SEO RedCart -co to jest? Sklep internetowy + ustawienia krok po kroku [pozycjonowanie na RedCart]
![SEO RedCart -co to jest? Sklep internetowy + ustawienia krok po kroku [pozycjonowanie na RedCart] 2 SEO RedCart](https://uniqueseo.pl/wp-content/uploads/2022/02/SEO-RedCart-1200x480.png)
![SEO RedCart -co to jest? Sklep internetowy + ustawienia krok po kroku [pozycjonowanie na RedCart] 3 SEO RedCart](https://uniqueseo.pl/wp-content/uploads/2022/02/SEO-RedCart-1024x576.png)
SEO redcart, czyli jako pozycjonować sklep internetowy
Zawartość strony
- 1 SEO redcart, czyli jako pozycjonować sklep internetowy
- 2 Tytuł Meta title
- 3 Opis strony głównej
- 4 Słowa kluczowe pod seo
- 5 Opisy obrazów (alt)
- 6 Friendly URL, przyjazne linki
- 7 Nagłówki
- 8 Taki kanoniczne
- 9 Metatagi
- 10 Zawartość strony głównej (content)
- 11 Opisy produktów i kategorii
- 12 Ustawienia dla wyszukiwarki
Istnieje już masa teorii i wskazówek dotyczących SEO. Chcemy jednak pokazać, jak prawidłowo zastosować pozycjonowanie w oprogramowaniu e-commerce dla sklepu internetowego na systemie RedCart, aby biznes online stał się łatwiejszy do znalezienia w wyszukiwarce.
Cały temat SEO (ang. Search Engine Optimization) skupia się na optymalizacji strony internetowej tak, aby wykluczyć wszelkie błędy pod względem merytorycznym, semantycznym i treściowym. Tego typu optymalizacja contentu jest wymagana, aby skutecznie generować większy ruch na stronie Twojego sklepu internetowego. Kiedy myślimy o wyszukiwarce – mówimy o Google, to właśnie pod kątem tej najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie najczęściej dotyczy optymalizacji sklepu internetowego.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
![SEO RedCart -co to jest? Sklep internetowy + ustawienia krok po kroku [pozycjonowanie na RedCart] 4 darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC](https://uniqueseo.pl/wp-content/uploads/2022/08/darmowy-newsletter-marketingowy-i-SEO-SEM-Reklamy-PPC.png)
Tytuł Meta title
Tytuł głównej strony sklepu znany jako znacznik <meta title> to jedno z najważniejszych ustawień w zakresie wyszukiwarek online. Meta title dla strony gwarantuje że wyszukiwarka znajdzie nas łatwiej pod wpisane słowo kluczowe dla klienta. Informacje w nim zawarte nie powinny zawierać zbyt długich informacji o nazwie Twojej firmy i branży, którą reprezentuje. Warto zawrzeć w tym opisie słowa kluczowe, które sprawią, że Twój sklep będzie szybciej odnajdywany się w wyszukiwarce.
![SEO RedCart -co to jest? Sklep internetowy + ustawienia krok po kroku [pozycjonowanie na RedCart] 5 diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO](https://uniqueseo.pl/wp-content/uploads/2022/09/diagram-marketingowy-jak-budowac-swiadomosc-za-pomoca-reklam-social-media-Google-Ads-i-SEO.png)
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Kilka faktów:
- tytuły stron zawierające słowa kluczowe zdobywają wyższe pozycje w wynikach wyszukiwaniach,
- tytuł musi nawiązywać się do całego wpisu lub produktu z ecommerce/sklepu internetowego,
- każda pojedyncza podstrona musi posiadać unikalną treść i opisy, nawiązujące do tematyki,
![SEO RedCart -co to jest? Sklep internetowy + ustawienia krok po kroku [pozycjonowanie na RedCart] 7 SEO RedCart](https://uniqueseo.pl/wp-content/uploads/2022/02/SEO-RedCart.jpg)
Opis strony głównej
Mówimy teraz o <meta description> jest to opis strony dla wyszukiwarki, która powinna zawierać zwięzłe informacje o ecommerce, jego branży lub dane kontaktowe.
