Zawartość strony
Wiele osób zastanawia się, czym jest wizytówka Google. Ponadto pojawiają się pytanie, jak prezentuje się ona w wynikach wyszukiwania. Warto wiedzieć, że zaletą tej wizytówki jest fakt, iż dla przedsiębiorstw lokalnych może wygenerować nawet 25% więcej ruchu na witrynie internetowej.
W przypadku gdy nie mamy jeszcze wizytówki Google bądź nie wiemy jak dodać przedsiębiorstwo do Google Maps, warto dowiedzieć się, w jaki sposób to zrobić.
Odpowiednie zoptymalizowanie takiej wizytówki zwiększy korzyści finansowe. Warto dowiedzieć się, jak działa pozycjonowanie w Google Maps.
POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam…
(sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu)
Wielu właścicieli firm zastanawia się, kto powinien realizować pozycjonowanie Google Maps. Żeby odpowiedzieć na to pytanie, na początku najlepiej będzie sprawdzić, czy na wyszukiwanie przez klientów oraz wartościowe dla nas słowa kluczowe wyświetla się nasza konkurencja.
Najlepiej będzie na początku przeprowadzić research słów kluczowych, które odpowiedzą na zapytania konsumentów dotyczące oferty bądź produktu.
Jeżeli nie wiemy, jak skutecznie przeprowadzać research słów kluczowych, warto dowiedzieć się kilku przydatnych informacji, które są do znalezienia w internecie. Istotną kwestią będzie wpisanie najistotniejszych dal nas oraz najczęściej wyszukiwanych słów kluczowych w wyszukiwarkę Google.
Należy sprawdzić, czy dane słowa kluczowe wyświetlają się w Mapach Google. Najlepiej będzie wpisać frazy ogólne bądź sprecyzowane na daną lokalizację.
Czyli wpisać sam produkt bądź produkt i miasto. W przypadku gdy wyświetlą się nam Mapy a w nich nasza konkurencja, to znaczy, iż trzeba rozpocząć dokładną optymalizację oraz pozycjonowanie naszej wizytówki przedsiębiorstwa w serwisie Google.
Dzięki temu zwiększymy zainteresowanie naszą firmą, co wpłynie znacząco na zyski. Warto zaznaczyć, że na pozycjonowanie wizytówki w Google Maps – podobnie jest w przypadku witryn internetowych – składa się bardzo dużo czynników. Na ich podstawie serwis Google określi właściwą pozycję dla naszej wizytówki w Google Maps.
Należy zaznaczyć, że firma Google bardzo ogólnie mówi o samym pozycjonowaniu wizytówki.
Ponadto ciężko znaleźć odpowiedzieć na to, co wpływa na jej pozycję, bowiem informacje, jakie można przeczytać, ograniczają się na przykład do odległości. Konkretniej Google określa, jak daleko znajdować się będzie użytkownik, który szuka oferowanych przez przedsiębiorstwo produktów bądź usług. Warto pamiętać, że im bliżej klienta jest firma, tym wyżej będzie w wynikach wyszukiwania Google.
Oprócz tego serwis określa rozpoznawalność.
Mowa tutaj o tym, jak bardzo przedsiębiorstwo jest rozpoznawalne na dane słowa kluczowe, które są wyszukiwane przez konsumentów. Dodatkowo Google podaje trafność.
Mowa tutaj o tym, jak bardzo wizytówka naszej firmy oraz zawarty w niej content pasować będzie do wpisanego słowa kluczowego w wyszukiwarce Google.
Warto zaznaczyć, że wizytówką Google możemy zarządzać poprzez wejście w panel Google Moja Firma. W ten sposób można publikować wszelkiego rodzaju informacje.
Mowa tutaj między innymi o wpisach. Warto będzie sprawdzić ofertę na pozycjonowanie witryn internetowych wspierających pozycjonowanie przedsiębiorstwa w Google Maps.
Warto dowiedzieć się, co pomaga w pozycjonowaniu wizytówki oraz jak nią zarządzać. Celem jest to, żeby systematycznie zwiększyć pozycję naszej firmy w wynikach wyszukiwania Google.
Żeby zwiększyć pozycjonowanie w Google Maps, należy uzupełnić podstawowe dane NAP. Mowa tutaj o adresie firmy, numerze komórkowym itd.
W przypadku gdy utworzyliśmy już wizytówkę według planu, to zawsze zawiera ona już podstawowe dane kontaktowe.
Czyli będzie miała numer telefonu, a także adres. Ponadto powinny widnieć godziny otwarcia czy nazwa firmy. Są to bardzo istotne czynniki, które wpływają na wyniki wyszukiwania naszej firmy.
Bardzo istotne będzie to, żeby wizytówka miała taki sam adres, który widnieje na naszej witrynie internetowej w zakładce ,,kontakt”.
Ponadto bardzo istotne jest to, żeby wizytówka linkowała do strony a strona do niej.
Trzeba zwrócić uwagę na fakt, że w przypadku link buildingu dla strony, wpływa to także pozytywnie na wizytówkę Google Maps. Ponadto możemy liczyć, iż pojawią się w niej również wszelkie opinie o naszym przedsiębiorstwie – również z zewnętrznych serwisów na przykład Facebooka czy Instagrama.
W takim momencie warto będzie też pokusić się o dołożenie frazy ogólnej w tytule. Dobrym pomysłem będzie pozycjonowanie stron z naszą nazwą firmy.
Dzięki temu wpłyniemy na lepszy wynik pozycji w wyszukiwarce Google. Bardzo istotne są też kategorie główne oraz podkategorie.
Dzięki temu Google może bardzo łatwo określać profil działalności naszego przedsiębiorstwa. W ten sposób wszystko będzie dopasowane do konkurencji.
Bardzo ważnym czynnikiem wpływającym na pozycjonowanie jej kategoria. Dlatego w czasie jej wyboru trzeba przeprowadzić bardzo dokładny research konkurencji w kwestii wyników wyszukiwania Google Maps.
Warto pamiętać, że odpowiednie pozycjonowanie naszej firmy w serwisie Google może przynieść zwiększone korzyści finansowe.
Widzisz już jak potężne dla Twojego biznesu może być pozycjonowanie w google maps. Nie czekaj dłużej, tylko UniqueSEO!
Daj znać w komentarzu co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Pozycjonowanie w google maps (seo wizytówki)? Do następnego razu!
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)