Zawartość strony
Właśnie napisałeś artykuł. I myślisz, że jest całkiem niezły. Ale czy może konkurować z tysiącami innych artykułów w indeksie Google na ten sam temat? W tym poście wyjaśnimy, jak ulepszyć swoje artykuły, aby były najbardziej odpowiednie dla wyników wyszukiwania danej osoby na konkretny temat. Przeczytaj cały ten wpis, aby dowiedzieć się:
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Artykuły SEO to napisana treść, taka jak post na blogu, który jest wyświetlany w Twojej witrynie jako strona z unikalnym adresem URL. Artykuł SEO edukuje, informuje i/lub dostarcza rozrywki docelowej grupie odbiorców wiedzą i jakością. Artykuł SEO jest również zoptymalizowany pod kątem wyszukiwarek, dzięki czemu ma większe szanse na dostanie się na pierwszą stronę wyników wyszukiwania.
Oto sześć powodów, dla których warto napisać artykuł o SEO.
Wyszukiwarki takie jak Google przechowują w swoim indeksie strony internetowe, w tym artykuły. Gdy ktoś przeprowadza wyszukiwanie, wyszukiwarka analizuje jego zapytanie i dopasowuje je do najbardziej odpowiednich zindeksowanych elementów. Bez tych stron Google nie miałby nic do pokazania użytkownikom w swoich wynikach wyszukiwania.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Artykuł SEO jest zoptymalizowany pod kątem wyszukiwania, dzięki czemu może pomóc wyszukiwarkom lepiej zrozumieć, o czym jest temat (więcej informacji na ten temat znajdziesz we wskazówkach Google dla webmasterów). Zwiększa to szansę, że zostanie on uznany za istotny dla zapytania i pojawi się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.
Organiczny kanał wyszukiwania generuje sporo ruchu w witrynie.
Google przywiązuje większą wagę do witryn o wysokiej wiedzy i autorytecie, a dobrze napisany artykuł jest jednym z kluczowych sposobów, aby to zademonstrować.
Artykuły SEO mogą powodować takie rzeczy, jak ponowne odwiedziny w Twojej witrynie, więcej czasu w Twojej witrynie na przeglądanie innych treści i konwersje.
Tworzenie atrakcyjnych i użytecznych treści prawdopodobnie wpłynie na Twoją witrynę bardziej niż jakikolwiek inny z czynników.
Artykuł zoptymalizowany pod kątem wyszukiwania wykorzystuje dane, aby go ulepszyć. Dowiedz się, co robią najwyżej oceniane treści na ten sam temat. Wtedy możesz to osiągnąć lub przekroczyć.
Aby napisać artykuł pod SEO, potrzebujesz przynajmniej tych dwóch rzeczy:
Oto osiem kluczowych kroków do napisania artykułu o SEO.
Najpierw określ podstawowe fakty dotyczące artykułu, takie jak temat, docelowe słowa kluczowe, tytuł meta, opis meta i adres URL.
Google chce, aby wyniki wyszukiwania na pierwszej stronie zawierały element wiedzy fachowej. To dlatego, że Google chce, aby jego użytkownicy byli zadowoleni z wyników. Wysokiej jakości treści również uszczęśliwiają odbiorców.
Fachowość i wiarygodność strony podnosi jej jakość. Upewnij się, że treść w Twojej witrynie jest tworzona lub edytowana przez osoby posiadające doświadczenie w danym temacie. Na przykład udostępnienie źródeł eksperckich może pomóc użytkownikom zrozumieć wiedzę specjalistyczną artykułów.
Użytkownicy lubią treści, które są dobrze napisane i łatwe do zrozumienia.
Musisz unikać:
Wielu stosujących seo copywriting nie jest przeszkolonych w pozycjonowaniu stron internetowych, więc opanowanie pisania artykułu według wytycznych SEO może być czasochłonne. Dobra wiadomość: istnieją narzędzia SEO, które mogą pomóc w łatwym zoptymalizowaniu ich treści.
Co Twoi odbiorcy piszą w pasku wyszukiwania Google, szukając informacji, które masz w swojej witrynie?
Pomyśl o słowach, których może szukać użytkownik, aby znaleźć fragment Twoich treści. Użytkownicy, którzy dużo wiedzą na dany temat, mogą używać w swoich zapytaniach innych słów kluczowych niż ktoś, kto jest nowy w tym temacie.
Chcesz mieć w tekście co najmniej jedno podstawowe wyszukiwane hasło, za pomocą którego zoptymalizujesz swój artykuł, i maksymalnie dwie drugorzędne frazy kluczowe.
W tym miejscu warto zauważyć, że artykuł zostanie naturalnie zoptymalizowany, gdy go napiszesz. Dzieje się tak, ponieważ jeśli napiszesz wystarczająco dużo (jakościowych) słów na dany temat, to automatycznie robisz dobry conent.
Dlaczego więc optymalizować? Aby pomóc Twoim wspaniałym treściom lepiej konkurować w wynikach wyszukiwania. Kiedy używasz konkretnych zapytań słów kluczowych w swoich treściach, może to zasygnalizować Google, że Twoja treść jest bardziej odpowiednia dla zapytania wyszukujących niż inne podobne treści.
Czy wiesz, że Twoja konkurencja online składa się z najwyżej ocenianych stron dla Twoich słów kluczowych? To są strony internetowe, z którymi walczysz o uwagę w wynikach wyszukiwania.
Gdy masz już swoje słowa kluczowe, możesz rozpocząć analizę konkurencji. Korzystając z odpowiednich narzędzi SEO, możesz dowiedzieć się, które strony znajdują się na najwyższych pozycjach w Google dla Twojego zapytania.
W tym momencie powinieneś mieć zarówno dobrze napisany artykuł, jak i słowa kluczowe. Nadszedł czas na optymalizację.
Chcesz, aby Twoje słowa kluczowe pojawiały się naturalnie w treści. Zatem pierwszym krokiem jest określenie, gdzie możesz zamienić kilka słów lub fraz na kluczowe terminy.
Ogólnie rzecz biorąc, chcesz, aby słowa kluczowe były równomiernie rozmieszczone w treści od góry do dołu.
W zależności od wielkości Twojej organizacji, będziesz potrzebować również przeglądu SEO przed opublikowaniem artykułu. Dzięki temu artykuł jest dobrze napisany, wolny od błędów i zgodny z wytycznymi Google.
Pamiętaj, że jeśli akceptujesz posty gościnne, powinieneś przestrzegać tych samych standardów, co treści, które tworzysz we własnym zakresie. Zaniechanie tego może mieć poważne konsekwencje dla jakości witryny.
Pisanie artykułu o SEO nie jest podejściem typu „ustaw i zapomnij”. Będziesz chciał śledzić skuteczność tego i uczyć się na podstawie danych.
Korzystając z Google Analytics lub narzędzia SEO, możesz zobaczyć, jak artykuł SEO wypada w wyszukiwarce. Będziesz chciał spojrzeć na takie rzeczy jak:
Dzięki tym danym dowiesz się, co działa, a co nie, w porównaniu z innymi artykułami, a także zaktualizujesz treść za pomocą nowych, bardziej trafnych słów kluczowych. A poza tym będziesz lepiej konkurować w wynikach wyszukiwania dzięki zoptymalizowanym artykułom.
Artykuły SEO to wysokiej jakości artykuły zoptymalizowane pod kątem wyszukiwania, napisane zarówno dla czytelników, jak i wyszukiwarek. Te artykuły mają większe szanse na dostanie się na pierwszą stronę wyników wyszukiwania.
Istnieje kilka powodów, dla których warto napisać zoptymalizowany artykuł, w tym zwiększenie ruchu w witrynie z bezpłatnych wyników wyszukiwania.
Dzięki odpowiedniemu procesowi i narzędziom, jesteś na dobrej drodze do zdobycia serca zarówno czytelników, jak i wyszukiwarek.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Artykuł SEO służy do pozycjonowania strony w wyszukiwarkach internetowych na dane słowo kluczowe. Zazwyczaj zawiera on zoptymalizowane frazy, które są wybierane w celu wzmocnienia pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Artykuł SEO powinien być napisany w naturalny sposób, który jest czytelny i wciągający dla czytelników.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 557
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)