Oto Nagłówek Który Generuje Dużo Sprzedaży

seo sem reklama google ads pozycjonowanie
UniqueSEO - Performance Branding Marketing & Ads
Oto Nagłówek Który Generuje Dużo Sprzedaży
Loading
/

Mam dość oglądania gównianych nagłówków. Mam wrażenie, że każda strona, którą odwiedzam, każda reklama, którą widzę, czy każde BIO na Linkedin które czytam… ma nudny nagłówek. Dlaczego? Ponieważ żyjemy w świecie, w którym jeden slogan może zmienić biznes z dnia na dzień. Gdzie slogan to nie tylko chwytliwe zdanie, ale siła napędowa Twojego biznesu.

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Świetny slogan jest jak marchewka, której nie można się oprzeć, zawieszona przed klientem, obiecując mu najbardziej soczyste korzyści, których pragnie. Dzisiaj pokażę Ci jak to zrobić. Zapraszam na ten odcinek!

Większość firm jest na poziomie 0. Na takiej stronie widzisz typowe generyki, jak… „rozwiązania dla Twojego biznesu”, „kompleksowa obsługa”… rozumiesz. Coś co absolutnie nic nie wnosi. Szczytem tandety jest tutaj jak ktoś pisze o swojej firmie, na przykład, „jesteśmy najdłużej w branży”. Totalnie mnie to nie obchodzi i nic nie mówi. Celem jest dotarcie z tego poziomu zero do poziomu 3. Zatem idźmy dalej. Poziom 1: Mówienie, co robisz. Przykład: „Piszemy treści na strony internetowe, aby rozwijać Twoją firmę i przyciągać więcej potencjalnych klientów”. Taki nagłówek jest funkcjonalny, jest opisowy, ale brakuje mu wyrazistości. Mówi, co robi agencja, ale nie wywołuje silnej reakcji emocjonalnej. Nie wywołuje też wyraźnych korzyści. Myślę, że większość ludzi wpada w pułapkę, w której w momencie, gdy muszą wymyślić slogan, myślą, że „ludzie chcą wiedzieć, co robimy”, więc po prostu mówią, co robią. Ale niestety taki slogan jest bardzo nudny. Poziom 1. to jakby Nike mówiło: „Produkujemy wygodne buty do biegania” Sam musisz przyznać że to nuda i „Just do it” brzmi o niebo lepiej.

Idźmy dalej.Poziom 2: „Oferta”. Przykład: „Zdobędziemy dla Ciebie 30 dodatkowych leadów miesięcznie lub zwrócimy Ci pieniądze.” Osobą która bardzo rozpromowała tego typu nagłówek był Alex Hormozi w swojej książce „hundred million dollar offers”. To lepszy slogan niż ten z punktu zero czy jeden, ale dlaczego? Ponieważ wprowadza wymierną korzyść i propozycję pozbawioną ryzyka. Jest bardziej przekonujący, ponieważ bezpośrednio odnosi się do pragnienia potencjalnego klienta, w zakresie potencjalnych klientów i oferuje gwarancję. To jakby Nike mówiło: „Będziesz biegał szybciej w naszych butach albo zwrócimy Ci pieniądze”. Więc widzisz że jest bardziej, ale nie jest świetny. Idziemy dalej i mamy wreszcie poziom 3: czyli ta marchewka.

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Przykład: „Każdego Ranka Budzisz Się i Masz Tylu Klientów Że Nie Nadążasz Ich Obsługiwać”. To najlepszy rodzaj nagłówka jaki może istnieć. Pokazuje żywy obraz w głowie klienta i odwołuje się do jego ostatecznych pragnień. Wyobraź sobie, że zaczynasz dzień od zalewu nowych możliwości biznesowych. „Ludzie wprost czekają żebyś ich obsłużył. Jest ich tylu że muszą się zapisywać”. Taki nagłówek działa błyskawicznie na to czego pragnie, jest emocjonalny i potężny. Co tutaj jest najważniejsze? Taki slogan bez mówienia o tym co i jak robisz, po prostu od razu pokazuje tą najbardziej soczystą marchewkę, jakiej pragnie twój klient. Właśnie takie podejście robi konkretną robotę. Upraszcza to, czego NAJBARDZIEJ chce ta Twoja buyer persona, czy docelowe profile idealnego klienta i po prostu zapewnia im to.

Więc podsumujmy esencję. Pomyśl o swoim sloganie jak o przynęcie na ryby. Podstawowy slogan jest jak jakaś tania chemia, która zainteresuje tylko niektóre, najczęściej są to małe płotki, a Ty chcesz same grube ryby. tymczasem grube ryby są koneserami bo są zawsze najedzone. Dużemu drapieżnikowi jest łatwiej złapać dobre pożywienie. Ale najlepsza przynęta, niczym najlepszy slogan daje ludziom to, czego chcieli, czemu nie mogą się oprzeć, i nawet jak to dostaną to nadal tego chcą. Chcą więcej! Praca domowa dla Ciebie, przyjrzyj się krytycznie swojemu sloganowi. Zobacz czy przypadkiem nie jestes na poziomie zero. Zobacz czy jest to zwykły haczyk, czy olśniewająca przynęta, czy też najbardziej soczysty robak dla grubej ryby, jaki zainteresuje Twojego klienta? Czy możesz uczynić slogan prostszym, jaśniejszym i bardziej naładowanym emocjonalnie? Zastosuj te zasady i obserwuj, jak zmienia się Twoja firma.

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 1

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!