Pozycjonowanie sklepów internetowych e-commerce i seo

Agencja adwords

Wypełnij formularz i odbierz wycenę




    Możesz nam zaufać. Zrobimy to najlepiej dla Ciebie.

    bezpieczne daneTwoje dane są bezpieczne. 100% prywatności. Bez gierek, bez spamu.

    Pozycjonowanie sklepów internetowych e-commerce i seo 1 4.9 gwiazdki z 397 recenzji od zadowolonych klientów

    Wypełniając powyższy formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez naszą firmę. Zgody marketingowej udzielasz dobrowolnie i w każdym momencie możesz ją wycofać.

    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
    Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

    Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

    🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

    darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC
    unique seo marketing social media

    Dlaczego warto współpracować z UniqueSEO

    Zawartość strony

    17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów

    37% średni wzrost przychodów naszych klientów

    97,2% naszych klientów przedłuża współpracę


    Pozycjonowanie sklepów internetowych

    Pozycjonowanie sklepów internetowych

    Obecnie wykorzystanie Internetu jako głównego źródła swojej sprzedaży to doskonałe rozwiązanie dla każdego rodzaju sklepu online, niezależnie od branży. Według ciekawych danych wynikających z raportu e-Commerce Polska z 2019 roku, aż około 60% z 27,5 miliona internautów kupuje w polskich sklepach internetowych, czyli e-sklepach. Po pandemii w 2020 i 2021 ta liczba drastycznie wzrosła. Rok 2022 i 2023 to prawdziwy rozwój!

    Liczba klientów, którzy dokonują zakupów przez Internet wciąż rośnie i mocno wzrasta. Czyli ten trend daje olbrzymi potencjał dla Twojego biznesu internetowego, czyli e-biznesu.

    diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


    REKLAMA

    agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
    Sprawdź naszą ofertę

    KONIEC REKLAMY

    Robienie zakupów w Internecie jest przez wielu oceniane jako bardzo proste, szalenie wygodne, nieskomplikowane, mniej czasochłonne i przede wszystkim dużo tańsze niż tradycyjne zakupy w sklepach stacjonarnych.

    Jeśli chcesz mieć skuteczną sprzedaż internetową to obowiązkowo powinieneś zadbać także o wysoką jakość oferowanych przez Ciebie produktów, to jak je prezentujesz i czy opis jest kuszący dla klienta. Pamiętaj też aby dbać o łatwość poruszania się po sklepie online (reguła trzech kliknięć), ale przede wszystkim zapewnij swojemu e-commerce najlepszą jaką tylko możesz widoczność w SERP i w wyszukiwarce Google, która sprowadzi tysiące klientów chcących dokonywać zakupów.

    Pozycjonowanie Twojego sklepu w Internecie to jedna z najskuteczniejszych form promocji i reklamy ecommerce.

    Pozycjonowanie sklepu internetowego to najskuteczniejsza metoda jego promocji i reklamy w sieci, dzięki czemu regularnie będziesz mógł zwiększać swoją sprzedaż.

    Niektóre działania wykonując pozycjonowanie sklepu internetowego

    Poza fundamentami, że sklep internetowy musi być w pełni funkcjonalny, to znaczy np. że ścieżka zakupowa nie może posiadać żadnych wad i błędów, albo że dane kontaktowe powinny być dobrze widoczne (jak i wiele innych elementów co wpłynie na tzw social proof), to istnieje kilka elementarnych, wręcz podstawowych działań, które muszą być wdrożone:

    Pozycjonowanie e-commerce on-site (działania podejmowane na stronie)

    On-site (działania podejmowane na stronie)

