Zawartość strony
Wraz ze wzrostem znaczenia Internetu reguła Pareto straciła na znaczeniu. Oznaczała ona, że 80% przychodów przedsiębiorstwa generuje 20% oferowanych produktów. W takim wypadku oznaczało to, że 80% ruchu na stronie mało by być generowane przez 20%. Jednak szybko okazało się to nie działać w praktyce, ponieważ większość osób woli szukać konkretnych fraz zamiast pojedynczych słów.
POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam…
(sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu)
REKLAMA
Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku
Link do kursu: szkolenie Facebook Ads
Do potencjalny odbiorców możemy dotrzeć na wiele sposobów. Pozycjonowanie pozwala na zwiększenie ruchu na stronie internetowej. Użytkownicy, którzy chcą znaleźć konkretny produkt lub usługę wpisują coraz dłuższe frazy w wyszukiwarkę. Użycie w opisach długich fraz kluczowych, które dokładnie opisują to, co oferujemy na stronie zwiększa szansę na jej wypromowanie. Do tego zabiegu służy pozycjonowanie long tail (inaczej pozycjonowanie szerokie), inaczej nazywane jako pozycjonowanie na długi ogon, czy fraza z długiego ogona, lub fraza long tail. Zapytania z google generują ruch. Na tym polega pozycjonowanie żeby ten ruch zgarniać. Więc jeśli chcesz wypozycjonować stronę www, lub sklep e-commerce musisz skupić się na tym co działa.
Content marketing musi sprecyzować działanie. Optymalizacja strony przychodzi dopiero później. Każda podstrona to okazja żeby potencjalny klient wpadł w nasz cykl zakupowy.Bo widzisz pozycjonowanie stron to precyzyjny schemat. Dla nas liczy się współczynnik konwersji i konkurencyjność. Niszowy produkt może też przynosić nam spore zwroty ROI jeśli algorytm google „podłapie” cała strategię long tail seo.
Także pozycjonowanie fraz długiego ogona, typu long tail to jedna z lepszych strategii w obecnym czasie kiedy TOPY na główne słowa kluczowe zajmują olbrzymie serwisy.
Zalety pozycjonowania fraz typu long tail posiada zdecydowanie więcej plusów niż minusów. Możesz wybrać frazy generyczne żeby tworzyć wartościowy ruch. Efekty pozycjonowania zależą również od backlinków ale o tym piszemy w innym wpisie na tym blogu.
Tutaj skupiamy się na doborze odpowiednich fraz, żeby przetwarzać odwiedzających z wyników wyszukiwania w kupujących. Od razu nadmienię że będzie C potrzebna znajomość google search console, google analytics i google keyword planner. Dodatkowo zalecam jakiś program do „podglądania”. SemRush albo Ahrefs są okej. Więc z tą kombinacją masz praktycznie gwarantowany sukces jeśli Twoim celem jest pozycjonowanie na frazy long tail, czyli znane już Tobie frazy kluczowe z długiego ogona.
Więc branża w której działasz wymaga rozbudowanej strategii seo żeby zdominować pozycje wyszukiwarek internetowych. Więc skorzystaj z naszej pomocy specjalistów seo. Wybierzemy dla Ciebie niszowe frazy do pozycjonowania, które dobrze nastawiony użytkownik wpisuje w wyszukiwarkę, żeby zrobić bezpośredni zakup!
Pozycjonowanie stron long tail polega na zwiększaniu ruchu na stronie w wyszukiwarce Google za pomocą stosowania szczegółowych słów kluczowych. Za pomocą słów lub fraz kluczowych szukamy dziesiątek rzeczy każdego dnia. Dobre pozycjonowanie daje użytkownikowi szybkie i konkretne rezultaty.
Frazy dzielimy ze względu na długość:
Określenie „long tail” pochodzi z artykułu Chrisa Andersona „The Long Tail”, który został napisany w 2004 roku dla „Wired”.
Wystarczy odpowiednio dobrać słowa kluczowe w kilku prostych krokach:
Słowa i frazy pozyskamy z dobrego kontaktu z klientem – pomagają znaleźć odpowiedzi na nurtujące go pytania. Analiza działań konkurencji pomoże nam w tworzeniu treści lepszych niż ona. Warto się przyjrzeć jakich narzędzi używa i jakie treści skupiają najwięcej ruchu. Warto zwrócić się o pomoc do narzędzi SEO. Darmowe lub częściowo darmowe są: Adwords (planer słów kluczowych), wyszukiwarka Google, Ubersuggest lub Answerthepublic. Do płatnych należą: Surfer, Ahrefs, Keywordtool.io oraz Senuto.
Aby dobrać odpowiednie słowa kluczowe, powinniśmy przeanalizować treści na naszej stronie. Jeśli mamy tylko fat heady, to możemy zacząć od ich rozbudowywania. Czasami stworzenie długich ogonów odbywa się intuicyjne, ale zawsze warto skorzystać z pomocy specjalisty, który ma odpowiednią wiedzę i narzędzia do stworzenia optymalnych wyników.
Aby szerokie pozycjonowanie przyniosło oczekiwane rezultaty, musi być ono dobrze opracowane pod względem technicznym, jak i kreatywnym. Same narzędzia zdadzą się na nic, jeśli nie będą umiejętnie używane przez specjalistę.
Pozycjonowanie szerokie jest głównie przeznaczone dla właścicieli sklepów internetowych. Pozycjonowanie long tail może generować nawet 70% wyszukiwań. Osoby z tak konkretnym słowem kluczowym są bardziej skłonne do dokonania zakupu niż te z ogólnikowymi frazami kluczowymi.
Przede wszystkim zostanie zwiększony ruch na stronie i w łatwy sposób dotrzemy do grupy docelowej. W ten sposób dostarczymy użytkownikom szczegółowych wyników. Odpowiadając na potrzeby konsumentów budujemy zaufanie i świadomość marki. Zwiększa to widoczność całej witryny, co przekłada się na potencjalne zwiększenie sprzedaży.
Zalety szerokiego pozycjonowania
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)