Zawartość strony
Powiadomienia push pomagają w szybkim dostarczaniu komunikacji i wiadomości marki w czasie rzeczywistym. Odgrywają zasadniczą rolę w zwiększaniu zaangażowania użytkowników. Istnieją jednak przypadki, w których nie wszyscy subskrybenci otrzymują wysyłane przez Ciebie powiadomienia.
Czy Twój wskaźnik dostarczania powiadomień push jest niższy niż 100%? Jeśli tak, to w porządku, a zaraz dowiesz się dlaczego.
W tym poście wyjaśnimy powody, dla których wskaźnik dostarczania powiadomień push się zmienia, oraz co wdrożyć, aby pomóc Ci zrozumieć, dlaczego wskaźnik dostarczania jest niższy niż oczekiwałeś.
Powiadomienia push to wiadomości wysyłane przez aplikacje mobilne do użytkowników. Najlepszym przykładem aby zilustrować ten sposób komunikacji jest powiadomienie z aplikacji IG albo Messenger o nowej aktywności.
Głównym celem powiadomień Push jest zwiększenie zaangażowania odbiorców oraz otrzymywanie powiadomień o nowych produktach, wyprzedażach i ofertach specjalnych. Push może również uratować porzucone koszyki lub zostać wykorzystanym do zwiększenia ruchu na Twojej stronie lub sklepie internetowym.
Warunkiem otrzymywania takich wiadomości jest jednak posiadanie określonej aplikacji mobilnej, dostęp do Internetu oraz wyrażenie przez użytkownika zgody na ich otrzymywanie (RODO, GDPR itp.)
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Aby notyfikacje push miały lepszy wskaźnik dostarczalności i otwarć musisz wiedzieć kiedy najlepiej je wysyłać. Jeśli zrozumiesz poniższe podstawowe błędy, które nie zawsze są zależne od Ciebie to osiągniesz znacznie lepsze wyniki.
Powiadomienia web push pojawiają się na ekranie subskrybenta (zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i w przeglądarkach mobilnych), gdy przeglądarka jest otwarta. Oznacza to, że nawet jeśli subskrybent przegląda inne strony internetowe, otrzyma powiadomienie w czasie rzeczywistym. Ale jeśli sama przeglądarka nie jest otwarta, otrzymają powiadomienie dopiero po ponownym otwarciu.
Gdy użytkownicy usuwają dane witryny, to tak jakby się z Tobą pożegnali. Przez to Twoja witryna nie będzie w stanie wysyłać powiadomień push do tego konkretnego subskrybenta, co spowoduje niższą dostarczalność.
W systemach operacyjnych ludzie mogą wyłączyć odświeżanie w tle dla aplikacji. Jednym z powodów może być oszczędzanie baterii. Może to również wymusić wyłączenie aplikacji przeglądarkowej.
Zdarzają się sytuacje, w których użytkownicy nie są połączeni z Internetem przez długi czas. Przyczyn może być wiele.
Gdy użytkownik odinstaluje aplikację przeglądarki, to tak samo jak powyżej. Tracisz „usera” z bazy.
Jeśli użytkownik odinstalował aplikację przeglądarki, wyłączył aktywność w tle (urządzenia mobilne) lub został bez od Internetu przez zbyt długi czas, a powiadomienie wygasło, istnieje prawdopodobieństwo, że taka osoba nie będzie otrzymywać już więcej wiadomości od Ciebie.
Powiadomienia push i marketing SMS to narzędzia, które mogą się wzajemnie uzupełniać w komunikacji mobilnej z klientami. Przykładowo, jeśli powiadomienie push nie dotrze do odbiorcy z przyczyn technicznych lub braku dostępu do internetu, osoba ta może automatycznie otrzymać SMS o tej samej treści.
Firmy z holistycznym podejściem do komunikacji powinny korzystać ze wszystkich możliwych kanałów. Przedsiębiorstwa, które działają synergistycznie i zwiększają prawdopodobieństwo dotarcia do odpowiedniej grupy docelowej zawsze pozostają liderami w swojej branży.
Powiadomienia push wysyłane z aplikacji zwiększają zaangażowanie tych którzy wyrazili pewne zainteresowanie Twoimi produktami/usługami.
Alerty aplikacji i SMS-y mają jedną wspólną cechę – mogą być wysyłane i odczytywane natychmiast na urządzeniu mobilnym co stawia je powyżej tradycyjnych emaili.
Powiadomienia push są ważne, aby zwiększyć zaangażowanie nowych użytkowników i zachęcić istniejących do kontynuowania podróży kupującego.
To całkowicie normalne, że wskaźnik dostarczania powiadomień push jest mniejszy niż 100%. Twoje wysiłki marketingowe muszą być nastawione na zrozumienie i identyfikacje możliwości konsekwentnej optymalizacji konwersji.
A jak jest u Ciebie?
Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Thank You Page, strona z podziękowaniem (wzór na wysokie konwersje)?
Napisz w komentarzu.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |