SEO RedCart -co to jest? Sklep internetowy + ustawienia krok po kroku [pozycjonowanie na RedCart]

SEO RedCart -co to jest? Sklep internetowy + ustawienia krok po kroku [pozycjonowanie na RedCart]

SEO RedCart
SEO RedCart

SEO redcart, czyli jako pozycjonować sklep internetowy

Istnieje już masa teorii i wskazówek dotyczących SEO. Chcemy jednak pokazać, jak prawidłowo zastosować pozycjonowanie w oprogramowaniu e-commerce dla sklepu internetowego na systemie RedCart, aby biznes online stał się łatwiejszy do znalezienia w wyszukiwarce.

Cały temat SEO (ang. Search Engine Optimization) skupia się na optymalizacji strony internetowej tak, aby wykluczyć wszelkie błędy pod względem merytorycznym, semantycznym i treściowym. Tego typu optymalizacja contentu jest wymagana, aby skutecznie generować większy ruch na stronie Twojego sklepu internetowego. Kiedy myślimy o wyszukiwarce – mówimy o Google, to właśnie pod kątem tej najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie najczęściej dotyczy optymalizacji sklepu internetowego.

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Tytuł Meta title

Tytuł głównej strony sklepu znany jako znacznik <meta title> to jedno z najważniejszych ustawień w zakresie wyszukiwarek online. Meta title dla strony gwarantuje że wyszukiwarka znajdzie nas łatwiej pod wpisane słowo kluczowe dla klienta. Informacje w nim zawarte nie powinny zawierać zbyt długich informacji o nazwie Twojej firmy i branży, którą reprezentuje. Warto zawrzeć w tym opisie słowa kluczowe, które sprawią, że Twój sklep będzie szybciej odnajdywany się w wyszukiwarce.

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Kilka faktów:

  • tytuły stron zawierające słowa kluczowe zdobywają wyższe pozycje w wynikach wyszukiwaniach,
  • tytuł musi nawiązywać się do całego wpisu lub produktu z ecommerce/sklepu internetowego,
  • każda pojedyncza podstrona musi posiadać unikalną treść i opisy, nawiązujące do tematyki,
SEO RedCart

Opis strony głównej

Mówimy teraz o <meta description> jest to opis strony dla wyszukiwarki, która powinna zawierać zwięzłe informacje o ecommerce, jego branży lub dane kontaktowe.

  • opisy meta zawsze wyświetlają się w organicznych wynikach w wyszukiwarkach, m.in. Yandex, Google,
  • opis musi zachęcać użytkownika do szybkiego wejścia na stronę,

Słowa kluczowe pod seo

Słowa kluczowe (inaczej znane jako frazy kluczowe) – te konkretne frazy pomogą klientom znaleźć drogę do naszego sklepu. Im bardziej szczegółowo dobierzesz frazy kluczowe zawarte w tekstach które mają dużo treści, tym większa szansa, że ​​potencjalni klienci trafią na stronę. Należy pamiętać, że słowa i opisy powinny być inne na każdej Twojej podstronie w celu lepszego wyszukiwania sklepu redcart przez organicznych użytkowników

lejek content marketingowy sales funnel

Opisy obrazów (alt)

Opisy obrazków (tag ALT) – pozycjonowanie zdjęciami to alternatywny sposób na znalezienie kolejnej dochodowej grupy klientów, którzy wyszukują produkty poprzez google grafiki w wyszukiwarce. W tagach ALT wprowadź frazy kluczowe, które najlepiej opisują branżę sklepu.

Co musisz zrobić:

  • zdjęcia Twoich produktów i inne grafiki są stałym elementem content marketingu w e-commerce
  • opisy odpowiednio oznaczone meta keywords’ami mają duży wpływ na pozycjonowanie

Friendly URL, przyjazne linki

Przyjazne linki – umieszcza się je na stronach ponieważ obecność friendly url w treści jest ważnym aspektem z punktu widzenia pozycjonowania.

Defaultowo generowane linki mogą wyglądać tak:

www.uniqueseo.redcart.pl/index.php?var=c&var=b,

niestety nie opisujesz w ten sposób własciwie swoich parametrów w zakresie kategorii lub produktów w sklepie. Aby poprawić wyniki SEO, wprowadź konkretną wartość w polu adresu URL strony w edycji kategorii lub produktu, np. wpisując wartość: przykład-kategoria-produktu, otrzymamy link: www.uniqueseo.redcart.pl/przyklad-kategorii-kakiegos-produktu.

To samo dotyczy przypisywania wartości każdemu indywidualnemu produktowi.

Nagłówki

Tagi h1, h2, h3, h4, h5 i h6 – tzw. znaczniki nagłówków mogą pomóc w poprawie seo i pozycjonowania sklepu internetowego. Najważniejszym nagłówkiem zawsze jest h1 i to tam powinniśmy zaznaczyć treść, która jest najistotniejsza dla podstrony. Pozostałe tagi (h2, h3, h4, h5, h6) mają mniejsze znaczenie w procesie seo redcart i optymalizacji. Zwykle używane są pierwsze 3 tagi, które są najważniejsze z punktu widzenia pozycjonowania.

