Reklama seo i sem, marketing internetowy PPC (wyszukiwarka google, bing)

Usługi pozycjonowania stron internetowych, czyli koszt seo cennik i oferta
24 grudnia, 2021
SEO słowa kluczowe
SEO słowa kluczowe do pozycjonowania Jak znaleźć najlepsze frazy?
25 grudnia, 2021
Reklama seo
Reklama seo

Reklama seo i sem, marketing internetowy PPC (wyszukiwarka google, bing)

Nikt nie powiedział, że rozwój firmy będzie łatwy. Ale skoro jesteś gotowy na wyzwanie. Potrzebujesz tylko planu.
Masz odpowiedni zespół, produkt lub usługę. Teraz wystarczy pokazać swoją markę większej liczbie osób.
Nie byle jakich ludzi. Odpowiednim ludziom.
Wiesz jakim? Tym, których możesz zmienić w klientów na całe życie.
W tym miejscu pojawia się reklama SEO. To sposób na wyeksponowanie siebie w wynikach google.
Co Ci to da?Zaczniesz rozwijać swoją firmę szybciej i taniej niż w jakikolwiek inny sposób.
Oto jak to się robi.

Dlaczego kampania na reklamy SEO?

Ponad 1 bilion wyszukiwań ma miejsce każdego dnia. Prawie 78% z nich wynika z Google.
Ponad 60% ruchu w witrynach biznesowych pochodzi z tych wyszukiwań.
Brzmi niesamowicie. Darmowy ruch, prawda?
Jest haczyk.
Wiedziałeś, że będzie.
Witryna znajdująca się u góry bezpłatnych wyników wyszukiwania uzyskuje ponad 25% bezpłatnych kliknięć w wyszukiwaniach. „Organiczny ruch ” to termin używany jeśli interesuje Ciebie pozycjonowanie stron i reklama seo.
Oznacza to regularne działania seo aby zdominować algorytm Google. Robot Google może zdecydować, które z najlepszych witryn znajdują się w wynikach organicznych.
Ale Ty nie znajdujesz się w jednym z najlepszych bezpłatnych miejsc wyszukiwania? Cóż, Twój udział w ruchu organicznym prawie nie istnieje.
Wpisz w google jakąś ogólną frazę, np ubrania, książki, sprzęt sportowy…
Zauważasz coś szczególnego w topowych miejscach?
Są to często olbrzymie marki.
Duże firmy wydają miliony, aby zdobyć te najlepsze miejsca dzięki SEO.
Pozycjonowanie stron internetowych ma kluczowe znaczenie dla długoterminowego sukcesu Twojej witryny i sklepu internetowego e-commerce.
Ale niektórzy mogą używać sztuczek i taktyk, aby zdobyć te czołowe miejsca. Nawet jeśli wydają olbrzymie pieniądze, dotarcie do pierwszej strony na najtrudniejsze hasła trwa od miesięcy do roku.
Większość małych firm nie ma czasu na czekanie. Nie mają pieniędzy, aby inwestować w tak odległym horyzoncie zwrotu.
Reklama SEO rozwiązuje ten problem.
Reklama SEO jest inna. Natychmiast przenosi Cię na szczyt wyszukiwań. Ale skupia się również na zdobywaniu najlepszych miejsc dla ruchu organicznego.
Jest to podwójna strategia, której potrzebujesz do rozwoju i długoterminowego sukcesu.
Nie walczysz z dużymi firmami, aby szybko zdobyć te najlepsze organiczne miejsca. Ale nadal jesteś widziany.
Możesz ustawić własny budżet i szybko dotrzeć do właściwych odbiorców z odpowiednim komunikatem.
Ale jednocześnie inwestujesz w długoterminową, bardziej opłacalną, organiczną strategię.

Co to jest reklama SEO?

Istnieją dwie ważne strony reklamy SEO. Obejmuje to optymalizację witryny, aby była bardziej widoczna w wynikach wyszukiwania organicznego.
Ale zdaj sobie sprawę, że jeśli nie masz milionów do wydania, wysokie pozycje w rankingu wymagają czasu. Z tego powodu marketing w wyszukiwarkach jest uzupełniany reklamami typu PPC pay-per-click, płatność za kliknięcie.
Razem tworzą dynamiczny duet jako działania sem.
Jakkolwiek chcesz to nazwać. To działa.

