Amazon seo -algorytm A10 który wyświetla produkty wyżej

Mapa ciepła w analityce internetowej heatmap
Topical Authority – czym jest i jak wpływa na SEO stron w internecie
13 maja, 2022
FAQ Frequently Asked Questions
Elementor seo -jak zoptymalizować swoją witrynę (pluginy wp)
13 maja, 2022
amazon
Amazon seo

Amazon seo -algorytm A10 który wyświetla produkty wyżej

Ogromna część sprzedaży na Amazon pochodzi nie z reklam a z wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. W końcu, jeśli kupujący widzą Twoje produkty na pierwszej stronie, są bardziej skłonni do zakupu, ponieważ po prostu nie mają cierpliwości, aby przeklikiwać 9 czy 14 stron, aż natrafią na Twoją ofertę. Ale żeby się tam dostać, musisz być na bieżąco z algorytmami SEO Amazon.

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing

Za każdym razem, gdy spoglądamy wstecz na uruchomienie przez Amazon Marketplace w 2000 roku, jesteśmy zdumieni liczbą osób, które mogły na całym świecie stworzyć ogromne biznesy w branży eCommerce. Od siedzących w domu rodziców z małymi firmami po znane marki, Amazon bez wątpienia był katalizatorem sukcesów.

amazon

Co to jest Amazon seo?

Większość nowych sprzedawców zawsze pyta: „Co to jest Amazon SEO?”. Z definicji optymalizacja Amazon SEO to proces poprawy ogólnej jakości strony internetowej (profilu handlowca i produktów) Amazon w celu zwiększenia jej widoczności i zwiększenia ruchu na platformie. Dzięki algorytmowi Amazon A10 firmy mogą zajmować wysokie pozycje i sprzedawać więcej produktów. Amazon A10 może być potężnym narzędziem abyś był o krok przed innymi firmami, ale tylko wtedy, gdy użyjesz seo na amazonie w strategiczny sposób.

Przedsiębiorcy, którzy rozumieją, jak działa optymalizacja SEO Amazon, osiągają spektakularne wyniki i olbrzymią sprzedaż. Ich produkty wchodzą na szczyt wyników wyszukiwania w Marketplace i ostatecznie sprzedają się najlepiej. Aby osiągnąć sukces, spójrzmy, jak działa Amazon SEO, czyli A10.

Jak poprawic dostarczalnosc wiadomosci e mail

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam…

(sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu)

Co to jest algorytm Amazon A10?

Amazon ma własny algorytm wyszukiwania według właściwości, który określa, które produkty znajdą się na szczycie wyników wyszukiwania. Wcześniej algorytm nazywał się Amazon A9; Amazon A10 działa prawie w ten sam sposób, ale z kilkoma kluczowymi różnicami.

  • Amazon A10 ocenia pod względem określonych waga (punktów) wyszukiwania kupujących silniej i bardziej trafnie niż w przypadku Amazon A9. W przypadku Amazon A9 algorytm pokazywał użytkownikom bardziej dochodowe produkty, podczas gdy A10 skupił się na zapewnianiu użytkownikom dokładniejszych wyników, nawet jeśli wynik końcowy nie jest tak opłacalny.
  • Linki sponsorowane nie generują tak dużego znaczenia ani sukcesu w przypadku A10, jak w przypadku A9, więc takie rzeczy jak korzystanie z kampanii typu PPC („płatność za kliknięcie”) będą trudniejsze do zrealizowania. Nie oznacza to, że kampanie PPC są nieważne, ponieważ nadal mają dużą wartość. Po prostu musisz być bardziej wyrafinowany w swoim podejściu.
  • Autorytet sprzedawcy jest jednym z najważniejszych czynników, co oznacza, że ​​zdobywanie pozytywnych opinii ma większe znaczenie niż w przypadku A9. Oznacza to również, że Twoje działania na Amazonie mają znaczenie (sprzedawca który ma dłużej konto jest lepszy niż nowszy sklep), podobnie jak niski wskaźnik zwrotów i sprawna obsługa zwrotów.
  • Innym aspektem autorytetu sprzedawcy jest specjalizacja twoich przedmiotów. Posiadanie szerokiej gamy produktów mówi Amazonowi, że możesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, ponieważ możesz zaspokoić więcej potrzeb.
  • Innym sposobem patrzenia na zróżnicowane zasoby jest liczba kategorii, do których mogą zmieścić się Twoje produkty.
  • Amazon przywiązuje większą wagę do użytkowników, którzy dowiadują się o Twoich produktach gdzie indziej i wchodzą na ich platformę, więc dodaj linki Amazon do swojego fanpage na FB, witryny, bloga, forów dyskusyjnych i wszelkich innych platform, z których korzystasz.
  • Nie ignoruj ​​spadku sprzedaży. Twoim celem jest utrzymanie dobrej historii sprzedaży, ponieważ A10 uważa to za kluczowy czynnik w wyższych rankingach.
  • Innym obszarem, na którym należy się skupić, jest współczynnik klikalności (CTR), na który mają wpływ takie rzeczy, jak interesujące zdjęcia i mocne nagłówki. Im wyższy CTR, tym wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania. Ale nie poprzestawaj na CTR, ponieważ współczynnik konwersji również ma znaczenie. Jeśli kupujący klikają Twoje produkty, ale nie dokonują konwersji, zidentyfikuj co ich blokuje i napraw to, aby uzyskać wyższą pozycję w rankingu.

