Narzędzia e commerce wspomagające sprzedaż (te niezbędne)


Narzędzia e commerce wspomagające sprzedaż (te niezbędne)
Zawartość strony
- 1 Narzędzia e commerce wspomagające sprzedaż (te niezbędne)
- 2 Czym jest handel elektroniczny?
- 3 Czym są narzędzia e-commerce?
- 4 Narzędzie do tworzenia witryn e-commerce
- 5 Narzędzie do marketingu e-mailowego
- 6 Oprogramowanie do zarządzania zasobami cyfrowymi
- 7 Oprogramowanie do zarządzania informacjami o produkcie
- 8 Narzędzia do śledzenia zapasów
- 9 Narzędzia obsługi klienta
- 10 Nagrody i program poleceń dla e-commerce
- 11 Narzędzia e-commerce managera
Świat zmienia się szybciej, niż wielu ludzi jest w stanie śledzić. Jednak jako ludzie biznesu nie musimy pozostawać w tyle przez zmieniające się realia. Technologia zmieniła świat w prawdziwą „cyfrową dżunglę”, w której wszystko odbywa się online. Handel elektroniczny nadał wymianie towarów i usług zupełnie nowe oblicze.
- Firmao – Firmao, to polskie oprogramowanie automatyzujące procesy CRM/ERP/WMS dostępne w chmurze. Firmao jest sprzedawane w Polsce i na rynkach zagranicznych już od 13 lat i może poszczycić się dziesiątkami tysięcy zadowolonych użytkowników. Firmao dedykowane jest dla małych i średnich firm, a dzięki modułowej budowie zapewnia unikalną możliwość szybkiego i łatwego dostosowania do specyficznych potrzeb każdej firmy. Firmao może być łatwo zintegrowane z ponad 1000 zewnętrznych systemów IT.
- Redcart – to nowoczesne oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego, idealne do dropshippingu oraz sprzedaży poprzez Allegro, eBay, Empik czy Carrefour.
- Shopify – łatwa w obsłudze platforma ecommerce. Oferuje POS – punkt sprzedaży umożliwiający integrację fizycznego sklepu z internetowym oraz możliwość posiadania mobilnej aplikacji do zarządzania firmą
- Skyshop – Prosty i szybki start w e-commerce. 463 gotowych integracji z hurtowniami. Integracja z Allegro. Bezpłatne wsparcie.
- Mailerlite – Email marketing jest jedną z form marketingu bezpośredniego, która wykorzystuje do komunikacji pocztę elektroniczną. Zarejestruj się z mojego linku i otrzymaj 1000 darmowych kontaktów.
- Getresponse – oferuje platformę online z oprogramowaniem do email marketingu, kreatorem landing pages, webinarami itp.
Nie oznacza to jednak, że proces utknął w martwym punkcie. Daleko do tego. Ewolucja e-commerce to ciągły proces. Dlatego ten artykuł został opracowany, aby być na bieżąco z aktualnymi trendami w rozwijających się praktykach e-commerce.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

Rozważymy zestaw narzędzi związanych z e-commerce używanych do tej pory. Aby jak najlepiej wykorzystać swoje możliwości e-commerce, musisz korzystać z tych narzędzi regularnie.

Czym jest handel elektroniczny?
Handel elektroniczny to po prostu wymiana towarów i usług z mediami elektronicznymi jako kanałem wymiany. Dotyczy to w równym stopniu przekazywania informacji, jak i środków związanych z handlem. E-commerce jest również określany jako E-biznes.
Internet jest głównym placem zabaw, na którym opiera się e-commerce. Transakcje e-commerce mogą dotyczyć tylko firmy lub firmy i klientów. Przykład: firma do firmy (B2B), konsument do konsumenta (C2C), a nawet firma do konsumenta (B2C).

REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Czym są narzędzia e-commerce?
Piekarz używa swoich narzędzi i sprzętu, aby jak najlepiej upiec chleb. Bez narzędzi jego profesja staje się prawie niemożliwa. Nawet gdyby to było możliwe, zyski i postęp byłyby poważnie utrudniony. Świat e-commerce staje się coraz trudniejszy w nawigacji.
Aby utrzymać się na swoim, potrzebujesz także innych narzędzi, aby jak najlepiej wykorzystać to, co masz. Te narzędzia, które pomagają zarządzać i promować Twoją obecność w handlu elektronicznym, można nazwać narzędziami handlu elektronicznego.
Od początku istnienia e-commerce pojawiło się i zniknęło wiele narzędzi e-commerce. Istniało kilka narzędzi, które były „na topie”. Zobaczmy więc, jakich „e-narzędzi” musimy użyć w tym roku, aby uzyskać jak najlepsze wrażenia z e-commerce.
Narzędzie do tworzenia witryn e-commerce
Rynki internetowe, takie jak Amazon, czy allegro umożliwiają łatwe dotarcie do witryny, która już przyciąga ruch w e-commerce. Ale to nie jedyny sposób na sprzedaż online. Utworzenie własnej witryny e-commerce zapewnia kontrolę nad brandingiem, prezentacją produktów, projektowaniem i wieloma innymi. Dodatkowo nie musisz płacić prowizji.
Narzędzie do tworzenia witryn e-commerce może pomóc w zaprojektowaniu pięknego sklepu internetowego, stawiając Twoją markę i produkty na czele. Zapewnia również bezpieczny sposób przetwarzania sprzedaży poprzez akceptowanie płatności kartą kredytową.
Na przykład:
Narzędzie do marketingu e-mailowego
E-mail to wciąż jeden z najpotężniejszych kanałów marketingowych. Ponad 80% marketerów używa poczty e-mail do komunikowania się z klientami i potencjalnymi klientami. Aby tworzyć wartościowe, ukierunkowane, spersonalizowane wiadomości e-mail na dużą skalę, potrzebujesz platformy do e-mail marketingu.
Rozważ narzędzie, które integruje się z Twoją platformą e-commerce, dzięki czemu możesz powiązać automatyczne odpowiedzi z zachowaniem klientów.
My polecamy mailerlite.
Rozwiązaniem, które staje się coraz popularniejsze jest korzystanie narzędzi, które pozwalają na prowadzenie działań marketingowych wieloma kanałami. Narzędziem, dzięki któremu w jednym miejscu możemy zautomatyzować email-marketing, segmentować klientów, tworzyć landing pages, używać powiadomień web-push, implementować czaty i wiele innych jest GetResponse. ->link
Oprogramowanie do zarządzania zasobami cyfrowymi
Sprzedaż online wymaga zdjęć, filmów, ilustracji i innych zasobów cyfrowych, które reprezentują Twoje produkty i markę. Platforma zarządzania zasobami cyfrowymi pomaga organizować i udostępniać całą tę zawartość. Zasoby te służą do budowania sklepu internetowego i wspierania działań marketingowych, takich jak reklamy, kampanie e-mailowe, promocje w sklepie.
Systemy umożliwiają zespołom wyszukiwanie treści według słów kluczowych, konwertowanie formatów plików, publikowanie w wielu kanałach i udostępnianie zasobów agencjom, dystrybutorom, sprzedawcom detalicznym i innym współpracownikom.
Redcart – to nowoczesne oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego, idealne do dropshippingu oraz sprzedaży poprzez Allegro, eBay, Empik czy Carrefour.
Shopify – łatwa w obsłudze platforma ecommerce. Oferuje POS – punkt sprzedaży umożliwiający integrację fizycznego sklepu z internetowym oraz możliwość posiadania mobilnej aplikacji do zarządzania firmą
Skyshop – Prosty i szybki start w e-commerce. 463 gotowych integracji z hurtowniami. Integracja z Allegro. Bezpłatne wsparcie.
Mailerlite – Email marketing jest jedną z form marketingu bezpośredniego, która wykorzystuje do komunikacji pocztę elektroniczną. Zarejestruj się z mojego linku i otrzymaj 1000 darmowych kontaktów.
Getresponse – oferuje platformę online z oprogramowaniem do email marketingu, kreatorem landing pages, webinarami itp.
Oprogramowanie do zarządzania informacjami o produkcie
Innym podstawowym narzędziem wymaganym do sprzedaży online są informacje o produkcie. Oprogramowanie do zarządzania informacjami o produkcie pomaga markom przygotowywać dokładne, atrakcyjne wykazy produktów dla ich globalnych kanałów e-commerce.
Oprogramowanie to pomaga w trzech kluczowych obszarach. Po pierwsze, agreguje informacje techniczne z platform inżynieryjnych i produktowych. Po drugie, umożliwia marketerom wzbogacenie informacji o produktach za pomocą zoptymalizowanych pod kątem wyszukiwania opisów, zdjęć i filmów. Wreszcie, pomaga przesyłać listy produktów do platformy handlu elektronicznego, rynków cyfrowych i innych narzędzi marketingowych.
