Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zawartość strony
Google Analytics to profesjonalny program, który służy do prowadzenia statystyk na stronach internetowych. Twórcą programu jest amerykańskie przedsiębiorstwo informatyczne o nazwie Google. Amerykańska spółka stworzyła program w 2005 roku i oddała go do powszechnego użytku. Z programu mogą korzystać praktycznie wszyscy właściciele stron internetowych, którzy posiadają konto Google. Warunkiem jest dokonanie wcześniejszej rejestracji i podania kilku podstawowych danych osobistych.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Firma Google pozwala z pomocą narzędzia Google Analytics zbierać liczne dane od użytkowników, którzy wchodzą na wybraną stronę internetową. Dane są zbierane anonimowo od użytkowników, którzy wcześniej wyrażają na to zgodę. Użytkownicy najczęściej są informowaniu na danej witrynie internetowej, że poczynania danej osoby są śledzone przez specjalne pliki cookies. Wspomniane pliki cookies służą do zbierania informacji o użytkowniku, który wchodzi na daną witrynę internetową i wertuje jej zawartość. Na podstawie zebranych danych firma Google może lepiej dostosowywać treści dla użytkowników, a właściciel strony internetowej jest w stanie poprawić jej konwersję.
Dane zbierane od użytkowników wchodzących na daną witrynę internetową są niebywale ważne dla właściciele blogów, e-sklepów oraz stron www. W przypadku sklepów internetowych dane zbierane z Google Analytics są w stanie poprawić sprzedaż i wygenerować dla właściciela strony większe zyski. Skorzystanie z Google Analytics jest banalnie proste i praktycznie każdy właściciel strony internetowej poradzi sobie z tym narzędziem. W celu zbierania danych z pomocą Google Analytics należy umieścić specjalny kod JavaScript na swojej witrynie internetowej.
Po zamieszczeniu takiego kodu narzędzie zaczyna gromadzić liczne dane i prezentuje je w formie specjalnych statystyk. Google Analytics to nowatorskie narzędzie, które samodzielnie analizuje wybrane dane i prezentuje je w formie grafik. Od 2005 roku jest to podstawowe narzędzie, które jest niezbędne w codziennej pracy webmasterów. Warto tutaj wspomnieć, iż narzędzie początkowo nie należało do spółki Google, a zostało wykupione od innej firmy informatycznej. Urchin Software to spółka, która dała początek profesjonalnemu programowi do prowadzenia statystyk o nazwie Google Analytics. Do przejęcia firmy Urchin Software przez Google doszło w 2005 roku. Wkrótce po wykupienia pierwowzoru narzędzia firma Google podjęła dalsze prace.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Oprogramowanie Urchin należące do wykupionej firmy przestało być aktualizowane, a spółka Google rozpoczęła pracę nad jego lepszą wersją. Do zaprzestania sprzedaży oprogramowania Urchin doszło w 2012 roku. Aktualnie firma Google nieustannie rozwija swoje narzędzie Google Analytics, które jest znane na całym świecie. Od momentu powstania narzędzia doszło do zmiany w sposobie rejestracji użytkowników.
Dawniej amerykańska spółka informatyczna posiadała ograniczenia związane z zakładaniem profili w Google Analytics. Spółka Google podjęła decyzję o wprowadzeniu zmiany w tym zakresie i umożliwiła bezproblemowo zakładanie kont w programie. Rejestracji można dokonać w kilkanaście minut, a użytkownik potrzebuje do tego aktywnego konta Gmail. Jest to popularne konto, które daje liczne możliwości do wykorzystania w codziennej pracy biurowej. Warto tutaj wspomnieć, iż konto jest darmowe dla wszystkich, którzy nie przekroczą w miesiącu pięciu milionów wyświetleń.
Po przekroczeniu pięciu milionów wyświetleń korzystanie z Google Analytics staje się płatne. W przypadku takiej liczby wyświetleń strona internetowa prawdopodobnie wygeneruje odpowiednie dochody, które pozwolą na zachowanie licencji do korzystania z programu Google Analytics.
