GDN Google Display Network

Google Street View
Co to jest Google Street View
5 marca, 2022
SaaS
SaaS software as a service
5 marca, 2022
GDN
GDN

Co to jest GDN Google Display Network?

Sieć reklamowa Google Display Network lub w skrócie GDN to dobry punkt wyjścia do rozpoczęcia nauki z adsami, ponieważ jest to tani kanał o bardzo dużym zasięgu z doskonałymi opcjami kierowania.

Sieć reklamowa Google lub GDN to kanał reklamy displayowej, który umożliwia reklamodawcom wyświetlanie reklam displayowych swoim docelowym odbiorcom za pomocą Google Ads.

Google Ads to usługa Google do wyświetlania reklam, w której użytkownik może kupić reklamę w sieci wyszukiwania, wideo i wyświetlanie banerowe/display. To jest funkcja samego Google Ads. GDN umożliwia reklamodawcom łączenie się z klientami i potencjalnymi klientami za pomocą tekstu, obrazu, rich media, wideo stworzonego na YouTube.

Jak poprawic dostarczalnosc wiadomosci e mail

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam…

(sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu)

GDA za pomocą adsense pomaga docierać do milionów stron internetowych. Olbrzymi zasięg tej sieci oznacza, że ​​możesz kierować swoją świadomość w różne miejsca w różnym czasie za stosunkowo niską kwotę w porównaniu z innymi kanałami. Może pomóc Ci to dotrzeć do konsumentów, gdy przeglądają strony internetowe, czytają wiadomości, czytają treści związane z Twoimi reklamami lub te związane z Twoim produktem.

Przy pomocy GDN budujesz pomost, pewien związek między treścią, którą czytają, a Twoją reklamą, co docelowo zwiększy świadomość lub zainteresowanie, albo po prostu rozpocznie podróż klienta (customer journey map) przez aktywność na szczycie ścieżki zakupowej.

W GDN możemy również kierować reklamy do ludzi na podstawie ich zainteresowań i stylu życia.

Możemy patrzeć na ludzi na podstawie ich zainteresowań, na podstawie rodzajów przeglądanych przez nich stron internetowych, na podstawie treści na tych stronach.

Możemy również wybrać konkretne miejsca docelowe. Może się więc okazać, że istnieje konkretna witryna, na którą chcemy kierować reklamy w sieci reklamowej Google, i możemy to zrobić jako element naszej strategii. Kierowanie na określone witryny możesz zrobić również w sieci reklamowej Google. Zwykle są to formaty reklam lub jednostki reklamowe o niższej jakości, ale w pewnych sytuacjach może to zadziałać.

GDN
GDN Google Display Network

Korzyści GDN

Oto zalety sieci reklamowej Google:

  • Świadomość marki: pozwala poprzez wyświetlanie na „tanie” budowanie i kierowanie na świadomość marki.
  • Zwiększasz zainteresowanie/zamiar klienta: możesz zmienić intencje lub zainteresowanie konsumenta produktem.
  • Remarketing: Remarketing w Google Ads ma duże możliwości w sieci reklamowej Google, ponieważ istnieje integracja z Google Analytics. Dzięki temu możemy retargetować ludzi nie tylko po stronach, które przeglądali w Twojej witrynie, ale także po rodzaju aktywności, którą podjęli w Twoich witrynach. A więc ile czasu mogli spędzić,to czy są stałymi klientami, z jakiego kanału pochodzą, czy oglądali jakiś z Twoich filmów na youtube itp. Tak więc rodzaj remarketingu, który umożliwia Google Analytics + YouTube, można łatwo przenieść do sieci reklamowej Google.
  • Bezpłatne wyświetlenia: w przeciwieństwie do reklam opartych na modelu CPM, w których płacisz za wyświetlenie, w sieci reklamowej Google nie płacisz za to. Płacisz tylko wtedy, gdy klikną. Czyli dobre, klasyczne PPC, pay per click.Tak więc Twoje wyświetlenia są w rzeczywistości bezpłatne.
  • Mierzalne, rozliczalne, elastyczne. W przypadku tradycyjnego „wyświetlania”, a raczej pokazywania fizycznego, jeśli masz taką reklamę, to musi być ona wydrukowana, zrobiona na billboardzie, przystankach autobusowych lub w podobnych miejscach. Dzięki wyświetlaniu w internecie Twoja reklama może być bardzo łatwo zamieniona jeśli nie konwertuje odpowiednio. Ta elastyczność pozwala więc zmieniać ważne elementy w kampanii. A jeśli coś musi się zmienić bardzo szybko, może się to zdarzyć w odpowiednim czasie, w oparciu o Twoje wyniki.
  • Wiele typów reklam: to prowadzi nas do różnych typów reklam, które są dla nas dostępne. Ponieważ Google Suite obejmuje YouTube i wiele różnych formatów reklam, jest to dla nas bardzo elastyczna opcja.

