Pozycjonowanie organiczne czyli wyniki seo google (jak zdobyć ruch organiczny)

SEO majestic
SEO majestic, narzędzie site explorer do sprawdzania citation i trust flow
22 grudnia, 2021
Pozycjonowanie i optymalizacja
Pozycjonowanie i optymalizacja stron www pod SEO
22 grudnia, 2021
Pozycjonowanie organiczne
Pozycjonowanie organiczne

Pozycjonowanie organiczne czyli wyniki seo google (jak zdobyć ruch organiczny)

Jeśli jesteś właścicielem firmy, wiesz, jak ważne jest, aby użytkownicy odwiedzali Twoją witrynę. W końcu tam mogą dowiedzieć się więcej o Twoich produktach, usługach i Twojej marce.Ale co, jeśli po prostu nie otrzymujesz ruchu w witrynie, którego potrzebujesz, aby zwiększyć swoją firmę w branży?
Chociaż wdrożenie organicznej kampanii SEO nie gwarantuje, że Twoja firma stanie się powszechnie znaną marką, to może zapewnić wysoką pozycję Twojej witryny na stronach wyników wyszukiwania (SERP), co spowoduje większy ruch w witrynie i większą sprzedaż.

Czym jest pozycjonowanie organiczne?

Jeśli szukasz wyników, czytaj dalej, aby dowiedzieć się wszystkiego o podstawach organicznego SEO, przykładowej strategii i o tym, jak zmienia ona zasady gry dla Twojej firmy.
Jeśli chcesz porozmawiać ze specjalistą na temat organicznej optymalizacji wyszukiwarek, zadzwoń do nas!
Pozycjonowanie organiczne to strategia marketingowa online składająca się z mniejszych podstrategii, takich jak badanie słów kluczowych i budowanie linków, które pomagają Twojej witrynie pozycjonować się na szczycie bezpłatnych stron wyników wyszukiwania organicznego.

Dlaczego organiczne pozycjonowanie stron jest ważne?

Organiczne SEO ma znaczenie, ponieważ oszałamiające 80 procent ludzi wyszukujących czegoś w google nawet nie klika poza pierwszą stronę wyników. Jeśli nie zajmujesz wysokiej pozycji w rankingu, zgadłeś — Twoja witryna nie będzie miała żadnego ruchu, co oznacza, że ​​Twoja witryna będzie miała trudności z przynoszeniem sprzedaży i leadów do Twojej firmy.
Firmy muszą również zwracać uwagę na organiczne pozycjonowanie, ponieważ użytkownicy polegają na wyszukiwarkach, aby znaleźć to, czego potrzebują. Ponad 90% doświadczeń online zaczyna się od wyszukiwarki, takiej jak Google.
Jeśli nie pojawiasz się na górze bezpłatnych wyników wyszukiwania, to oddajesz przychody swojej konkurencji.

Musisz zacząć optymalizować swoją witrynę pod kątem organicznego SEO.

Reklama płatna Google Ads a bezpłatny ruch z SEO

Porozmawiajmy o tym, jak działa ranking i jak połączone są organiczne pozycjonowanie i Google.
Zanim zaczniemy mówić o organicznym SEO, ważne jest, aby zrozumieć Google i dlaczego odgrywa tak dużą rolę w Twojej strategii pozycjonowania strony.
Google jako wyszukiwarka ponosi dużą odpowiedzialność. Najpopularniejsza wyszukiwarka ma na celu zapewnienie, że gdy użytkownik wpisze zapytanie, zwróci ono możliwie najbardziej informacyjne i korzystne wyniki.
Google chce, aby wyniki, które dostarcza, były pomocnymi zasobami, które pasują do zamiarów wyszukiwania użytkowników, czyli informacji, które chcą znaleźć podczas wyszukiwania w Internecie.
Nie tylko to, ale Google dba również o wrażenia, jakie użytkownicy będą mieli w witrynie, więc bierze również pod uwagę takie rzeczy, jak wrażenia użytkownika zapewniane przez witrynę, czyli user experience, szybkość strony i czas przebywania.
Wszystkie te czynniki witryny odgrywają dużą rolę w rankingach bezpłatnych wyników wyszukiwania i miejscu, w którym Twoja witryna pojawia się w SERP.

Jak działa organiczne pozycjonowanie stron www?

