Zawartość strony
Jako firma e-commerce potrzebujesz dobrego modułu dla sklepu jakim jest sklep na Magento. Jego elastyczność, a także użyteczność zapewnia możliwości do obniżenia kosztów i przyspieszenia rozwoju. W rzeczywistości (według Magento) firmy, które inwestują w platformę, rosną trzy razy szybciej.
Aby zmaksymalizować sukces swojego sklepu internetowego Magento, musisz go jednak zoptymalizować.
Właśnie tam pojawia się optymalizacja dla wyszukiwarek (SEO), która poprawia widoczność online dla konsumentów.
Jak jednak zoptymalizować swoją stronę internetową czyli wykonać pozycjonowanie magento? Czytaj dalej, aby rozpocząć, lub skontaktuj się z naszym zespołem ekspertów Magento SEO aby uzyskać bezpłatną wycenę.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Zanim omówimy etapy optymalizacji Magento pod kątem SEO, zdefiniujmy co to jest Magento. Produkt firmy Adobe, to potężne oprogramowanie do handlu elektronicznego z ponad ćwierć milionami użytkowników.
Magento różni się od innych systemów zarządzania treścią (CMS), ponieważ jest to technologia typu open source, która może rozwijać się wraz z firmą. W rezultacie istnieje ogromna liczba programistów tworzących dodatki do i tak już ogromnej listy funkcji.
Wszechstronność Magento obejmuje również zawartość, wygląd i funkcjonalność Twojej witryny.
Jeśli znasz Magento, ale nie znasz techniki na pozycjonowanie sklepu, ta sekcja jest dla Ciebie. Pozycjonowanie jest proste – poprawiasz swoją widoczność online dla użytkowników i wyszukiwarek, co skutkuje zwiększonymi przychodami i wzrostem biznesu.
To zbiór strategii, od badania słów kluczowych po tworzenie treści, które poprawiają pozycję w wynikach wyszukiwania. Chodzi o to, że gdy użytkownicy wyszukują słowo kluczowe, na które jest kierowana jedna z Twoich stron internetowych, takie jak „komoda do przedpokoju”, Twoja witryna pojawia się na górze wyników wyszukiwania.
Dzięki Magento SEO optymalizujesz swoją witrynę e-commerce za pomocą tych strategii. Ponieważ Magento różni się nieco od innych serwisów, takich jak Drupal, woocommerce czy Joomla, wymaga dodatkowych kroków w celu zapewnienia optymalizacji.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Dowiedz się, jak zoptymalizować swoją witrynę jak ekspert od pozycjonowania Magento, wykonując siedem następujących kroków:
Zanim zaczniesz badać słowa kluczowe, poprawiać szybkość strony lub ulepszać kategorie produktów, spójrz na aktualny stan swojej witryny. W niektórych przypadkach Twoja witryna może już mieć doskonałą strategię kategoryzacji lub imponującą szybkość strony. Dlatego chcesz najpierw przeprowadzić audyt SEO swojej witryny.
Kompleksowy audyt seo pozwala zbudować inteligentny plan ulepszeń, więc skup się na przeglądzie tych obszarów:
Audyt strony internetowej generuje bardzo dużo informacji. Utwórz dokument do kompilacji wyników i notatek. Możesz użyć Arkusza Google, a także dokumentu Excel, aby śledzić swoje postępy i zadania do wykonania.
Podstawowym krokiem jaki jest fundamentem na skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego Magento jest badanie słów kluczowych.
Inwestując czas w badanie słów kluczowych, możesz zoptymalizować strony produktów, aby przyciągnąć wartościowy ruch od kupujących, którzy chcą kupić Twój produkt, niezależnie od tego, czy jest to jedzenie, odzież, meble czy inny przedmiot.
Popraw wyniki badania słów kluczowych:
Skorzystaj z tych narzędzi online, aby szybko znaleźć informacje na temat liczby wyszukiwań, konkurencji i kosztu kliknięcia (CPC) fraz kluczowych.
Niektóre, takie jak Ubersuggest, będą również udostępniać liczbę wyników dla tego słowa kluczowego i dają możliwość wyeksportowania ich do pliku CSV. Wtedy na chłodno możesz ocenić która fraza może dać najlepsze wyniki.
Jeśli nie masz pewności, od czego zacząć badanie fraz kluczowych, spójrz na swoją grupę docelową.
Następnym krokiem do zostania ekspertem w możliwościach jakie dale platforma Magento jest ocena konkurencji. Utwórz listę witryn konkurencji i przeanalizuj ich strony produktów. Na jakie słowa kluczowe są kierowane i jakie witryny kierują do nich backlinki?
Chociaż chcesz stworzyć oryginalną i unikalną strategię SEO dla swojego sklepu internetowego na Magento, ważne jest, aby monitorować wyniki konkurencji. Ich decyzje mogą również wpłynąć na Twoje, na przykład skierowanie na określone słowo kluczowe lub przeprojektowanie układu strony głównej.
