Zawartość strony
Twoja strona internetowa reprezentuje charakter Twojej marki w świecie online. Jest siłą napędową która przekształca odwiedzających w klientów, którzy najpierw przywiązują się do Twojej marki, a następnie stają się fanami i klientami. Dlatego każdy element na Twojej stronie posiada pewne zadanie. Idealna sytuacja to taka, która ma serwować odwiedzającemu świetne przeżycia i zadowolenie z jej działania.
Zapewnić możesz użytkownikom dobre wrażenia, gdy Twoja strona jest zbudowana z uwzględnieniem ich oczekiwań. Dobrym rozwiązaniem są testy i ankiety. O ile w ankietach użytkownicy piszą co im się podoba a co nie, to za pomocą testów możesz śledzić różne czynniki które wynikają z ich zastosowania. Na przykład niech to będzie czas na stronie, albo wskaźnik odrzuceń. W pewien sposób te statystyki mówią Ci jak użytkownicy odbierają zmiany.
Patrząc teraz z Twojej perspektywy, Ty chcesz zbudować stronę, która skłoni ich do podjęcia działań, które chcesz, aby podjęli.
Strona internetowa z doskonałym UX umożliwia odwiedzającym wykonywanie zadań, które chcą wykonać.
Działanie strony polega również na tym, aby:
Nie sposób przecenić więc tutaj znaczenia UX.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Zapytania dotyczące marek zawsze miały wpływ na rankingi, ale większość z nich, które plasują się wysoko w google, nie jest tak duża na świecie. Dzięki wielu aktualizacjom algorytmu google, mniejsze marki mają jeszcze większe szanse na wysokie pozycje w rankingu. Oczywiście jeśli mają odpowiedni rodzaj treści i zapewniają wspaniałe wrażenia z przeglądania.
Więc jeśli wcześniej miałeś problemy, aby organicznie przyciągać odwiedzających do witryny, to UX UI to Twoja szansa na wyższą pozycję w rankingu. Nawet jeśli nie jesteś do tej pory jeszcze obeznany z najlepszymi praktykami, możesz osiągnąć lepsze wyniki na stronie wyników wyszukiwania, jeśli wyświetlasz treści, które są istotne i przydatne dla użytkowników. Koncentrując się na UX, lepiej służysz swoim odwiedzającym i torujesz drogę do wyższych konwersji w swojej witrynie.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Podstawowe czynniki, które składają się na wrażenia płynące dla użytkowników z Twojej strony:
Dodatkowo oczywiście rzeczy takie jak AMP, optymalizacja szybkości ładowania, bezpieczeństwo, kontrola złośliwego oprogramowania to proste optymalizacje, które pomogą Ci przygotować się na większą liczbę odwiedzających z google.
Według nas większym wyzwaniem jest zidentyfikowanie doświadczenia użytkownika, które poprawi konwersje poprzez wysoce pozytywne wrażenia UX. Tutaj już musisz włożyć sporo pracy. Google dostarcza pewnych danych wejściowych w celu zdefiniowania podstawowych wskaźników w kluczowych elementach sieci, wymienione wcześniej:
Aby jednak uzyskać właściwe wskaźniki, musisz poprawić to, co odnoszące sukcesy marki robią już od dłuższego czasu:
Jeśli jesteś marketerem konieczne jest, abyś dostrzegł wartość posiadania pojedynczego widoku klienta i analizy całej ścieżki użytkownika. Co to znaczy?
Na poziomie mikro te ramy obejmują poniższy proces eksperymentowania:
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Używaj opisów tekstu alternatywnego, które są krótkie, kontekstowe i najlepiej zawierają słowo kluczowe, ponieważ są one używane przez roboty wyszukiwarek do indeksowania.
UX (User Experience) Google odnosi się do doświadczenia użytkownika na stronach internetowych, aplikacjach i innych produktach Google, takich jak wyszukiwarka, Gmail, YouTube i wiele innych. UX Google koncentruje się na tworzeniu produktów, które są łatwe w obsłudze i dostarczają wartościowe informacje, a także zapewniają pozytywne wrażenia użytkownikom. Google stosuje wiele technik UX, takich jak testowanie użytkowników, projektowanie responsywne, analiza danych i ciągłe ulepszanie w celu zapewnienia najlepszego doświadczenia dla użytkowników.
Z każdą kolejną aktualizacją algorytmu google wrażenia użytkownika stają się coraz ważniejszym czynnikiem rankingowym w Google. Więc jeśli jeszcze nie zmodyfikowałeś swojej strategii optymalizacji i priorytetowego doświadczenia użytkownika, to stąpasz po cienkim lodzie. Praktycznie zaczynasz oddawać ruch z google walkowerem swojej konkurencji.
Zacznij korzystać z map ciepła i testów A/B, aby przeanalizować interaktywność swojej witryny i reakcje odwiedzających. Przeprowadź więcej eksperymentów i zastanów się nad projektem, funkcjonalnością i interaktywnością, na które Twoi odbiorcy pozytywnie reagują. Następnie upewnij się, że dostosowujesz się do ich preferencji tak szybko, jak to możliwe. To najbardziej logiczny sposób na osiągnięcie zadowolenia klientów, poprawę rankingów i osiągnięcie wyższych konwersji.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)