W przypadku osób, które zdecydują się na reklamę w Google Ads, to dodatkowe narzędzie pozostanie darmowe. Reklamodawcy korzystający z płatnej reklamy w Google Ads zostają automatycznie zwolnieniu z limitu wyświetleń na stronie internetowej. W ten sposób korzystanie z Google Analytics będzie bezpłatne. Koszt takiej reklamy w Google Ads jest niewielki i każdy reklamodawca może samodzielnie ustawić kwotę przeznaczoną na ten cel.
Aby zainstalować Google Analytics na swojej stronie WWW, wykonaj następujące kroki:
</head>
.Upewnij się, że instalacja jest wykonana prawidłowo, aby mieć pełny wgląd w dane dotyczące ruchu na swojej stronie.
Wdrożenie Google Analytics na stronie internetowej nie wymaga specjalistycznych umiejętności. Praktycznie każdy właściciel witryny internetowej jest w stanie skorzystać z tego narzędzia i samodzielnie kopiować specjalny kod JavaScript. Wspomniany kod JavaScript należy skopiować z panelu Google Analytics, a następnie umieścić go na wybranej stronie internetowej. Po wstawieniu takiego kodu na stronie www, narzędzie automatycznie zacznie gromadzić dane od użytkowników korzystających z serwisu.
Warto tutaj wspomnieć, iż właściciel strony internetowej ma obowiązek, aby poinformować użytkownika korzystającego z jego serwisu o działających w tle plikach śledzących. Podanie takiej informacji jest wymagane odgórnymi przepisami, które działają na terenie Unii Europejskiej. Internauci wchodząc na daną stronę internetową powinni zostać poinformowani w formie specjalnego baneru o śledzeniu ich poczynań. Aktualnie w sieci można znaleźć przygotowane już przykładowe banery, które należy wyświetlić internautom. Najczęściej jest to krótka informacja, gdzie użytkownik dostaje informację o tym, iż po przejściu na daną stronę internetową jego poczynania będą śledzone w sposób anonimowy.
W przypadku Google Analytics taka informacja zostaje automatycznie ukazana na danej witrynie internetowej. Każdy właściciel strony internetowej powinien jednak pamiętać, aby zawsze wszelkie działania podejmować zgodnie z panującymi przepisami RODO. Wspomniane RODO to specjalne rozporządzenie o ochronie danych, które zostało po raz pierwszy wydane w 2016 roku. Następnie ponownie wdrożono kolejne zmiany w RODO, które weszły w życie ostatecznie w 2018 roku. Przepisy związane z RODO obowiązują na terenie całej Unii Europejskiej i dotyczą kwestii związanych z ochroną danych osób fizycznych. Wcześniej firmy często zaniedbywały tę kwestię, a dane osób fizycznych nie zawsze były należycie przechowywane.
Aktualnie dane RODO regulują także informacje, które właściciele stron internetowych mogą zbierać od użytkowników. Warto tutaj wspomnieć, iż innym sposobem na podłączenie omawianego narzędzia jest skorzystanie z Google Tag Manager. Jest to specjalny system, który pozwala na zarządzanie z jego poziomu tagami. Google Tag Manager pozwala również na aktualizowanie różnych fragmentów kodów z pomocą serwisu lub specjalnej aplikacji mobilnej.
Obecnie Google Analytics to jedno z najlepszych narzędzie, które pozwala monitorować ruch na stronie internetowej. Posiadając bloga, forum internetowe lub profesjonalny e-sklep, zawsze powinniśmy podłączyć to narzędzie w celu monitorowania konwersji. Zebrane dane przydadzą się na etapie wprowadzania zmian na stronie internetowej i pomogą przeanalizować wyświetlenia.