    • unikalne opisy produktów – w większości te opisy są takie same w wielu sklepach. Zazwyczaj pobierane są z bazy producenta, więc nie robią żadnej różnicy. O ile w przypadku danych „technicznych” takich jak rozmiar (sukienka, spodnie itp.), kolor, zastosowanie i rodzaj (letnie, sportowe, zimowe, turystyczne) nie uległy one zmianie, o tyle możemy odtworzyć sam opis. Content jako treść bogata automatycznie wyróżni Twój sklep na tle konkurencji.
    • opisy kategorii i subkategorii – to powinien być standard, zwłaszcza jeśli naprawdę, poważnie i skutecznie chcesz walczyć z konkurencją.
    • blog/baza wiedzy/aktualności – dostarczanie wartościowych i interesujących treści użytkownikom i botom Google wyświadczy Ci tylko przysługę. Zignorowanie tego rozwiązania (gdy wiele konkurencyjnych stron to ciągle rozwijające się blogi, sekcje newsów czy bazy wiedzy) stawia Cię od samego początku w gorszej sytuacji.
    • wersja mobilna (RWD) – Nie może zabraknąć mobilnej wersji serwisu, dopracowanej w najmniejszym szczególe. Google wprowadził nową metodę indeksowania znaną jako „indeksowanie mobilne”, w skrócie, obie wersje witryny są brane pod uwagę przy określaniu lokalizacji – mobilna i komputerowa (z naciskiem na telefon komórkowy), gdy Twoja witryna nie spełnia tych kryteriów to podstrony będą miały tylko niższą rangę, co spowoduje niższą widoczność w google.
    • Szybkość ładowania sklepu – samo Google zaleca i podkreśla, że ​​wszystkie strony powinny być jak najlżejsze i szybko się wczytywać, bez względu na to, z jakiego urządzenia aktualnie korzysta użytkownik. Oprócz niższych rankingów wolniejszych witryn (co może prowadzić do gorszych rankingów), możesz również stracić potencjalnych klientów, którzy po prostu odejdą, ponieważ ładowanie Twojego sklepu trwa zbyt długo.
    • Dowód społeczny, znany jako social proof, czyli opinie o produktach – skuteczny sposób na odróżnienie Twojego sklepu od innych sklepów. Widoczne gwiazdki oznaczają, że użytkownicy jako pierwsi klikną w linki Twojego sklepu (ludzie są wizualni, a każdy widoczny element automatycznie przykuwa uwagę), co naturalnie przekłada się na większy ruch na Twojej stronie.

    Pozycjonowanie e-commerce off-site (działania podejmowane poza stroną)

    Off-site (działania podejmowane poza stroną)

    • profesjonalny i wysokiej jakości link building – (profesjonalne i wysokiej jakości budowanie linków) – Dobrze przemyślane, naturalne linki mogą znacząco wpłynąć na wizerunek Twojej marki i rankingi Twojej witryny. Może również zwiększyć ruch na stronie i wpłynąć na lepszą lokalizację.
    • content marketing – Dostarczanie użytkownikom interesujących i wartościowych treści za pośrednictwem różnych kanałów (blogi, różnego rodzaju portale oraz lokalne i tematyczne związane z promocją serwisu) to także sposób na zwiększenie wartości strony, ruchu i statusu.
    • social media, media społecznościowe – Przy tak wielu osobach korzystających z FB, Twittera, Instagrama i innych sieci społecznościowych nie można ignorować tych kanałów komunikacji z potencjalnymi klientami.

    Pozycjonowanie sklepów internetowych e-commerce i seo 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że pozycjonowanie sklepów internetowych to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Kiedy warto zdecydować się na promocję internetową i wypromować swój sklep internetowy korzystając z tego co daje nam strategia seo

    Marketing internetowy jest jednym z najlepszych rozwiązań, jakie możemy wykorzystać, chcąc reklamować naszą markę. Wiele osób jednak zastanawia się kiedy tak naprawdę warto zdecydować się na promocję internetową i czy nie są np. zbyt małą marką łub czy działania reklamowe tego typu mają w ogóle sens. Odpowiedzi na te pytania przedstawiamy w dalszej części tekstu, przytaczając również wszystkie najważniejsze informacje, które mogą być pomocne przy podejmowaniu decyzji o rozpoczęciu promowania się w sieci.

    Gdy nigdy tego nie robiliśmy, to jak warto pozycjonować e-commerce?

    Pierwszą sytuacją kiedy szczególnie warto zdecydować się na promocję w internecie jest sytuacja kiedy nigdy tego jeszcze nie robiliśmy. W takiej sytuacji nie znamy potencjału reklamy internetowej w odniesieniu do naszej marki, a często okazuje się, że jest on bardzo duży i umożliwia uzyskanie sporej liczby odbiorców.

    Promowanie się w sieci nie wymaga od nas na początku poświęcenia dużej ilości pieniędzy lub nawet znania się na digital marketingu. Te plusy marketingu internetowego sprawiają, że jeśli nigdy nie promowaliśmy się w internecie, możemy prosto, szybko, bezpiecznie i komfortowo sprawdzić czy będzie to dobry pomysł dla naszej marki. Często okazuje się też, że rozpoczęcie promowania się w internecie było strzałem w dziesiątkę i pozwala przenieść biznes na wyższy poziom.

    Biznes stacjonarny czy sklep online

    Promowanie się w internecie jest niezwykle wskazane przy biznesach stacjonarnych. Często prowadzą je osoby starsze lub nieznające się na internecie, co powoduje, że w danej branży w konkretnej lokalizacji niewiele marek decyduje się na poprawną i intensywną promocję internetową. Wobec takiej sytuacji rozpoczynając promocję lokalną, mamy bardzo duże szanse na wybicie się i zostanie liderem branżowym.

    Dla promocji biznesów stacjonarnych istnieje wiele dedykowanych wręcz strategii marketingowych takich jak inbound marketing, tworzenie wizytówki na Google Maps czy pozycjonowanie strony internetowej. W sieci obecnie wiele osób szuka lokalnych usług i produktów, a więc jeśli będziemy dobrze widoczni z naszą marką lokalnie w internecie, z pewnością będziemy mogli liczyć na bardzo dobre rezultaty.

    Chęć budowania dużej globalnej marki e-commerce

    Marketing internetowy jest idealnym wręcz sposobem promocji marki, jeśli chcemy tworzyć dużą globalną firmę. Bardzo duża ilość różnych strategii marketingowych połączona z różnymi formami promocji sprawiają, że możemy dobrze dobrać i dostosować działania marketingowe do profilu naszej marki.

    Sporym plusem tej sytuacji jest również bardzo duża grupa odbiorców o różnych cechach, do których możemy docierać w łatwy i szybki sposób. Promowanie się na dużą skalę w internecie jest również bardzo komfortowe, gdyż opiera się na zasadzie skalowania działań marketingowych i nie wymaga od nas dużo większego nakładu pracy niż przy promowaniu małej czy średniej firmy lokalnej. Jest to możliwe jedynie dzięki przeznaczeniu większego budżetu i takiej samej konfiguracji reklamy jak przy małych projektach.

    Marketing internetowy może dostarczać również bardzo dużej ilości klientów w regularny sposób z różnych niezależnych źródeł, co jest bardzo ważne przy tworzeniu marki globalnej.

    Niszowa grupa docelowa dla sklepu internetowego

    Marketing internetowy będzie również bardzo dobrym rozwiązaniem jeśli prowadzimy biznes dla wąskiej lub niszowej grupy odbiorców. Pozyskiwanie ich w takiej sytuacji zawsze jest trudne np. z uwagi na wysokie ceny naszych produktów czy ich oryginalność. Marketing internetowy daje możliwość targetowania reklamy i określenia w bardzo dokładny sposób grupy odbiorców, do jakich trafi.

    W sieci znajdziemy również miliardy użytkowników globalnie i miliony Polskich potencjalnych odbiorców, wśród których znacznie łatwiej będzie nam znaleźć tych o szczególnych czy specyficznych parametrach. W internecie dotarcie do nich to również prostota i szybkość co nie jest takie oczywiste przy promowaniu się w świecie realnym.

