Zawartość strony
Twoja strona internetowa reprezentuje charakter Twojej marki w świecie online. Jest siłą napędową która przekształca odwiedzających w klientów, którzy najpierw przywiązują się do Twojej marki, a następnie stają się fanami i klientami. Dlatego każdy element na Twojej stronie posiada pewne zadanie. Idealna sytuacja to taka, która ma serwować odwiedzającemu świetne przeżycia i zadowolenie z jej działania.
Zapewnić możesz użytkownikom dobre wrażenia, gdy Twoja strona jest zbudowana z uwzględnieniem ich oczekiwań. Dobrym rozwiązaniem są testy i ankiety. O ile w ankietach użytkownicy piszą co im się podoba a co nie, to za pomocą testów możesz śledzić różne czynniki które wynikają z ich zastosowania. Na przykład niech to będzie czas na stronie, albo wskaźnik odrzuceń. W pewien sposób te statystyki mówią Ci jak użytkownicy odbierają zmiany.
Patrząc teraz z Twojej perspektywy, Ty chcesz zbudować stronę, która skłoni ich do podjęcia działań, które chcesz, aby podjęli.
Strona internetowa z doskonałym UX umożliwia odwiedzającym wykonywanie zadań, które chcą wykonać.
Działanie strony polega również na tym, aby:
Nie sposób przecenić więc tutaj znaczenia UX.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Zapytania dotyczące marek zawsze miały wpływ na rankingi, ale większość z nich, które plasują się wysoko w google, nie jest tak duża na świecie. Dzięki wielu aktualizacjom algorytmu google, mniejsze marki mają jeszcze większe szanse na wysokie pozycje w rankingu. Oczywiście jeśli mają odpowiedni rodzaj treści i zapewniają wspaniałe wrażenia z przeglądania.
Więc jeśli wcześniej miałeś problemy, aby organicznie przyciągać odwiedzających do witryny, to UX UI to Twoja szansa na wyższą pozycję w rankingu. Nawet jeśli nie jesteś do tej pory jeszcze obeznany z najlepszymi praktykami, możesz osiągnąć lepsze wyniki na stronie wyników wyszukiwania, jeśli wyświetlasz treści, które są istotne i przydatne dla użytkowników. Koncentrując się na UX, lepiej służysz swoim odwiedzającym i torujesz drogę do wyższych konwersji w swojej witrynie.
Podstawowe czynniki, które składają się na wrażenia płynące dla użytkowników z Twojej strony:
Dodatkowo oczywiście rzeczy takie jak AMP, optymalizacja szybkości ładowania, bezpieczeństwo, kontrola złośliwego oprogramowania to proste optymalizacje, które pomogą Ci przygotować się na większą liczbę odwiedzających z google.
Według nas większym wyzwaniem jest zidentyfikowanie doświadczenia użytkownika, które poprawi konwersje poprzez wysoce pozytywne wrażenia UX. Tutaj już musisz włożyć sporo pracy. Google dostarcza pewnych danych wejściowych w celu zdefiniowania podstawowych wskaźników w kluczowych elementach sieci, wymienione wcześniej:
Aby jednak uzyskać właściwe wskaźniki, musisz poprawić to, co odnoszące sukcesy marki robią już od dłuższego czasu:
Jeśli jesteś marketerem konieczne jest, abyś dostrzegł wartość posiadania pojedynczego widoku klienta i analizy całej ścieżki użytkownika. Co to znaczy?
Na poziomie mikro te ramy obejmują poniższy proces eksperymentowania:
Używaj opisów tekstu alternatywnego, które są krótkie, kontekstowe i najlepiej zawierają słowo kluczowe, ponieważ są one używane przez roboty wyszukiwarek do indeksowania.
Z każdą kolejną aktualizacją algorytmu google wrażenia użytkownika stają się coraz ważniejszym czynnikiem rankingowym w Google. Więc jeśli jeszcze nie zmodyfikowałeś swojej strategii optymalizacji i priorytetowego doświadczenia użytkownika, to stąpasz po cienkim lodzie. Praktycznie zaczynasz oddawać ruch z google walkowerem swojej konkurencji.
Zacznij korzystać z map ciepła i testów A/B, aby przeanalizować interaktywność swojej witryny i reakcje odwiedzających. Przeprowadź więcej eksperymentów i zastanów się nad projektem, funkcjonalnością i interaktywnością, na które Twoi odbiorcy pozytywnie reagują. Następnie upewnij się, że dostosowujesz się do ich preferencji tak szybko, jak to możliwe. To najbardziej logiczny sposób na osiągnięcie zadowolenia klientów, poprawę rankingów i osiągnięcie wyższych konwersji.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |