SEO RedCart -co to jest? Sklep internetowy + ustawienia krok po kroku [pozycjonowanie na RedCart]

SEO RedCart -co to jest? Sklep internetowy + ustawienia krok po kroku [pozycjonowanie na RedCart]

SEO RedCart
SEO RedCart

SEO redcart, czyli jako pozycjonować sklep internetowy

Istnieje już masa teorii i wskazówek dotyczących SEO. Chcemy jednak pokazać, jak prawidłowo zastosować pozycjonowanie w oprogramowaniu e-commerce dla sklepu internetowego na systemie RedCart, aby biznes online stał się łatwiejszy do znalezienia w wyszukiwarce.

Cały temat SEO (ang. Search Engine Optimization) skupia się na optymalizacji strony internetowej tak, aby wykluczyć wszelkie błędy pod względem merytorycznym, semantycznym i treściowym. Tego typu optymalizacja contentu jest wymagana, aby skutecznie generować większy ruch na stronie Twojego sklepu internetowego. Kiedy myślimy o wyszukiwarce – mówimy o Google, to właśnie pod kątem tej najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie najczęściej dotyczy optymalizacji sklepu internetowego.

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Tytuł Meta title

Tytuł głównej strony sklepu znany jako znacznik <meta title> to jedno z najważniejszych ustawień w zakresie wyszukiwarek online. Meta title dla strony gwarantuje że wyszukiwarka znajdzie nas łatwiej pod wpisane słowo kluczowe dla klienta. Informacje w nim zawarte nie powinny zawierać zbyt długich informacji o nazwie Twojej firmy i branży, którą reprezentuje. Warto zawrzeć w tym opisie słowa kluczowe, które sprawią, że Twój sklep będzie szybciej odnajdywany się w wyszukiwarce.

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Kilka faktów:

  • tytuły stron zawierające słowa kluczowe zdobywają wyższe pozycje w wynikach wyszukiwaniach,
  • tytuł musi nawiązywać się do całego wpisu lub produktu z ecommerce/sklepu internetowego,
  • każda pojedyncza podstrona musi posiadać unikalną treść i opisy, nawiązujące do tematyki,
SEO RedCart

Opis strony głównej

Mówimy teraz o <meta description> jest to opis strony dla wyszukiwarki, która powinna zawierać zwięzłe informacje o ecommerce, jego branży lub dane kontaktowe.

  • opisy meta zawsze wyświetlają się w organicznych wynikach w wyszukiwarkach, m.in. Yandex, Google,
  • opis musi zachęcać użytkownika do szybkiego wejścia na stronę,

Słowa kluczowe pod seo

Słowa kluczowe (inaczej znane jako frazy kluczowe) – te konkretne frazy pomogą klientom znaleźć drogę do naszego sklepu. Im bardziej szczegółowo dobierzesz frazy kluczowe zawarte w tekstach które mają dużo treści, tym większa szansa, że ​​potencjalni klienci trafią na stronę. Należy pamiętać, że słowa i opisy powinny być inne na każdej Twojej podstronie w celu lepszego wyszukiwania sklepu redcart przez organicznych użytkowników

lejek content marketingowy sales funnel

Opisy obrazów (alt)

Opisy obrazków (tag ALT) – pozycjonowanie zdjęciami to alternatywny sposób na znalezienie kolejnej dochodowej grupy klientów, którzy wyszukują produkty poprzez google grafiki w wyszukiwarce. W tagach ALT wprowadź frazy kluczowe, które najlepiej opisują branżę sklepu.

Co musisz zrobić:

  • zdjęcia Twoich produktów i inne grafiki są stałym elementem content marketingu w e-commerce
  • opisy odpowiednio oznaczone meta keywords’ami mają duży wpływ na pozycjonowanie

Friendly URL, przyjazne linki

Przyjazne linki – umieszcza się je na stronach ponieważ obecność friendly url w treści jest ważnym aspektem z punktu widzenia pozycjonowania.

Defaultowo generowane linki mogą wyglądać tak:

www.uniqueseo.redcart.pl/index.php?var=c&var=b,

niestety nie opisujesz w ten sposób własciwie swoich parametrów w zakresie kategorii lub produktów w sklepie. Aby poprawić wyniki SEO, wprowadź konkretną wartość w polu adresu URL strony w edycji kategorii lub produktu, np. wpisując wartość: przykład-kategoria-produktu, otrzymamy link: www.uniqueseo.redcart.pl/przyklad-kategorii-kakiegos-produktu.

To samo dotyczy przypisywania wartości każdemu indywidualnemu produktowi.

Nagłówki

Tagi h1, h2, h3, h4, h5 i h6 – tzw. znaczniki nagłówków mogą pomóc w poprawie seo i pozycjonowania sklepu internetowego. Najważniejszym nagłówkiem zawsze jest h1 i to tam powinniśmy zaznaczyć treść, która jest najistotniejsza dla podstrony. Pozostałe tagi (h2, h3, h4, h5, h6) mają mniejsze znaczenie w procesie seo redcart i optymalizacji. Zwykle używane są pierwsze 3 tagi, które są najważniejsze z punktu widzenia pozycjonowania.

