Agencja brandingowa – postaw na rozwój swojej marki!

Agencja brandingowa

Wypełnij formularz i odbierz wycenę




    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
    Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    agencja interaktywna
    Agencja brandingowa
    Agencja brandingowa – UniqueSeo.pl

    Dlaczego warto współpracować z UniqueSEO – Twoja nowa Agencja Brandingowa!

    17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów

    37% średni wzrost przychodów naszych klientów

    97,2% naszych klientów przedłuża współpracę


    Czym zajmuje się agencja brandingowa

    Kiedy mówimy o „brandingu”, większości ludzi to pojęcie kojarzy się z nazwą, kolorem czy logo. I ciężko odmówić im racji, jednak branding to znaczne więcej niż to, co widzimy. Są to bowiem także nasze wartości, czy osobowość, czyli to co reprezentuje dana marka. Wszystkie te aspekty mają realny wpływ na to, jak obecni oraz potencjalni klienci myślą o naszej firmie. Kiedy branding jest prawidłowo wykonany, jesteśmy w stanie łączyć się z kontrahentami i przyszłymi partnerami biznesowymi oraz budować relacje niezbędne do lojalnego obserwowania. Agencje brandingowe oferują kilka usług, które mogą pomóc w budowaniu tożsamości marki, która będzie współgrać z konkretnymi odbiorcami, a także w rozwijaniu i komunikowaniu przekazu danej marki.

    Agencja brandingowa

    Aspekty wchodzące w skład działalności agencji brandingowej

    Działania agencji brandingowej skupiają się głównie na tworzeniu nowych marek od podstaw oraz w przeprowadzaniu zmian na markach już istniejących, co w żargonie zwane jest rebrandingiem bądź odświeżeniem. Są one realizowane poprzez świadczenie konkretnych usług, takich jak:

    • tworzenie strategii marketingowych danej marki,
    • projektowanie wizualnej identyfikacji, w tym zajmowanie się logo marki,
    • wdrażanie i komunikowanie marki na rynku,
    • przeprowadzanie badań marki, konsultacji oraz analiz.

    Główne zadania agencji brandingowej

    Do głównych zadań, jakie wykonuje na co dzień agencja brandingowa, należą naming, branding oraz strategia. Jeśli chodzi o strategie, są to działania podobne do tworzenia business planu.

    Najpierw opracowywana jest analiza konkurencji, i to na tym etapie powstają wytyczne odnośnie dalszych działań. Bardzo ważne jest pozycjonowanie marki na rynkach, na których działa dana firma.

    Co bardzo istotne, ramowa analiza otoczenia konkurencji pozwala na określenie zarówno mocnych, jak i słabych stron marki. Również w jej ramach poruszana jest kwestia cech wizerunku, które powinny w pierwszej kolejności być promowane oraz tych, których należy zdecydowanie unikać.

    Pojęcie namingu oznacza nic innego, jak udział przy tworzeniu nazw dla produktów jak i usług oraz firm. To niezwykle istotny proces, bowiem odpowiednie słowo, które wyróżnia się w gąszczu marek, może okazać się pierwszym krokiem do porażki, a odpowiednio dobrane zagwarantować sukces.

    Źle dobrana, jak i trudna do zapamiętania oraz negatywnie kojarząca się nazwa, to często ostateczny cios wymierzony we własną działalność gospodarczą.

    Trzecim elementem działań jest branding. To kolejny element w kompleksowym budowaniu wizerunku naszej marki, który jest tworzony od podstaw. W oparciu o działanie danej agencji konkretny klient otrzymuje kompletny zestaw materiałów związanych z marketingiem. W wersji najbardziej podstawowej w ich skład wchodzi logo, nazwa oraz identyfikacja wizualna.

    Jest też możliwość przygotowania na życzenie klienta strategii, kreacji reklamowych, projektów stron www, harmonogramu działań w mediach społecznościowych typu facebook i innych, opakowań dla danych produktów oraz innych form budowania wizerunku.

    Tworzenie marki

    Do głównych zadań przy tworzeniu czegoś od nowa należy stworzenie nazwy bądź symbolu, który charakteryzowałby konkretną grupę produktów lub asortyment związany z danym sprzedawcą. Chodzi o to, aby klient docelowo kojarzył dany znak ze skonkretyzowanym produktem i dzięki temu chciał, o wiele częściej niż dotychczas, po niego sięgać.

    Części składowe marki mogą być słowami, ale nie tylko. Może być to na przykład rysunek. Kiedy marka zostaje wpisana do rejestru właściwego, wówczas określa się ją już jako znak towarowy.

    Opisane działania są niezmiernie ważne dla promowania naszego produktu, dlatego warto wynająć najlepszą agencję, która zadba o to, aby nasz wizerunek był kompletny i gotowy do wejścia na rynek, a ten który już jest w obiegu, został bardzo dobrze wypromowany.

    Warto zainwestować w tego typu promocję! Do głównych celów, jakie spełnia marka względem produktu, należą:

    • produkcja,
    • gwarantowana jakość produktów,
    • identyfikacja produktów.

    We wszystkich pracach jako agencja brandingowa wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 700 PLN dla jednej firmy:
    Adintelligence, Semstorm, Senuto, Contadu, Ahrefs, GKP Google Keyword Planer (planer słów kluczowych google’a), Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, Buzzsumo, SEOStation, Google Studio, Youtube analytics, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, Raven, OnCrawl.

    Agencja brandingowa 1

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że Agencja brandingowa to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Pojęciem, które jest bardzo związane z marką, jest jej nieodłączna część, czyli wizerunek. Nadaje on produktowi wartość dodaną, dzięki której klient o wiele chętniej po niego sięga, sprawia, że klient nie szuka innej marki, staje się lojalny wobec danej firmy.

    Objawia się to zdecydowaną gotowością do zakupu konkretnego produktu, nawet jeśli jego cena jest wyższa, a zakupy są systematyczne i dany klient nie korzysta z zamienników. Wyróżnia się kilka typów marek.

    Do najbardziej charakterystycznych należą produkty flagowe. Są to produkty, które nie posiadają stricte rangi marki przez wzgląd na niskie koszty ich wytwarzania, co skutkuje jednak niższymi cenami danych rzeczy, bardziej atrakcyjnymi, niż ich markowych odpowiedników.

    Nie są one z reguły reklamowane.

    Produkty dzielą się również na własne, tak zwane „produkty pierwszej ceny” oraz własne, takie które należą do sieci. Można tu mówić o konkretnej linii lub grupie.

    Produkty sieciowe natomiast opierają się na stworzonej specjalnie dla nich sieć sklepów, wraz z którymi tworzą spójną koncepcję zaprojektowaną od podstaw.

    Poproś o nasze portfolio digital!

    Działamy?

    Umów się poniżej.

    Agencja brandingowa 1

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że Agencja brandingowa to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Na początku współpracy przeprowadzamy kompleksowy audyt (pozycjonowanie, social media, lejek sprzedażowy). Skoro wiesz już czym się zajmuje agencja brandingowa to może już pora zwiększyć widoczność Twojej firmy w internecie? Skontaktuj się z nami już teraz.