Reklama Pay Per Click (PPC)

Google i inne wyszukiwarki, takie jak Bing, pozwolą Ci płacić, aby znajdować się na szczycie wyszukiwań. Jeśli brzmi to jak oszustwo, posłuchaj tego.
Nie płacisz nic, jeśli nie klikną Twojej reklamy. Jedyne co to jakieś grosze za wyświetlenia.
Czyli Ty… Tworzysz niesamowitą reklamę, którą ludzie chcą klikać.
A kiedy wracają do Twojej witryny, przekształcasz to kliknięcie w płacącego klienta.
Nie ma jednego sposobu na szybkie zwiększenie ruchu w witrynie.

SEO czy SEM

Może nie tak szybko. Obie strategie są potrzebne. Kampanie PPC to jak natychmiastowa świadomość marki.
Jest więcej plusów. Te reklamy pojawiają się tylko wtedy, gdy ktoś szuka tego, co oferujesz.
Reklama PPC jest wysoce ukierunkowana. To ruch o wysokiej intencji kierowany bezpośrednio do Twojej witryny.
Reklama PPC może być z czasem ulepszana i udoskonalana. Ale od razu zobaczysz odwiedzających, którzy wchodzą na Twoją witrynę.
Nieco później porozmawiamy o tym, jak zamienić cały ten ruch w płacących klientów.

Pozycjonowanie Twojej witryny seo/sem

SEO to to, co robisz na swojej rzeczywistej stronie internetowej. Wyszukiwarki takie jak Google nieustannie oceniają Twoją witrynę.
Chcą wiedzieć, czy zapewniasz doskonałą obsługę klienta. Próbują ustalić, czy jesteś godną zaufania firmą.
Im lepiej możesz zademonstrować, że Twoja domena to robi, tym lepsza będzie Twoja widoczność.
W tym celu stosuje się wiele strategii. Oto podstawy, które musisz znać:

  •   Dokładnie określ, kim jest Twoja grupa docelowa. Jeśli przyciągniesz niewłaściwe osoby do swojej witryny, odejdą. To nie jest dobre doświadczenie.
  •   Twórz i publikuj treści na stronie internetowej wokół docelowego klienta.
  •   Korzystaj z treści, aby docierać do klientów na różnych etapach podróży kupującego. To pomoże im zrobić kolejny krok.
  •   Zbuduj responsywną stronę internetową (szybką, przyjazną dla urządzeń mobilnych, łatwą w nawigacji)
  •   Zbuduj swój autorytet online poprzez networking (strony branżowe, media społecznościowe)
  •   Zarządzaj swoją reputacją online

Optymalizacja witryny pod kątem wyszukiwarek to zrównoważona strategia marketingowa. Opłaca się wielokrotnie przez długi czas.
Wymaga jednak wstępnej konfiguracji i bieżącej opieki którą może Ci zapewnić nasza agencja seo.
W przypadku zupełnie nowej witryny uzyskanie znaczących wyników zajmuje zwykle ponad 12 miesięcy. Ale powinieneś zobaczyć jakiś sensowniejszy ruch w ciągu 6 miesięcy.
A może masz ugruntowaną witrynę, która już ma przyzwoity ruch? Wyniki powinny być szybsze.
Dlaczego SEO trwa tak długo? Wyszukiwarki muszą wiedzieć, że jesteś legalnym biznesem, że mogą Ci zaufać wysyłając innych użytkowników do Ciebie.
Nie chcą nagradzać witryny, która stosuje wątpliwe taktyki, aby podnieść pozycję w organicznym rankingu.
Nie chcą popełnić błędu. Pokazanie wyszukiwarkom, że nie jesteś witryną typu spam, zajmuje trochę czasu.
Ten odległy horyzont SEO sprawia, że ​​PPC i SEO to idealna para. Wygrywasz z reklamą SEO.
Płatność za kliknięcie nie poprawia bezpośrednio twoich rankingów. Ale pomaga budować świadomość marki.
Dzięki temu więcej osób będzie Cię klikać w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Nasza agencja reklamowa wie co robić.

Pierwsze kroki z reklamą SEO aby zdominować wyniki wyszukiwania

Rozpoczęcie pracy jest łatwe. Będziemy dla Ciebie przeprowadzać badania zarówno pod kątem PPC, jak i SEO.
Na szczęście wiele będzie się pokrywać.
Warto mieć do dyspozycji narzędzia. Omówimy je pokrótce.
Ale wiele można zrobić ręcznie. To po prostu zajmuje dużo więcej czasu.
Wraz ze wzrostem Twoich umiejętności zaczynasz zdawać sobie sprawę z korzyści płynących z reklamy SEO. Będziesz chciał zainwestować w narzędzia, które to ułatwią.
Najbardziej opłacalną rzeczą do zrobienia jest praca z ludźmi, którzy już je mają.
Przyjrzyjmy się, co musisz zrobić, zanim zaczniesz wyświetlać te reklamy.