7p marketing mix

Taki kanoniczne

Treść kanoniczna podkategorii – jeśli Twój sklep posiada podstrony o identycznej, czyli takiej samej treści, to należy korzystać z wersji kanonicznych w celu lepszej organizacji sklepu.

Przykładowo struktura sklepu ecommerce z wieloma podkategoriami może wyglądać tak:

GŁÓWNA KATEGORIA I.

  • Podkategoria a
  • Podkategoria b
  • Podkategoria c

GŁÓWNA KATEGORIA II

  • Podkategoria a
  • Podkategoria b
  • Podkategoria c
  • itp.

Metatagi

Dodatkowe metatagi – ta opcja jest zawarta w edycji produktu lub kategorii. Pozwala na wprowadzenie dodatkowych metatagów dla danych podstron. Dzięki temu możesz z niech skorzystać np. w przypadku zablokowania którejkolwiek z podstron swojego sklepu.

Żeby optymalizować swój sklep ecommerce na redcart dzięki wcześniej wymienionym czynnikom, które wspierają i pomagają w pozycjonowaniu strony sklepu, możesz dodatkowo ręcznie skorygować:

Zawartość strony głównej (content)

Im więcej treści merytorycznych na głównej stronie Twojego sklepu, tym lepszy efekt. Wstęp na stronie głównej zwykle zaczyna się od 100-600 znaków. Treść powinna zawierać frazy kluczowe, których używamy podczas pozycjonowania, a najlepiej frazy, których używamy, powinny być pogrubione, powiązane z określonymi kategoriami. Ułatwi sto wyszukiwanie sklepu redcart po określonych słowach kluczowych. Poprawny tekst powinien zawierać akapity, przejście do nowej linii, z treścią bez błędów stylistycznych i ortograficznych.

Opisy produktów i kategorii

Integracja z różnymi hurtowniami pozwalają żeby szybko tworzyć nowe produktu z fajnymi zdjęciami i opisami. Zduplikowane opisy, które od dłuższego czasu pojawiają się w Internecie, nie poprawią pozycji sklepów, które nie poświęcają cennego czasu na przepisanie opisów.

Ten częsty błąd popełniany po zintegrowaniu sklepu z hurtownią znajduje odzwierciedlenie w tym, że wyszukiwarka Google traktuje treści z naszego sklepu jako mniej ważne. Duplikowanie opisów to szybki sposób na obniżenie wyników wyszukiwania w Twoim sklepie. Z innych naszych wpisów na blogu dowiesz się, jak opisywać produkty w sklepie internetowym.

Ciekawym pomysłem jest umieszczenie krótkiego opisu produktu – innego niż opis szczegółowy – który jest idealnym wstępem zachęcającym do zapoznania się z produktem. Zapamiętaj, jeśli masz więcej unikalnych treści niż konkurencyjny sklep kóry też robi seo- to masz lepszą szanse na wysokie pozycje dla Twojego sklepu.

Opisy kategorii w ecommerce/sklepie działają tak samo jak opisy produktów pod SEO redcart. Tworzone opisy wymagają konkretnych informacji o produktach w wybranej kategorii. Kiedy samodzielnie tworzysz opisy seo na redcart pamiętaj, aby nie wykorzystywać cudzych treści w Internecie. Zduplikowana treść, czyli skopiowany content, niekorzystnie wpływa na upragnione wyniki Twojej pracy.

* Rekomendacja dla unikalnych treści pod kątem SEO w ecommerce/sklepie internetowym redart:

  • choć treść powinna zawierać słowa kluczowe, nie wprowadzaj sztucznie i nienaturalnie wybranych fraz w tekście
  • miej na uwadze merytorykę, która będzie przydatna dla klienta,
  • tekst powinien zawierać 1-2 frazy kluczowe pod seo (w tekście o długości minimum około 2000 zzs znaków ze spacjami),
  • opis nie może posiadać błędów stylistycznych, merytorycznych i gramatycznych
  • treść musi być w 100% unikalna, nie kopiowana z cudzych stron,
  • każda pojedyncza podstrona musi mieć inną treść,
  • słowa kluczowe mogą być odmieniane w zgodzie z zasadami naszego języka polskiego.

Ustawienia dla wyszukiwarki

Internauci, którzy świadomie klikają wchodząc do sklepów z dużą ilością produktów, często mają problem aby znaleźć odpowiedni dla siebie produkt. żeby to zadanie jem ułatwić i żeby nie tracić zbyt dużo czasu na przeglądanie wielu stron, sklepy internetowe ecommerce w systemie RedCart mają defaultowo wbudowaną wewnętrzną wyszukiwarkę produktów.

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!