Po zakończeniu analizy konkurencji, badania fraz kluczowych i audytu strony internetowej możesz zacząć rewidować kategorie produktów, co jest kluczowym krokiem w strategii na skuteczne pozycjonowanie Magento. Są to cenne informacje zarówno dla użytkowników, jak i dla wyszukiwarek, dlatego warto poświęcić trochę czasu na ich przejrzenie.
Skoncentruj się na następujących obszarach podczas optymalizacji stron produktów:
W niektórych przypadkach możesz zmienić strukturę swojej witryny, dołączając strony kategorii, a także strony podkategorii.
Mogą one dostarczyć wyszukiwarkom i użytkownikom więcej informacji o Twoich produktach, ale powinieneś używać stron podkategorii tylko wtedy, gdy mają sens. Optymalizacja sklepu to nie jest proste zadanie!
W zależności od Twojej wcześniejszej inwestycji w SEO, możesz edytować kilka starszych stron lub zmienić całą linię produktów.
Bez względu na zakres Twojego projektu, stwórz plan lub kalendarz optymalizacji stron produktów, aby usprawnić swój czas. Na tym etapie panel wewnętrzny jest Ci już bardzo dobrze znany więc nie będziesz miał z tym problemów.
Popraw swoje strony produktów, wykonując następujące czynności:
Ponieważ Twoja strategia SEO Magento zwiększa wyniki sprzedaży, możesz zauważyć, że kilka produktów wyczerpuje się. Jeśli tak się stanie, nie usuwaj strony ich ze swojej witryny. Zamiast tego zaktualizuj stronę z powiadomieniem o statusie produktu i skieruj użytkowników do podobnych produktów.
Optymalizacja szybkości ma kluczowe znaczenie i duży wynik na pozycjonowanie sklepu magento.
Platforma e-commerce która ładuje się w ciągu 4 sekund, może prowadzić do 70 procent dłuższych sesji użytkowników, a jak ktoś dłużesz spędza czas na naszej stronie to zaznajamia się z produktami lepiej i częściej kupuje co prowadzi także do 35 procentowego spadku współczynnika odrzuceń. Co więcej, ulepszenie witryny o jedną sekundę może zwiększyć liczbę konwersji o siedem procent.
Jak jednak zoptymalizować swoją stronę internetową? Pozycjonowanie i optymalizacja seo wszystkich sklepó np również woocommerce czy prestashop odbywa się za pomocą:
Zanim zaczniesz poprawiać szybkość swojej witryny, przetestuj początkową szybkość jaką ma wybrana przez Ciebie podstrona w PageSpeed Insights. Wynik może służyć jako punkt odniesienia do pomiaru sukcesu w optymalizacji szybkości strony.
Aby monitorować wyniki swojej strategii pozycjonowania Magento, musisz dodać do swojej witryny kod śledzenia z Google Analytics.
Uzyskaj dostęp do kodu śledzenia z konta GA, a następnie dodaj go do swojej witryny Magento, wykonując następujące czynności:
Jeśli szukasz dodatkowych danych analitycznych ze swojej witryny, możesz poszukać na rynku rozszerzenia, które odpowiada Twoim potrzebom.
Po dodaniu kodu śledzenia Google Analytics rozpocznij rutynowe monitorowanie wydajności swojej witryny i stron internetowych. Dane mogą pomóc w dalszych ulepszeniach strategii SEO Magento.
Koszt pozycjonowania sklepu na Magento zależy od wielu czynników, takich jak wielkość sklepu, jego zawartość, konkurencja, dotychczasowe działania SEO, budżet i wiele innych. Koszty mogą się znacznie różnić w zależności od wybranego planu pozycjonowania. Cena pozycjonowania może wynosić od kilkuset do kilku tysięcy złotych miesięcznie.
W przypadku wielu firm utrzymanie Magento wymaga zespołu programistów i zespołu marketingowego. Dlatego małe i średnie firmy będą współpracować z agencją która stworzy skuteczne działania seo pod algorytm google i przeprowadzi Ciebie sprawnie przez proces pozycjonowania aby zdobyć upragniony ruch organiczny!
Jeśli zastanawiasz się nad współpracą z firmą specjalizującą się w Magento commerce, to skontaktuj się z nami. Jeśli zastanawiasz się także ile będzie kosztować pozycjonowanie Magento i projekt strony to mamy dla Ciebie dobre wieści.
Aby opracować wstępny budżet swojego projektu, skorzystaj z bezpłatnej rozmowy i rozwijaj swój biznes. W UniqueSEO wiemy jak sprawić by Twój marketing internetowy działał bez znaczenia czy masz magento 1 czy magento 2, lub jakąkolwiek inną platformę. Widoczność sklepu internetowego jest dla każdego właściciela priorytetem, a jeśli chodzi o pozycjonowanie stron i sposób jak pozyskiwać nowych klientów czy generować sprzedaż…
Cóż, nie mogłeś trafić lepiej.Zainwestuj w olbrzymią widoczność Twojego sklepu.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)