- opisy meta zawsze wyświetlają się w organicznych wynikach w wyszukiwarkach, m.in. Yandex, Google,
- opis musi zachęcać użytkownika do szybkiego wejścia na stronę,
Słowa kluczowe pod seo
Słowa kluczowe (inaczej znane jako frazy kluczowe) – te konkretne frazy pomogą klientom znaleźć drogę do naszego sklepu. Im bardziej szczegółowo dobierzesz frazy kluczowe zawarte w tekstach które mają dużo treści, tym większa szansa, że potencjalni klienci trafią na stronę. Należy pamiętać, że słowa i opisy powinny być inne na każdej Twojej podstronie w celu lepszego wyszukiwania sklepu redcart przez organicznych użytkowników
![SEO RedCart -co to jest? Sklep internetowy + ustawienia krok po kroku [pozycjonowanie na RedCart] 8 lejek content marketingowy sales funnel](https://uniqueseo.pl/wp-content/uploads/2022/08/lejek-content-marketingowy-sales-funnel.png)
Opisy obrazów (alt)
Opisy obrazków (tag ALT) – pozycjonowanie zdjęciami to alternatywny sposób na znalezienie kolejnej dochodowej grupy klientów, którzy wyszukują produkty poprzez google grafiki w wyszukiwarce. W tagach ALT wprowadź frazy kluczowe, które najlepiej opisują branżę sklepu.
Co musisz zrobić:
- zdjęcia Twoich produktów i inne grafiki są stałym elementem content marketingu w e-commerce
- opisy odpowiednio oznaczone meta keywords’ami mają duży wpływ na pozycjonowanie
Friendly URL, przyjazne linki
Przyjazne linki – umieszcza się je na stronach ponieważ obecność friendly url w treści jest ważnym aspektem z punktu widzenia pozycjonowania.
Defaultowo generowane linki mogą wyglądać tak:
www.uniqueseo.redcart.pl/index.php?var=c&var=b,
niestety nie opisujesz w ten sposób własciwie swoich parametrów w zakresie kategorii lub produktów w sklepie. Aby poprawić wyniki SEO, wprowadź konkretną wartość w polu adresu URL strony w edycji kategorii lub produktu, np. wpisując wartość: przykład-kategoria-produktu, otrzymamy link: www.uniqueseo.redcart.pl/przyklad-kategorii-kakiegos-produktu.
To samo dotyczy przypisywania wartości każdemu indywidualnemu produktowi.
Nagłówki
Tagi h1, h2, h3, h4, h5 i h6 – tzw. znaczniki nagłówków mogą pomóc w poprawie seo i pozycjonowania sklepu internetowego. Najważniejszym nagłówkiem zawsze jest h1 i to tam powinniśmy zaznaczyć treść, która jest najistotniejsza dla podstrony. Pozostałe tagi (h2, h3, h4, h5, h6) mają mniejsze znaczenie w procesie seo redcart i optymalizacji. Zwykle używane są pierwsze 3 tagi, które są najważniejsze z punktu widzenia pozycjonowania.
![SEO RedCart -co to jest? Sklep internetowy + ustawienia krok po kroku [pozycjonowanie na RedCart] 9 7p marketing mix](https://uniqueseo.pl/wp-content/uploads/2022/01/7p-marketing-mix-1024x1024.png)
Taki kanoniczne
Treść kanoniczna podkategorii – jeśli Twój sklep posiada podstrony o identycznej, czyli takiej samej treści, to należy korzystać z wersji kanonicznych w celu lepszej organizacji sklepu.
Przykładowo struktura sklepu ecommerce z wieloma podkategoriami może wyglądać tak:
GŁÓWNA KATEGORIA I.
- Podkategoria a
- Podkategoria b
- Podkategoria c
GŁÓWNA KATEGORIA II
- Podkategoria a
- Podkategoria b
- Podkategoria c
- itp.
Metatagi
Dodatkowe metatagi – ta opcja jest zawarta w edycji produktu lub kategorii. Pozwala na wprowadzenie dodatkowych metatagów dla danych podstron. Dzięki temu możesz z niech skorzystać np. w przypadku zablokowania którejkolwiek z podstron swojego sklepu.
