Linkowanie wewnętrzne w SEO – czym są linki wewnętrzne (przykłady, definicja)

Linkowanie wewnętrzne

Czym jest linkowanie wewnętrzne?

Linkowanie jest jednym z kluczowych elementów budowania pozycji strony internetowej.

Jest to złożony proces, gdzie poprzez zbudowanie odpowiedniego profilu linków można osiągnąć wysokie pozycje na określone frazy kluczowe. Linkowanie jest określane również mianem link buildingu, gdzie właściciel danej strony internetowej na bieżąco pozyskuje wartościowe odnośniki.

Podczas budowania zaplecza linków prowadzących do strony internetowej należy zwrócić uwagę w szczególności na ich dwa rodzaje.

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Linki wewnętrzne i linki zewnętrzne

Najczęściej można się tutaj spotkać z podziałem na linki wewnętrzne i zewnętrzne, które prowadzą z innych serwisów internetowych. Oba rodzaje linków mają ogromne znaczenie dla pozycji strony i jej właściwej optymalizacji.

W przypadku linków wewnętrznych mają one znaczenie dla SEO i użytkowników. Niektórzy właściciele stron często bagatelizują ich wartość, gdyż skupiają się głównie na pozyskiwaniu kolejnych linków zewnętrznych.

Obecnie wyszukiwarka Google bardzo restrykcyjnie patrzy na profil linków i ich stosunek względem siebie.

Nadmierna ilość linków zewnętrznych w stosunku do wewnętrznych może zaszkodzić danej stronie internetowej i doprowadzić do nałożenia na nią kary.

Witryny internetowe są regularnie odwiedzane przez specjalne roboty sieciowe, które sprawdzają ich zawartość. Każda nowa strona musi liczyć się z odwiedzinami robota indeksującego, które sprawdzi jej content, kod źródłowy i odnośniki. Strony internetowe, które są właściwie zoptymalizowane i mają odpowiednie profil linków mogą liczyć na szybszy przebieg ich indeksowania w rankingu Google.

linkowanie wewnetrzne optymalizacja
przykład linkowania wewnętrznego z wikipedii

Prawidłowa optymalizacja strony internetowej wymaga odpowiedniego podejścia do linków wewnętrznych i zewnętrznych. W przypadku linków wewnętrznych mają one również ogromne znacznie dla internautów, którzy mogą łatwiej odnaleźć treść na danej stronie. Linki wewnętrzne najczęściej znajdują się na wybranych podstronach lub są umieszczane w tekście, gdzie odsyłają użytkowników do innych miejsc w serwisie.

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Odpowiednie linkowanie wewnętrzne pomaga użytkownikom prawidłowo poruszać się po danej witrynie internetowej i odnajdywać interesujące ich informacje. Warto tutaj wspomnieć, iż linkowanie wewnętrzne nie powinno być nadużywane, gdyż jest to niemile widziane przez robota Google. Linki powinny być wplatane w tekst lub pojawiać się na stronie w sposób naturalny.

W przypadku linkowania zewnętrznego mamy do czynienia z pozyskiwaniem odnośników z innych miejsc w sieci. Linkowanie zewnętrzne ma znaczący wpływ na przyśpieszenie prawidłowego zaindeksowania danej witryny internetowej. Robot indeksujący będzie w stanie szybciej trafić na daną stronę internetową w sytuacji, gdy będzie do niej prowadziło więcej wartościowych odnośników.

Należy jednak pamiętać, iż wyszukiwarka Google zwraca olbrzymią uwagę na jakość linków i sposób ich pozyskiwania. Obecnie panuje wręcz zasada, ze linki zewnętrzne nie powinny być pozyskiwane w sposób nienaturalny. Większość pozycjonerów pozyskuje jednak wartościowe linki zewnętrzne stopniowo, aby nie narazić się na niepotrzebne filtry ze strony wyszukiwarki Google.

Pozyskując odnośniki do swojej witryny internetowej w pierwszej kolejności należy patrzeć na ich jakość. Preferowane są linki zewnętrzne, które pochodzą od strony istniejących już dłuższy czas w przestrzeni Internetu. Starsze domeny są lepiej odbierane przez roboty sieciowe i zazwyczaj cieszą się już lepszą reputacją.