Aby dodać kod śledzenia Google Analytics 4 do swojej witryny WordPress, możesz wykonać następujące kroki:
Jeśli chcesz ręcznie dodać kod śledzenia, możesz to zrobić przez edycję pliku header.php w motywie witryny, dodając kod śledzenia tuż przed zakończeniem tagu </head>
.
Upewnij się, że kod śledzenia jest dodany poprawnie i działa, aby mieć pełny wgląd w dane dotyczące ruchu na swojej stronie.
Google Analytics to najlepsze narzędzie do ciągłego zbierania danych ze swojej strony internetowej. Podłączając Google Analytics do serwisu dostaniemy dostęp do kilkudziesięciu różnych raportów, które samodzielnie wygenerujemy w panelu. Wspomniane raporty będą prezentowały najróżniejsze statystyki, które są związane z konwersją na danej witrynie internetowej. Google Analytics na bieżąco monitoruje także ROI, czyli specjalny wskaźnik oceniający efektywność różnych działań przeprowadzonych na stronie internetowej. Google Analytics można podłączyć do popularnego systemu reklamowego o nazwie Google Ads. W ten sposób właściciel strony internetowej jest w stanie monitorować, czy jego kampanie reklamowe przynoszą oczekiwane efekty. Jest to ważne ze względu na koszty, które taka kampania pochłania.
Z pomocą omawianego narzędzia właściciel strony internetowej może zdecydować, czy kampania reklamowa zwiększa sprzedaż i poprawia konwersję. Warto tutaj wspomnieć, iż Google Analytics to przydatne narzędzie w branży e-commerce. Na przestrzeni ostatnich lat gwałtownie rozwinął się rynek związany z e-commerce.
Handel elektroniczy stały się niebgywale popularny, a wiele firmy podejmuje decyzję o prowadzeniu sprzedaży za pośrednictwem specjalnych platform aukcyjnych lub własnych e-sklepów. Google Analytics to jedno z najlepszych narzędzi do tego, aby monitorować wyświetlenia w swoim sklepie internetowych i na bieżąco obserwować sprzedaż.
W przypadku profesjonalnych e-sklepów jest to podstawowe narzędzie, które należy podpiąć już na samym początku. W ten sposób właściciel sklepu internetowego od początku gromadzi potrzebne dane i widzi postępy. Oprócz wspomnianych wcześniej funkcji w Google Analytics znajdziemy różne formaty plików, które pozwolą na wygenerowanie raportów. Właściciel strony bez problemu wygeneruje raport w formacie CSV lub PDF. Dla webmasterów przydatna będzie również informacja o prędkości ładowania danej strony internetowej.
W tym wypadku ponownie przyda się Google Analytics, które jest w stanie monitorować czas ładowania poszczególnej strony internetowej i poinformować o tym w formie raportu jej właściciela. Aktualnie prędkość ładowania serwisu internetowego jest niebywale istotna z perspektywy użytkownika. Czas ładowania strony www przekłada się także na pozycjonowanie i ostateczną pozycję w rankingu Google. Im szybciej się ładuje dana witryna internetowa, tym lepiej to wygląda z perspektywy wyszukiwarki Google.
Wspomniana wyszukiwarka Google na bieżąco sprawca poszczególne strony internetowe i prędkość ich ładowania po kliknięciu przez użytkownika. Serwisy internetowe działające powoli i nadmiernie obciążone już na starcie otrzymują mniejszą pozycję w rankingu Google.
Podłączenie Google Analytics to przydatne rozwiązanie do tego, aby wspierać pozycjonowanie i monitorować czas ładowania poszczególnych podstron w serwisie. Aktualnie Google Analytics działa w wielu językach, co znacząco ułatwia korzystanie z tego programu do zbierania statystyk od użytkowników. Narzędzie jest dostępne również w języku polskim, gdzie cały panel jest przetłumaczony i pozwala lepiej wykorzystać dostępne funkcje.
