Optymalizacja sklepu internetowego pod SEO i pozycjonowanie + konwersje CRO

Optymalizacja sklepu internetowego
Optymalizacja sklepu internetowego

Optymalizacja sklepu internetowego pod SEO i pozycjonowanie + konwersje CRO

Optymalizacja eCommerce to holistyczne podejście do ulepszania witryny i umożliwiania odwiedzającym łatwej konwersji na klientów. Od nawigacji i projektu po treść i opisy produktów, wszystko w Twojej witrynie powinno celowo prowadzić użytkowników do celu końcowego: zakupu Twoich produktów lub usług.

Ponieważ optymalizacja współczynnika konwersji w ecommerce jest tak szczegółowym procesem, bez przeprowadzenia dokładnego audytu CRO trudno jest stwierdzić, co może wymagać zmiany lub dodania.

Pozycjonowanie i optymalizacja sklepu internetowego to już inne zadanie które też zaraz opiszemy.

Dzięki olbrzymiemu doświadczeniu zarówno w projektowaniu stron internetowych, jak i SEO, nasz zespół dysponuje wiedzą i narzędziami do ulepszania Twojej strony internetowej i ostatecznie doświadczenia Twoich klientów.

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Pozycjonowanie sklepu internetowego i optymalizacja SEO ecommerce

Czy Twój sklep internetowy działa tak dobrze, jak mógłby? O ile każda osoba odwiedzająca Twój sklep nie dokona zakupu, zawsze jest miejsce na poprawę… a optymalizacja eCommerce może nie być tak pracochłonna, jak myślisz.

Jeśli wiesz, gdzie szukać, kilka drobnych poprawek może oznaczać 50% wzrost sprzedaży (lub nawet więcej).

Ale zmienianie niewłaściwych rzeczy może być po prostu stratą czasu – a nawet mieć odwrotny skutek i zaszkodzić twoim wynikom sprzedażowym. Trudno jest wiedzieć, od czego zacząć, gdy istnieje TAK wiele możliwych aspektów do optymalizacji.

Dlatego przygotowaliśmy ten przewodnik po optymalizacji sklepów internetowych. Prowadzi Cię krok po kroku przez najważniejsze optymalizacje Twojego sklepu eCommerce, dzięki czemu możesz zdobyć więcej klientów, zwiększyć sprzedaż i odzyskać utracone przychody z porzucania odwiedzających (porzucone koszyki).

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Optymalizacja konwersji e-commerce — jaka jest dobra liczba?

Zanim porozmawiamy o optymalizacji konwersji eCommerce, zdefiniujmy, jak wygląda konwersja i omówmy, jaki jest dobry współczynnik konwersji eCommerce.

Zazwyczaj konwersja oznacza, że ​​ktoś zapisał przedmiot do kupienia później, dodał go do koszyka lub dokonał zakupu. Współczynnik konwersji to liczba osób, które podejmują działania, jako procent liczby osób, które widzą Twoją stronę.

W branży e-handel zazwyczaj średnia wynosi 2-3%.

CRO konwersje optymalizacja konwersji
źródło:wordstream

Usługi marketingu e-commerce

73% kupujących uważa, że ​​dostanie lepszą ofertę online niż w sklepach.

Oczywiście sprzedaż online stanowi ogromny segment przychodów z produktów, ale bardzo mało firm z sektora MŚP sprzedaje swoje produkty online, a jeszcze mniej optymalizuje swoje witryny, aby przyciągnąć swój rynek docelowy i klientów.

Czy korzystasz z optymalizacji eCommerce, aby zwiększyć swoje zyski online? Prowadzisz firmę opartą na produktach, ale nie masz możliwości, aby Twoi klienci kupowali online? Możemy pomóc!

Eksperci ds. rozwijania eCommerce. Główne działania to optymalizacja sklepu internetowego pod SEO.

Stworzymy i/lub zoptymalizujemy Twoją witrynę internetową, aby pomóc zwiększyć Twoje przychody online i przyciągnąć uwagę docelowego rynku.

lejek content marketingowy sales funnel

SEO sklepu internetowego i agencja CRO

Pozycjonowanie sklepu internetowego musi składać się z przemyślanych działań.

