, a już na pewno nie wypełni formularza, a Ty zostaniesz bez danych kontaktowych i tylko zapłaciłeś za to że taka osoba kliknęła w reklamę. LAnding który dzisiaj omówimy doskonale nadaje się do lead magnet, czyli jeśli ktoś ląduje na Twojej stronie i w zamian za pobranie pdf, czy dostępu do wideo, lub darmowego kursu, po prostu zostawia Ci swoje dane. Oczywiście ten szablon może z małymi poprawkami zostać też zastosowany do produktu w sklepie internetowym, czy jeśli przesyłasz kogoś bezpośrednio do formularza kontaktowego aby złożył zamówienie na Twoje usługi. Ale o tym za chwilę.

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Pierwsze co może Ci się rzucić w oczy to to że czegoś tu brakuje… Jak myślisz? No własnie… brak menu. I to nie jest przypadek. To zamierzone działanie. Zobacz, masz reklamę w Google czy social media i wydajesz na kliknięcia tylko w jednym celu. Dlatego musisz ograniczyć inne działania i nie chcesz aby ludzie przypadkowo zaczęli klikac w inne podstrony w Twojej domenie. Nie chcesz aby weszli na stronę o Twoje firmie, czy czytali blog. A nóz coś przykuje ich uwagę, zadzwoni telefon i nici z zamówienia.

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Okej, kolejny element to nagłówek. To co powinno się w nim zawrzeć to BIG IDEA, rezultat, czy transformacja jakiej doświadcza użytkownik. Nie pisz o cechach produktu. Czyli nie pisz „szczoteczka z ruchomą główką”, tylko na przykład, „białe, zdrowe i lśniące zęby”. Dlaczego? Bo ludzie nie kupują przedmiotów tylko po to, aby je mieć. Kupują dla rezultatu. Dla lepszej przyszłości, czy wersji siebie. W podnagłówku, tym pisanym mniejszą czcionką, tłumaczysz jak to robisz, albo co dla nich teraz masz. Na przykład, „nigdy więcej problemów z płatnościami od kontrahentów na czas” i to nagłówek, a w podnagłówku „darmowy ebook z realnymi case studies, jak oszczędzić 118%”. Albo „wymarzone ciało na plażę, minus 10 kg do lata”, w podnagłówku „plan treningowo-dietetyczny którego używają aktorzy”. Dzięki temu poruszasz emocje i logikę. Dlatego łatwiej jest im kupić.

Kolejny element to przycisk z wezwaniem do działania, czyli call to action. Polecam, abyś dawał konkretne polecenie, na przykład „pobierz pdf, albo zapisz się na darmowy trening, czy dodaj do koszyka”. Jest tutaj jeszcze jedna rzecz warta przetestowania. To jak będziesz pisał, czy w pierwszej czy w trzeciej osobie. Czyli, wyślij mi darmowy trening, czy zapisz się na darmowy trening. Następny element to liczba pól w formularzu. Jeśli masz ecommerce to daj absolutne minimum, a nawet zakupy bez rejestracji. Jeśli chcesz wygenerować jak najwięcej leadów dla swoich sprzedawców to tak samo, z kolei jeśli chcesz mieć jak najbardziej dopasowane i konkretne osoby to dodajesz pytania kwalifikujące. Jeśli na przykład pracujesz z klientami od przychodu 10 milionów rocznie, to dajesz takie pole w formularze, gdzie pytasz o budżet. Natomiast generalnie zasada jest taka, że im więcej pól, tym mniej osób wypełnia formularz.

Teraz przejdźmy w stronę heurystyk i błędów poznawczych. Czyli tricków psychologicznych. Bardzo dużo osób boi się że ich dane trafią na spamerskie listy i będą dostawać niechciane wiadomości czy telefony. Jeśli dopiszesz informację że nie udostępniasz danych dalej to faktycznie podniesiesz konwersje na swoim landingu. Kolejny element to social proof, czyli dowód społeczny. Możesz tutaj dodać loga firm z którymi współpracujesz, liczby, ilu klientów posiadasz, albo oceny w Google, czy na trustpilot.