    Reklama internetowa dla projektów niekomercyjnych

    Reklamę internetową możemy wdrażać również jeśli prowadzimy swój prywatny lub niekomercyjny projekt. Duża ilość szczególnie darmowych sposobów promocji, a także prosta możliwość poproszenia o pomoc specjalistów sprawa, że możemy pozyskiwać fanów dla naszego projektu skutecznie i efektywnie.

    Marketing internetowy przeznaczony jest również dla osób prywatnych nieprowadzących dużych globalnych biznesów. Najlepiej świadczy o tym np. system reklamowy Facebook Ads, który jest wbudowany w każde konto na Facebooku i umożliwia szybkie skorzystanie z reklamy np. poprzez promowanie posta jednym kliknięciem i prostą konfigurację.

    We wszystkich pracach wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 700 PLN dla jednej firmy:
    Adintelligence, Semstorm, Senuto, Contadu, Ahrefs, GKP Google Keyword Planer (planer słów kluczowych google’a), Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, Buzzsumo, SEOStation, Google Studio, Youtube analytics, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, Raven, OnCrawl.

    Pozycjonowanie sklepów internetowych e-commerce i seo 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że pozycjonowanie sklepów internetowych to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Zaczynamy przeprowadzając audyt seo. Następnie optymalizacja seo sklepu, badane są słowa kluczowe i to jak można wpłynąć na wyniki wyszukiwania. Badana jest każda podstrona. Nasza agencja zadba o widoczność sklepu a zrobi to doświadczony specjalista seo. Optymalizacja sklepu internetowego to również długi ogon, czyli tzw. wybieranie fraz kluczowych tak aby strona sklepu w wyszukiwarce zyskała pożądaną widoczność w branży e-commerce.

    Więc jesteś gotowy żeby zwiększyć sprzedaż i osiągnąć wysokie pozycje?Świetne!Skuteczne pozycjonowanie Twojego sklepu internetowego to działania seo które wykonamy z przyjemnością. Wzrost ruchu zawsze cieszy.

    Koszt pozycjonowania sklepu zostaje szybko zniwelowany przez efekty z wyszukiwarki. Nasza agencja seo wie jaka struktura sklepu będzie najlepsza, bo pozycjonowanie e-commerce, czyli sklepu w google i strony www to co każdy bierze nawet w ciemno:)

    Ruch w sklepie możemy zwiększyć na kilka sposobów. Ważna jest optymalizacja strony jaką daje seo dla e-commerce. Wpływa na pozycjonowanie twojego sklepu internetowego w google.

    Pamiętaj, sam proces pozycjonowania sklepu nie należy do łatwych. Działasz na trudnym rynku e-commerce.
    Okej, skoro to dalej czytasz to chcesz konkrety.

    Oto cena pozycjonowania sklepu. Poniżej masz link. Skontaktuj się a otrzymasz wycenę za darmo. Nasze usługi kierujemy tylko do zdecydowanego obecnego lub przyszłego właściciela sklepu internetowego który wie z czym się wiąże koszt pozycjonowania.
    Zapraszamy do współpracy z agencją seo!

    Zobacz odpowiedź na pytanie Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego.

    Pozycjonowanie sklepów internetowych e-commerce i seo 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że pozycjonowanie sklepów internetowych to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Optymalizacja i efekty pozycjonowania sklepów internetowych, agencja e-commerce

    Wiesz że wysoka konwersja to Twoje być albo nie być w biznesie. Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego w wyszukiwarce powinno być Twoim priorytetem jeśli chcesz rozwijać swój biznes. Gotowy do działania z nami?

    Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

    Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

    Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

    Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

    Skontaktuj się z nami:

    pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
    Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

    Alan Kent z Google Search Central opublikował film o 8 poradach SEO dla witryn e-commerce. Oto streszczenie plus link do filmu na końcu wpisu.