7p marketing mix

Taki kanoniczne

Treść kanoniczna podkategorii – jeśli Twój sklep posiada podstrony o identycznej, czyli takiej samej treści, to należy korzystać z wersji kanonicznych w celu lepszej organizacji sklepu.

Przykładowo struktura sklepu ecommerce z wieloma podkategoriami może wyglądać tak:

GŁÓWNA KATEGORIA I.

  • Podkategoria a
  • Podkategoria b
  • Podkategoria c

GŁÓWNA KATEGORIA II

  • Podkategoria a
  • Podkategoria b
  • Podkategoria c
  • itp.

Metatagi

Dodatkowe metatagi – ta opcja jest zawarta w edycji produktu lub kategorii. Pozwala na wprowadzenie dodatkowych metatagów dla danych podstron. Dzięki temu możesz z niech skorzystać np. w przypadku zablokowania którejkolwiek z podstron swojego sklepu.

Żeby optymalizować swój sklep ecommerce na redcart dzięki wcześniej wymienionym czynnikom, które wspierają i pomagają w pozycjonowaniu strony sklepu, możesz dodatkowo ręcznie skorygować:

Zawartość strony głównej (content)

Im więcej treści merytorycznych na głównej stronie Twojego sklepu, tym lepszy efekt. Wstęp na stronie głównej zwykle zaczyna się od 100-600 znaków. Treść powinna zawierać frazy kluczowe, których używamy podczas pozycjonowania, a najlepiej frazy, których używamy, powinny być pogrubione, powiązane z określonymi kategoriami. Ułatwi sto wyszukiwanie sklepu redcart po określonych słowach kluczowych. Poprawny tekst powinien zawierać akapity, przejście do nowej linii, z treścią bez błędów stylistycznych i ortograficznych.

Opisy produktów i kategorii

Integracja z różnymi hurtowniami pozwalają żeby szybko tworzyć nowe produktu z fajnymi zdjęciami i opisami. Zduplikowane opisy, które od dłuższego czasu pojawiają się w Internecie, nie poprawią pozycji sklepów, które nie poświęcają cennego czasu na przepisanie opisów.

Ten częsty błąd popełniany po zintegrowaniu sklepu z hurtownią znajduje odzwierciedlenie w tym, że wyszukiwarka Google traktuje treści z naszego sklepu jako mniej ważne. Duplikowanie opisów to szybki sposób na obniżenie wyników wyszukiwania w Twoim sklepie. Z innych naszych wpisów na blogu dowiesz się, jak opisywać produkty w sklepie internetowym.

Ciekawym pomysłem jest umieszczenie krótkiego opisu produktu – innego niż opis szczegółowy – który jest idealnym wstępem zachęcającym do zapoznania się z produktem. Zapamiętaj, jeśli masz więcej unikalnych treści niż konkurencyjny sklep kóry też robi seo- to masz lepszą szanse na wysokie pozycje dla Twojego sklepu.

Opisy kategorii w ecommerce/sklepie działają tak samo jak opisy produktów pod SEO redcart. Tworzone opisy wymagają konkretnych informacji o produktach w wybranej kategorii. Kiedy samodzielnie tworzysz opisy seo na redcart pamiętaj, aby nie wykorzystywać cudzych treści w Internecie. Zduplikowana treść, czyli skopiowany content, niekorzystnie wpływa na upragnione wyniki Twojej pracy.

* Rekomendacja dla unikalnych treści pod kątem SEO w ecommerce/sklepie internetowym redart:

  • choć treść powinna zawierać słowa kluczowe, nie wprowadzaj sztucznie i nienaturalnie wybranych fraz w tekście
  • miej na uwadze merytorykę, która będzie przydatna dla klienta,
  • tekst powinien zawierać 1-2 frazy kluczowe pod seo (w tekście o długości minimum około 2000 zzs znaków ze spacjami),
  • opis nie może posiadać błędów stylistycznych, merytorycznych i gramatycznych
  • treść musi być w 100% unikalna, nie kopiowana z cudzych stron,
  • każda pojedyncza podstrona musi mieć inną treść,
  • słowa kluczowe mogą być odmieniane w zgodzie z zasadami naszego języka polskiego.

Ustawienia dla wyszukiwarki

Internauci, którzy świadomie klikają wchodząc do sklepów z dużą ilością produktów, często mają problem aby znaleźć odpowiedni dla siebie produkt. żeby to zadanie jem ułatwić i żeby nie tracić zbyt dużo czasu na przeglądanie wielu stron, sklepy internetowe ecommerce w systemie RedCart mają defaultowo wbudowaną wewnętrzną wyszukiwarkę produktów.

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!
SEO RedCart -co to jest? Sklep internetowy + ustawienia krok po kroku [pozycjonowanie na RedCart]
Używamy plików cookie na naszej stronie internetowej, aby zapewnić Ci najbardziej odpowiednie wrażenia, zapamiętując Twoje preferencje. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce.
Czytaj więcej