Wskazówki, jak uzyskać wyższą pozycję za pomocą algorytmu wyszukiwania SEO Amazon A10

Oto najważniejsze wskazówki, których powinieneś używać, aby jak najlepiej wykorzystać A10.

  • Rób profesjonalne zdjęcia, które spełniają wymagania Amazon dotyczące obrazów. Posiadanie świetnych zdjęć pomoże użytkownikom zatrzymać swoje scollowanie, i klikną Twoją ofertę, przy czym CTR jest jednym z głównych czynników w A10, który podnosi rankingi wyszukiwania.
  • Popraw swój tekst, aby był dobrze czytelny, ale także aby zawierał również trafne słowa kluczowe.
  • Mówiąc o słowach kluczowych, używaj ich dobrze i mądrze. Twoim celem jest podanie jak największej ilości (odpowiednich) informacji w swoich aukcjach, aby pomóc A10 dokładnie dopasować Twoje produkty do wyszukiwań kupujących.
  • Zastanów się nad wykorzystaniem zniżek i promocji jako sposobu na wyższą pozycję w rankingu i zwiększenie ruchu.
  • Skup się na ruchu poza witryną i dobrych organicznych rankingach Google. Dobrym sposobem na zrobienie tego jest umieszczenie na swojej stronie linków do konta sprzedawcy i produktów Amazon, aby stworzyć zróżnicowane źródło ruchu zewnętrznego.
  • Zastosuj dobre zasady cenowe, aby zaprezentować najbardziej konkurencyjne i atrakcyjne oferty. Nie chcesz angażować się w wyścig o marże kilka groszy i nie możesz oferować ofert „zbyt dobrych”, aby mogły być prawdziwe. Później będziesz dostawa negatywne opinie bo w opisie produktu za dużo „naobiecywałeś”.
  • Bądź zawzięty w swoim podejściu do uzyskiwania recenzji. Opinie mają duży wpływ na proces zakupu. Amazon chce kierować kupujących do produktów, które według nich najbardziej pasują do ich wyszukiwań, a posiadanie produktu, który implikuje zaufanie, z mnóstwem pozytywnych recenzji, oznacza, że ​​zwykle zajmuje wyższą pozycję niż produkt z mniejszą liczbą recenzji.
pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Podsumowanie pozycjonowanie ofert na amazon

Chociaż nie ma magicznej sztuczki, aby sformułować idealną strategię Amazon SEO, poświęcenie czasu na poznanie podstawowych koncepcji procesu SEO jest już znaczącym krokiem w kierunku sukcesu w handlu elektronicznym na tym marketplace.

Wiemy, że ten wpis o pozycjonowaniu ofert na amazon SEO nie sprawi, że z dnia na dzień staniesz się ekspertem od Amazon ecommerce, ale mamy nadzieję, że wykorzystasz tą wiedzę, której potrzebujesz, aby wejść na właściwą ścieżkę.

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy

A jak jest u Ciebie?

Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Amazon seo -algorytm A10 który wyświetla produkty wyżej?

Napisz w komentarzu.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)