Narzędzia e commerce wspomagające sprzedaż (te niezbędne)

e commerce specialist
E commerce specialist (praca i zarobki)
27 stycznia, 2022
największe sklepy internetowe na świecie
Największe sklepy internetowe na świecie (lista i ranking)
27 stycznia, 2022
narzędzia e commerce
narzędzia e commerce

Narzędzia e commerce wspomagające sprzedaż (te niezbędne)

Świat zmienia się szybciej, niż wielu ludzi jest w stanie śledzić. Jednak jako ludzie biznesu nie musimy pozostawać w tyle przez zmieniające się realia. Technologia zmieniła świat w prawdziwą „cyfrową dżunglę”, w której wszystko odbywa się online. Handel elektroniczny nadał wymianie towarów i usług zupełnie nowe oblicze.

Nie oznacza to jednak, że proces utknął w martwym punkcie. Daleko do tego. Ewolucja e-commerce to ciągły proces. Dlatego ten artykuł został opracowany, aby być na bieżąco z aktualnymi trendami w rozwijających się praktykach e-commerce.

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam…

(sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu)

Rozważymy zestaw narzędzi związanych z e-commerce używanych do tej pory. Aby jak najlepiej wykorzystać swoje możliwości e-commerce, musisz korzystać z tych narzędzi regularnie.

narzędzia e commerce

Czym jest handel elektroniczny?

Handel elektroniczny to po prostu wymiana towarów i usług z mediami elektronicznymi jako kanałem wymiany. Dotyczy to w równym stopniu przekazywania informacji, jak i środków związanych z handlem. E-commerce jest również określany jako E-biznes.

Internet jest głównym placem zabaw, na którym opiera się e-commerce. Transakcje e-commerce mogą dotyczyć tylko firmy lub firmy i klientów. Przykład: firma do firmy (B2B), konsument do konsumenta (C2C), a nawet firma do konsumenta (B2C).

Czym są narzędzia e-commerce?

Piekarz używa swoich narzędzi i sprzętu, aby jak najlepiej upiec chleb. Bez narzędzi jego profesja staje się prawie niemożliwa. Nawet gdyby to było możliwe, zyski i postęp byłyby poważnie utrudniony. Świat e-commerce staje się coraz trudniejszy w nawigacji.

Aby utrzymać się na swoim, potrzebujesz także innych narzędzi, aby jak najlepiej wykorzystać to, co masz. Te narzędzia, które pomagają zarządzać i promować Twoją obecność w handlu elektronicznym, można nazwać narzędziami handlu elektronicznego.

Od początku istnienia e-commerce pojawiło się i zniknęło wiele narzędzi e-commerce. Istniało kilka narzędzi, które były „na topie”. Zobaczmy więc, jakich „e-narzędzi” musimy użyć w tym roku, aby uzyskać jak najlepsze wrażenia z e-commerce.

Narzędzie do tworzenia witryn e-commerce

Rynki internetowe, takie jak Amazon, czy allegro umożliwiają łatwe dotarcie do witryny, która już przyciąga ruch w e-commerce. Ale to nie jedyny sposób na sprzedaż online. Utworzenie własnej witryny e-commerce zapewnia kontrolę nad brandingiem, prezentacją produktów, projektowaniem i wieloma innymi. Dodatkowo nie musisz płacić prowizji.

Narzędzie do tworzenia witryn e-commerce może pomóc w zaprojektowaniu pięknego sklepu internetowego, stawiając Twoją markę i produkty na czele. Zapewnia również bezpieczny sposób przetwarzania sprzedaży poprzez akceptowanie płatności kartą kredytową.

Na przykład:

Narzędzie do marketingu e-mailowego

E-mail to wciąż jeden z najpotężniejszych kanałów marketingowych. Ponad 80% marketerów używa poczty e-mail do komunikowania się z klientami i potencjalnymi klientami. Aby tworzyć wartościowe, ukierunkowane, spersonalizowane wiadomości e-mail na dużą skalę, potrzebujesz platformy do e-mail marketingu.

Rozważ narzędzie, które integruje się z Twoją platformą e-commerce, dzięki czemu możesz powiązać automatyczne odpowiedzi z zachowaniem klientów.

My polecamy mailerlite.

Rozwiązaniem, które staje się coraz popularniejsze jest korzystanie narzędzi, które pozwalają na prowadzenie działań marketingowych wieloma kanałami. Narzędziem, dzięki któremu w jednym miejscu możemy zautomatyzować email-marketing, segmentować klientów, tworzyć landing pages, używać powiadomień web-push, implementować czaty i wiele innych jest GetResponse. ->link

Oprogramowanie do zarządzania zasobami cyfrowymi

Sprzedaż online wymaga zdjęć, filmów, ilustracji i innych zasobów cyfrowych, które reprezentują Twoje produkty i markę. Platforma zarządzania zasobami cyfrowymi pomaga organizować i udostępniać całą tę zawartość. Zasoby te służą do budowania sklepu internetowego i wspierania działań marketingowych, takich jak reklamy, kampanie e-mailowe, promocje w sklepie.

Systemy umożliwiają zespołom wyszukiwanie treści według słów kluczowych, konwertowanie formatów plików, publikowanie w wielu kanałach i udostępnianie zasobów agencjom, dystrybutorom, sprzedawcom detalicznym i innym współpracownikom.

Oprogramowanie do zarządzania informacjami o produkcie

Innym podstawowym narzędziem wymaganym do sprzedaży online są informacje o produkcie. Oprogramowanie do zarządzania informacjami o produkcie pomaga markom przygotowywać dokładne, atrakcyjne wykazy produktów dla ich globalnych kanałów e-commerce.

Oprogramowanie to pomaga w trzech kluczowych obszarach. Po pierwsze, agreguje informacje techniczne z platform inżynieryjnych i produktowych. Po drugie, umożliwia marketerom wzbogacenie informacji o produktach za pomocą zoptymalizowanych pod kątem wyszukiwania opisów, zdjęć i filmów. Wreszcie, pomaga przesyłać listy produktów do platformy handlu elektronicznego, rynków cyfrowych i innych narzędzi marketingowych.

Narzędzie do zarządzania projektami
Sprzedaż i promocja Twoich produktów online obejmuje wielu interesariuszy, terminy i nakładające się procesy. Utrzymuj swoje projekty zgodnie z kursem dzięki oprogramowaniu do zarządzania projektami. Umożliwia zespołom śledzenie pracy i zarządzanie nią od początku do końca oraz zapewnia wgląd w terminy i kamienie milowe projektu. Narzędzia do zarządzania projektami mogą pomóc Twojemu zespołowi w efektywnym planowaniu i zrozumieniu zakresu projektu oraz obowiązków.

Narzędzia do śledzenia zapasów

Rosnąca sprzedaż przy jednoczesnym zarządzaniu poziomami zapasów może być trudną w równowadze. Istnieją dwa rodzaje oprogramowania powszechnie używanego do zarządzania zapasami: kompleksowa platforma planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) lub dedykowany system zarządzania zapasami i magazynem.

Platforma ERP obsługuje śledzenie zapasów oprócz innych codziennych czynności biznesowych, takich jak księgowość, zaopatrzenie i zarządzanie ryzykiem. System zarządzania zapasami to specjalistyczne narzędzie do integracji Twoich zamówień z głównymi systemami e-commerce.

Niezależnie od tego, czy korzystasz z rozwiązania ERP, narzędzia do śledzenia zapasów, czy z obu tych rozwiązań, potrzebujesz inteligentnego rozwiązania do synchronizacji zamówień z inwentarzem i platformą e-commerce.

Narzędzia obsługi klienta

Sercem każdego dobrego biznesu są klienci. Dlatego tak ważne jest, aby być gotowym na wsparcie ich pytań i potrzeb. Narzędzie do obsługi klienta może pomóc Ci zaangażować ich za pośrednictwem wiadomości tekstowych, telefonu komórkowego, poczty e-mail, czatu na żywo i mediów społecznościowych. Ponadto baza wiedzy może pomóc Twoim klientom szybko znaleźć informacje potrzebne do podjęcia decyzji.

Poszukaj platformy obsługi klienta, która obsługuje wszystkie sposoby, jakimi Twoi klienci chcą się z Tobą kontaktować.

Nagrody i program poleceń dla e-commerce

Nagradzaj swoich wiernych klientów i zachęcaj nowych kupujących do powrotu dzięki promocjom, polecaniu znajomego, punktowym programom nagród i statusowi VIP. Nawet jeśli jesteś nowy w świecie narzędzi internetowych e-commerce, ustawienie wartości punktów lojalnościowych i innych promocji może być proste dzięki odpowiednim narzędziom nagród i poleceń.

Narzędzia e-commerce managera

Z niektórych platform korzystają praktycznie wszyscy profesjonaliści z branży e-commerce. Należą do nich Google Search Console, Google Tag Manager, śledzenie e-commerce w Google Analytics oraz integracje z systemami e-commerce i rozwiązaniami płatności online. Pomocny jest także baselinker, freshdesk allegro i zapier.

Google Data Studio to intuicyjne narzędzie do wizualizacji danych umożliwiające prezentację raportów opartych na Google Analytics. Wreszcie, Google Optimize pomoże Ci przeprowadzić skuteczne testy A/B. Niekórzy używają także brand24 i google alerts żeby śledzić wzmianki o swojej marce.

Korzystanie z odpowiednich narzędzi e-commerce może pomóc w zaprezentowaniu klientom profesjonalnego wizerunku, zautomatyzować żmudne ręczne zadania oraz zapewnić uporządkowanie i łatwy dostęp do informacji biznesowych. Wiele z tych narzędzi ma bezpłatne okresy próbne lub wersje demonstracyjne, więc w pełni wykorzystaj wszelkie oferty, aby przekonać się, które są odpowiednie dla unikalnych potrzeb Twojej firmy. W kolejnym wpisie poruszymy temat: narzędzia umożliwiające tworzenie e-sklepu.

W UniqueSEO oferujemy połączone rozwiązania, które pomogą Ci szybciej wprowadzać treści na rynek. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z zespołem UniqueSEO już dziś!

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)