Wady GDN

Główną wadą jest to, że reklama GDN jest bardzo specyficzna w kwestiach takich jak rozmiar pliku. Tak więc, chociaż format i komunikaty mogą być dość kreatywne, rozmiar pliku jest ograniczony. A to daje nam okrojone możliwości w doborze bardzo kreatywnych opcji. Nie możemy zrobić pewnych rzeczy po prostu dlatego, że pliki nie mogą być tak duże.

Skoro czytasz wpis pt. Sieć GDN Google Display Network to te wpisy mogą także Ciebie zainteresować:

Czym jest gdn?

GDN (z ang. Google Display Network) – to sieć reklamowa Google Ads, która pozwala wypromować markę, usługę lub produkty. Same reklamy są prezentowane w formie graficznej. Kampania reklamowa GDN to głownie banery, które pokazują się użytkownikom kiedy przeglądają strony lub oglądają filmy. Reklamy GDN są wyświetlane w sieci reklamowej Google, tj. : Gmail, YouTube oraz Adsense (wśród partnerów zewnętrznych).

Czym jest sieć reklamowa?

Sieć reklamowa Google to ponad 2 miliony stron, witryn, filmów i aplikacji, w których możesz wyświetlać swoje reklamy. W ramach sieci reklamowej możesz korzystać z równych rodzajów kierowania, aby wyświetlać reklamy w danym specyficznym kontekście konkretnym dla Twojego celu odbiorcom.

Gdn rozmiary reklam

Obsługiwane formaty: archiwum ZIP z plikami HTML i opcjonalnie plikami CSS, JS, GIF, PNG, JPG, JPEG, SVG

Obsługiwane rozmiary reklam 
Kwadratowe i prostokątne 
200 × 200Mały kwadrat
240 × 400Pionowy prostokąt
250 × 250Kwadrat
250 × 360Potrójny szeroki ekran
300 × 250Baner śródtekstowy
336 × 280Duży prostokąt
580 × 400Netboard
Wieżowiec 
120 × 600Wieżowiec
160 × 600Szeroki wieżowiec
300 × 600Reklama na pół strony
300 × 1050Pionowy
Długi baner 
468 × 60Baner
728 × 90Długi baner
930 × 180Górny baner
970 × 90Powiększony długi baner
970 × 250Billboard
980 × 120Panorama
Na urządzenia mobilne 
300 × 50Baner na urządzenia mobilne
320 × 50Baner na urządzenia mobilne
320 × 100Duży baner na urządzenia mobilne
Obsługiwany rozmiar pliku150 KB lub mniej
źródło: https://support.google.com/google-ads/answer/1722096?hl=pl#zippy=%2Cwszystkie-pozosta%C5%82e-reklamy-html%2Creklamy-html-utworzone-w-aplikacji-google-web-designer%2Cwszystkie-reklamy-html

Co myślisz o temacie jakim jest Sieć GDN? Daj znać w komentarzu.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)