Narzędzie do zarządzania projektami
Sprzedaż i promocja Twoich produktów online obejmuje wielu interesariuszy, terminy i nakładające się procesy. Utrzymuj swoje projekty zgodnie z kursem dzięki oprogramowaniu do zarządzania projektami. Umożliwia zespołom śledzenie pracy i zarządzanie nią od początku do końca oraz zapewnia wgląd w terminy i kamienie milowe projektu. Narzędzia do zarządzania projektami mogą pomóc Twojemu zespołowi w efektywnym planowaniu i zrozumieniu zakresu projektu oraz obowiązków.
Narzędzia do śledzenia zapasów
Rosnąca sprzedaż przy jednoczesnym zarządzaniu poziomami zapasów może być trudną w równowadze. Istnieją dwa rodzaje oprogramowania powszechnie używanego do zarządzania zapasami: kompleksowa platforma planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) lub dedykowany system zarządzania zapasami i magazynem.
Platforma ERP obsługuje śledzenie zapasów oprócz innych codziennych czynności biznesowych, takich jak księgowość, zaopatrzenie i zarządzanie ryzykiem. System zarządzania zapasami to specjalistyczne narzędzie do integracji Twoich zamówień z głównymi systemami e-commerce.
Niezależnie od tego, czy korzystasz z rozwiązania ERP, narzędzia do śledzenia zapasów, czy z obu tych rozwiązań, potrzebujesz inteligentnego rozwiązania do synchronizacji zamówień z inwentarzem i platformą e-commerce.
Narzędzia obsługi klienta
Sercem każdego dobrego biznesu są klienci. Dlatego tak ważne jest, aby być gotowym na wsparcie ich pytań i potrzeb. Narzędzie do obsługi klienta może pomóc Ci zaangażować ich za pośrednictwem wiadomości tekstowych, telefonu komórkowego, poczty e-mail, czatu na żywo i mediów społecznościowych. Ponadto baza wiedzy może pomóc Twoim klientom szybko znaleźć informacje potrzebne do podjęcia decyzji.
Poszukaj platformy obsługi klienta, która obsługuje wszystkie sposoby, jakimi Twoi klienci chcą się z Tobą kontaktować.
Nagrody i program poleceń dla e-commerce
Nagradzaj swoich wiernych klientów i zachęcaj nowych kupujących do powrotu dzięki promocjom, polecaniu znajomego, punktowym programom nagród i statusowi VIP. Nawet jeśli jesteś nowy w świecie narzędzi internetowych e-commerce, ustawienie wartości punktów lojalnościowych i innych promocji może być proste dzięki odpowiednim narzędziom nagród i poleceń.
Narzędzia e-commerce managera
Z niektórych platform korzystają praktycznie wszyscy profesjonaliści z branży e-commerce. Należą do nich Google Search Console, Google Tag Manager, śledzenie e-commerce w Google Analytics oraz integracje z systemami e-commerce i rozwiązaniami płatności online. Pomocny jest także baselinker, freshdesk allegro i zapier.
Google Data Studio to intuicyjne narzędzie do wizualizacji danych umożliwiające prezentację raportów opartych na Google Analytics. Wreszcie, Google Optimize pomoże Ci przeprowadzić skuteczne testy A/B. Niektórzy używają także brand24 i google alerts żeby śledzić wzmianki o swojej marce.
Korzystanie z odpowiednich narzędzi e-commerce może pomóc w zaprezentowaniu klientom profesjonalnego wizerunku, zautomatyzować żmudne ręczne zadania oraz zapewnić uporządkowanie i łatwy dostęp do informacji biznesowych. Wiele z tych narzędzi ma bezpłatne okresy próbne lub wersje demonstracyjne, więc w pełni wykorzystaj wszelkie oferty, aby przekonać się, które są odpowiednie dla unikalnych potrzeb Twojej firmy. W kolejnym wpisie poruszymy temat: narzędzia umożliwiające tworzenie e-sklepu.
W UniqueSEO oferujemy połączone rozwiązania, które pomogą Ci szybciej wprowadzać treści na rynek. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z zespołem UniqueSEO już dziś!
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami: