Pozycjonowanie reklama w sieci – dlaczego SEO i PPC są tak ważne?

Pozycjonowanie reklama
Pozycjonowanie reklama

Pozycjonowanie reklama w sieci – dlaczego SEO i PPC są tak ważne?

Chyba każdy, kto działa w sieci doskonale wie, czym jest pozycjonowanie stron internetowych. Wiele osób jednak nie do końca zdaje sobie sprawę, iż jest ono niezwykle ważne, jeżeli chce się trafić do szerokiej grupy odbiorców. Szczególnie ci, co prowadzą sklepy internetowe, blogi oraz portale usługowe powinni dążyć do tego, by być na jak najwyższej pozycji pod wyszukiwarką.

Dlaczego? Co daje wysoka pozycja w praktyce? Poniżej kilka przydatnych informacji na ten temat poniżej.

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Pozycjonowanie reklama

Osoby, które przeglądają strony internetowe kilka razy dziennie z pewnością zauważą, iż w sieci nie brakuje reklam dotyczących pozycjonowanie. Coraz więcej firm ogłasza się, iż pomoże klientom nie tylko w stworzeniu odpowiedniej, dobrej jakościowo strony, ale także zrobią wszystko, by szybko zyskała ona wysoką pozycję w danej wyszukiwarce.

Oczywiście, można pójść na łatwiznę i od razu wykupić miejsce w takim rankingu na danym portalu. Można także dążyć krok po kroku do osiągnięcia zamierzonego celu, jednak trzeba tu podkreślić, iż nie jest to takie proste zadanie jakby mogło się wydawać w praktyce.

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing

Dlaczego warto to zadanie powierzyć fachowcom?

Jak wspomniano powyżej, na rynku nie brakuje firm, które zajmują się profesjonalnie stronami internetowymi oraz ich pozycjonowaniem. Pozycjonowanie reklama jest niezwykle popularna w sieci, dlatego też, że zainteresowanie tym tematem wśród klientów cały czas rośnie.

Co ciekawe, nie tylko nowe, rozpoczynające swoją działalność w sieci firmy chcą zajmować wysoką pozycję w rankingu wyszukiwarek. Również dobre prosperujące marki chcą, by to właśnie je jako pierwsi klienci dostrzegli, gdy wpiszą dane hasło do okna wyszukiwarki.

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Pozycjonowanie, czy reklama?

W związku z powyższym dlatego też profesjonaliści w tej dziedzinie działają kompleksowo.

Od A do Z stworzą oni wizytówkę danej firmy, stronę internetową, baner reklamowy, a także zadbają o to, by marka ta znalazła się na wysokiej pozycji w rankingu. Trzeba przyznać, że na to działanie składa się intensywna i żmudna praca kilku fachowców, którzy muszą sprawdzić rynek, dowiedzieć się, jaka jest konkurencja w danej dziedzinie, a także znaleźć oryginalny pomysł na wypromowanie danej strony.

Jest to czasochłonna analiza innych stron SEO, sprawdzanie, czego oczekuję klienci i stworzenie takiej strony, która będzie wyróżniać się na tle innych.

Zazwyczaj współpraca z taką firmą nie kończy się w dniu „oddania” nowej strony i wysokiej pozycji klientowi. Warto podjąć dłuższą współpracę, by w razie konieczności móc natychmiast zmienić, przekształcić lub naprawić to, co nie działa.

Fachowcy z pewnością dobiorą odpowiednie słowa kluczowe, poprawią jakość danej strony, naprawią mechanizmy jej działania, dostosują ją do danej klienteli, a także zwiększą jej widoczność na różnych portalach społecznościowych.

To ważne, by dana marka dotarła do jak największej liczby odbiorców z różnych stron świata. Z pewnością zależy na tym firmom usługowym, jak i tym, które sprzedają swój towar przez Internet. Ruch na stronie jest w tym przypadku kluczowy.

Wysoka pozycja, wysoki zysk

Dlaczego wysoka pozycja w rankingu powinna być ważna dla każdej firmy?

Przede wszystkim dlatego, że jest to swoista reklama marki, która ma szansę dotrzeć do wielu potencjalnych klientów. Gdy internauta wpisuje w wyszukiwarkę słowo „T-shirt”, zazwyczaj chce znaleźć dobrej jakości, modny i nowoczesny T-shirt w swoim rozmiarze w naprawdę świetnej cenie.

Jakie sklepy mu się pokazują od razu?