    SEO, inaczej znane jako Search Engine Optimization, lub zamiennie nazywane pozycjonowaniem, obejmuje działania podejmowane w celu poprawy rankingu naszej strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Analogicznie pozycjonowanie e-commerce dotyczy sklepów internetowych.

    Na jednym ze spotkań youtubowo-onlineowych z Google Search Central z cyklu „Ecommerce Essentials” Alan Kent podzielił się 8 cennymi wskazówkami dotyczącymi SEO, które mogą poprawić pozycję Twojej witryny e-commerce w wyszukiwarce Google.

    Od szczegółów technicznych, w tym radzenia sobie z wariantami produktów i stron z ofertami, po zapewnienie odpowiedniego zakresu treści w witrynie, aby zaspokoić potrzeby klientów na wszystkich etapach ich podróży.

    Zacznijmy omówienie:

    Techniczne SEO

    Podstawy technicznego SEO kładą nacisk na to, abyś upewnił się, że wykonujesz swoje działania w zgodzie z zaleceniami Google dla webmasterów, tj. jak umożliwienie Google indeksowania Twojej witryny. Upewnij się, że tytuły stron, w tym nazwa marki, kolor i rodzaj produktu, są ważne, aby mieć je w tytule i kodzie <title>, a także <h1> i treści.

    Pamiętaj też o dodaniu uporządkowanych danych do strony produktu. Pomyśl także o produktach niedostępnych w magazynie.

    Pozycjonowanie e-commerce

    Content powinien być dostosowany do etapu na którym znajduje się użytkownik

    Upewnij się, że masz treści, które są dostępne na różnych etapach zakupowych. Od recenzji, pomysłów na prezenty, kategorii i nie tylko.

    Pomysły są bardziej ogólne, ale strony kategorii są bardziej szczegółowe.

    Posiadanie recenzji i szczegółowych treści na temat kategorii produktów producenta może pomóc niektórym kupującym na wcześniejszych etapach.

    Możesz to zrobić na kilka sposobów. Zalecamy analizę konkurencji w ecommerce, w tym patrząc na konkurentów i tworząc własne unikalne treści w porównaniu z konkurencją.

    Jak zrobić taką analizę ecommerce?

    Oto wideo, które kiedyś nagrałem na ten temat:

    Znaczniki Product Rich Results – Schema

    Dodaj znaczniki do stron z wariantami produktów. Krótko mówiąc, każdy wariant produktu powinien mieć unikalny adres URL,a następnie określony jeden wariant kanoniczny.

    Więcej na temat rich snippets przeczytasz tutaj: dane strukturalne.

    Zgodnie z zaleceniami google, użyj znaczników dla określonego produktu, a nie kategorii lub listy produktów. Na przykład „sukienki w naszym sklepie” nie są konkretnym produktem. Obecnie wyniki z elementami rozszerzonymi o produkty obsługują tylko strony, które koncentrują się na jednym produkcie.

    Obejmuje to warianty produktów, w których każda odmiana produktu ma odrębny adres URL. Panowie z Google zalecają skoncentrowanie się na dodawaniu znaczników do stron produktów zamiast stron z listą produktów lub kategorii produktów.

    🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

    Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

    🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

    darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

    Stałe adresy URL

    Adresy URL transakcji lub sprzedaży powinny mieć jedną formę i nie powinny być zmieniane. Dlaczego?

    Otóż na przykład możesz ponownie użyć tego samego adresu URL dla swoich stron sprzedażowych.

    Jeśli prowadzisz pewne akcje, czy kampanie to co roku możesz używać tego samego adresu URL jak twójsklep.pl/black-friday, albo /dzien-kobiet itp.

