Zawartość strony
Słowo pozycjonowanie w języku angielskim oznacza SEO, czyli search engine optimization. Dosłownie tłumaczyć możemy to jako optymalizacja pod wyszukiwarki, a potocznie mówi się pozycjonowanie stron internetowych.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Co to są atrybuty tagu hreflang?
Atrybut hreflang (nazywany również rel=”alternate” hreflang=”x”) informuje Google, jakiego języka używasz na określonej stronie, dzięki czemu wyszukiwarka może wyświetlać ten wynik użytkownikom wyszukującym w tym języku.
Przykład linku:
<rel=”alternate” href=”http://TwojaDomena.pl” hreflang=”en-us” />
Wprowadzony przez Google w grudniu 2011 r. atrybut hreflang umożliwia pokazanie wyszukiwarkom relacji między stronami internetowymi w alternatywnych językach. Jest to przydatne, gdy tworzysz treści przeznaczone dla lokalnych odbiorców.
Atrybut hreflang dodaje do wyszukiwarek sygnał, że użytkownik pytający w języku „numer 1” będzie chciał uzyskać ten wynik zamiast strony o podobnej treści w języku „numer 2”.
Jeśli Twoja firma internetowa dobrze sobie radzi w Twoim kraju, możesz rozważyć rozszerzenie działalności na rynki międzynarodowe.
Odniesienie sukcesu na nowych rynkach wymaga jednak dodatkowych inwestycji w SEO. Lepiej zacznij myśleć o pozycjonowaniu międzynarodowym — lub pozycjonowaniu wielojęzycznym — jeśli chcesz mieć pewność, że Twoja witryna będzie dobrze odnajdywana w innych krajach! Tutaj wyjaśnię, czym jest SEO międzynarodowe, dlaczego jest ważne i z jakich elementów się składa.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Międzynarodowe SEO zajmuje się oferowaniem zoptymalizowanych treści dla wielu języków lub wielu lokalizacji. Wyjaśnijmy to na przykładzie. Wyobraź sobie, że masz sklep internetowy: sprzedajesz szaliki w wielu krajach. Aby zwiększyć sprzedaż w Niemczech, zdecydowałeś się przetłumaczyć swoje treści na język niemiecki (czyli seo niemcy) i tworzysz niemiecką witrynę.
Teraz masz dwie odmiany tej samej strony: wersję polską i niemiecką. Całkiem proste, powiedziałbyś? Cóż, jest ich więcej. Możesz dodać jeszcze inne wersje, np angielską wersję strony i wtedy robisz SEO w uk, czy pozycjonowanie USA.
Jeśli chcesz kierować reklamy na kraje z podobnymi językami lub kraje, w których używanych jest wiele języków, będzie to stanowić pewne wyzwanie.
Chcesz, aby Twoja witryna została odnaleziona w Google. W standardowej strategii SEO optymalizujesz treść pod kątem jednego języka: języka, w którym napisana jest Twoja witryna. Czasami jednak chcesz dotrzeć do odbiorców w wielu krajach i regionach.
Ci odbiorcy są prawdopodobnie podobni, ale zawsze są różnice. Daje Ci to szansę i możesz wykorzystać międzynarodowe SEO, aby czerpać korzyści. Kierując się konkretnie do odbiorców, łatwiej jest zaspokoić ich potrzeby. Jedną z tych różnic jest język, którym się posługują. Udostępniając witrynę w kilku językach i kierując ją na określone regiony, osiągasz dwie rzeczy:
Wróćmy do przykładu, który omawialiśmy wcześniej w świetle tego. Tworząc angielską odmianę oryginalnej polskiej witryny, umożliwiłeś użytkownikom szukanie produktu w języku angielskim Twojego produktu. Ostatecznie w pozycjonowaniu międzynarodowym chodzi o zaspokajanie potrzeb użytkowników.
To wszystko brzmi dość jasno, ale wielojęzyczne pozycjonowanie może być trudne. Wiele może pójść nie tak, a zła wielojęzyczna implementacja może zaszkodzić twoim rankingom. Oznacza to, że musisz wiedzieć, co robisz.
Jednym z największych zagrożeń związanych z wielojęzycznym SEO jest duplikacja treści.
Jeśli prezentujesz bardzo podobne treści w swojej witrynie na wielu stronach, Google nie będzie wiedział, jakie treści wyświetlić w wyszukiwarkach. Zduplikowane strony konkurują ze sobą, więc poszczególne rankingi stron będą spadać. Możesz uniknąć tego konkretnego problemu dzięki hreflang, elementowi Twojej międzynarodowej strategii SEO. Ale wielojęzyczne SEO to coś więcej. Więc ważne jest to aby skonsultować z nami wszystkie kluczowe elementy w pozycjonowaniu stron po angielsku, w UK, w Stanach Zjednoczonych czy każdym innym języku.
Nasza agencja SEO wykona pozycjonowanie zagraniczne. Wystarczy że wyślesz do nas zapytanie a ktoś się z Tobą skontaktuje. Dostaniesz komplet informacji jak każda fraza kluczowa która będzie przez nas opracowywana, czy jak będzie wyglądała strategia na widoczność. Więc jeśli chcesz aby Twoja domena zdominowała wyniki wyszukiwania google i interesuje Ciebie najlepsza pozycja to zainwestuje w marketing swojej firmy z UniqueSEO!
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)