Zawartość strony
Istnieje już masa teorii i wskazówek dotyczących SEO. Chcemy jednak pokazać, jak prawidłowo zastosować pozycjonowanie w oprogramowaniu e-commerce dla sklepu internetowego na systemie RedCart, aby biznes online stał się łatwiejszy do znalezienia w wyszukiwarce.
Cały temat SEO (ang. Search Engine Optimization) skupia się na optymalizacji strony internetowej tak, aby wykluczyć wszelkie błędy pod względem merytorycznym, semantycznym i treściowym. Tego typu optymalizacja contentu jest wymagana, aby skutecznie generować większy ruch na stronie Twojego sklepu internetowego. Kiedy myślimy o wyszukiwarce – mówimy o Google, to właśnie pod kątem tej najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie najczęściej dotyczy optymalizacji sklepu internetowego.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Tytuł głównej strony sklepu znany jako znacznik <meta title> to jedno z najważniejszych ustawień w zakresie wyszukiwarek online. Meta title dla strony gwarantuje że wyszukiwarka znajdzie nas łatwiej pod wpisane słowo kluczowe dla klienta. Informacje w nim zawarte nie powinny zawierać zbyt długich informacji o nazwie Twojej firmy i branży, którą reprezentuje. Warto zawrzeć w tym opisie słowa kluczowe, które sprawią, że Twój sklep będzie szybciej odnajdywany się w wyszukiwarce.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Kilka faktów:
Mówimy teraz o <meta description> jest to opis strony dla wyszukiwarki, która powinna zawierać zwięzłe informacje o ecommerce, jego branży lub dane kontaktowe.
Słowa kluczowe (inaczej znane jako frazy kluczowe) – te konkretne frazy pomogą klientom znaleźć drogę do naszego sklepu. Im bardziej szczegółowo dobierzesz frazy kluczowe zawarte w tekstach które mają dużo treści, tym większa szansa, że potencjalni klienci trafią na stronę. Należy pamiętać, że słowa i opisy powinny być inne na każdej Twojej podstronie w celu lepszego wyszukiwania sklepu redcart przez organicznych użytkowników
Opisy obrazków (tag ALT) – pozycjonowanie zdjęciami to alternatywny sposób na znalezienie kolejnej dochodowej grupy klientów, którzy wyszukują produkty poprzez google grafiki w wyszukiwarce. W tagach ALT wprowadź frazy kluczowe, które najlepiej opisują branżę sklepu.
Co musisz zrobić:
Przyjazne linki – umieszcza się je na stronach ponieważ obecność friendly url w treści jest ważnym aspektem z punktu widzenia pozycjonowania.
Defaultowo generowane linki mogą wyglądać tak:
www.uniqueseo.redcart.pl/index.php?var=c&var=b,
niestety nie opisujesz w ten sposób własciwie swoich parametrów w zakresie kategorii lub produktów w sklepie. Aby poprawić wyniki SEO, wprowadź konkretną wartość w polu adresu URL strony w edycji kategorii lub produktu, np. wpisując wartość: przykład-kategoria-produktu, otrzymamy link: www.uniqueseo.redcart.pl/przyklad-kategorii-kakiegos-produktu.
To samo dotyczy przypisywania wartości każdemu indywidualnemu produktowi.
Tagi h1, h2, h3, h4, h5 i h6 – tzw. znaczniki nagłówków mogą pomóc w poprawie seo i pozycjonowania sklepu internetowego. Najważniejszym nagłówkiem zawsze jest h1 i to tam powinniśmy zaznaczyć treść, która jest najistotniejsza dla podstrony. Pozostałe tagi (h2, h3, h4, h5, h6) mają mniejsze znaczenie w procesie seo redcart i optymalizacji. Zwykle używane są pierwsze 3 tagi, które są najważniejsze z punktu widzenia pozycjonowania.
Treść kanoniczna podkategorii – jeśli Twój sklep posiada podstrony o identycznej, czyli takiej samej treści, to należy korzystać z wersji kanonicznych w celu lepszej organizacji sklepu.
Przykładowo struktura sklepu ecommerce z wieloma podkategoriami może wyglądać tak:
GŁÓWNA KATEGORIA I.
GŁÓWNA KATEGORIA II
Dodatkowe metatagi – ta opcja jest zawarta w edycji produktu lub kategorii. Pozwala na wprowadzenie dodatkowych metatagów dla danych podstron. Dzięki temu możesz z niech skorzystać np. w przypadku zablokowania którejkolwiek z podstron swojego sklepu.
Żeby optymalizować swój sklep ecommerce na redcart dzięki wcześniej wymienionym czynnikom, które wspierają i pomagają w pozycjonowaniu strony sklepu, możesz dodatkowo ręcznie skorygować:
Im więcej treści merytorycznych na głównej stronie Twojego sklepu, tym lepszy efekt. Wstęp na stronie głównej zwykle zaczyna się od 100-600 znaków. Treść powinna zawierać frazy kluczowe, których używamy podczas pozycjonowania, a najlepiej frazy, których używamy, powinny być pogrubione, powiązane z określonymi kategoriami. Ułatwi sto wyszukiwanie sklepu redcart po określonych słowach kluczowych. Poprawny tekst powinien zawierać akapity, przejście do nowej linii, z treścią bez błędów stylistycznych i ortograficznych.
Integracja z różnymi hurtowniami pozwalają żeby szybko tworzyć nowe produktu z fajnymi zdjęciami i opisami. Zduplikowane opisy, które od dłuższego czasu pojawiają się w Internecie, nie poprawią pozycji sklepów, które nie poświęcają cennego czasu na przepisanie opisów.
Ten częsty błąd popełniany po zintegrowaniu sklepu z hurtownią znajduje odzwierciedlenie w tym, że wyszukiwarka Google traktuje treści z naszego sklepu jako mniej ważne. Duplikowanie opisów to szybki sposób na obniżenie wyników wyszukiwania w Twoim sklepie. Z innych naszych wpisów na blogu dowiesz się, jak opisywać produkty w sklepie internetowym.
Ciekawym pomysłem jest umieszczenie krótkiego opisu produktu – innego niż opis szczegółowy – który jest idealnym wstępem zachęcającym do zapoznania się z produktem. Zapamiętaj, jeśli masz więcej unikalnych treści niż konkurencyjny sklep kóry też robi seo- to masz lepszą szanse na wysokie pozycje dla Twojego sklepu.
Opisy kategorii w ecommerce/sklepie działają tak samo jak opisy produktów pod SEO redcart. Tworzone opisy wymagają konkretnych informacji o produktach w wybranej kategorii. Kiedy samodzielnie tworzysz opisy seo na redcart pamiętaj, aby nie wykorzystywać cudzych treści w Internecie. Zduplikowana treść, czyli skopiowany content, niekorzystnie wpływa na upragnione wyniki Twojej pracy.
* Rekomendacja dla unikalnych treści pod kątem SEO w ecommerce/sklepie internetowym redart:
Internauci, którzy świadomie klikają wchodząc do sklepów z dużą ilością produktów, często mają problem aby znaleźć odpowiedni dla siebie produkt. żeby to zadanie jem ułatwić i żeby nie tracić zbyt dużo czasu na przeglądanie wielu stron, sklepy internetowe ecommerce w systemie RedCart mają defaultowo wbudowaną wewnętrzną wyszukiwarkę produktów.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |