Zawartość strony
Przeglądając blogi, portale społecznościowe, a nawet zwykłe strony internetowe z bieżącymi informacjami, coraz częściej natrafia się na lokowanie produktów.
Sprzęt RTV/AGD, odzież, obuwie, akcesoria domowe, dekoracje, biżuteria, produkty spożywcze – to wszystko coraz częściej znaleźć można na zdjęciach znanych osób w internecie, a także w nowych artykułach ulubionych blogerów.
Dlaczego tak się dzieje?
Czym są artykuły sponsorowane?
Dlaczego coraz więcej osób sięga po tego typu reklamę na swoich stronach? Ile można zarobić wspominając na swoich portalach społecznościowych o danej marce?
Warto zapoznać się z poniższym artykułem.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
To już jest zjawisko powszechne, że wchodząc na media społecznościowe ulubionych artystów widzi się coraz częściej artykuły sponsorowane.
Aktorzy, piosenkarze, dziennikarze, influencerzy, sportowcy coraz częściej decydują się na to, by umieszczać na swoich portalach społecznościowych artykuły sponsorowane zawierające reklamę produktów lub usług.
Znane osoby reklamują w ten sposób wszystko. Na większości stron można zobaczyć wpisy dotyczące między innymi: odzieży sportowej, luksusowej bielizny, suplementów diety, dekoracji do domu, hoteli i pensjonatów, rowerów, obuwia, a nawet dietetyków, firm cateringowych oraz wielu, wielu innych.
Tak naprawdę artykuł sponsorowany może dotyczyć każdego towaru i każdej usługi. Wiele osób podpisuje nawet z właścicielami firm długotrwałe umowy na reklamowanie konkretnych produktów, co jest bardzo korzystne dla dwóch stron.
Zdecydowanie tak. Na taką formę reklamy decyduje się coraz więcej nowych firm, które dopiero rozpoczęły swoją działalność na rynku.
W ten sposób bowiem można zaistnieć ze swoimi produktami lub usługami bardzo szybko w sieci.
Decydując się na współpracę ze znanym influencerem, który ma ogromne zasięgi (mnóstwo obserwujących), z pewnością zyska się wielu klientów.
Co ciekawe, na artykuły sponsorowane decydują się nie tylko influencerzy, ale także portale informacyjne, blogerzy, znani publicyści, aktorzy, sportowcy oraz wielu, wielu innych. Za taki jeden artykuł umieszczony na swoim portalu społecznościowym można zarobić nawet od 2 tysięcy złotych do kilkudziesięciu tysięcy złotych.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Światowe gwiazdy szczycą się tym, że im znane firmy płacą jeszcze więcej. Trzeba przyznać, że taka reklama jest niezwykle efektywna. Szybko można dotrzeć do wielu osób na całym świecie i co najważniejsze, zareklamować wśród nowych klientów, określony produkt lub usługę.
Dzięki temu, że polecana jest przez autorytet, wiele osób od razu decyduje się na jej zakup. Tym samym dana marka szybko osiąga swój cel. Taka reklama jest również z pewnością tańsza niż reklama w telewizji lub w radiu. Na nią zdecydowanie zwróci uwagę mnóstwo osób.
Gdy influencer, sportowiec, aktor, publicysta decyduje się na taki artykuł sponsorowany w swoich mediach społecznościowych dostaje od firmy wytyczne.
Taka reklama musi być jasna i powinna mieć ona wydźwięk pozytywny. Bardzo często zdarza się tak, że osoby odpowiadające za marketing w danych firmach sami tworzą taki artykuł dla konkretnej osoby, by ta zrobiła tylko na swoim profilu „kopiuj – wklej”.
Nie oznacza to jednak, że wielu blogerów i influencerów nie tworzy samodzielnie artykułów sponsorowanych dla firmy, z którą współpracuje. Tego rodzaju artykuły z pewnością są bardziej naturalne.
Gdy kilkakrotnie gwiazda pokazuje się w mediach społecznościowych z daną rzeczą, jej obserwatorzy na pewno zwrócą na to uwagę.
Niektórzy chcą mieć ten sam produkt, co ich ulubieniec, więc szybko zamówią daną rzecz w sklepie internetowym, by się identyfikować z gwiazdą. Dobrze więc postawić na tego typu reklamę konkretnych produktów lub usług, gdyż z pewnością właściciele firmy szybko zauważą, że ona działa.
Niestety, w ostatnim czasie wiele gwizd z sieci wpadło w pułapkę takich artykułów. Nic dziwnego, gdyż w ten sposób można szybko zarobić. Można bowiem zauważyć, że na niektórych profilach, każdy post jest sponsorowany.
Jednego dnia ulubieniec obserwatorów reklamuje dresy danej marki, dwa dni później na jego stronie pojawia się wpis zachwalający komplet sportowy już innego producenta.
Trzeba na to uważać, gdyż takie osoby szybko tracą wiarygodność swoich obserwatorów,. którzy po prostu od nich odchodzą (przestają ich obserwować).
Im mniej obserwujących, tym mniejsza szansa na dobre kontrakty, gdyż taka osoba tak naprawdę nie będzie miała komu polecać konkretnych rzeczy. Należy więc bardzo uważnie dobierać współprace i rzeczywiście wybierać towar dobrej jakości, który samemu chce się używać.
Znane osoby, które polecały swoim obserwatorom buble są bardzo krytykowane i co najważniejsze, nie mają oni już szans na to, by wzbudzić zaufanie swoich obserwatorów.
Podobnie firmy powinny większą wagę przykuwać do tego, jak wybierają osoby, które mają reklamować ich towar. Jeżeli sportowiec nagle zaczyna polecać niezdrowe produkty spożywcze, od razu jest widoczne, iż wpadł w sidła dużego kontraktu.
Artykuły sponsorowane są stosowane przez firmy i marki, aby osiągnąć kilka głównych celów:
Warto pamiętać, że aby artykuł sponsorowany był skuteczny, treść musi być wartościowa i użyteczna dla czytelników, a nie tylko bezpośrednim reklamą produktów lub usług firmy.
Aby napisać skuteczny artykuł sponsorowany, należy przestrzegać następujących wskazówek:
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Artykuł sponsorowany to forma reklamy, w której dana firma lub marka płaci za publikację artykułu na stronie internetowej, blogu lub innym medium, który promuje jej produkty lub usługi. Artykuł sponsorowany jest zazwyczaj opatrzony informacją, że jest to treść reklamowa lub że jest ona finansowana przez daną firmę. Celem artykułu sponsorowanego jest zwiększenie świadomości marki i zbudowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez prezentowanie jej produktów lub usług jako rozwiązania dla określonych potrzeb klientów. Artykuły sponsorowane powinny być interesujące, wartościowe i użyteczne dla czytelników, aby były skuteczne.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)