Seo content -niezbędna mieszanka marketingowa

reklama na tik tok
Tiktok shopping szansa dla e-commerce
13 maja, 2022
Testy AB
Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca (pokazujemy nasze wyniki)
13 maja, 2022
FAQ Frequently Asked Questions
seo content

Seo content -niezbędna mieszanka marketingowa

Pozycjonowanie treści jest kluczowym elementem każdej strategii SEO. Bez treści Twoja witryna nie może być pozycjonowana w wyszukiwarkach. Dlatego tak ważne jest, aby pisać i konstruować content marketing wysokiej jakości!

Ten rozbudowany przewodnik obejmuje najważniejsze obszary tematyki SEO content. Czytaj do końca, jeśli chcesz dowiedzieć się, jak tworzyć treści, które rankują wysoko w google.

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing

Co to jest SEO content?

Aby zrozumieć, co marketerzy rozumieją przez treść pod pozycjonowanie wysoko w google, czyli SEO content, musimy podzielić te słowa kluczowe na 2 części składowe:

  • „SEO” to optymalizacja pod kątem wyszukiwarek lub proces optymalizacji strony internetowej, aby ludzie mogli ją łatwo znaleźć za pomocą wyszukiwarek takich jak Google.
  • Przez „content” rozumiem wszystkie informacje, które znajdziemy w sieci i które to mogą być używane/czytane/oglądane itp.

Definicja SEO content: Tak więc, łącząc te dwie koncepcje, content SEO to dowolna treść stworzona w celu przyciągnięcia ruchu organicznego w wyszukiwarkach.

Na tym blogu mamy wiele poradników jak tworzyć ciekawy content i jak robić dobre SEO więc teraz musielibyśmy chyba na ten temat napisać książkę, ale na szybko omówimy co musisz zrobić, aby pozycjonować swoje treści internetowe wyżej niż konkurencja.

Jak poprawic dostarczalnosc wiadomosci e mail

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam…

(sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu)

Oto najważniejsze kroki:

  • Badanie słów kluczowych: jeśli chcesz generować duży ruch organiczny poprzez wyszukiwarki, najlepiej przeprowadzić badanie fraz kluczowych przed rozpoczęciem tworzenia planu contentowego na posty blogowe i artykuły. W ten sposób możesz skupić się na słowach kluczowych, dla których istnieje już wysoka liczba wyszukiwań. Czyli będziesz pisał na tematy których ludzie szukają w google. Lepiej jest tworzyć content seo na słowa kluczowe które mają 100, czy 1000 wyszukań w miesiącu niż 0.
  • Optymalizacja słów kluczowych: dowiedz się, gdzie i jak używać słów kluczowych w treści, aby uzyskać maksymalną widoczność w internecie.
  • Organizacja obecnej treści: Treść w Twojej witrynie powinna być zorganizowana w logiczny sposób. Jest to nie tylko dobre pod pozycjonowanie Twoje witryny, ale także pomaga odwiedzającym łatwo znaleźć inne powiązane treści. A im dłużej pozostają w Twojej witrynie, tym lepiej + większa szansa na konwersje.
  • Promocja contentu: zawsze, ale to zawsze zwiększaj widoczność nowych treści, które tworzysz, udostępniając je w sieciach społecznościowych i budując linki (zarówno wewnętrznie, jak i ze stron zewnętrznych). Zapamiętaj na zawsze: Content is king but promotion is Queen.

Search intent: zamiar słów kluczowych i zamiar wyszukiwania

Podczas badania słów kluczowych musisz pomyśleć o intencjach wyszukiwania użytkowników. Czy będą szukać informacji, czy może produktu aby go od razu kupić, gdy wpiszą Twoje słowo kluczowe jako wyszukiwane hasło?

A może ich celem jest research na dany temat? Intencja słowa kluczowego jest wyraźnie widoczna w słowach kluczowych, takich jak „cena” (słowa transakcyjne) lub „jak” (słowa informacyjne).

Ale nie zawsze jest to takie proste.

Cztery rodzaje intencji osób które wpisują zapytania do wyszukiwarki

Istnieją cztery rodzaje intencji (tzw. search intent):

  • Intencje nawigacyjne: ludzie chcą odwiedzić określoną konkretną witrynę, ale zamiast wpisywać adres URL, wpisują termin do wyszukiwarki. Przykład: zamiast wpisać od razu nasz adres url https://uniqueseo.pl wpisujesz w google uniqueseo
  • Intencje informacyjna: ludzie próbują znaleźć odpowiedź na określone pytanie lub informacje na określony temat.
  • Intencje komercyjne: ludzie chcą coś kupić w najbliższej przyszłości i przeprowadzają badania przed dokonaniem zakupu.
  • Intencje transakcyjne: ludzie chcą coś kupić po przeprowadzeniu wyszukiwania w celach komercyjnych.

Wyszukiwarki zawsze starają się odpowiedzieć na dokładne potrzeby ludzi i coraz lepiej odgadują ich intencje. Mówiąc prościej, jeśli 97% osób wyszukujących [stek z wołowiny] ma zamiar informacyjny, a Ty optymalizujesz pod kątem transakcyjnym zamiaru sprzedaży pastrami, prawdopodobnie przez większość czasu nie będziesz w rankingu.

Dlatego zawsze sprawdzaj co aktualnie pokazuje google na dane hasła. Zobacz czy wyświetlają się produkty, strony kategorii, wpisy na blogu, czy poradniki.

Dobra struktura strony pomaga Google „zrozumieć” Twoją witrynę

Struktura Twojej witryny daje Google istotne wskazówki dotyczące tego, czego dotyczy i gdzie znaleźć najważniejszą treść. Struktura Twojej witryny określa, czy wyszukiwarka rozumie, o czym jest Twoja witryna, dzięki temu zindeksuje treść odpowiadającą celowi i intencji osoby wpisującej zapytanie w google. Dobra struktura witryny będzie zatem prowadzić do wyższej pozycji w wyszukiwarce internetowej.

Projektowanie treści i pozycjonowanie treści contentowych

Projektowanie contentu SEO to proces, który pomaga tworzyć treści w oparciu o rzeczywiste potrzeby użytkowników. Nie tylko pomaga ci dowiedzieć się, czego chce twój użytkownik, ale koncentruje się bardziej na tym, czego użytkownik faktycznie potrzebuje. Myślenie o content marketingu w ten sposób pomoże użytkownikowi znaleźć treści, wtedy kiedy tego potrzebują. Więc cały czas myśl o UX UI.

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Podsumowanie

Pozycjonowanie treści to ogromna część tematyki jaką jest SEO content. Obejmuje wszystkie aspekty pisania i konstruowania treści w Twojej witrynie. Tworzenie contentu to zbyt mało, dodanie aspektu SEO jest niezbędne. Nikt nie przeczyta twoich treści, jeśli są kiepskie i nie da się ich znaleźć.

Podobnie jak odwiedzający, Google „rozumie” tekst Twojej witryny. Algorytm Google decyduje o rankingu Twojej witryny w dużej mierze na podstawie publikowanych treści. A wszyscy wiemy, że treść jest królem. Musisz więc tworzyć świetny content pod SEO, czyli m.in. skupić się na właściwych słowach kluczowych i ustrukturyzować swoją witrynę w taki sposób, aby Google wszystko rozumiało. To dużo pracy, ale na dłuższą metę się opłaci.

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy

A jak jest u Ciebie?

Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Seo content -niezbędna mieszanka marketingowa?

Napisz w komentarzu.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)