GDN Google Display Network -co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja]

GDN Google Display Network -co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja]

GDN
GDN

Co to jest GDN Google Display Network?

Sieć reklamowa Google Display Network lub w skrócie GDN to dobry punkt wyjścia do rozpoczęcia nauki z adsami, ponieważ jest to tani kanał o bardzo dużym zasięgu z doskonałymi opcjami kierowania.

Sieć reklamowa Google lub GDN to kanał reklamy displayowej, który umożliwia reklamodawcom wyświetlanie reklam displayowych swoim docelowym odbiorcom za pomocą Google Ads.

Google Ads to usługa Google do wyświetlania reklam, w której użytkownik może kupić reklamę w sieci wyszukiwania, wideo i wyświetlanie banerowe/display. To jest funkcja samego Google Ads. GDN umożliwia reklamodawcom łączenie się z klientami i potencjalnymi klientami za pomocą tekstu, obrazu, rich media, wideo stworzonego na YouTube.

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

GDA za pomocą adsense pomaga docierać do milionów stron internetowych. Olbrzymi zasięg tej sieci oznacza, że ​​możesz kierować swoją świadomość w różne miejsca w różnym czasie za stosunkowo niską kwotę w porównaniu z innymi kanałami. Może pomóc Ci to dotrzeć do konsumentów, gdy przeglądają strony internetowe, czytają wiadomości, czytają treści związane z Twoimi reklamami lub te związane z Twoim produktem.

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Przy pomocy GDN budujesz pomost, pewien związek między treścią, którą czytają, a Twoją reklamą, co docelowo zwiększy świadomość lub zainteresowanie, albo po prostu rozpocznie podróż klienta (customer journey map) przez aktywność na szczycie ścieżki zakupowej.

W GDN możemy również kierować reklamy do ludzi na podstawie ich zainteresowań i stylu życia.

Możemy patrzeć na ludzi na podstawie ich zainteresowań, na podstawie rodzajów przeglądanych przez nich stron internetowych, na podstawie treści na tych stronach.

Możemy również wybrać konkretne miejsca docelowe. Może się więc okazać, że istnieje konkretna witryna, na którą chcemy kierować reklamy w sieci reklamowej Google, i możemy to zrobić jako element naszej strategii. Kierowanie na określone witryny możesz zrobić również w sieci reklamowej Google. Zwykle są to formaty reklam lub jednostki reklamowe o niższej jakości, ale w pewnych sytuacjach może to zadziałać.

GDN
GDN Google Display Network

Korzyści GDN

Oto zalety sieci reklamowej Google:

  • Świadomość marki: pozwala poprzez wyświetlanie na „tanie” budowanie i kierowanie na świadomość marki.
  • Zwiększasz zainteresowanie/zamiar klienta: możesz zmienić intencje lub zainteresowanie konsumenta produktem.
  • Remarketing: Remarketing w Google Ads ma duże możliwości w sieci reklamowej Google, ponieważ istnieje integracja z Google Analytics. Dzięki temu możemy retargetować ludzi nie tylko po stronach, które przeglądali w Twojej witrynie, ale także po rodzaju aktywności, którą podjęli w Twoich witrynach. A więc ile czasu mogli spędzić,to czy są stałymi klientami, z jakiego kanału pochodzą, czy oglądali jakiś z Twoich filmów na youtube itp. Tak więc rodzaj remarketingu, który umożliwia Google Analytics + YouTube, można łatwo przenieść do sieci reklamowej Google.
  • Bezpłatne wyświetlenia: w przeciwieństwie do reklam opartych na modelu CPM, w których płacisz za wyświetlenie, w sieci reklamowej Google nie płacisz za to. Płacisz tylko wtedy, gdy klikną. Czyli dobre, klasyczne PPC, pay per click.Tak więc Twoje wyświetlenia są w rzeczywistości bezpłatne.
  • Mierzalne, rozliczalne, elastyczne. W przypadku tradycyjnego „wyświetlania”, a raczej pokazywania fizycznego, jeśli masz taką reklamę, to musi być ona wydrukowana, zrobiona na billboardzie, przystankach autobusowych lub w podobnych miejscach. Dzięki wyświetlaniu w internecie Twoja reklama może być bardzo łatwo zamieniona jeśli nie konwertuje odpowiednio. Ta elastyczność pozwala więc zmieniać ważne elementy w kampanii. A jeśli coś musi się zmienić bardzo szybko, może się to zdarzyć w odpowiednim czasie, w oparciu o Twoje wyniki.
  • Wiele typów reklam: to prowadzi nas do różnych typów reklam, które są dla nas dostępne. Ponieważ Google Suite obejmuje YouTube i wiele różnych formatów reklam, jest to dla nas bardzo elastyczna opcja.