Kolejna rzecz to obrazek, albo wideo. To osobiście musisz przetestować, bo nie ma sztywnej zasady. Ja polecam abyś dodał osobę która używa tego co sprzedajesz, albo kilka osób które cieszą się z rezultatu jaki oferujesz. W tym momencie mamy już przerobione HERO SECTION. Większość osób już na tym etapie wypełni formularz, ale pewna grupa będzie chciała zdobyć więcej informacji. Bardzo lubię tutaj zaczynać od benefitów. Czyli Twojej propozycji wartości. Dlaczego nasz produkt powoduje że Twoje życie będzie prostsze. Tylko podkreślę to co już mówiłem. Nie piszesz o cechach, tylko o benefitach. Możesz oczywiście o nich wspomnieć, ale powiedz co to tak na prawdę daje. Jeśli piszesz że cecha to obrotowa główka w szczoteczce do zębów, to dodaj na przykład „i powoduje to że Twoje zęby są lepiej doczyszczone, białe i lśniące”.

Zadaj sobie pytanie: Co chce osiągnąć klient? Nie cecha produktu tylko co mi on da. np minus 15 kg do lata, łady zdrowy uśmiech. Następnie wypisujesz wszystkie problemy i dodajesz do oferty jako rozwiązania.

Przykład:

  • nie mam czasu na treningi -> jak tworzyć efektywny plan treningowy kiedy masz mało czasu
  • zdrowe jedzenie jest niedobre -> dania które są zdrowe i smaczniejsze niż gotowe przetworzone, wysoko kaloryczne jedzenie
  • ->jak zdobyć wymarzonego partnera

Dodaj to do oferty jako paragrafy i/lub bullet pointy.

Podsumuj i przedstaw jako zaniżona cena.

Np. Całość warta 5532, teraz tylko 577

Kolejny element to historie sukcesu klientów. Bardzo często klient nie wątpi w Twój produkt, tylko czy mu się uda. Dlatego powinieneś pokazywać inne osobo, podobne do niego, które już kupiły i im się udało osiągnąć zamierzony cel.

Dalej BONUSY.

Bonusy powinny być cenniejsze niż podstawowa rzecz.

  • Prezentacja po podaniu ceny
  • Dodawaj bonusy zamiast zniżek, aby skłonić ich do powiedzenia „tak”.
  • Premie powinny rozwiązać wszystkie dostrzeżone problemy
  • Zawsze je oferuj

Testymoniale.

Kolejny punkt to testymoniale klientów. Zdjęcia przed/po robią na prawdę robotę. Możesz też dać zrzuty ekranu z social mediów. Bardzo lubię dodawać gwiazdki. NAwet jeśli ludzie nie czytają tych testymoniali to widząc pięć gwiazdek wiedzą że są pozytywne.

Gwarancja

W każdej transakcji pomiędzy dwiema stronami zawsze będzie obecne ryzyko. W większości przypadkach jedna ze stron będzie proszona o przejęcie ciężaru tego ryzyka, i to częściej nie, na ogół jest to kupujący, a nie sprzedający.

Celem gwarancji mocy jest usunięcie najmniejszego tarcia, które stoi na przeszkodzie- Twój potencjalny zakup. Pomyśl o gwarancji jako o elemencie potwierdzającym ofertę – dowód pewności, że dotrzymasz każdej obietnicy złożonej w ofercie.

Podstawową funkcją gwarancji jest zapewnienie potencjalnemu klientowi poczucia bezpieczeństwa że dostaną wszystko, co im obiecałeś, lub zwrot pieniędzy.

Wg mnie jedną z najlepszych gwarancji ma ZALANDO. Jeśli ubranie Ci się nie spodoba to odeślij je za darmo na nasz koszt i zwrócimy Ci 100% pieniędzy.

FAQ – są bardzo pomocne ponieważ rozbijają najczęściej zadawane pytania odnośnie obiekcji jakie maja klienci. I to jest prawdziwy cel FAQ, rozbijanie obiekcji zanim jeszcze powstaną, albo gaszenie ich w zarodku, zanim ktos się na tym zafixuje i rozmyśli.

Wszystko podsumuj podobnie jak wyglądało Twoje HERO SECTION. Dajesz wyraźne wezwanie do działania, CTA, dodaj social proof, urgency i scarcity, czyli ograniczony czas i limitowana ilość.

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!