    Zadbaj o wydajność swojego sklepu internetowego

    Użytkownicy bardzo dbają o to, jak szybka jest strona, a Google używa Core Web Vitals do określania jako jeden z czynników rankingowych. Na filmie Alan Kent powiedział, że szybkość strony może być decydującą, jeśli używasz tego samego tekstu, jak Twoja konkurencja, co jest powszechną praktyką w ecommerce, aby kopiować teksty od producenta.

    Bądź cierpliwy jeśli chodzi o pozycjonowanie zagraniczne sklepu WWW

    SEO to długa gra, a niektóre sygnały rankingowe mogą potrwać wiele miesięcy zanim odbierze je google, więc czasami możesz nie widzieć wyników.

    Więc nie poddawaj się i pracuj nad tym. Nie od razu Rzym zbudowano. Cirpliwość jest kluczem w pozycjonowaniu ecommerce. Do tego czasu szukaj sposobów na dywersyfikację ruchu poprzez inne kanały marketingowe, jak na przykład google ads, lub social media.

    Pytaj innych o pomoc przy SEO i pozycjonowaniu

    jak poleca Alan z Google na filmie: jeśli po zastosowaniu wszystkich tych wskazówek nie osiągasz oczekiwanych rezultatów, zasięgnij porady eksperta SEO.

    Pozycjonowanie e-commerce to nie jest prosta sprawa i wielu w Twojej branży posiada olbrzymie budżety.

    Jeśli nie masz sporych zasobów finansowych to musisz wybierać tylko kilka zadań z SEO, tych które przynoszą największe rezultaty.

    My wiemy jaki, dlatego opublikowaliśmy case, czy warto inwestować w SEO. Od 0 do 350.000 zł.

    Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

    Użytkownicy i zaspokajanie user intent pod SEO zagraniczne i lokalne

    Google mówi od lat o tym , aby stawiać użytkownika na pierwszym miejscu.

    Bardzo ważne jest zaspokajanie tzw. search user intent, czyli intencji wyszukiwania użytkowników.

    Pomyśl więc najpierw o swoich odbiorcach, zbieraj dane i wprowadzaj zmiany, które pomogą użytkownikom, a nie tylko wyszukiwarce Google.

    Pozycjonowanie marki e commerce używając SEO – nagranie Q&A

    Pozostałe metody wspierające pozycjonowanie ecommerce w internecie

    Jak wiesz pozycjonowanie e-commerce zabiera trochę czasu. Jeśli jego nie masz i zależy Ci na szybkich rezultatach oto lista szybszych działań:

    • Reklamy Google Ads – w ostatnich latach mocno się rozwijają. Wprowadzili nawet kampanie performance max, które muszę przyznać: u kilku naszych klientów przynoszą lepsze rezultaty niż tradycyjne ppołączenie – search + banery + discover
    • Social media. Jest tego sporo, od facebook ads, po tiktok, twitter, linkedin, snapchat, pinterest itd.
    • Działania organiczne w zakresie social mediach. Posty, relacje i oznaczanie klientów. UGC działa na prawdę świetnie!
    • Porównywarki cenowe
    • Marketplace i platformy sprzedażowe, np Amazon, Allegro.
    • Współpraca z influencerami

    Na czym polega pozycjonowanie dla e-commerce?

    Samych elementów jest sporo, oto niektóre z naszej listy jakie wdrażamy u swoich klientów:

    • Poprawienie szybkości
    • Poprawa responsywności e-sklepu
    • Struktura witryny, m.in. przyjazne adresy URL, architektura strony głównej, podział podstron, przepływ link juice itp.
    • Rozbudowane wyniki wyszukiwania
    • Kanibalizacji słów kluczowych
    • Bezpieczeństwie e-sklepu, obecnie https to podstawa, o której nawet nie muszę chyba wspominać
    • Ryzyko dublowania treści
    • Linkowanie wewnętrzne
    • Pozyskiwaniu naturalnych linków do sklepu internetowego.

    Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

    Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

    Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

    Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

    Skontaktuj się z nami:

    pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
    Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

    Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

    Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

    Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555

    Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

    Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
    Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
    UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!