Amazon seo -jak działa algorytm A10 który wyświetla produkty wyżej? (przykłady, definicja)

Amazon seo -jak działa algorytm A10 który wyświetla produkty wyżej? (przykłady, definicja)

amazon
Amazon seo

Amazon seo -algorytm A10 który wyświetla produkty wyżej

Ogromna część sprzedaży na Amazon pochodzi nie z reklam a z wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. W końcu, jeśli kupujący widzą Twoje produkty na pierwszej stronie, są bardziej skłonni do zakupu, ponieważ po prostu nie mają cierpliwości, aby przeklikiwać 9 czy 14 stron, aż natrafią na Twoją ofertę. Ale żeby się tam dostać, musisz być na bieżąco z algorytmami SEO Amazon.

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing

Za każdym razem, gdy spoglądamy wstecz na uruchomienie przez Amazon Marketplace w 2000 roku, jesteśmy zdumieni liczbą osób, które mogły na całym świecie stworzyć ogromne biznesy w branży eCommerce. Od siedzących w domu rodziców z małymi firmami po znane marki, Amazon bez wątpienia był katalizatorem sukcesów.

amazon

Co to jest Amazon seo?

Większość nowych sprzedawców zawsze pyta: „Co to jest Amazon SEO?”. Z definicji optymalizacja Amazon SEO to proces poprawy ogólnej jakości strony internetowej (profilu handlowca i produktów) Amazon w celu zwiększenia jej widoczności i zwiększenia ruchu na platformie. Dzięki algorytmowi Amazon A10 firmy mogą zajmować wysokie pozycje i sprzedawać więcej produktów. Amazon A10 może być potężnym narzędziem abyś był o krok przed innymi firmami, ale tylko wtedy, gdy użyjesz seo na amazonie w strategiczny sposób.

Przedsiębiorcy, którzy rozumieją, jak działa optymalizacja SEO Amazon, osiągają spektakularne wyniki i olbrzymią sprzedaż. Ich produkty wchodzą na szczyt wyników wyszukiwania w Marketplace i ostatecznie sprzedają się najlepiej. Aby osiągnąć sukces, spójrzmy, jak działa Amazon SEO, czyli A10.

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Reklama:

sklep internetowy ecommerce seo sem reklama

Co to jest algorytm Amazon A10?

Amazon ma własny algorytm wyszukiwania według właściwości, który określa, które produkty znajdą się na szczycie wyników wyszukiwania. Wcześniej algorytm nazywał się Amazon A9; Amazon A10 działa prawie w ten sam sposób, ale z kilkoma kluczowymi różnicami.

  • Amazon A10 ocenia pod względem określonych waga (punktów) wyszukiwania kupujących silniej i bardziej trafnie niż w przypadku Amazon A9. W przypadku Amazon A9 algorytm pokazywał użytkownikom bardziej dochodowe produkty, podczas gdy A10 skupił się na zapewnianiu użytkownikom dokładniejszych wyników, nawet jeśli wynik końcowy nie jest tak opłacalny.
  • Linki sponsorowane nie generują tak dużego znaczenia ani sukcesu w przypadku A10, jak w przypadku A9, więc takie rzeczy jak korzystanie z kampanii typu PPC („płatność za kliknięcie”) będą trudniejsze do zrealizowania. Nie oznacza to, że kampanie PPC są nieważne, ponieważ nadal mają dużą wartość. Po prostu musisz być bardziej wyrafinowany w swoim podejściu.
  • Autorytet sprzedawcy jest jednym z najważniejszych czynników, co oznacza, że ​​zdobywanie pozytywnych opinii ma większe znaczenie niż w przypadku A9. Oznacza to również, że Twoje działania na Amazonie mają znaczenie (sprzedawca który ma dłużej konto jest lepszy niż nowszy sklep), podobnie jak niski wskaźnik zwrotów i sprawna obsługa zwrotów.
  • Innym aspektem autorytetu sprzedawcy jest specjalizacja twoich przedmiotów. Posiadanie szerokiej gamy produktów mówi Amazonowi, że możesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, ponieważ możesz zaspokoić więcej potrzeb.
  • Innym sposobem patrzenia na zróżnicowane zasoby jest liczba kategorii, do których mogą zmieścić się Twoje produkty.
  • Amazon przywiązuje większą wagę do użytkowników, którzy dowiadują się o Twoich produktach gdzie indziej i wchodzą na ich platformę, więc dodaj linki Amazon do swojego fanpage na FB, witryny, bloga, forów dyskusyjnych i wszelkich innych platform, z których korzystasz.
  • Nie ignoruj ​​spadku sprzedaży. Twoim celem jest utrzymanie dobrej historii sprzedaży, ponieważ A10 uważa to za kluczowy czynnik w wyższych rankingach.
  • Innym obszarem, na którym należy się skupić, jest współczynnik klikalności (CTR), na który mają wpływ takie rzeczy, jak interesujące zdjęcia i mocne nagłówki. Im wyższy CTR, tym wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania. Ale nie poprzestawaj na CTR, ponieważ współczynnik konwersji również ma znaczenie. Jeśli kupujący klikają Twoje produkty, ale nie dokonują konwersji, zidentyfikuj co ich blokuje i napraw to, aby uzyskać wyższą pozycję w rankingu.
diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Wskazówki, jak uzyskać wyższą pozycję za pomocą algorytmu wyszukiwania SEO Amazon A10

Oto najważniejsze wskazówki, których powinieneś używać, aby jak najlepiej wykorzystać A10.

  • Rób profesjonalne zdjęcia, które spełniają wymagania Amazon dotyczące obrazów. Posiadanie świetnych zdjęć pomoże użytkownikom zatrzymać swoje scollowanie, i klikną Twoją ofertę, przy czym CTR jest jednym z głównych czynników w A10, który podnosi rankingi wyszukiwania.
  • Popraw swój tekst, aby był dobrze czytelny, ale także aby zawierał również trafne słowa kluczowe.
  • Mówiąc o słowach kluczowych, używaj ich dobrze i mądrze. Twoim celem jest podanie jak największej ilości (odpowiednich) informacji w swoich aukcjach, aby pomóc A10 dokładnie dopasować Twoje produkty do wyszukiwań kupujących.
  • Zastanów się nad wykorzystaniem zniżek i promocji jako sposobu na wyższą pozycję w rankingu i zwiększenie ruchu.
  • Skup się na ruchu poza witryną i dobrych organicznych rankingach Google. Dobrym sposobem na zrobienie tego jest umieszczenie na swojej stronie linków do konta sprzedawcy i produktów Amazon, aby stworzyć zróżnicowane źródło ruchu zewnętrznego.
  • Zastosuj dobre zasady cenowe, aby zaprezentować najbardziej konkurencyjne i atrakcyjne oferty. Nie chcesz angażować się w wyścig o marże kilka groszy i nie możesz oferować ofert „zbyt dobrych”, aby mogły być prawdziwe. Później będziesz dostawa negatywne opinie bo w opisie produktu za dużo „naobiecywałeś”.
  • Bądź zawzięty w swoim podejściu do uzyskiwania recenzji. Opinie mają duży wpływ na proces zakupu. Amazon chce kierować kupujących do produktów, które według nich najbardziej pasują do ich wyszukiwań, a posiadanie produktu, który implikuje zaufanie, z mnóstwem pozytywnych recenzji, oznacza, że ​​zwykle zajmuje wyższą pozycję niż produkt z mniejszą liczbą recenzji.
pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Amazon SEO – jak poprawić pozycjonowanie na Amazon?

Amazon jest jedną z największych platform e-commerce na świecie i poprawa pozycjonowania w wynikach wyszukiwania na Amazon może zwiększyć widoczność Twoich produktów i pomóc w zwiększeniu sprzedaży. Oto kilka wskazówek, jak poprawić pozycjonowanie na Amazon:

  1. Wykorzystaj słowa kluczowe – słowa kluczowe są kluczowe dla pozycjonowania na Amazon, dlatego ważne jest, aby dokładnie określić, jakie słowa kluczowe będą najlepiej odpowiadać Twoim produktom. Należy skorzystać z narzędzi do badania słów kluczowych, takich jak Helium 10 lub Jungle Scout, aby znaleźć popularne i trafne słowa kluczowe dla Twojego produktu.
  2. Zoptymalizuj tytuł produktu – tytuł produktu powinien zawierać najważniejsze informacje, takie jak nazwa produktu, jego funkcje i słowa kluczowe, które pomogą zwiększyć pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania.
  3. Popraw zdjęcia produktów – Amazon pozwala na umieszczenie kilku zdjęć produktu, a jakość zdjęć może mieć wpływ na decyzję kupujących. Upewnij się, że zdjęcia produktu są jasne, dobrze oświetlone i przedstawiają produkt w dobry sposób.
  4. Uzupełnij opis produktu – opis produktu powinien być dokładny, wartościowy i zawierać słowa kluczowe, które pomogą w pozycjonowaniu produktu w wynikach wyszukiwania. Zwróć uwagę na to, aby opis był zwięzły, ale jednocześnie kompletny.
  5. Uzyskaj pozytywne opinie – opinie od innych kupujących są bardzo ważne dla pozycjonowania na Amazon. Uzyskanie pozytywnych opinii od kupujących może pomóc w zwiększeniu sprzedaży i poprawie pozycjonowania.
  6. Skorzystaj z reklam na Amazon – Amazon oferuje różne opcje reklamowe, które mogą pomóc w zwiększeniu widoczności Twoich produktów i poprawieniu pozycjonowania w wynikach wyszukiwania.

Podsumowując, poprawa pozycjonowania na Amazon wymaga skutecznej strategii SEO, która obejmuje wykorzystanie słów kluczowych, zoptymalizowanie tytułów, opisów i zdjęć produktów oraz zdobycie pozytywnych opinii od kupujących. Ponadto, wykorzystanie reklam na Amazon może przyspieszyć proces poprawy pozycjonowania i zwiększyć widoczność Twoich produktów.

Podsumowanie pozycjonowanie ofert na amazon

Chociaż nie ma magicznej sztuczki, aby sformułować idealną strategię Amazon SEO, poświęcenie czasu na poznanie podstawowych koncepcji procesu SEO jest już znaczącym krokiem w kierunku sukcesu w handlu elektronicznym na tym marketplace.

Wiemy, że ten wpis o pozycjonowaniu ofert na amazon SEO nie sprawi, że z dnia na dzień staniesz się ekspertem od Amazon ecommerce, ale mamy nadzieję, że wykorzystasz tą wiedzę, której potrzebujesz, aby wejść na właściwą ścieżkę.

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy

A jak jest u Ciebie?

Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Amazon seo -algorytm A10 który wyświetla produkty wyżej?

Napisz w komentarzu.

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 333

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!
Amazon seo -jak działa algorytm A10 który wyświetla produkty wyżej? (przykłady, definicja)
Używamy plików cookie na naszej stronie internetowej, aby zapewnić Ci najbardziej odpowiednie wrażenia, zapamiętując Twoje preferencje. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce.
Czytaj więcej

Dołącz do nas NA ŻYWO

Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.

Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.

 

Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)