Wykorzystujemy skuteczne techniki marketingu eCommerce, w tym:

  •   Usługi SEO: Optymalizacja dla Google, Yahoo i Bing, wszystkich głównych wyszukiwarek.
  •   Układ i struktura witryny: Będziemy z Tobą współpracować, aby Twój sklep internetowy był prezentowany w sposób przejrzysty, łatwy w nawigacji i przyjazny dla wyszukiwarek.
  •   Badanie słów kluczowych: wyczerpujące badanie słów kluczowych może pomóc uniknąć typowych pułapek wielu witryn eCommerce. Wybór odpowiednich nazw i opisów produktów ma kluczowe znaczenie. Dobrze wybrana fraza może zapewnić praktycznie darmowy ruch. Więc każda podstrona jest bardzo ważna.
  •   Zoptymalizowana zawartość (content marketing): Zapewnienie, że tekst i zawartość, którą dodajesz do swoich produktów, jest prawidłowo zoptymalizowana, może oznaczać, że zostaniesz odnaleziony, gdy inaczej nie byłoby to możliwe.
  •   Kampanie PPC: Oprócz upewnienia się, że Twoja witryna jest zoptymalizowana, będziemy również zarządzać Twoją kampanią Pay Per Click (lub ją utworzymy np w google ads, dawniej google adwords), aby zapewnić wysoką widoczność Twoich najważniejszych produktów w wyszukiwarkach.
  •   Przekonujące wezwania do działania: dobre wezwanie do działania i przekonujące treści mogą zmienić kogoś, kto po prostu szukał produktu, w płacącego klienta.
  • Przyjazny adres url i czyta architektura, dzięki temu robot google nie będzie miał problemów z indeksacją a Ty łatwo wejdziesz wyżej dominując wyniki wyszukiwania
  • HTML, czyli meta description, meta tag, alt, title tag, h1, h2, i reszta nagłówków
  • odpowiedni ux ui design aby potencjalny klient czuł że ma do czynienia z profesjonalnym sklepem a nie gotowcem z dropshippingu
  • audyt seo pomoże aby dowiedzieć się które kategorie i produkty linkować aby wypromować swój sklep
  • odpowiedni opis kategorii i struktura: kategoria główna, podkategoria, dany produkt
  • starannie zaprojektowany cykl produktowy i wdrożenie zaleceń, aby algorytm google uznał Twoją domenę za autorytet (domain authority DA)
7p marketing mix

Dzięki naszym szczegółowym raportom miesięcznym, które obejmują:

  •   Raporty Google Analytics, które dają pełny przegląd aktywności w Twojej witrynie.
  • Sprawdzanie google search console
  •   Regularnie aktualizowane rankingi słów kluczowych, które możesz sprawdzić w dowolnym momencie.
  •   Szczegółowe raporty na temat pracy, którą wykonujemy na Twojej stronie i tego, jak spędzamy godziny.
  •   Comiesięczne podsumowanie wideo przygotowane przez dedykowanego specjalistę ds. optymalizacji eCommerce, oceniającego aktywność i ulepszenia eCommerce w miesiącu.
  •   Możesz również skontaktować się z dedykowanym specjalistą który powie jak optymalizacja sklepu internetowego może pomóc zdobywać coraz większy ruch z wyszukiwarki
thank you page strona podziękowania marketing konwersje upsale cross sale

Na czym polega optymalizacja sklepu internetowego

Praktycznie wymieniliśmy to już wcześniej. Pozycjonowanie to nie tylko HTML i seo na stronie ale także działania zewnętrzne w tym link building i seo techniczne (jak architektura strony, czy prędkość ładowania i mobile friendly).

Sprzedaż internetowa stała się dziś jedną z najbardziej dochodowych i popularnych metod sprzedaży produktów i usług, zarówno dla niezależnych przedsiębiorców, jak i megakorporacji.

Dzięki niestandardowemu projektowi witryny eCommerce przyciągasz docelowych odbiorców do swojej firmy, jednocześnie drastycznie zwiększając współczynniki konwersji i sprzedaży.

Statystyki eCommerce

Przewiduje się, że handel elektroniczny będzie stanowić wkrótce więcej jak 30% całej sprzedaży, wkraczając w jedną czwartą całej sprzedaży detalicznej na całym świecie.

Dzięki możliwości swobodnego sprzedawania produktów i usług bez ograniczeń tradycyjnych sklepów stacjonarnych, nic dziwnego, że sprzedaż e-commerce stała się bardziej rozpowszechniona w dzisiejszym społeczeństwie niż kiedykolwiek.

Co jest obecnie najważniejsze w zakresie optymalizacji sklepu?

Najważniejszym elementem optymalizacji sklepu jest zapewnienie użytkownikom jak najlepszego doświadczenia. Oznacza to, że ecommerce powinien być łatwy w nawigacji, szybko się ładować i zawierać wszystkie niezbędne informacje. Ważne jest również, aby sklep był responsywny i dostosowany do urządzeń mobilnych, ponieważ coraz więcej osób korzysta z urządzeń przenośnych do zakupów. Ponadto, optymalizacja sklepu powinna obejmować optymalizację SEO, aby zwiększyć widoczność sklepu w wynikach wyszukiwania, a także optymalizację współczynnika konwersji CRO.

Korzyści jakie niesie optymalizacja seo sklepu internetowego

Biorąc pod uwagę wzrost na rynku e-biznesu, posiadanie własnego sklepu www jest koniecznością, aby naprawdę wyróżnić się na tle potencjalnej konkurencji i podobnych cyfrowych biznesów na rynku lub branży w której działasz.