Google Analytics działa również w języku bułgarskim, chińskim, chorwackim, duńskim, czeskim, włoskim, rosyjskim, słowackim, hiszpańskim, tajskim, ukraińskim, węgierskim, słoweńskim, norweskim, rumuńskim, japońskim, indonezyjskim i angielskim. Dostępna liczba języków jest znacznie szersza i łączna ich liczba przekracza kilkadziesiąt rodzajów. Użytkownicy korzystający z Google Analytics mogą podłączyć narzędzie do niekończącej się liczby serwisów internetowych.
Dodatkowo firma Google wprowadziła w ostatnim czasie zmiany w sposobie działania programu, aby umożliwić zbieranie danych z aplikacji mobilnych. W ten sposób z narzędzia Google Analytics mogą korzystać również właściciele aplikacji na telefony komórkowe lub inne urządzenia.
Konfiguracja Google Analytics 4 (GA4) wymaga kilku kroków, w tym wyboru celów i konfiguracji zdarzeń. Oto kroki, jak skonfigurować GA4:
Uwaga: Zalecane jest skorzystanie z narzędzi takich jak Tag Manager lub wtyczek do WordPress, aby ułatwić konfigurację GA4 i upewnić się, że kod śledzenia jest dodawany prawidłowo.
Google Analytics to narzędzie umożliwiające zbieranie danych z serwisów internetowych i aplikacji mobilnych. Właściciel strony internetowej lub aplikacji w prosty sposób śledzi ruch i liczbę wyświetleń. Działanie Google Analytics opiera się o anonimowe zbieranie danych, które użytkownik pozostawia po odwiedzeniu danej witryny lub aplikacji. Zbieranie danych od użytkowników następuje natychmiast po umieszczeniu w serwisie specjalnego kodu JavaScript. Wspomniany kod jest stosunkowo krótki i łatwo go umieścić na każdej stronie internetowej.
W ten sposób użytkownicy klikając w odnośnik do naszej strony automatycznie będą śledzeni w zachowując przy tym anonimowość. Wśród zebranych informacji od użytkownika znajduje się długość przeglądania danej strony www i jej poszczególnych postów lub klikalność umieszczonych reklam. Warto tutaj wspomnieć, iż umieszczony na stronie internetowej krótki fragment kodu JavaScript zbiera również informacje z przeglądarki.
Aktualnie najpopularniejszą przeglądarką internetową jest Google Chrome, która działa już od 2008 roku. Jest to przeglądarka internetowa, która nie blokuje celowo w żaden sposób działania Google Analytics. Istnieją jednak przeglądarki internetowe, które utrudniają zbieranie danych od użytkowników. Przydatne okazują się także specjalne rozszerzenia blokujące działanie plików śledzących, które można dodać w swojej przeglądarce.
Google Analytics jest w stanie sprawdzić w przeglądarce takie ustawienia, jak jej rodzaj lub używany język. Omawiane narzędzie jest nawet w stanie zweryfikować z jakiego systemu operacyjnego oraz urządzenia korzysta dana osoba. Liczba danych zebranych od użytkowników z pomocą Google Analytics jest ogromna, a właściciele stron internetowych mogą z nich bez ograniczeń korzystać. Niezwykle przydatne jest zbieranie danych odnośnie źródła odwiedzin danej strony www, czyli miejsce, gdzie dany użytkownik kliknął w odnośnik. W ten sposób właściciel strony internetowej jest w stanie sprawdzić, czy użytkownicy trafiają na jego serwis bezpośrednio z wyszukiwarki, kampanii reklamowej lub innego miejsca. Wszystkie te informacje są przetwarzane przez Google Analytics i następnie prezentowane w formie rozbudowanych raportów.
Zbierane informacje od użytkowników przydają się nie tylko właścicielom serwisów internetowych, ale również samej firmie Google. W ten sposób przedsiębiorstwo informatyczne Google wykorzystuje dane do tego, aby lepiej targetować reklamy z ich autoryzowanego systemu reklamowego.
