Zawartość strony
Sieć reklamowa Google Display Network lub w skrócie GDN to dobry punkt wyjścia do rozpoczęcia nauki z adsami, ponieważ jest to tani kanał o bardzo dużym zasięgu z doskonałymi opcjami kierowania.
Sieć reklamowa Google lub GDN to kanał reklamy displayowej, który umożliwia reklamodawcom wyświetlanie reklam displayowych swoim docelowym odbiorcom za pomocą Google Ads.
Google Ads to usługa Google do wyświetlania reklam, w której użytkownik może kupić reklamę w sieci wyszukiwania, wideo i wyświetlanie banerowe/display. To jest funkcja samego Google Ads. GDN umożliwia reklamodawcom łączenie się z klientami i potencjalnymi klientami za pomocą tekstu, obrazu, rich media, wideo stworzonego na YouTube.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
GDA za pomocą adsense pomaga docierać do milionów stron internetowych. Olbrzymi zasięg tej sieci oznacza, że możesz kierować swoją świadomość w różne miejsca w różnym czasie za stosunkowo niską kwotę w porównaniu z innymi kanałami. Może pomóc Ci to dotrzeć do konsumentów, gdy przeglądają strony internetowe, czytają wiadomości, czytają treści związane z Twoimi reklamami lub te związane z Twoim produktem.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Przy pomocy GDN budujesz pomost, pewien związek między treścią, którą czytają, a Twoją reklamą, co docelowo zwiększy świadomość lub zainteresowanie, albo po prostu rozpocznie podróż klienta (customer journey map) przez aktywność na szczycie ścieżki zakupowej.
W GDN możemy również kierować reklamy do ludzi na podstawie ich zainteresowań i stylu życia.
Możemy patrzeć na ludzi na podstawie ich zainteresowań, na podstawie rodzajów przeglądanych przez nich stron internetowych, na podstawie treści na tych stronach.
Możemy również wybrać konkretne miejsca docelowe. Może się więc okazać, że istnieje konkretna witryna, na którą chcemy kierować reklamy w sieci reklamowej Google, i możemy to zrobić jako element naszej strategii. Kierowanie na określone witryny możesz zrobić również w sieci reklamowej Google. Zwykle są to formaty reklam lub jednostki reklamowe o niższej jakości, ale w pewnych sytuacjach może to zadziałać.
Oto zalety sieci reklamowej Google:
Główną wadą jest to, że reklama GDN jest bardzo specyficzna w kwestiach takich jak rozmiar pliku. Tak więc, chociaż format i komunikaty mogą być dość kreatywne, rozmiar pliku jest ograniczony. A to daje nam okrojone możliwości w doborze bardzo kreatywnych opcji. Nie możemy zrobić pewnych rzeczy po prostu dlatego, że pliki nie mogą być tak duże.
Skoro czytasz wpis pt. Sieć GDN Google Display Network to te wpisy mogą także Ciebie zainteresować:
GDN (z ang. Google Display Network) – to sieć reklamowa Google Ads, która pozwala wypromować markę, usługę lub produkty. Same reklamy są prezentowane w formie graficznej. Kampania reklamowa GDN to głownie banery, które pokazują się użytkownikom kiedy przeglądają strony lub oglądają filmy. Reklamy GDN są wyświetlane w sieci reklamowej Google, tj. : Gmail, YouTube oraz Adsense (wśród partnerów zewnętrznych).
Sieć reklamowa Google to ponad 2 miliony stron, witryn, filmów i aplikacji, w których możesz wyświetlać swoje reklamy. W ramach sieci reklamowej możesz korzystać z równych rodzajów kierowania, aby wyświetlać reklamy w danym specyficznym kontekście konkretnym dla Twojego celu odbiorcom.
Obsługiwane formaty: archiwum ZIP z plikami HTML i opcjonalnie plikami CSS, JS, GIF, PNG, JPG, JPEG, SVG
Obsługiwane rozmiary reklam | |
Kwadratowe i prostokątne | |
200 × 200 | Mały kwadrat |
240 × 400 | Pionowy prostokąt |
250 × 250 | Kwadrat |
250 × 360 | Potrójny szeroki ekran |
300 × 250 | Baner śródtekstowy |
336 × 280 | Duży prostokąt |
580 × 400 | Netboard |
Wieżowiec | |
120 × 600 | Wieżowiec |
160 × 600 | Szeroki wieżowiec |
300 × 600 | Reklama na pół strony |
300 × 1050 | Pionowy |
Długi baner | |
468 × 60 | Baner |
728 × 90 | Długi baner |
930 × 180 | Górny baner |
970 × 90 | Powiększony długi baner |
970 × 250 | Billboard |
980 × 120 | Panorama |
Na urządzenia mobilne | |
300 × 50 | Baner na urządzenia mobilne |
320 × 50 | Baner na urządzenia mobilne |
320 × 100 | Duży baner na urządzenia mobilne |
Obsługiwany rozmiar pliku | 150 KB lub mniej |
Co myślisz o temacie jakim jest Sieć GDN? Daj znać w komentarzu.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Sieć reklamowa Google (GDN) to obszerny zbiór witryn i aplikacji, w których można umieszczać banery reklamowe, filmy i inne formaty reklam graficznych. To potężne narzędzie marketingowe kieruje reklamy do odpowiednich osób na podstawie takich danych, jak wiek, płeć, zainteresowania i położenie geograficzne. Dzięki szerokiemu zasięgowi sieć reklamowa Google może być świetnym sposobem na dotarcie do potencjalnych klientów i klientów za pomocą atrakcyjnych treści i generowanie konwersji.
Reklamy displayowe są wyświetlane na większości stron internetowych, w każdym miejscu, w którym powstają treści. Mogą one pojawiać się na stronach firmowych, wyszukiwarkach, serwisach informacyjnych, blogach, serwisach społecznościowych i stronach randkowych. Mogą one także być wyświetlane na urządzeniach mobilnych, w mediach społecznościowych, w aplikacjach i innych punktach kontaktowych cyfrowych.
Reklama może się wyświetlić w wielu miejscach, w tym:
-Strony internetowe
-Aplikacje internetowe
-Serwisy społecznościowe
-Aplikacje mobilne
-Wideo na żywo
-Grupy dyskusyjne
-Usługi wyszukiwania
-Reklamy w wynikach wyszukiwania
-Reklamy w wydarzeniach
-Korzystanie z powiązań internetowych
-Wysyłanie wiadomości e-mail
-Marketing szeptany
-Audycje internetowe
-Telefonia komórkowa i stacjonarne
Reklama displayowa to narzędzie marketingowe, które może przyjmować wiele różnych form. Najczęściej reklama displayowa obejmuje bannery lub inne rodzaje grafiki reklamowej, zawierającej logo i treść danej marki, zamieszczane na stronach internetowych lub w mediach społecznościowych. Jest także komercyjne wideo, w którym nadawcy dostarczają widzom informacji i reklamują produkty lub usługi. Może to być w postaci baneru obok konkretnego artykułu, materiału wideo lub innego formularza witryny.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)