Najpewniej kilka pierwszych sklepów to znane marki, które funkcjonują na rynku już od wielu lat i dobrze znane są klientom.

Zdarza się jednak, że wśród nich wyłania się nowa firma, która wbrew pozorom działa na rynku od kilku miesięcy, jednak w swojej ofercie ma świetne produkty w dobrej cenie. Jak ta firma znalazła się w tym miejscu? Usłyszało o niej i dotarło na tą stronę wiele osób z całej Polski.

Być może marka ta wykupiła to wysokie miejsce na portalu. Najpewniej jednak zdziałali tu świetni informatycy, którzy stworzyli stronę i podłączyli do niej znakomite hasła kluczowe, gdyż dzięki nim wielu klientów trafia właśnie na tą nową markę. Dlatego też nie warto na tym oszczędzać.

Lepiej postawić na wysoką pozycję w rankingu, niż na wielki baner reklamowy na stronach internetowych, forach lub na portalach społecznościowych.

Pozycjonowanie strony czy płatna reklama?

Pozycjonowanie strony i płatna reklama to dwie różne metody promocji witryny internetowej.

Pozycjonowanie strony, czyli SEO (Search Engine Optimization), polega na optymalizacji witryny i jej treści tak, aby była ona lepiej widoczna w wynikach wyszukiwania i była bardziej atrakcyjna dla użytkowników i wyszukiwarek. Celem pozycjonowania jest uzyskanie jak najwyższej pozycji dla określonych słów kluczowych w wynikach wyszukiwania, co może prowadzić do większego ruchu na stronie i większej sprzedaży.

Płatna reklama, znana również jako PPC (pay-per-click), polega na wyświetlaniu reklam w wynikach wyszukiwania i na innych stronach internetowych. W przypadku płatnej reklamy, reklamodawcy płacą za każde kliknięcie na ich reklamy. Jest to szybsza metoda promocji witryny, ponieważ reklamy są widoczne natychmiast po opłaceniu i można je dostosować do określonej grupy docelowej.

Wybór pomiędzy pozycjonowaniem strony a płatną reklamą zależy od wielu czynników, takich jak budżet, cel i branża. Zazwyczaj, pozycjonowanie strony jest bardziej odpowiednie dla długoterminowych celów i może być bardziej efektywne w dłuższej perspektywie, podczas gdy płatna reklama jest bardziej odpowiednia dla krótkoterminowych celów i może być bardziej skuteczna w krótkim okresie. Ostatecznie, najlepszą strategią może być łączenie obu metod w celu osiągnięcia jak najlepszych rezultatów.

Ile kosztuje pozycjonowanie, a ile reklama?

Zatrudnienie profesjonalnej firmy, która pomoże w wypromowaniu się w internecie jest kosztowne. Jednak cenę takiego wsparcia fachowców można porównać do ceny reklamy w telewizji.

Trzeba jednak przyznać, iż reklama w telewizji nie zawsze zwraca uwagę klientów tak, jak porządna strona, czy też wysoka pozycja w rankingu.

Dlatego też wiele osób zajmujących się tworzeniem stron i reklamą firm w sieci zgodnie twierdzi, iż jest to niezwykle ważne, by postawić na tego typu promowanie się w sieci. Pozycjonowanie to narzędzie, które z pewnością pomoże dotrzeć do wielu osób.

Gdy potencjalni klienci wejdą na daną stronę i spodoba im się to, co na niej zobaczą, z pewnością będą na nią wracać. Dzięki tej opcji naprawdę wiele firm świetnie sobie radzi i nie potrzebuje już żadnej innej reklamy.

Reklama Google Ads. Czym się różni Pozycjonowanie od dawnego Adwords

Otóż płatna reklama (nie tylko PPC) daje ruch od razu. Tak jakbyśmy poszli do sklepu od razy i go kupili. Natomiast Pozycjonowanie seo to proces długotrwały. Na początku wymaga inwestycji bez błyskawicznych rezultatów, ale po czasie nie musimy już za to płacić a mamy cały czas ruch.

Czy płatna reklama wpływa na pozycjonowanie organiczne?

Wpływ reklam płatnych na pozycjonowanie np Google Ads czy facebook to mit. Reklamy płatne wpływają na ruch na naszej domenie ale nie jest to czynnik rankingowy.

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Pozycjonowanie reklama w sieci – dlaczego SEO i PPC są tak ważne?

Podsumowanie

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy

Daj znać w komentarzu co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Pozycjonowanie reklama w sieci – dlaczego SEO i PPC są tak ważne? Do następnego razu!

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!