Dane gromadzone przez Google Analytics muszą być bezpiecznie przechowywane. Firma Google dokłada w tym celu wszelkich starań, aby zabezpieczyć dane internautów zgodnie z panującą polityką RODO. Właściciele stron internetowych automatycznie po wstawieniu fragmentu kodu JavaScript rozpoczynają zbieranie takich danych. Zebrane w ten sposób dane są przesyłane ze strony do Google Analytics i analizowane.
Na podstawie przeprowadzonych analiz Google Analytics tworzy raporty i porządkuje dane w przejrzysty i usystematyzowany sposób. Warto tutaj wspomnieć, iż właściciel witryny posiada wpływ na rodzaj gromadzonych danych przez Google Analytics. W ustawieniach istnieje możliwość zdecydowania, które dane mają być gromadzone i jak następnie je przetwarzać. Właściciele stron często decydują się na to, aby zbierane dane nie uwzględniały ich osobistych wejść. Zebrane dane są przechowywane w ogólnej bazie, która jest własnością Google. Po zebraniu danych nikt nie ma już wpływu na to, aby dokonać jakiekolwiek zmiany.
Fragment kodu zamieszczony na stronie internetowej od Google Analytics nieustannie monitoruje ruch. Następnie dane pojawiają się nie tylko na koncie Google Analytics, ale także w Google Ads. W ten sposób właściciel strony posiada w pełen wgląd w interesujące go dane. Fragment kodu do pobrania i umieszczenia na swojej stronie internetowej znajduje się w panelu Google Analytics i Google Ads do pobrania. W obu przypadkach zostanie wygenerowany krótki kod JavaScript, który jest przypisany do danego konta. Warto tutaj wspomnieć, iż narzędzie Google Analytics potrafi monitorować większość ilość tagów, które umieścimy na różnych stronach internetowych.
Aktualnie przedsiębiorstwo Google wykorzystuje zaawansowaną technologię do śledzenia użytkowników, co następuje przy pomocy specjalnych plików cookies. Spółka Google musi tutaj na bieżąco pilnować, aby praca takich plików cookies była zgodna z panującymi przepisami. Niekiedy zmiana działania plików śledzących jest spowodowana pracą danej przeglądarki internetowej lub przepisów związanych z RODO.
Właściciel strony internetowej posiada wpływ na to, jak działa jego fragment kodu z Google Analytics. Wspomniany fragment może być umieszczony na kilku stronach www, aby zebrać większą ilość potrzebnych danych. Administrator jest w stanie zmienić niektóre ustawienia w panelu Google Analytics. Zarządzanie tym jest opcjonalnie i wymaga już pewnej wiedzy. Właściciel wybranej strony nie musi samodzielnie nic ustawiać w tym zakresie i jego obowiązkiem jest jedynie umieszczenie fragmentu kodu.
Google Analytics to efektywne narzędzi do pracy w przypadku profesjonalnych webmasterów i zwykłych właścicieli stron internetowych. Program jest w pełni darmowy i do korzystania z niego wystarczy jedynie konto Google. Posiadanie takiego konta przynosi aktualnie liczne korzyści, które ciężko pominąć. Firma Google daje poprzez omawiane konto do licznych usług, jak dostęp do poczty, Google Drive lub możliwość zalogowania się do wybranych portali społecznościowych. Jednym z takich portali jest YouTube, gdzie konto Google pozwala zalogować się i komentować udostępniane filmy. Warto tutaj wspomnieć, iż omawiane Google Analytics posiada również wady, które na pierwszy rzut oka są niewidoczne. Do takich wad korzystania z programu należy to, iż jego użytkownicy w sposób mogą utracić gromadzone dane. Jest to spowodowane tym, iż dane z Google Analytics nie mogą być przesyłane automatycznie. Użytkownik musi samodzielnie zadbać o to, aby gromadzić raporty ze statystykami i je zabezpieczyć.
Należy tutaj zaznaczyć, że właściciele stron internetowych nie są skazani na korzystanie z Google Analytics. Aktualnie w sieci istnieją liczne programy, które z powodzeniem zastępują Google Analytics. Większość z tych narzędzi do monitorowania konwersji na stronie działa na zasadzie wykupienia płatnej licencji. Wśród dostępnych narzędzi w sieci znajdziemy TrendCounter, Webtrends, Mixpanel, Kissmetrics lub Piwik PRO. Każde z wymienionych narzędzi jest w stanie analizować ruch generowany na danej stronie internetowej i prezentować go z pomocą specjalnych raportów. W przypadku Google Analytics znajdziemy jednak więcej informacji w przestrzeni Internetu, jak należycie korzystać z tego narzędzia. Często kwestię korzystania z Google Analytics omawiają popularni youtuberzy, którzy działają na popularnej platformie należącej do spółki Google.
Trendcounter to pierwsze na liście narzędzi, które jest w stanie zastąpić Google Analytics. Jest to narzędzie, które webmasterzy wykorzystują do monitorowania ruchu na swoich stronach www, sklepach internetowych lub blogach. Innym narzędziem jest Mixpanel, który należy do przedsiębiorstwa zajmującego się analityką biznesową. Narzędzie o nazwie Mixpanel użytkownicy mogą wykorzystać do monitorowania najróżniejszych aplikacji internetowych. Z pomocą narzędzia można określić potrzebne działania do tego, aby zachęcić internautów do częstszego korzystania z danej aplikacji mobilnej. Na liście programów wspierających pracę webmasterów znajduje się również Webtrends.
Jest to narzędzie, które powstało z inicjatywy amerykańskiej firmy o tej samej nazwie. Przedsiębiorstwo informatyczne o nazwie Webtrends zostało założone w 1993 roku i zajmuje się szeroko pojętą analityką. Webtrends specjalizuje się w optymalizacji i tworzeniu oprogramowania przydatnego do obsługi e-commerce. Google Analytics pozostaje wciąż liderem na rynku i jest chętnie wybierane przez właścicieli serwisów. Narzędzie jest proste w obsłudze i danej dostęp do ogromnej ilości danych.
Wdrożenie Google Analytics to absolutna podstawa w sytuacji, gdy walczymy o dobrą widoczność w przestrzeni Internetu i liczne wyświetlenia na stronie. Przedsiębiorstwo posiada jednak znacznie więcej narzędzi, które są dostępne bezpłatnie dla zainteresowanych osób. Wśród darmowych narzędzi oddanych do użytku internautom znajduje się Google Search Console i Google Trends.
Wspomniane Google Search Console to narzędzie, które początkowo funkcjonowało pod nazwą Google Webmaster Tools. Jest to narzędzie, które przedsiębiorstwo stworzyło dla webmasterów i pozycjonerów, aby ułatwić im ich pracę. Z pomocą narzędzia Google Search Console można sprawdzić aktualny stan procesu indeksowania. Wspomniany proces indeksowania witryny internetowej jest kluczowy do tego, aby pojawić się w rankingu Google.
Omawiane narzędzie jest w stanie wykazać błędy znajdujące się w serwisie internetowym, które wymagają podjęcia reakcji ze strony administratora. Korzystając z narzędzie można efektywnie przyśpieszyć wizytę robota Google i pojawienie się w rankingu. Jest to przydatne narzędzie do pozycjonowania stron internetowych i ich prawidłowej optymalizacji.
Kolejnym narzędziem jest Google Trends, czyli popularne rozwiązanie pomagające administratorom serwisów internetowych monitorować panujące trendy na rynku. Z pomocą Google Trends właściciel serwisu jest w stanie sprawdzić popularne frazy kluczowe, miejsce ich wyszukiwania i częstotliwość wpisywania w wyszukiwarkę. Narzędzie działa bezpłatnie od 2006 roku i przydaje się w prowadzeniu strony internetowej. Osoba korzystające z Google Trends nie musi rejestrować konta i umieszczać na stronie internetowej fragmentu kodu.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 1
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)