Żeby optymalizować swój sklep ecommerce na redcart dzięki wcześniej wymienionym czynnikom, które wspierają i pomagają w pozycjonowaniu strony sklepu, możesz dodatkowo ręcznie skorygować:
Zawartość strony głównej (content)
Im więcej treści merytorycznych na głównej stronie Twojego sklepu, tym lepszy efekt. Wstęp na stronie głównej zwykle zaczyna się od 100-600 znaków. Treść powinna zawierać frazy kluczowe, których używamy podczas pozycjonowania, a najlepiej frazy, których używamy, powinny być pogrubione, powiązane z określonymi kategoriami. Ułatwi sto wyszukiwanie sklepu redcart po określonych słowach kluczowych. Poprawny tekst powinien zawierać akapity, przejście do nowej linii, z treścią bez błędów stylistycznych i ortograficznych.
Opisy produktów i kategorii
Integracja z różnymi hurtowniami pozwalają żeby szybko tworzyć nowe produktu z fajnymi zdjęciami i opisami. Zduplikowane opisy, które od dłuższego czasu pojawiają się w Internecie, nie poprawią pozycji sklepów, które nie poświęcają cennego czasu na przepisanie opisów.
Ten częsty błąd popełniany po zintegrowaniu sklepu z hurtownią znajduje odzwierciedlenie w tym, że wyszukiwarka Google traktuje treści z naszego sklepu jako mniej ważne. Duplikowanie opisów to szybki sposób na obniżenie wyników wyszukiwania w Twoim sklepie. Z innych naszych wpisów na blogu dowiesz się, jak opisywać produkty w sklepie internetowym.
Ciekawym pomysłem jest umieszczenie krótkiego opisu produktu – innego niż opis szczegółowy – który jest idealnym wstępem zachęcającym do zapoznania się z produktem. Zapamiętaj, jeśli masz więcej unikalnych treści niż konkurencyjny sklep kóry też robi seo- to masz lepszą szanse na wysokie pozycje dla Twojego sklepu.
Opisy kategorii w ecommerce/sklepie działają tak samo jak opisy produktów pod SEO redcart. Tworzone opisy wymagają konkretnych informacji o produktach w wybranej kategorii. Kiedy samodzielnie tworzysz opisy seo na redcart pamiętaj, aby nie wykorzystywać cudzych treści w Internecie. Zduplikowana treść, czyli skopiowany content, niekorzystnie wpływa na upragnione wyniki Twojej pracy.
* Rekomendacja dla unikalnych treści pod kątem SEO w ecommerce/sklepie internetowym redart:
- choć treść powinna zawierać słowa kluczowe, nie wprowadzaj sztucznie i nienaturalnie wybranych fraz w tekście
- miej na uwadze merytorykę, która będzie przydatna dla klienta,
- tekst powinien zawierać 1-2 frazy kluczowe pod seo (w tekście o długości minimum około 2000 zzs znaków ze spacjami),
- opis nie może posiadać błędów stylistycznych, merytorycznych i gramatycznych
- treść musi być w 100% unikalna, nie kopiowana z cudzych stron,
- każda pojedyncza podstrona musi mieć inną treść,
- słowa kluczowe mogą być odmieniane w zgodzie z zasadami naszego języka polskiego.
Ustawienia dla wyszukiwarki
Internauci, którzy świadomie klikają wchodząc do sklepów z dużą ilością produktów, często mają problem aby znaleźć odpowiedni dla siebie produkt. żeby to zadanie jem ułatwić i żeby nie tracić zbyt dużo czasu na przeglądanie wielu stron, sklepy internetowe ecommerce w systemie RedCart mają defaultowo wbudowaną wewnętrzną wyszukiwarkę produktów.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
![SEO RedCart -co to jest? Sklep internetowy + ustawienia krok po kroku [pozycjonowanie na RedCart] 10 Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca](https://uniqueseo.pl/wp-content/uploads/2022/05/Czy-warto-inwestowac-w-seo-dlaczego-pozycjonowanie-sie-oplaca-1024x601.jpg)
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami: