Usługi pozycjonowania stron internetowych, czyli koszt seo cennik i oferta

Keyword SEO
Keyword SEO czyli słowa kluczowe i frazy do pozycjonowania (research)
24 grudnia, 2021
Reklama seo
Reklama seo i sem, marketing internetowy PPC (wyszukiwarka google, bing)
25 grudnia, 2021
Usługi pozycjonowania

Usługi pozycjonowania stron internetowych, czyli koszt seo cennik i oferta

Czym są usługi pozycjonowania? Usługi pozycjonowania to usługi optymalizacji wyszukiwarek (często nazywane również usługi SEO) mające na celu zwiększenie widoczności i ostatecznie organicznego ruchu wyszukiwania na stronach internetowych. Są one często dostarczane przez agencje lub freelancerów, którzy są ekspertami we wszystkich aspektach pozycjonowania stron internetowych.

Co daje pozycjonowanie strony?

Prawie 92% ruchu w sieci pochodzi z wyszukiwarek. Jeśli chcesz, aby Twoja witryna została odnaleziona, musi być indeksowana w głównych wyszukiwarkach i wysoko oceniana. Kilka innych faktów na temat Google i innych wyszukiwarek:

  •   78% ludzi wyszukujących coś w google nie kliknie poza pierwszą stronę stron wyników wyszukiwania (SERP)
  •   Google przetwarza ponad 5,9 mld wyszukiwań dziennie.
  •   Google przetwarza ponad 2T wyszukiwań rocznie.
  •   Śr. Współczynnik klikalności pozycji 1 w wynikach wyszukiwania wynosi 20,1%, a pozycji nr 2 11,17%.
  •   Każdego roku 15% wszystkich wyszukiwań jest zupełnie nowych. Nigdy wcześniej ich nie wpisywano.
  •   68% wyszukiwań w Google odbywa się na urządzeniach mobilnych.
  •   Google ma 95,3% rynku wyszukiwarek mobilnych w USA.
  •   Około 34% wyszukiwań w Google na komórkach jest związanych z lokalizacją.
  •    7 na 10 wyszukiwań jedzenia w Google odbywa się na urządzeniach mobilnych.
  •   49% wyszukiwań produktów rozpoczyna się w Google.
  •   Google jest dominującą wyszukiwarką z 93% udziałem w rynku.

Co to jest pozycjonowanie

W świecie bajkowym możesz skonfigurować swoją witrynę i poczekać, aż ruch po prostu pojawi się na Twojej stronie. Jednak prawdopodobnie istnieje wiele stron internetowych poświęconych podobnym produktom i tematom jak Twoja. Wyszukiwarki muszą zdecydować, które witryny wyświetlać na dowolnej pozycji w wynikach wyszukiwania dla danego zapytania wyszukiwania. Wdrożenie najlepszych praktyk SEO ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia, że ​​Twoja witryna przechwytuje ruch w sieci dla odpowiednich zapytań w wyszukiwarkach.

Jakie czynniki rankingowe SEO są ważne i wpływają na proces pozycjonowania?

Pozycjonowanie stron internetowych jest ważne i należy to zrobić, aby przechwycić ruch z wyszukiwarek do Twojej witryny. W jaki sposób wyszukiwarka decyduje o dokładnym pozycjonowaniu stron internetowych? Odpowiedź na to pytanie jest złożona, ponieważ istnieją setki czynników rankingowych, ale zestawiliśmy najważniejsze dla Ciebie.

Zawartość czyli content marketing

Być może słyszałeś, że content jest królem i dotyczy to również pozycjonowania w internecie. Na najbardziej podstawowym poziomie wyszukiwarki chcą jak najlepiej dopasować użytkowników do ich zapytania o najbardziej trafnej treści. Jednym z powodów, dla których artykuły Wikipedii są często wysoko oceniane, jest to, że zazwyczaj są wyczerpujące i godne zaufania. Wyszukiwarki będą sprawdzać zawartość strony, jej aktualność i wdrażać zaawansowane algorytmy, aby zrozumieć, czy treść jest istotna dla osoby wyszukującej. Załóżmy na przykład, że masz witrynę internetową e-commerce, czyli po prostu sklep internetowy dotyczący książek i sprzedajesz książki z różnych dziedzin jak marketing, science fiction itp. Więc musisz upewnić się, że masz na swojej stronie treści, które wyraźnie dotyczą wszystkich gatunków powieści. Treść jest podstawowym elementem przyciągania ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania do Twojej witryny. W ten sposób potencjalny klient może dotrzeć do Ciebie a Ty nie musisz wydawać pieniędzy na google ads.

Doświadczenie użytkownika (UX) SXO, search experience optimization

Możesz mieć świetne treści, ale jeśli zapewniasz słabe wrażenia, użytkownicy opuszczą Twoją witrynę i nigdy więcej nie odwiedzą jej. Jest to coś, czego wyszukiwarki starają się unikać za wszelką cenę i dlatego wyżej oceniają witryny z doskonałym doświadczeniem użytkownika, user experience. Więc co sprawia, że ​​doświadczenie użytkownika jest wspaniałe?

  •   Duża szybkość strony
  •   Witryna przyjazna dla urządzeń mobilnych
  •   Bezproblemowa nawigacja
  •   Brak wyskakujących wiadomości

Użytkownicy muszą mieć możliwość szybkiego i łatwego korzystania z treści i poruszania się po witrynie. Stało się to szczególnie ważne, ponieważ urządzenia mobilne są coraz powszechniejsze i stanowią obecnie większość ruchu internetowego.
Google mierzy aspekty postrzegania przez użytkowników doświadczenia i interakcji ze stroną internetową. Optymalizacja pod kątem tych czynników sprawia, że ​​internet jest przyjemniejszy dla użytkowników we wszystkich przeglądarkach i na wszystkich platformach internetowych, a także pomaga witrynom ewoluować w kierunku oczekiwań użytkowników urządzeń mobilnych. Wierzymy, że przyczyni się to do sukcesu biznesowego w sieci, ponieważ użytkownicy będą bardziej zaangażowani i będą mogli dokonywać transakcji z mniejszymi oporami.

Działania techniczne SEO

W pewnym stopniu pokrywają się one z doświadczeniem użytkownika i technicznymi czynnikami rankingowymi. Obejmują one najlepsze praktyki tworzenia stron internetowych w celu zwiększenia szybkości strony, ale także optymalizację metadanych i kwestie dotyczące architektury internetowej. Są to na przykład optymalizacje metadanych, które poprawiają współczynniki klikalności na stronach wyników wyszukiwania, poprawiają ranking obrazów, a nawet pomagają wyświetlać treści w wynikach wyszukiwania głosowego (voice search).

Wskaźniki opinii użytkowników, tu pomoże Ci nasza agencja seo sprawdzając CTR tytułów za pomocą google ads

Algorytm google opiera się również na danych behawioralnych, które użytkownicy pozostawiają jako wskazówki podczas wyszukiwania treści. Może to obejmować współczynniki klikalności dla danego zapytania lub jeśli użytkownik bardzo szybko kliknie przycisk „wstecz” po kliknięciu wyniku. Te czynniki rankingowe nie zawsze są przejrzyste, a profesjonaliści muszą polegać na subtelnych wskazówkach pozostawionych przez wyszukiwarki i tym jak robot google crawl’uje adresy url.

Linki zwrotne, link building

Link zwrotny to dowolny link, który wskazuje na Twoją stronę. Wyszukiwarki sprawdzają, ile linków wskazuje na konkretną stronę i która witryna do niej kieruje. Jeśli masz niesamowitą treść i jeśli jest godna zaufania i kompleksowa, to często będą linkować do Ciebie jako do źródła. Jednak wyszukiwarki sprawdzają jakość linków, aby określić wartość linku. Nie wszystkie są oceniane jednakowo. Na przykład, jeśli masz bloga o biznesie i masz link z Forbes do swojego bloga, wyszukiwarka zobaczy Twoje treści jako niezwykle wiarygodne i trafne. Jeśli jednak masz blog o marketingu a zdobywasz linki z portali kulinarnych to nie zostanie to uznane za ważne.
Należy zauważyć, że ten sygnał rankingowy był w przeszłości nadużywany przez strony internetowe, które w tamtym czasie oszukiwały algorytmy. W rezultacie wyszukiwarki wprowadziły aktualizacje, aby zapewnić integralność wyników wyszukiwania. Upewnij się, że w pełni sprawdzasz uczciwość osób które obiecują Ci świetne linki zwrotne. Możesz to zrobić na przykład za darmo w google search console.

Dlaczego potrzebne są usługi SEO?

Możesz pokusić się o ominięcie profesjonalistów i zrobienie własnej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Jednak osiągnięcie sukcesu na własną rękę będzie bardzo trudne, jeśli działasz w konkurencyjnej branży. Sama strategia pozycjonowania jest bardoz trudna do wdrożenia. Na przykład kwiaciarnia będzie chciała uzyskać wysoką pozycję w przypadku zapytań takich jak „bukiety” + nazwa miejscowości. Jednak może być wiele firm, które również konkurują o widoczność, a prześcignięcie konkurentów bez specjalistycznej wiedzy i doświadczenia może być niezwykle trudne.
Kolejną kwestią jest czas i zakres umiejętności potrzebnych do ciągłego i skutecznego wykonywania czego wymaga strategia SEO. Praca jako Specjalista SEO wymaga połączenia wielu różnych umiejętności, które obejmują:

  •   HTML
  •   JavaScript
  •   CSS
  •   Rozwój treści, content marketing
  •   Kreatywny design UX UI
  •   Optymalizacja SEO
  •   Pozycjonowanie filmów wideo
  •   SXO
  •   PR public relations i branding online

Trudno też znaleźć i utrzymywać kontakty z mediami i partnerstwa z autorytatywnymi punktami sprzedaży. Stają się one ważne, gdy musisz zdobyć autorytet i zaufać sobie. Po prostu nie ma sensu, aby firma wykraczała poza swoją podstawową działalność.

Na jakie rodzaje dzielą się usługi pozycjonowania?

Istnieje wiele różnych usług pozycjonowania stron www, które ostatecznie powinny być dostosowane do potrzeb Twojej firmy. Zróbmy podsumowanie tego, jak wygląda kompleksowy program SEO.

Definicja celu jakim jest wysoka widoczność strony

Czasami najtrudniejszym krokiem jest wiedzieć, od czego zacząć działania aby osiągnąć olbrzymi ruch na stronie. Ostatecznie wszystko sprowadzi się do twoich celów. Jeśli masz SaaS w ukierunkowanej niszy, Twoim celem może być zwiększenie świadomości Twojej marki i zwiększenie zainteresowania na stronach produktów. Z drugiej strony, jeśli jesteś wydawcą, Twoim celem może być zwiększenie rankingów i ruchu w zapytaniach o lokalnej specyfice. Doświadczeni profesjonaliści wiedzą jaka pozycja w google będzie dobra dla różnych zapytań użytkowników aby generować konwertujący ruch. Nasza agencja SEO/SEM może przeprowadzić Cię przez ten proces i sprawi że każda wysoka pozycja w wyszukiwarce spełni Twoje cele.

Audyt seo strony

Audyty witryn SEO sprawdza wszystkie elementy techniczne w Twojej witrynie, które mogą wpływać na ocenę Twojej strony przez wyszukiwarkę. Sprowadza się to do:

  •   Możliwość indeksowania: czy roboty wyszukiwarek mogą znaleźć i uzyskać dostęp do treści w Twojej witrynie?
  •   Indeksowalność: czy Twoje strony są faktycznie indeksowane w wyszukiwarkach?
  •   Doświadczenie użytkownika: czy Twoje strony ładują się szybko na dowolnym urządzeniu? Czy masz wyskakujące okienka?

Audyty witryny obejmuje indeksowanie witryny, analizę kodu i wiele testów diagnostycznych. Często zdarzają się tysiące działań, które wynikają ze sprawdzenia strony, domeny, czy witryny, ale eksperci SEO pomogą Ci ustalić priorytety.

Strategia słów kluczowych na skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego e-commerce jak i biznesu usługowego

Ważne jest, aby dopasować swoją ofertę biznesową do tego, czego ludzie szukają w wyszukiwarkach. Usługi ustalania strategii słów kluczowych wymagają głębokiego zrozumienia Twojej działalności i zachowań użytkowników. Obejmuje to analizę miesięcznych trendów liczby słów kluczowych, analizę konkurencji, analizę SERP i ustalanie priorytetów. Efektem końcowym jest ukierunkowana strategia słów kluczowych, która stanowi podstawę sukcesu w pozycjonowaniu stron i sklepów www.

Analiza treści i strategia

Treści wysokiej jakości sprawiają, że Twoja witryna jest autorytetem i jest to niezbędne do generowania ruchu organicznego i zwiększania rankingów. Strategia treści jest zwykle oparta na strategii słów kluczowych i obejmuje analizę luki treści (content gap). Możliwe, że nie masz wysokiej jakości treści potrzebnych do tego aby zdominować wyszukiwania google dla wybranych słów kluczowych. Analiza treści i strategia da ci mapę drogową do pojawienia się w wynikach wyszukiwania google.

Optymalizacja na stronie

Usługi pozycjonowania to również fakt że trzeba zoptymalizować już posiadaną zawartość pod kątem słów kluczowych i intencji użytkowników, dla których chcesz się lepiej wyświetlać. Ma to olbrzymi wpływ na pozycjonowanie. Działania obejmują aktualizacje tytułów, dodawanie ukierunkowanych słów kluczowych do treści, użycie angażujących obrazów i optymalizację układu strony pod kątem zaangażowania.

Optymalizacja poza witryną

Czynniki spoza Twojej witryny również wpływają na Twoje rankingi. Obejmują one liczbę linków zwrotnych skierowanych do Twojej witryny z witryn autorytatywnych i godnych zaufania, optymalizacje Google Business czyli google moja firma GMB, zarządzanie reputacją, optymalizację witryny z recenzjami oraz ulepszenia właściwości mediów społecznościowych. Gdy masz świetne treści, optymalizacja poza witryną pomoże wzmocnić treść i ostatecznie zwiększyć ruch w wyszukiwarkach.

Raportowanie, miejsce jakie zajmuje poszczególna fraza i pozycja strony w google

Bez raportowania i śledzenia KPI nigdy nie poznasz pełnego wpływu swoich ciężkich wysiłków. Eksperci ds. pozycjonowania stron stale monitorują rankingi słów kluczowych i ruch organiczny w witrynie, trendy wyszukiwania, linki zwrotne czy testy diagnostyczne używane są do mierzenia i wyciągania wniosków z usług pozycjonowania. Monitorowania jest dużo i nie wszystkie narzędzia są tworzone jednakowo. Możesz zaoszczędzić dużo czasu i pieniędzy, współpracując z ekspertami w tej dziedzinie.

Wsparcie strony internetowej to podstawowa rzecz którą powinna zawierać oferta pozycjonowania

Możesz potrzebować stałego wsparcia dla swojej witryny, aby pomóc we wdrażaniu zaleceń na skuteczne pozycjonowanie stron, a wiele agencji oferuje to jako usługę. Na przykład, jeśli chcesz zapewnić regularne dodawanie i optymalizację nowej zawartości do Twojej witryny, obsługa witryny internetowej będzie prawdziwym ratunkiem.

Analiza konkurencji i ich wpływ na wyniki wyszukiwania

Możesz również monitorować, jak radzą sobie twoi konkurenci, aby mieć pewność, że będziesz ich wyprzedzać. Analiza SEO konkurencji śledzi pozycję konkurencji w czasie wraz z wskaźnikami KPI, takimi jak linki zwrotne, autorytet domeny i szacowany ruch. Jeśli zauważysz zwiększoną konkurencję, może to wskazywać, że potrzebne są dalsze inwestycje w pozycjonowanie i treść.

Analiza treści tak aby wyszukiwarka google wyłapywała nasze słowa kluczowe

Wyszukiwarki i użytkownicy cenią treści wysokiej jakości, ale możesz nie mieć własnych zasobów do tworzenia treści na dużą skalę. Usługi opracowywania treści SEO pomagają tworzyć teksty na podstawie słów kluczowych i strategii treści. Twój obecny content jest również na bieżąco optymalizowany, aby zapewnić aktualność.