Kolejną zaletą stron internetowych mających starszą domenę jest ich zawartość, gdzie najczęściej znajdziemy znacznie więcej treści. Kolejną kwestią przy poszukiwaniu linków jest wybieranie serwisów, które są powiązane tematycznie z naszym. Linki zewnętrzne pozyskiwane z powiązanych tematycznie stron www wyglądają naturalniej i mogą wspomóc pozycjonowanie na określone słowa kluczowe. Dodatkowo odpowiednie linkowanie zewnętrzne z innych stron może wygenerować nam dodatkowy ruch.

Pozyskiwany w ten sposób ruch nie ma najczęściej większego znaczenia, ale będzie to dodatkowy sygnał dla robotów sieciowych, aby zainteresować się daną stroną. Aktywne linki są znacznie lepiej odbierane przez wyszukiwarkę Google i współpracujące z nią roboty sieciowe. Pozyskując linki zewnętrzne należy się kierować zasadą, gdzie ich jakość jest przedkładana nad ilość.

Jakie są rodzaje linków?

Pozycjonerzy wyróżniają kilka rodzajów linków, gdzie podstawowym podziałem jest ten omawiany powyżej. Linki wewnętrzne i zewnętrzne są dzielone ze względu na swoje umiejscowienie. Linki wewnętrzne znajdują się w obrębie jednej strony internetowej.

Głównym zadaniem tych linków jest uproszczenie korzystania z danej strony www przez użytkowników Internetu. Linki wewnętrzne ułatwiają również pracę robotom sieciowym, które współpracują z wyszukiwarkami internetowymi. Roboty sieciowe mogą łatwiej dostać się do różnych podstron w danym serwisie i sprawdzić jej budowę. W ten sposób strona internetowa automatycznie otrzymuje lepszą pozycję w rankingu Google. Witryna internetowa staje się przejrzysta i wygodna podczas przeglądania. Użytkownik nie musi tracić swojego cennego czasu, aby dotrzeć do interesującego go informacji.

Dodatkowo w sieci stają się lepiej widoczne inne elementy na danej stronie. Wyszukiwarka Google łatwiej zaindeksuje te podstrony, które są prawidłowo podlinkowane. Właściciele stron nie muszą ponosić żadnych dodatkowych kosztów związanych z pozyskiwaniem tego rodzaju linków. Linkowanie wewnętrzne wymaga jedynie czasu, skrupulatności i odpowiedniego podejścia, gdzie będziemy respektować panujące zasady SEO. Linkowanie zewnętrzne obejmuje już odnośniki z konkurencyjnych serwisów, gdzie należy zwracać olbrzymią uwagę na ich wartość względem internautów.

Algorytm PageRank a linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne

Warto tutaj wspomnieć, iż wyszukiwarka Google wprowadziła algorytm o nazwie PageRank.

link juice

Jest to algorytm, który powstał, aby nadawać stronom internetowym określoną wartość w formie cyfry. Im wyższą liczbę otrzyma dana strona www, tym większa jest jej wartość w ocenie wyszukiwarki Google. Początkowo algorytm miał duże znaczenie na sposób w jaki odbywało się pozycjonowanie strony i pozyskiwano do nich odnośniki. Najbardziej cenione były strony internetowe, które posiadały PR o wartości liczbowej dziesięć. Niestety jedynie garstka znaczących i dużych serwisów była w stanie uzyskać tak wysoką ocenę. Linki zewnętrzne pochodzące z serwisów mających wysoki PageRank były bardzo cenne i miały ogromny wpływ na pozycję.

Obecnie algorytm PageRank stracił na znaczeniu, ale dalej wartość danej strony internetowej ma kluczowe znaczenie, gdy budujemy swój profil linków. Algorytm o nazwie PageRank został ostatni raz zaktualizowany w 2013 roku, a następnie Google zrezygnowało w 2016 roku z posługiwania się rankingiem oceniającym strony w ten sposób. Obecnie mechanizmy działania algorytmu oceniającego wartość danej witryny nie są do końca znane. Jest to przedmiot badań dla webmasterów i specjalistów SEO, którzy muszą poniekąd eksperymentować z różnymi sposobami osiągania wysokich pozycji w rankingu Google.

Linkowanie zewnętrzne jest ściśle powiązane z jakością odnośników, gdy chcemy uzyskać pożądany efekt. Linki można również podzielić ze względu na ich jakość. W tym wypadku mamy do czynienia z linkami, które są pozyskiwane w sposób naturalny i nienaturalny.

Naturale linki

Wyszukiwarka Google zdecydowanie preferuje linki, które są pozyskiwane w sposób naturalny, gdzie użytkownicy samodzielnie udostępniają treść na danej stronie internetowej. W interesie autora jest dodawać unikatową i interesującą treść, aby zachęcić czytelników do udostępniania jej innym osobom. Pozyskiwanie linków w ten sposób jest jednak trudne i wymaga dużej cierpliwości. Istnieją jednak sposoby na to, aby przyspieszyć zdobywanie naturalnych linków do swojego serwisu.

linki wewnętrzne whitehat

Rozwiązaniem może być płatna reklama, social media lub organizowanie konkursów. W przypadku linków pozyskiwanych w sposób nienaturalny można narazić się na dotkliwe kary ze strony Google. Wyszukiwarka Google surowo walczy z nienaturalnymi linkami, które nierzadko pochodzą ze specjalnych programów umożliwiających ich automatyczne pozyskiwanie. Źródłem takich linków najczęściej są bezwartościowe katalogi, różne fora internetowe lub blogi.

Do niedawna popularne było kupowanie takich linków na różnego rodzaju portalach aukcyjnych. Obecnie jednak właściciele stron i e-sklepów unikają linków przypominających spam. Linki wyglądające nienaturalne są sprawnie wykrywane przez algorytmy Google i mogą spowodować straty. Wyszukiwarka Google może nałożyć karę w postaci ograniczenia widoczności danej strony internetowej lub całkowitym jej usunięciu z indeksu. Nałożone filtry na stronę internetową są niezwykle trudne do usunięcia, co nierzadko wiąże się z dużymi kosztami i czasem. Rozsądne i stopniowe pozyskiwanie linków może być jednak korzystne dla strony.

Aktualnie specjaliści SEO stawiają na naturalne pozyskiwanie linków, co przekłada się na liczne korzyści dla właścicieli serwisów. Linki pozyskiwane w sposób naturalny poprawiają znacząco pozycję i skutecznie zwiększają ruch. Dodatkowo marki promujące w ten sposób swoje strony cieszą się lepszym wizerunkiem i zaufaniem ludzi. Popularne stało się wykorzystanie content marketingu, gdzie poprzez wartościową treść można w skuteczny sposób pozyskiwać potrzebne odnośniki do strony.

Obecnie content marketing stał się nieodłącznym elementem pozycjonowania i prawidłowej optymalizacji każdego serwisu oraz sklepu internetowego. Linkowanie nieprzerwanie od lat odgrywa znaczącą rolę podczas pozycjonowania. Wpływ linkowania na uzyskane pozycje w rankingu Google jest odrobinę mniejszy niż dawniej, ale dalej znaczący. Niektóre wyszukiwarki internetowe nieskutecznie próbowały zlikwidować wpływ linkowania na ocenę stron i dostarczania użytkownikom treści. Przykładem jest rosyjska wyszukiwarka Yandex, gdzie eksperyment został zakończony niepowodzeniem.

Obecnie kluczowe znaczenie podczas pozycjonowania ma wyszukiwarka Google, która generuje największy ruch na każdą stronę internetową. Wyszukiwarka Google nieustannie zwraca uwagę na link building i prawdopodobnie długo się to nie zmieni.

Jak prawidłowo przeprowadzić linkowanie wewnętrzne?

Linkowanie wewnętrzne jest procesem, gdzie tworzy się strukturę odnośników w obrębie danego serwisu. Linki znajdują się na poszczególnych podstronach, opisach kategorii lub artykułach. Każdy z link jest klikalny i umożliwia użytkownikom przechodzenie z jednego miejsca danej strony do innego. W ten sposób użytkownicy mogą w prosty sposób przeglądać treść i znajdować ciekawe artykuły.

Właściciele stron muszą dopilnować, aby linki zamieszczone w obrębie danej strony internetowej wyglądały poprawnie i prezentowały wartość dla robotów sieciowych. Istotną kwestią jest tutaj wcześniejsza analiza strony internetowej pod kątem odpowiednie dobranych słów kluczowych. Linki wewnętrzne najczęściej są umieszczane pod słowami kluczowymi, co następnie wpływa na jej pozycję. Robot indeksujący analizuje poszczególne słowa kluczowe i na ich podstawie jest w stanie przypisać danej witrynie internetowej lepszą pozycję w rankingu.

Odpowiednie słowa kluczowe można wybrać poprzez darmowe narzędzia Google, które pozwalają znaleźć najlepsze propozycje. Popularnym narzędziem jest tutaj planer słów kluczowych, który nazywa się Google Keyword Planner.

Z pomocą darmowego narzędzia można znaleźć sugerowane słowa kluczowe, które są najczęściej wyszukiwane w wyszukiwarce Google. Wybrane frazy należy umieścić różnych miejscach na stronie internetowej i regularnie wstawiać je do udostępnianej treści. Linkowanie wewnętrzne jest również elementem pisania i udostępniania następnie artykułów na stronie. W każdym artykule warto umieścić odnośnik, który będzie prowadził do innego artykuły lub podstrony. W ten sposób zwiększymy ruch na stronie i zachęcimy daną osobę do dłuższego pozostania na niej.

Użytkownicy będą mogli czytając na bieżąco sprawdzać inne treści, które ich interesują. Linki wewnętrzne ukryte pod frazami kluczowymi mają także znaczenie dla robotów sieciowych. Wspomniane roboty zdecydowanie zwrócą uwagę na linki, które będą umieszczone pod konkretnymi frazami.

Jednocześnie będzie to sygnał dla wyszukiwarki Google, aby wypozycjonować daną witrynę internetową wyżej na dane słowa kluczowe. Dla polepszenia efektu można dodatkowo wybrane słowa kluczowe pogrubić w tekście. Formatowanie może wyróżnić poszczególne frazy kluczowe i zwiększyć szansę na ich dostrzeżenie przez robota Google. Kolejną kwestią jest dopilnowanie, aby linki wewnętrzne były umieszczone w dużej ilości tekstu. Obecnie Google docenia strony internetowe, które posiadają dużą ilość wartościowego contentu.

Linki umieszczone w otoczeniu tekstu wyglądają naturalniej w ocenie Google i mają większą moc dla SEO. Umieszczając link wewnętrzny w tekście należy dopilnować, aby był on odpowiednio długi. W zależności od długości poszczególnego tekstu może w nim znajdować się jeden lub więcej linków. Należy jednak pilnować, aby w pojedynczym artykule był przeważnie jeden odnośnik, gdyż wygląda to najbardziej naturalnie.

Podobnie sytuacja wygląda w przypadku linków wewnętrznych, gdzie również najlepiej pozyskiwać je w otoczeniu tekstu. Najcenniejsze są linki zewnętrzne, które pochodzą z rozbudowanych artykułów pochodzących z wartościowych stron internetowych. Umiejętne budowanie profilu linków ma ogromne znaczenie na pozycję strony i może przyczynić się do jej szybszego indeksowania. Obecnie specjaliści SEO najczęściej pozyskują linki ze specjalnych zaplecz pozycjonerskich, które wcześniej samodzielnie budują lub przejmują od kogoś.

Jak często należy linkować stronę?

Właściciele stron muszą dbać o regularne pozyskiwanie wartościowych odnośników, które pomogą wypozycjonować ich stronę. Im mocniejszy jest profil linków danej strony internetowej, tym lepiej przekłada się to na uzyskane pozycje w rankingu Google. W celu wypozycjonowania się na oblegane frazy kluczowe, pozycjonerzy muszą zadbać o naprawdę mocne odnośniki ze stron prezentujących wysoką wartość.

Warto tutaj wspomnieć, iż mocne odnośniki prowadzące do strony to tylko jeden z elementów skutecznego pozycjonowania strony internetowej. Linkowanie odgrywa jednak ważną rolę i należy pilnować tego najlepiej każdego dnia. Odnośnie częstotliwości dodawania linków nie dostaniemy tutaj wskazówek od firmy Google. Amerykańskie przedsiębiorstwo informatyczne nie chce zdradzać swoich sekretów odnośnie sposobu oceniania stron internetowych. Jest to zrozumiały, gdyż utrudnienia w tej kwestii wyrównują szanse podczas pozycjonowania i pozwalają uniknąć wszelkich nadużyć.

Specjaliści SEO posiadają jednak pewne wskazówki odnośnie pozyskiwania linków i przestrzeganie w związku z tym pewnej częstotliwości. W pierwszej kolejności należy dopilnować tego, aby nie dodawać linków w sposób nachalny. Zdecydowanie należy patrzeć na wartość linków i regularność w ich pozyskiwaniu. W ten sposób wyszukiwarka Google nie nałoży na naszą stronę kary, gdyż proces będzie wyglądał naturalnie.

Mniejsza ilość linków będzie znacznie bezpieczniejsza dla naszej strony. Pozycjonerzy dbają tutaj o systematyczność w pozyskiwaniu odnośników, gdyż hurtowa ilość linków pozyskana w ciągu jednego dnia wygląda nienaturalnie. Wyszukiwarka Google posiada odpowiednie algorytmy, które są w stanie zauważyć taki proceder i adekwatnie reagować. Linkując daną stronę internetową należy także zawsze dywersyfikować ich źródło. Najlepiej pozyskiwać linki z różnych miejsc, które są powiązane tematycznie z naszą witryną internetową.

Linki można pozyskiwać z blogów tematycznych, for internetowych, serwisów ogłoszeniowych, mediów społecznościowych, sprawdzonych katalogów lub artykułów sponsorowanych. Zróżnicowany profil linków prezentuje się znacznie lepiej i ma większą moc.

Jak pozyskać linki prowadzące do strony?

Linki prowadzące do strony pozyskuje się z innych domen internetowych. Odnośniki można pozyskać z najróżniejszych miejsc, co dodatkowo jest wskazane. W ten sposób buduje się autorytet danej strony internetowej i zaufanie użytkowników do niej.

Aktualnie pozycjonerzy często ułatwiają sobie sprawę i tworzę wcześniej zaplecze SEO, które pomaga im w pozyskiwaniu potrzebnych odnośników. Zaplecze pozycjonerskie wymaga jednak odpowiednich środków finansowych i czasu potrzebnego do jego stworzenia. Początkowe trudności zostaje jednak szybko nagrodzone na dalszym etapie.

Posiadając własne zaplecze pozycjonerskie można wykorzystywać je do pozycjonowania i nieustannego pozyskiwania wartościowych linków zewnętrznych. Wspomniane zaplecze tworzy się najczęściej z pomocą oprogramowania WordPress, gdzie najłatwiej zaprojektować kilkadziesiąt, a niekiedy nawet więcej stron zapleczowych.

WordPress to nowoczesny system zarządzania treścią, który umożliwia projektowanie stron internetowych i e-sklepów. Ogromną zaletą tego oprogramowania się liczne wtyczki, które pozwalają na wprowadzenie odpowiednich aktualizacji na stronie. Webmasterzy mogą również korzystać z szablonów, które pomagają im postawić profesjonalnie wyglądającą stronę internetową bez większego wysiłku.

Jest to idealne rozwiązanie do tworzenia stron zapleczowych, które następnie można wykorzystać do pozyskiwania linków. Należy jednak pamiętać, że zaplecze musi być zadbane i strony powinny posiadać content. Linki pozyskiwane w ten sposób muszą znajdować się w otoczeniu tekstu.

Pozycjonerzy najczęściej zlecają w tym celu pisanie tekstów zapleczowych, które służą do umieszczania w nich wspomnianego linku. Profesjonalne zaplecze stron nie jest jedyną bezpieczną metodą na pozyskiwanie linków. Odnośniki można pozyskiwać z artykułów sponsorowanych, komentarzy, forów tematycznych lub katalogów. Wartościowe linki można również kupić, ale należy wcześniej upewnić się o ich pochodzeniu. Niestety w sieci nie brakuje nieuczciwych sprzedawców, którzy obiecuję pozyskanie mocnych odnośników, które w praktyce okazują się spamem. W szczególności należy zachować ostrożność w przypadku linków sprzedawanych na portalach aukcyjnych, gdzie często kupujących mogą kusić ich stosunkowo niskie ceny.