  •   Przeprowadź badania search engine optimization i search engine marketing
  •   Utwórz aktywa pod działania sem
  •   Bing lub Google Ads
  •   Dowiedz się, co robi konkurencja
  •   Przeprowadź więcej badań słów kluczowych
  •   Prognozuj swoje koszty i kliknięcia
  •   Zbuduj swoje aktywa
  •   Reklama w internecie i wysoka widoczność dzięki CTR
  •   Grupy reklam
  •   Projektuj godne pochwały strony docelowe
  •   Twórz atrakcyjne treści na stronie internetowej
  •   Badania platformy
  •   Analiza wartości

1. Przeprowadź badania search engine optimization i search engine marketing

Oto podsumowanie badań, które musisz przeprowadzić. Omówimy szczegółowo, jak to zrobić.

  •   Jakie platformy są najlepsze dla Twojej firmy
  •   Co robi konkurencja
  •   W jakich zapytaniach (wyszukiwaniach) najlepiej się pojawiać

2. Utwórz aktywa pod działania sem

Aby zacząć korzystać z reklam SEO, potrzebujesz zasobów. Obejmują one:

  •   Tekst reklamy
  •   Content marketing strony docelowej
  •   Responsywna strona internetowa
  •   Treści na stronie, takie jak filmy, blogi i infografiki
  •   Narzędzia do badań i automatyzacji (bezpłatne i płatne)
  •   Czas i/lub zasoby ludzkie
  •   Narzędzia analityczne (bezpłatne i płatne)

Wszystkie te atuty są ważne. Ale chyba najważniejsza jest analityka.
Google Analytics informuje, co działa, a co nie. Bez tego Twoja reklama SEO może odnosić słabe rezultaty.

3. Bing lub Google Ads

Omówiliśmy już, ile osób korzysta z wyszukiwarek, aby znaleźć to, czego szukają. Ale ich demografia się różni.
Zdecydowanie większość ludzi korzysta z Google. Nie ma znaczenia, czy są w Polsce, Anglii czy Niemczech.
Rzeczywiście, płatne wyszukiwanie staje się w tym roku najszybciej rozwijającym się formatem reklam.
Użytkownicy komputerów Mac/Apple są również bardziej skłonni do korzystania z Google. Osoby korzystające z produktów firmy Microsoft w domu zwykle korzystają z usługi Bing.
Ma to znacznie więcej wspólnego z domyślnymi ustawieniami na ich urządzeniach. Ma niewiele wspólnego z preferencjami.

4. Dowiedz się, co robi konkurencja

Nie ma potrzeby tworzenia koła na nowo. Masz konkurentów, którzy to odkryli.
Twoim zadaniem jest ich zdetronizowanie.
W tym miejscu pojawiają się płatne narzędzia. Niektóre typowe narzędzia, z których korzystają eksperci SEO w tym nasza agencja marketingowa, to:

  •   Ahrefs
  •   SEMrush
  •   SimilarWeb

Narzędzia takie jak te pozwalają pobrać słowa kluczowe, na które kieruje konkurencja.
Zacznij optymalizować swoje reklamy SEO, zanim zaczniesz prowadzić skuteczną kampanię stron www.

5. Przeprowadź więcej badań nad słowami kluczowymi

Planer słów kluczowych Google keyword planner daje wyobrażenie o tym, ile będziesz płacić za każde kliknięcie w kampanii reklamowej Płatnego SEO.
Możesz użyć tego jako oszacowania, aby lepiej zrozumieć potencjalne koszty płatności za kliknięcie.
Dzięki temu dowiesz się, które słowa generują przyzwoity ruch, dzięki czemu możesz kierować je na te słowa w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Robisz to, umieszczając je w swoich treściach.
Dzięki temu dowiesz się również, kiedy słowo kluczowe jest poza Twoim przedziałem cenowym.

6. Prognozuj swoje koszty i kliknięcia

Możesz dalej skorzystać z Google Ads, aby oszacować liczbę kliknięć, i sprzedaży w określonej kampanii.
Pamiętaj jednak. To wszystko są szacunki.
Ich dokładność będzie w dużej mierze zależeć od tego, jak dobrze zaprojektujesz swoje reklamy. Omówimy to nieco później.

7. Zbuduj swoje aktywa

Jesteś gotowy, aby rozwijać swój biznes. Reklamy SEO to sposób własnie na to. Ale nie zaczynaj po prostu publikować losowych reklam i mieć nadzieję na najlepsze.
Musisz tworzyć zasoby treści, które usprawnią ten proces.
Po stronie reklamy SEO typu pay-per-click podróż klienta (customer journey) przebiega mniej więcej tak.

  •  Szukaj
  •  Zobacz wyniki wyszukiwania na stronie google
  •   Czyta reklamę
  •   Użytkownik jest zachęcany do kliknięcia CTA
  •   Użytkownik trafia na stronę internetową
  •   Witryna zachęca użytkownika do podjęcia pożądanego działania
  •   Wykonuje akcję
  •   Nowy klient

Zbuduj swoje zasoby treści wokół drogi klienta klikającego w reklamy SEO.

8. Reklama w internecie i wysoka widoczność dzięki CTR

Twoja reklama powinna odzwierciedlać intencje użytkownika.
Co dana osoba chce osiągnąć? Stwórz swoją reklamę na podstawie tego zrozumienia.
 Umieść w reklamie liczby i odpowiednie symbole.
Nasze mózgi myślą, że są ważne.
Statystyka, zniżka, cokolwiek — uwzględnij to, aby zwrócić na siebie uwagę.
Bądź emocjonalny.
Spraw, by poczuli, że zasługują na to, co masz.Spraw, by się bali, że coś przegapią.
Sprytnie wyklucz ich obiekcje.
Wiesz, jakie zastrzeżenia mają ludzie w Twojej branży.
Aby utworzyć reklamę, która będzie miała wysoki współczynnik kliknięć, podaj propozycję wartości. Pomyśl o tym, czego od ciebie chcą. W jaki sposób Twoja firma w wyjątkowy sposób spełnia te potrzeby? Zbuduj wokół tego swoją reklamę.

9. Grupy reklam

Zbudujesz różne grupy reklam wokół swoich docelowych odbiorców, dzięki czemu będziesz mógł rozmawiać bardzo bezpośrednio z każdą z nich. Utwórz kilka reklam w kilku grupach reklam.
Może Twoja firma ma różne cele i różne grupy docelowe.
Grupy reklam pomagają dotrzeć do właściwej osoby z odpowiednim komunikatem.

10. Zaprojektuj godne pochwały strony docelowe

Najbardziej udane kampanie PPC w reklamie SEO mają co najmniej 10 stron docelowych. Dlaczego tak dużo? Sprzedajesz w zasadzie to samo, prawda?
Pamiętasz przykład powyżej? Potrzebujesz strony docelowej, która po kliknięciu reklamy nadal będzie przemawiać bezpośrednio do tych odbiorców.
Oto co musisz zapamiętać:
Każda strona docelowa jest wyraźnie powiązana z reklamą, która prowadzi do niej. Wydaje się, że jest to rozszerzenie tej reklamy.
Jeśli reklama złożyła ofertę, strona docelowa odwołuje się do tej oferty. Wyraźnie pokazuje.
Ma USP (Unikalną Propozycję Sprzedaży).
Strona docelowa rozwija się zgodnie z wartością Twojej oferty, jak wskazano w reklamie. Tekst na każdej podstronie ma:

  •   Nagłówek w stylu Direct Sales
  •   Intrygujące podnagłówki
  •   Oświadczenie wzmacniające USP
  •   Oświadczenie końcowe
  •   Jasne wezwanie do działania

  Dalej pamiętaj ….Wykorzystaj wizualizacje.
Niektóre reklamy zawierają tylko tekst. Inne mają obrazy.
Niezależnie od tego, Twój landing page powinien od razu przyciągnąć osobę. Może to być wideo lub obraz. Odpowiednia grafika natychmiast przekazuje wiadomość odwiedzającemu.
Dalej…
 Pokaż korzyści.
Co twoja oferta robi? Wyraźnie i zwięźle wymień najważniejsze korzyści.
Daj natychmiastowy dowód społecznościowy.
Twój gość może nie mieć pojęcia, kim jesteś. Nie wiedzą tego.
Możesz być kimkolwiek. Dowód społeczny buduje natychmiastowe zaufanie.
Wybierz te, które najlepiej przemówią do odbiorców. Możesz uwzględnić:

  •   Recenzje
  •   Śledzenie w mediach społecznościowych

11. Twórz atrakcyjne treści na stronie internetowej

Aby pozycjonować swoją witrynę, musisz stworzyć atrakcyjne treści. Weź badania, które przeprowadziłeś na temat konkurencji i słów kluczowych.
Rozważ swoją grupę docelową. Zacznij tworzyć treści wokół tematów, które pokochają Twoi klienci.
Przyjrzyjmy się szybkim wskazówkom dotyczącym atrakcyjnych treści.

