Zawartość strony
Optymalizacja eCommerce to holistyczne podejście do ulepszania witryny i umożliwiania odwiedzającym łatwej konwersji na klientów. Od nawigacji i projektu po treść i opisy produktów, wszystko w Twojej witrynie powinno celowo prowadzić użytkowników do celu końcowego: zakupu Twoich produktów lub usług.
Ponieważ optymalizacja współczynnika konwersji w ecommerce jest tak szczegółowym procesem, bez przeprowadzenia dokładnego audytu CRO trudno jest stwierdzić, co może wymagać zmiany lub dodania.
Pozycjonowanie i optymalizacja sklepu internetowego to już inne zadanie które też zaraz opiszemy.
Dzięki olbrzymiemu doświadczeniu zarówno w projektowaniu stron internetowych, jak i SEO, nasz zespół dysponuje wiedzą i narzędziami do ulepszania Twojej strony internetowej i ostatecznie doświadczenia Twoich klientów.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Czy Twój sklep internetowy działa tak dobrze, jak mógłby? O ile każda osoba odwiedzająca Twój sklep nie dokona zakupu, zawsze jest miejsce na poprawę… a optymalizacja eCommerce może nie być tak pracochłonna, jak myślisz.
Jeśli wiesz, gdzie szukać, kilka drobnych poprawek może oznaczać 50% wzrost sprzedaży (lub nawet więcej).
Ale zmienianie niewłaściwych rzeczy może być po prostu stratą czasu – a nawet mieć odwrotny skutek i zaszkodzić twoim wynikom sprzedażowym. Trudno jest wiedzieć, od czego zacząć, gdy istnieje TAK wiele możliwych aspektów do optymalizacji.
Dlatego przygotowaliśmy ten przewodnik po optymalizacji sklepów internetowych. Prowadzi Cię krok po kroku przez najważniejsze optymalizacje Twojego sklepu eCommerce, dzięki czemu możesz zdobyć więcej klientów, zwiększyć sprzedaż i odzyskać utracone przychody z porzucania odwiedzających (porzucone koszyki).
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Zanim porozmawiamy o optymalizacji konwersji eCommerce, zdefiniujmy, jak wygląda konwersja i omówmy, jaki jest dobry współczynnik konwersji eCommerce.
Zazwyczaj konwersja oznacza, że ktoś zapisał przedmiot do kupienia później, dodał go do koszyka lub dokonał zakupu. Współczynnik konwersji to liczba osób, które podejmują działania, jako procent liczby osób, które widzą Twoją stronę.
W branży e-handel zazwyczaj średnia wynosi 2-3%.
73% kupujących uważa, że dostanie lepszą ofertę online niż w sklepach.
Oczywiście sprzedaż online stanowi ogromny segment przychodów z produktów, ale bardzo mało firm z sektora MŚP sprzedaje swoje produkty online, a jeszcze mniej optymalizuje swoje witryny, aby przyciągnąć swój rynek docelowy i klientów.
Czy korzystasz z optymalizacji eCommerce, aby zwiększyć swoje zyski online? Prowadzisz firmę opartą na produktach, ale nie masz możliwości, aby Twoi klienci kupowali online? Możemy pomóc!
Eksperci ds. rozwijania eCommerce. Główne działania to optymalizacja sklepu internetowego pod SEO.
Stworzymy i/lub zoptymalizujemy Twoją witrynę internetową, aby pomóc zwiększyć Twoje przychody online i przyciągnąć uwagę docelowego rynku.
Pozycjonowanie sklepu internetowego musi składać się z przemyślanych działań.
Wykorzystujemy skuteczne techniki marketingu eCommerce, w tym:
Dzięki naszym szczegółowym raportom miesięcznym, które obejmują:
Praktycznie wymieniliśmy to już wcześniej. Pozycjonowanie to nie tylko HTML i seo na stronie ale także działania zewnętrzne w tym link building i seo techniczne (jak architektura strony, czy prędkość ładowania i mobile friendly).
Sprzedaż internetowa stała się dziś jedną z najbardziej dochodowych i popularnych metod sprzedaży produktów i usług, zarówno dla niezależnych przedsiębiorców, jak i megakorporacji.
Dzięki niestandardowemu projektowi witryny eCommerce przyciągasz docelowych odbiorców do swojej firmy, jednocześnie drastycznie zwiększając współczynniki konwersji i sprzedaży.
Przewiduje się, że handel elektroniczny będzie stanowić wkrótce więcej jak 30% całej sprzedaży, wkraczając w jedną czwartą całej sprzedaży detalicznej na całym świecie.
Dzięki możliwości swobodnego sprzedawania produktów i usług bez ograniczeń tradycyjnych sklepów stacjonarnych, nic dziwnego, że sprzedaż e-commerce stała się bardziej rozpowszechniona w dzisiejszym społeczeństwie niż kiedykolwiek.
Najważniejszym elementem optymalizacji sklepu jest zapewnienie użytkownikom jak najlepszego doświadczenia. Oznacza to, że ecommerce powinien być łatwy w nawigacji, szybko się ładować i zawierać wszystkie niezbędne informacje. Ważne jest również, aby sklep był responsywny i dostosowany do urządzeń mobilnych, ponieważ coraz więcej osób korzysta z urządzeń przenośnych do zakupów. Ponadto, optymalizacja sklepu powinna obejmować optymalizację SEO, aby zwiększyć widoczność sklepu w wynikach wyszukiwania, a także optymalizację współczynnika konwersji CRO.
Biorąc pod uwagę wzrost na rynku e-biznesu, posiadanie własnego sklepu www jest koniecznością, aby naprawdę wyróżnić się na tle potencjalnej konkurencji i podobnych cyfrowych biznesów na rynku lub branży w której działasz.
Sklepy internetowe, które wydają się ogólne, mało inspirujące lub przestarzałe, znacznie rzadziej napędzają sprzedaż, jednocześnie wymagana jest optymalizacja współczynnika konwersji i ROI. Kiedy stosujesz usługę jaką jest optymalizacja sklepu internetowego masz który jest wysoko widoczny w google i pozostawia trwałe pozytywne pierwsze wrażenie na odwiedzających i tych, którzy są zainteresowani poznaniem Twojej marki i tego, co masz do zaoferowania.
Niestandardowe projekty zapewniają większą swobodę i elastyczność przy kreatywności, wyborze schematu kolorów i wdrażaniu estetyki marki w formie obecności w Internecie co wpływa na pozycjonowanie marki branding.
Budowanie układu strony internetowej od podstaw to sposób na zachowanie większej kontroli nad całym wyglądem sklepu internetowego, od początku do końca. Na tym właśnie polega optymalizacja sklepu internetowego. Trzeba wykonać wszystko dobrze od samego początku.
Cena optymalizacji sklepu internetowego zależy od wielu czynników, takich jak wielkość sklepu, jego funkcjonalność, wymagane zmiany, dotychczasowe działania SEO i CRO i wiele innych. W zależności od tych czynników, cena optymalizacji może wynosić od kilkuset do kilku tysięcy złotych.
Zatrudnienie firmy specjalizującej się w projektowaniu stron internetowych jest wysoce zalecane, gdy budujesz sklep eCommerce i chcesz wyróżnić się na tle obecnej i potencjalnej konkurencji. Oprócz pracy z platformami takimi jak WordPress i WooCommerce (dla klientów z własnym hostingiem), profesjonaliści specjalizujący się w niestandardowych projektach stron internetowych są również dobrze zorientowani w hostowanych rozwiązaniach, takich jak Shopify.
Niezależnie od tego, czy interesuje Cię zakup własnego hostingu internetowego i samodzielne zarządzanie sklepem e-Commerce, czy też wolisz rozwiązanie hostowane, takie jak Shopify lub inne, współpraca z UniqueSEO jest jednym ze sposobów, aby osiągnąć sukces, zachowując spokój ducha przez cały czas proces.
Niektóre z najbardziej znaczących zalet i korzyści ze współpracy z naszą agencją SEO specjalizującej się w projektowaniu stron internetowych obejmują:
Zrozumienie, dlaczego ważna jest optymalizacja sklepu internetowego, jest niezbędne, niezależnie od tego, czy zaczynasz w dopiero rozwijającej się niszy, czy działasz w wysoce konkurencyjnej branży.
Dzięki odpowiedniej optymalizacji sklepu internetowego projektowi i konfiguracji zmaksymalizujesz swój zasięg online, przyciągając docelowych użytkowników, którzy mają motywację, aby dowiedzieć się więcej o Twojej firmie, jednocześnie inwestując własne pieniądze w oferowane przez Ciebie produkty i usługi.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)