Zawartość strony
Karta produktu w Twoim sklepie może spowodować sprzedaż, lub to że ktoś porzuci koszyk, lub nawet nie rozpocznie zakupów.
Dane pokazują, że użyteczność bezpośrednio wpływa na współczynniki konwersji.
Karty produktów w ecommercee umożliwiają konsumentom dokonywanie zakupów. Pomyśl o nich tak jakbyś wybierał produkty w sklepie stacjonarnym z półki. Tym są właśnie karty produktowe online.
Możesz poprawić wrażenia zakupowe swoich klientów, rozumiejąc podstawy UX UI i perswazyjnego copywritingu. Niezależnie od tego, czy jesteś na wczesnym etapie tworzenia sklepu internetowego, czy prowadzisz sprzedaż online od lat, odpowiednie zoptymalizowanie karty produktu może pomóc w zwiększeniu konwersji i budowaniu bazy lojalnych klientów.
Karta produktu umożliwia klientom wybór produktów i kupowanie ich online. Z strony produktu, następnie przechodzą do koszyka i strony płatności.
W tradycyjnym sklepie klient mógł przeglądać Twoje towary, wziąć produkt z półki i udać się do kasy, aby dokonać zakupu.
W witrynie e-commerce klienci potrzebują sposobu na naśladowanie tego doświadczenia. Karta produktu online pozwala im wybierać produkty na swoim komputerze lub urządzeniu mobilnym i przechowywać je w wirtualnym koszyku. Stąd mogą dokonać zakupu.
Strona z koszykiem zakupowym to krok dalej na ścieżce do finalizacji sprzedaży. Przedstawia ona podstawowe informacje o Twoich produktach, takie jak opcje zapasów i wysyłki, w sposób łatwy do zrozumienia dla Twojego klienta.
Na niej wypełnia się również informacje, które Ty jako sprzedawca potrzebujesz, aby zrealizować zakup swoich klientów. Obejmuje to szczegóły płatności, adres rozliczeniowy, adres wysyłki i dodatkowe preferencje.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Myślenie o krokach, przez które przechodzi klient podczas korzystania z koszyka na stronie, może pomóc Ci zrozumieć, jak wszystko działa.
Wygląda to mniej więcej tak:
Podstawową funkcją karty produktu online jest możliwość przeglądania i dodawania produktów do koszyka. Klienci mogą wyszukiwać Twój produkt za pomocą google i trafiać na stronę produktu. Mogą też wyszukiwać lub przeglądać produkty bezpośrednio w Twojej witrynie.
Wszystkie Twoje produkty powinny mieć przycisk Dodaj do koszyka, aby potencjalni klienci mogli łatwiej kupić interesujące ich produkty. Im łatwiej komuś dodać produkt do koszyka, tym lepiej.
Gdy klient dodaje produkt do koszyka, może nie kupić go od razu lub nawet nie kupi go wcale.
Odsetek porzuconych koszyków w ecommerce to około 70%.
Klienci powinni mieć możliwość przejrzenia swojego koszyka przed dokonaniem zakupu. Mogą zdecydować, że nie chcą konkretnego przedmiotu lub chcą inną ilość, rozmiar czy kolor. Powinni być w stanie bezproblemowo wprowadzać te zmiany bez opuszczania tej podstrony.
Dodatkowo ten krok daje możliwość dosprzedaży (cross sale, lub upsale). Możesz oferować promocje obejmujące różne produkty, sugerować produkty, które dobrze pasują do pozycji w koszyku lub oferować uaktualnienia tego co wybrali.
Na przykład, jeśli klient kupuje kawę, to możesz zaoferować obniżoną cenę, jeśli kupi drugie opakowanie.
Karta koszyka zakupowego powinna obliczać i wyświetlać koszty wysyłki, zastosowanych rabatów i inne.
Kolejny etap to krok w którym muszą dodać informacje o płatności. Niestety jest to proces, na który ecommerce traci wielu klientów.
Sposoby, w jakie możesz ułatwić ten proces, obejmują:
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Po zakończeniu sprzedaży dobrze jest zachęcić klientów, aby Ciebie nie opuszczali. Zaoferuj rabat na kolejne zakupy.
Ale jest jeszcze wiele innych metod.
Możesz to zrobić na kilka sposobów, np:
Pomocna może być analiza danych dotyczących zachowań klientów, którzy dokonali już wcześniej wielu zakupów w Twoim sklepie. Poszukaj podobieństw w ich interakcjach z Twoim biznesem i spróbuj znaleźć sposoby, aby zachęcić nowych klientów do zostania stałymi kupującymi.
Dobrze jeśli Twoja karta produktu zawierać będzie poniższe informacje (część z nich możesz dodać na stornie koszyka):
Karta produktu służy jako punkt sprzedaży Twojej platformy e-commerce. Łączy krytyczny moment, kiedy przekształcasz kupujących w klientów.
Niektóre kluczowe zalety dobrze sprzedającej karty produktu online, zoptymalizowanej pod kątem zysków Twojej firmy, to:
Tworząc idealną kartę produktu dla swojego biznesu e-commerce, zastanów się nad wrażeniami zakupowymi. Chcesz przecież ułatwić klientom zakupy, a także sobie zarządzanie tymi transakcjami. Poświęć trochę czasu na zapoznanie się jak to wygląda, zarówno kiedy odwiedzasz swoją witrynę jako klient, jak i sprzedawca.
Jeśli trafisz na jakieś przeszkody, sprawdź, czy sobie z nimi poradzisz jako zwykły użytkownik.
Pytania, które należy zadać przy optymalizacji karty produktu w sklepie internetowym obejmują:
Karta produktu to dokument, który zawiera informacje na temat danego produktu. Może być ona używana w sklepach internetowych, w reklamach lub jako część oferty handlowej. Oto kilka kroków, które pomogą Ci stworzyć kartę produktu:
Pamiętaj, że karta produktu powinna być przyjazna dla użytkownika i pomagać klientom w podjęciu decyzji zakupowej.
Karta produktowa online to potężny element w cyklu zakupowym dla Twojej firmy. Może pomóc w bezproblemowej sprzedaży produktów online i zapewnić sprawną obsługę klientów. Dane mogą pomóc Ci w remarketingu dla Twoich obecnych klientów i dotarciu do nowych.
A jak jest u Ciebie?
Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Karta produktu -jak powinna wyglądać w Twoim sklepie internetowym, żeby podnieść konwersje??
Napisz w komentarzu.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 111
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)