Jaka jest cena pozycjonowania miesięcznie? Pozycjonowanie Google cena

Koszt usług SEO jest zależny od potrzeb Twojej firmy i doświadczenia ekspertów. Freelancerzy zazwyczaj pobierają najniższe opłaty, ale możesz nie uzyskać oczekiwanej jakości, chyba że znasz ich osobiście lub otrzymałeś sporo dobrych referencji. Uważaj na freelancerów, którzy pobierają niskie opłaty ponieważ prawdopodobnie świadczą usługi niskiej jakości. Tutaj nie da się tego zrobić jak najtaniej bo same podstawowe narzędzia to koszt miesięczny powyżej 2000zł. Alternatywnie możesz wynająć agencję lub konsultanta SEO.
Głównie oferujemy pakiety o stałych cenach miesięcznych, aby zapewnić przewidywalny koszt z miesiąca na miesiąc. Wiele osób musi planować swoje wydatki z wyprzedzeniem. Dodatkową korzyścią jest to, że te pakiety nie wymagają od klienta płacenia za kosztowne narzędzia SEO, które mogą kosztować jak już wiesz bardzo dużo.

Jak wykupić pozycjonowanie w Google. Zgłoś się po cennik pozycjonowania stron

Najłatwiejszym sposobem, aby dowiedzieć się, jakie usługi pozycjonowania są dla Ciebie najlepsze, jest rozmowa z ekspertem UniqueSEO już dziś!
Skontaktuj się z nami już dziś!

Często zadawane pytania o efekty pozycjonowania stron w google

Skonsolidowaliśmy i odpowiedzieliśmy na niektóre z najczęstszych pytań o usługi pozycjonowania:


Co to są usługi pozycjonowania (optymalizacji wyszukiwarek)?

Usługi pozycjonowania mają na celu zwiększenie ruchu w witrynie z wyszukiwarek poprzez optymalizacje na stronie i poza nią.

Ile kosztuje pozycjonowanie miesięcznie?

Freelancerzy często pobierają niskie opłaty ale ich praca jest bardzo wątpliwej jakości i klienci nie osiągają nigdy wysokich pozycji a agencje SEO, cóż… Suma miesięczna będzie zależeć od potrzebnych usług, ale może wynosić od 999 do 40 000 PLN miesięcznie.

Ile powinienem przeznaczyć na pozycjonowanie?

Będzie to zależeć od Twoich potrzeb i może wynosić od kilkuset złotych miesięcznie do dziesiątek tysięcy.

Czy potrzebne mi są usługi pozycjonowania?

Pozycjonowanie w google może nie być potrzebne dla każdej witryny. Jeśli jednak Twoja firma i jej model biznesowy polega na przyciąganiu nowych użytkowników do Twojej witryny, najprawdopodobniej potrzebne jest Ci SEO.

Czy mogę samodzielnie zająć się pozycjonowaniem?

Z pewnością możesz samodzielnie zająć się pozycjonowaniem, ale będzie to wymagało dużo czasu i wysiłku i może odwrócić Twoją uwagę od podstawowej działalności. Jeśli chcesz to mamy dla Ciebie nasz kurs seo.

Jak zacząć SEO?

Mamy swoje szkolenie online z pozycjonowania stron w internecie.

Jakie są techniki SEO?

Techniki SEO obejmują strategię słów kluczowych, strategię treści, audyty witryn, optymalizację na stronie, optymalizację poza stroną, opracowywanie treści i analizę konkurencji.

Czy pozycjonowanie jest martwe i nie działa?

Absolutnie nie. Tak długo, jak ludzie nadal korzystają z wyszukiwarek, aby znaleźć odpowiednie treści, SEO będzie potrzebne.

Jakie są najlepsze usługi SEO?

Najlepsze usługi SEO to te, których potrzebujesz i tylko te. Porozmawiaj z naszym ekspertem, aby dowiedzieć się, co będzie dla Ciebie najlepsze.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie, pozycjonowanie, SEO i całą strategię internet marketing. Nie czekaj, dołącz do nas!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)