  Twórz treści dla ludzi

Usłyszysz wszelkiego rodzaju sprytne sztuczki SEO, które pomogą Ci osiągnąć wyższe wyniki w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Pamiętaj jednak, że doświadczenie klienta jest kluczowe.
Możesz zrównoważyć doświadczenie klienta za pomocą taktyk organicznych.
Nigdy nie twórz treści dla wyszukiwarek.

  Jakość ponad ilość

Posiadanie dużej ilości treści pomoże Ci szybciej zdobyć organiczne najlepsze miejsca. Ale każdy kawałek powinien być wysokiej jakości.
Powinno to wnieść wartość dodaną do życia Twojego klienta.

  Promuj content

Świetny content potrzebuje kanału dystrybucji. Początkowo musisz kierować do niego ruch.
Wraz z poprawą twoich organicznych rankingów staje się magnesem linków, przyciągającym ruch do siebie.
Ponieważ coraz więcej osób udostępnia to i linkuje do niego, autorytet treści wzrasta. Podobnie będzie z jego widocznością w wynikach wyszukiwania.
Oto, gdzie niesamowite połączenie PPC i SEO w reklamie internetowej jest tak przydatne.
Udostępniaj to także w mediach społecznościowych.

12. Badanie platformy

Reklama SEO odbywa się głównie w wyszukiwarkach. Ale wiesz, jak ważne jest powtarzanie w marketingu.
Docieraj do potencjalnych klientów tam, gdzie możesz dzięki reklamom SEO. Ale podejdź do tego strategicznie.
W przeciwnym razie wydajesz mnóstwo pieniędzy w miejscach, które nie działają.
Wiele serwisów społecznościowych i witryn internetowych zapewnia możliwość reklamowania się w ich witrynie za pomocą tego samego modelu płatności za kliknięcie.
Ale każda platforma społecznościowa ma inną publiczność.

  •   Facebook
  •   Twitter
  •   LinkedIn
  •   Instagram
  • Pinterest
  • TikTok

13. Analiza wartości

Uruchom swoje kampanie reklamowe. Gdy zaczną się pojawiać kliknięcia, przeanalizuj swoje dane.
Zadawaj ważne pytania. Które reklamy dostają najwięcej kliknięć? Które słowa kluczowe generują największy ruch? Które strony docelowe konwertują?
Co mówią ci te dane? Czy niektóre aspekty są bardziej skuteczne niż inne? Rozważ dane. Zoptymalizuj swoją kampanię reklamową, aby zmaksymalizować zwroty.
Po stronie organicznej użyj Google Analytics do śledzenia ruchu przychodzącego. Dodaj do tego google search console.
Zobacz skąd pochodzi największy ruch? Jak się miewają ludzie? Która treść jest najskuteczniejsza? Zoptymalizuj to.Rozwijaj swoją firmę dzięki reklamom SEO!

Pozycjonowanie stron internetowych i usługi seo czy kampanie ppc

Reklamy płatne za kliknięcie w mediach społecznościowych (social media) i wynikach wyszukiwarkach (reklama google ads) to zarówno szybki, jak i skuteczny sposób na rozwój firmy i dużą widoczność strony.
Badania są niezbędne. A posiadanie odpowiednich narzędzi może sprawić, że planowanie będzie znacznie łatwiejsze i bardziej efektywne.
Twórz zasoby treści, które nie tylko zachęcają do kliknięć. Bezproblemowo prowadzą użytkownika przez podróż nabywcy- customer journey. Optymalizacja stron daje również wspaniałe rezultaty jeśli uzupełniania jest przez kampanie google ads.
Mamy narzędzia. Mamy doświadczenie.
Pomożemy Ci osiągnąć rezultaty w marketingu internetowym. Skontaktuj się z nami i rozwijaj swój biznes.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie, pozycjonowanie, SEO i całą strategię internet marketing. Nie czekaj, dołącz do nas!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)