Linki sprzedawane na takich portalach często są pozyskiwane w sposób automatyczny i mogą co najwyżej zaszkodzić naszej witrynie internetowej. Warto tutaj wspomnieć, iż linki to tylko jeden z czynników powodujących wzrost pozycji danej strony www. Obecnie znacznie korzystniejsze może okazać się skupienie na tworzeniu treści. Skupiając się na tworzeniu contentu możemy jednocześnie przyczynić się do rozbudowy swojego profilu linków.

Internauci odwiedzający daną stronę internetową będą samodzielnie podejmowali pewne działania i polecali treści. Jeśli treści będą interesujące, to szybko zostaną polecone innym osobom poprzez Internet. Linki samoistnie zaczną się pojawiać w mediach społecznościowych, na blogach lub innych stronach www.

Jak zrobić linkowanie wewnętrzne?

Aby zrobić poprawnie wewnętrzne linkowanie, należy umieścić odnośnik do strony, którą chce się podlinkować.

Wartością atrybutu linku jest adres URL docelowej strony. Można to zrobić na wiele sposobów. Do tego celu można użyć następujących znaczników HTML:

<a href=”URL docelowej strony”>Opis Linku</a>

Jeśli odnośnik linku występuje w obrębie tej samej strony, atrybut href powinien zawierać tylko ścieżkę docelową.

Przykłady:

<a href=”#tytul”>Przejdź do tytułu></a>

<a href=”index.html”>Przejdź do strony głównej</a>

W przypadku linkowania wewnętrznego na stronie internetowej można także skorzystać z zalecanych przez Google znaczników.

Oto jeden z nich:

<a href=”URL docelowej strony” rel=”nofollow”>Opis Linku</a>

Jak sprawdzić linki wewnętrzne?

Linkowanie wewnętrzne powinno być wykonane w sposób zgodny z zasadami SEO. Ilość linków musi mieć odpowiednie natężenie, aby nie narażać strony na spadek pozycji. Profil linków można w prosty sposób sprawdzić z pomocą odpowiednich narzędzi, które są dostępne w sieci. Większość z wymienionych narzędzi jest płatna, ale niektóre posiadają darmowe wersje o ograniczonych możliwościach.

Wśród popularnych narzędzi pomagających w ocenie profilu linków znajduje się Rank Signals, Surfer SEO, Backlink Watch lub SEMRush. Innym sposobem, aby sprawdzić profil linków jest przeprowadzenie profesjonalnego audytu. Wspomniany audyt sprawdzi dokładnie daną stronę internetową pod kątem jej prawidłowej optymalizacji. Przeprowadzaniem takich audytów najczęściej zajmują się specjalistyczna agencje SEO. Jest to jednak niezbędna rzecz do wykonania przez każdego właściciela strony internetowej, który chce ją sprawnie wypozycjonować.

Wykrycie ewentualnych błędów na danej witrynie internetowej pozwoli je naprawić, aby robot Google mógł następnie bezproblemowo wykonać swoja pracę. Na stronie internetowej należy unikać wstawiania niepoprawnych odnośników, które mogą wprowadzać użytkowników w błąd. Odpowiednio przeprowadzony audyt jest w stanie wykryć takie odnośniki i umożliwić ich usunięcie. Warto tutaj wspomnieć, iż pozycjonując swoją witrynę warto zwrócić uwagę na konkurencję. Sprawdzając profil linków konkurencji możemy ocenić, czego brakuje naszej stronie internetowej. Świetnym narzędziem do sprawdzenia linków konkurencyjnych serwisów internetowych jest Ahrefs.

Jest to profesjonalne narzędzie, które często wykorzystują do swojej pracy pozycjonerzy. Narzędzie jest płatne, ale daje szereg korzyści, które mogą się okazać nieocenione podczas pozycjonowania. Z pomocą narzędzia Ahrefs można dokładnie sprawdzić profil linków, który jest powiązany z daną domeną internetową.

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Co to jest linkowanie wewnętrzne – definicja

Linkowanie wewnętrzne to proces polegający na tworzeniu odnośników do innych stron na twojej witrynie. Ma na celu pomóc w promowaniu twoich treści i ułatwić użytkownikom je znaleźć i przeglądać. Odpowiednio zastosowane, linkowanie wewnętrzne może również wzmocnić pozycjonowanie strony internetowej.

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 50

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!