Wady GDN

Główną wadą jest to, że reklama GDN jest bardzo specyficzna w kwestiach takich jak rozmiar pliku. Tak więc, chociaż format i komunikaty mogą być dość kreatywne, rozmiar pliku jest ograniczony. A to daje nam okrojone możliwości w doborze bardzo kreatywnych opcji. Nie możemy zrobić pewnych rzeczy po prostu dlatego, że pliki nie mogą być tak duże.

Skoro czytasz wpis pt. Sieć GDN Google Display Network to te wpisy mogą także Ciebie zainteresować:

Czym jest gdn?

GDN (z ang. Google Display Network) – to sieć reklamowa Google Ads, która pozwala wypromować markę, usługę lub produkty. Same reklamy są prezentowane w formie graficznej. Kampania reklamowa GDN to głownie banery, które pokazują się użytkownikom kiedy przeglądają strony lub oglądają filmy. Reklamy GDN są wyświetlane w sieci reklamowej Google, tj. : Gmail, YouTube oraz Adsense (wśród partnerów zewnętrznych).

Czym jest sieć reklamowa?

Sieć reklamowa Google to ponad 2 miliony stron, witryn, filmów i aplikacji, w których możesz wyświetlać swoje reklamy. W ramach sieci reklamowej możesz korzystać z równych rodzajów kierowania, aby wyświetlać reklamy w danym specyficznym kontekście konkretnym dla Twojego celu odbiorcom.

Gdn rozmiary reklam

Obsługiwane formaty: archiwum ZIP z plikami HTML i opcjonalnie plikami CSS, JS, GIF, PNG, JPG, JPEG, SVG

Obsługiwane rozmiary reklam 
Kwadratowe i prostokątne 
200 × 200Mały kwadrat
240 × 400Pionowy prostokąt
250 × 250Kwadrat
250 × 360Potrójny szeroki ekran
300 × 250Baner śródtekstowy
336 × 280Duży prostokąt
580 × 400Netboard
Wieżowiec 
120 × 600Wieżowiec
160 × 600Szeroki wieżowiec
300 × 600Reklama na pół strony
300 × 1050Pionowy
Długi baner 
468 × 60Baner
728 × 90Długi baner
930 × 180Górny baner
970 × 90Powiększony długi baner
970 × 250Billboard
980 × 120Panorama
Na urządzenia mobilne 
300 × 50Baner na urządzenia mobilne
320 × 50Baner na urządzenia mobilne
320 × 100Duży baner na urządzenia mobilne
Obsługiwany rozmiar pliku150 KB lub mniej
źródło: https://support.google.com/google-ads/answer/1722096?hl=pl#zippy=%2Cwszystkie-pozosta%C5%82e-reklamy-html%2Creklamy-html-utworzone-w-aplikacji-google-web-designer%2Cwszystkie-reklamy-html

Co myślisz o temacie jakim jest Sieć GDN? Daj znać w komentarzu.

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Co to jest Google Display Network?

Sieć reklamowa Google (GDN) to obszerny zbiór witryn i aplikacji, w których można umieszczać banery reklamowe, filmy i inne formaty reklam graficznych. To potężne narzędzie marketingowe kieruje reklamy do odpowiednich osób na podstawie takich danych, jak wiek, płeć, zainteresowania i położenie geograficzne. Dzięki szerokiemu zasięgowi sieć reklamowa Google może być świetnym sposobem na dotarcie do potencjalnych klientów i klientów za pomocą atrakcyjnych treści i generowanie konwersji.

Gdzie wyswietlaja się reklamy displayowe?

Reklamy displayowe są wyświetlane na większości stron internetowych, w każdym miejscu, w którym powstają treści. Mogą one pojawiać się na stronach firmowych, wyszukiwarkach, serwisach informacyjnych, blogach, serwisach społecznościowych i stronach randkowych. Mogą one także być wyświetlane na urządzeniach mobilnych, w mediach społecznościowych, w aplikacjach i innych punktach kontaktowych cyfrowych.

Gdzie może się wyświetlić reklama w sieci reklamowej?

Reklama może się wyświetlić w wielu miejscach, w tym:
-Strony internetowe
-Aplikacje internetowe
-Serwisy społecznościowe
-Aplikacje mobilne
-Wideo na żywo
-Grupy dyskusyjne
-Usługi wyszukiwania
-Reklamy w wynikach wyszukiwania
-Reklamy w wydarzeniach
-Korzystanie z powiązań internetowych
-Wysyłanie wiadomości e-mail
-Marketing szeptany
-Audycje internetowe
-Telefonia komórkowa i stacjonarne

Jak wygląda reklama displayowa?

Reklama displayowa to narzędzie marketingowe, które może przyjmować wiele różnych form. Najczęściej reklama displayowa obejmuje bannery lub inne rodzaje grafiki reklamowej, zawierającej logo i treść danej marki, zamieszczane na stronach internetowych lub w mediach społecznościowych. Jest także komercyjne wideo, w którym nadawcy dostarczają widzom informacji i reklamują produkty lub usługi. Może to być w postaci baneru obok konkretnego artykułu, materiału wideo lub innego formularza witryny.

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!