Jeśli głównym celem Google jest zapewnienie użytkownikom jak najlepszych wyników, celem organicznego SEO jest stworzenie strony internetowej i treści godnych najwyższego rankingu Google.
Jeśli chcesz, aby Twoja witryna była wysoko w rankingu SERP, konieczne jest wdrożenie organicznego pozycjonowania.
Organiczna strategia SEO składa się z technik, które współpracują ze sobą, aby ulepszyć Twoją witrynę.
Niektóre strategie organicznego pozycjonowania obejmują:

  •   Badanie słów kluczowych: czyli frazy kluczowe, na które należy kierować, aby Twoja witryna pojawiła się na górze SERP, gdy ludzie wyszukują słowa kluczowe i frazy związane z Twoim produktem lub usługą
  •   Content marketing: tworzenie różnych rodzajów treści w celu kierowania wartościowych słów kluczowych dla Twojej organicznej kampanii SEO.
  •   Wewnętrzne linkowanie: zapewnienie, że strony Twojej witryny zawierają linki do innych stron w Twojej witrynie, aby roboty mogły odpowiednio przeszukiwać i indeksować Twoją witrynę.
  •   Dodawanie multimediów do treści: dodawanie do stron witryny elementów wizualnych, takich jak obrazy, infografiki i filmy, aby zaangażować odwiedzających i zachęcić ich do spędzania większej ilości czasu w witrynie.
  •   Zapewnienie, że witryna jest łatwa w użyciu i estetyczna: uproszczenie nawigacji w witrynie, aby odwiedzający mogli szybko i skutecznie znajdować informacje, upewniając się, że przyciski i formularze ładują się prawidłowo
  •   Optymalizacja czasu wczytywania strony: Upewnij się, że wczytywanie stron witryny nie trwa dłużej niż dwie lub trzy sekundy, aby zapobiec opuszczaniu lub odbijaniu się użytkowników od witryny.
  •   Dodawanie tagów alt obrazu: dodawanie tekstu opisowego do obrazów w kodzie, aby upewnić się, że Google może zrozumieć, czym są obrazy i jak odnoszą się do treści.
  • Optymalizacja HTML

Techniki te współpracują ze sobą, aby odwołać się do podstawowych zasad algorytmu rankingu Google, który może pomóc Ci uzyskać wyższą pozycję w SERP.

5-etapowa strategia organicznego SEO, która poprawi Twoje wyniki wyszukiwania

Teraz, gdy wiesz, czym jest pozycjonowanie organiczne, możesz zastanawiać się, jak przekształcić te informacje w skuteczną strategię dla Twojej firmy.
Zanurzmy się w strategię organicznego SEO, która z pewnością sprawi, że Twoja witryna będzie wysoko w Google. Możesz również rozważyć te kilka najlepszych praktyk dotyczących organicznego pozycjonowania.

Krok 1: badanie słów kluczowych

Badanie słów kluczowych jest niezwykle ważne — w rzeczywistości niektórzy twierdzą, że to podstawa skutecznych strategii organicznego SEO.
Wybierając słowa kluczowe, należy rozważyć kierowanie na różne słowa kluczowe z krótkim i długim ogonem. Słowa kluczowe z krótkim ogonem to bardziej ogólne słowa kluczowe, takie jak „pozycjonowanie”. Długie słowa kluczowe to bardziej szczegółowe słowa kluczowe i wyrażenia, takie jak „pozycjonowanie stron internetowych na wordpress”.
Jak widać, te słowa kluczowe są bardzo różne i przyciągają użytkowników o różnych intencjach.

Krok 2: Utwórz treść, aby kierować reklamy na najbardziej odpowiednie słowa kluczowe

Po wybraniu listy słów kluczowych, które będą skutecznie docierać do odbiorców, czas zacząć pisać.
Google umieszcza te treści w wynikach wyszukiwania, więc jak wspomnieliśmy wcześniej, ważne jest, aby były one pouczające i korzystne dla czytelników, aby zdobywać najwyższe rankingi organiczne.
Możesz wybrać publikowanie różnych typów treści, aby kierować reklamy na słowa kluczowe.
Na przykład blog umożliwia publikowanie stałego strumienia świeżych treści, które Google uwielbia. Możesz także publikować treści w dłuższej formie, które zwykle mają ponad 2000 słów. Google uwielbia także długie treści, ponieważ udowadnia, że ​​jesteś ekspertem w tej dziedzinie.
Bez względu na rodzaj treści, którą zdecydujesz się napisać, powinieneś starać się dostarczać najlepsze możliwe informacje dla użytkowników o Twoim docelowym słowie kluczowym.

Krok 3: Dodaj multimedia do swoich treści

Jedną z najważniejszych wskazówek dotyczących organicznego SEO jest dodawanie multimediów do treści. Choć multimedia mogą wydawać się banalne, to tak nie jest. W rzeczywistości istnieje mnóstwo korzyści związanych z dodawaniem multimediów do treści.
Po pierwsze, kiedy mówimy multimedia, mamy na myśli obrazy, infografiki, a nawet filmy. Ten rodzaj treści świetnie nadaje się do łamania długich ścian tekstu i pomaga utrzymać zaangażowanie użytkowników na Twojej stronie.
Ale w jaki sposób multimedia przynoszą korzyści Twoim organicznym kampaniom SEO?
Gdy utrzymujesz zaangażowanie użytkowników na stronach swojej witryny, zatrzymujesz ich w swojej witrynie na dłużej. Jak wspomnieliśmy wcześniej, czas przebywania, czyli jak długo użytkownicy pozostają w Twojej witrynie, jest ważnym czynnikiem rankingowym Google.
Każdy drobny dodatek do strony, który pomaga utrzymać użytkowników w witrynie dłużej, to kolejna sekunda w całkowitym czasie przebywania, co może korzystnie wpłynąć na rankingi wyszukiwania.

Krok 4: Zoptymalizuj szybkość strony w witrynie

Wspomnieliśmy również, że szybkość strony jest kolejnym czynnikiem rankingowym Google i nie bez powodu. Pamiętasz, jak powiedzieliśmy, że Google chce zapewnić użytkownikom absolutnie najlepsze wyniki?
Rozważ to.
Ponad połowa użytkowników wyszukiwarek, opuści Twoją witrynę, jeśli załadowanie zajmie więcej niż trzy sekundy. Chociaż brzmi to jak zawrotna prędkość, nie jest to wcale takie rzadkie.
Oto kilka wskazówek dotyczących pozycjonowania organicznego, które należy wziąć pod uwagę, gdy próbujesz poprawić szybkość swojej strony:

  •   Kompresuj swoje obrazy
  •   Zmniejsz liczbę przekierowań
  •   Cache przeglądarki

To tylko kilka rozwiązań zmniejszających szybkość strony.
Jeśli poważnie myślisz o szybszym ładowaniu witryny, rozważ usługi optymalizacji szybkości strony oferowane przez UniqueSEO!

Krok 5: Zoptymalizuj wewnętrzną strukturę linków

Tworząc wewnętrzną strukturę linków w swojej witrynie, łącząc ze sobą strony, ułatwiasz Google indeksowanie Twojej witryny.
Aby Google mogło określić, czy Twoje strony są warte rankingu, roboty wyszukiwania muszą je najpierw zaindeksować. Indeksowanie pozwala im zauważyć, na jakie słowa kluczowe są kierowane treści, co przedstawiają Twoje obrazy i nie tylko.
Jeśli jednak chcesz, aby Google miało czas (crawl budget) na znajdowanie i indeksowanie wszystkich stron Twojej witryny, niezwykle korzystne jest utworzenie silnej wewnętrznej struktury linków.
Możesz to zrobić, po prostu łącząc się z innymi stronami w treści witryny. Na przykład, jeśli mówisz na jednej ze stron o tym, jak łatwo jest skręcić komodę którą sprzedajesz i właśnie napisałeś o tym instrukcję na blogu, możesz umieścić link do swojego bloga na tej stronie usługi.
Podobnie możesz umieścić link do strony swojego produktu.
Jeśli chodzi o najlepsze praktyki organicznego SEO, to powinieneś to zrobić ze wszystkimi stronami witryny i upewnić się, że wszystkie są połączone na co najmniej trzech stronach witryny, aby uzyskać optymalną wewnętrzną strukturę linków. Ponadto podczas tworzenia linków wewnętrznych warto wziąć pod uwagę hierarchię stron witryny.

Interesuje Ciebie pozycjonowanie organiczne stron i chcesz rozwinąć swój biznes?

Jeśli po przeczytaniu tego wpisu czujesz się przytłoczony, możesz być zniechęcony aby robić to samemu bo to sporo pracy. Nie martw się.
Każdy chce miec olbrzymi ruch na stronie i widoczność w google. Na tym etapie już chyba wiesz że ciągłe płacenie za reklamy ppc w google ads (dawniej google adwords) i social media to nie najlepsza droga do sukcesu. Pewnie kupowałes też w przeszłości linki sponsorowane albo robiłeś jakiś darmowy audyt seo. Ale to już czas zrobić to profesjonalnie, aby pozyskiwać wartościowy ruch i wyświetlać się zainteresowanym klientom. Czy jesteś już gotowy zdominować wyniki organiczne i algorytm google? Denerwuje Cię że Twoja konkurencja jest wysoko w wynikach wyszukiwania i to właśnie oni pozyskują nowych klientów a nie Ty? Zgłoś się do ns po skuteczne działania seo i pozycjonowanie organiczne.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie, pozycjonowanie, SEO i całą strategię internet marketing. Nie czekaj, dołącz do nas!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)