Sklepy internetowe, które wydają się ogólne, mało inspirujące lub przestarzałe, znacznie rzadziej napędzają sprzedaż, jednocześnie wymagana jest optymalizacja współczynnika konwersji i ROI. Kiedy stosujesz usługę jaką jest optymalizacja sklepu internetowego masz który jest wysoko widoczny w google i pozostawia trwałe pozytywne pierwsze wrażenie na odwiedzających i tych, którzy są zainteresowani poznaniem Twojej marki i tego, co masz do zaoferowania.

Niestandardowe projekty zapewniają większą swobodę i elastyczność przy kreatywności, wyborze schematu kolorów i wdrażaniu estetyki marki w formie obecności w Internecie co wpływa na pozycjonowanie marki branding.

Budowanie układu strony internetowej od podstaw to sposób na zachowanie większej kontroli nad całym wyglądem sklepu internetowego, od początku do końca. Na tym właśnie polega optymalizacja sklepu internetowego. Trzeba wykonać wszystko dobrze od samego początku.

Ile kosztuje optymalizacja sklepu internetowego?

Cena optymalizacji sklepu internetowego zależy od wielu czynników, takich jak wielkość sklepu, jego funkcjonalność, wymagane zmiany, dotychczasowe działania SEO i CRO i wiele innych. W zależności od tych czynników, cena optymalizacji może wynosić od kilkuset do kilku tysięcy złotych.

Jak zwiększyć widoczność sklepu internetowego?

  • Wykorzystaj SEO: optymalizacja strony internetowej sklepu pod kątem wyszukiwarek internetowych jest kluczowa dla zwiększenia widoczności sklepu.
  • Użyj mediów społecznościowych: wykorzystanie mediów społecznościowych do promowania sklepu internetowego może znacznie zwiększyć jego widoczność.
  • Użyj reklamy: reklama w Internecie może być skutecznym sposobem.
  • Użyj pozycjonowania.
  • Użyj linków zwrotnych: linki zwrotne mogą pomóc w zwiększeniu widoczności.
  • Użyj e-mail marketingu: może być skutecznym sposobem na więcej ruchu.

Optymalizacja i pozycjonowanie Twojego sklepu

Zatrudnienie firmy specjalizującej się w projektowaniu stron internetowych jest wysoce zalecane, gdy budujesz sklep eCommerce i chcesz wyróżnić się na tle obecnej i potencjalnej konkurencji. Oprócz pracy z platformami takimi jak WordPress i WooCommerce (dla klientów z własnym hostingiem), profesjonaliści specjalizujący się w niestandardowych projektach stron internetowych są również dobrze zorientowani w hostowanych rozwiązaniach, takich jak Shopify.

Niezależnie od tego, czy interesuje Cię zakup własnego hostingu internetowego i samodzielne zarządzanie sklepem e-Commerce, czy też wolisz rozwiązanie hostowane, takie jak Shopify lub inne, współpraca z UniqueSEO jest jednym ze sposobów, aby osiągnąć sukces, zachowując spokój ducha przez cały czas proces.

Niektóre z najbardziej znaczących zalet i korzyści ze współpracy z naszą agencją SEO specjalizującej się w projektowaniu stron internetowych obejmują:

  •   Ocena: Zweryfikujesz swoją obecną (jeśli w ogóle taką masz) obecność w sieci. Dowiesz się, jak lepiej pozycjonować swoje produkty, usługi i wysyłać wiadomości na temat marki.
  •   RWD, czyli Responsywne i przyjazne dla urządzeń mobilnych: Profesjonalni projektanci i programiści sklepów internetowych są dobrze zorientowani w responsywnym i przyjaznym dla urządzeń mobilnych projektowaniu, co zapobiega odrzuceniom i wyjściom ze strony ludzi podczas przeglądania za pomocą tabletu lub smartfona.
  •   Nowoczesny design: programiści i projektanci stron internetowych nadążają za najnowszymi trendami w zakresie projektowania i przeglądania, zapewniając swoim klientom najwyższej klasy unikalne projekty, które są zgodne z aktualnymi trendami i standardami projektowania w branży.

Zrozumienie, dlaczego ważna jest optymalizacja sklepu internetowego, jest niezbędne, niezależnie od tego, czy zaczynasz w dopiero rozwijającej się niszy, czy działasz w wysoce konkurencyjnej branży.

Dzięki odpowiedniej optymalizacji sklepu internetowego projektowi i konfiguracji zmaksymalizujesz swój zasięg online, przyciągając docelowych użytkowników, którzy mają motywację, aby dowiedzieć się więcej o Twojej firmie, jednocześnie inwestując własne pieniądze w oferowane przez Ciebie produkty i usługi.

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!