Pozycjonowanie firmy w Google, seo stron internetowych www i sklep e-commerce (pozycjonowanie stron internetowych)

PPC
Kampania PPC, czyli reklama pay per click a SEO i marketing
2 grudnia, 2021
yahoo reklamy
Jak Yahoo kupiło google i to prawie dwa razy!
6 grudnia, 2021
Pozycjonowanie firmy w Google
Pozycjonowanie firmy w Google

Pozycjonowanie firmy w Google, seo stron internetowych www i sklep e-commerce

Jeśli chodzi o pozycjonowanie firmy w internecie to każdego przedsiębiorcę dotyka to dosyć szybko. Jasne, nic nie przebije uczucia kiedy skończymy naszą nową stronę internetową, która wygląda fantastycznie. Ale kilka tygodni lub miesięcy później wiele firm zadaje sobie to samo pytanie: gdzie jest cały ruch?
Stworzenie strony internetowej to tylko jeden krok na długiej drodze do utrzymywania udanego biznesu i strony www o dużym ruchu. Połączenie sił z czołową firmą zajmującą się optymalizacją dla wyszukiwarek (SEO) może pomóc Twojej firmie w dalszym rozwoju i osiąganiu większych przychodów.
Ale czym jest firma SEO? Czym zajmuje się ekspert SEO? Jak znaleźć właściwą formę do pozycjonowania witryny? Czytaj dalej aby się dowiedzieć!

Pozycjonowanie firmy

Pozycjonowanie firmy definicja

Pozycjonowanie firmy to sposób, w jaki pozycjonuje się ona na rynku. Jest to strategiczna decyzja podjęta przez firmę, aby pozycjonować swoje produkty lub usługi w sposób, który odróżnia je od konkurencji.

Pozycjonowanie marki definicja

Pozycjonowanie marki to proces polegający na określeniu, w jaki sposób marka powinna być pozycjonowana w umysłach konsumentów.

Pozycjonowanie stron internetowych

Każda firma SEO jest wyjątkowa, ale wartościowe firmy mają podobny cel — pomóc w rozwoju Twojego biznesu. Ostatecznie zadaniem firmy od pozycjonowania jest współpraca z Tobą w celu pozyskiwania potencjalnych klientów, połączeń telefonicznych, wizyt w sklepie, zakupów i nie tylko, dzięki wyszukiwarce.
Podobnie jak zatrudniasz księgowego, który pomaga usprawnić i ulepszać rozliczenia, lub zatrudniasz firmę sprzątającą, która co tydzień sprząta biuro, partnerstwo z firmą SEO oznacza, że ​​łączysz się z firmą, której celem jest poprawa Twojej widoczności w wyszukiwarkach.
Krótko mówiąc, definicja pozycjonowania firmy to usługa przedsiębiorstwa, które współpracuje z firmami takimi jak Twoja, aby zwiększyć Twoją widoczność w wyszukiwarkach. Większa widoczność w wyszukiwarkach oznacza większy ruch przychodzący do Twojej witryny, a ostatecznie więcej potencjalnych klientów, połączeń telefonicznych i sprzedaży.

Co powinno obejmować pozycjonowanie firmy w google?

Podział działań, nad którymi pracuje firma SEO, może być trudny.
Każda firma (czy to wykonująca pozycjonowanie lokalne, czy agencja e-commerce SEO) działa inaczej, a każda kampania jest wyjątkowa, więc w grę wchodzi wiele zmiennych.
To powiedziawszy, wiele taktyk jest podobnych w różnych firmach i kampaniach, więc przygotowaliśmy przegląd określający, co robi firma SEO i kluczowe pytania, które należy zadać:Zbadaj i przeanalizuj swoją stronę internetową i rynek docelowy
  Jak dobrze działa obecnie Twoja witryna?  Co sprawdza się u konkurencji w Twojej branży?  Jakich słów kluczowych wyszukuje Twoja grupa docelowa?  Jakich rozsądnych wyników można się spodziewać, biorąc pod uwagę budżet SEO?
Wprowadź zmiany SEO na stronie

  •   Czy tytuły stron i opisy meta są zoptymalizowane?
  •   Czy zawartość Twojej witryny jest przejrzysta, zwięzła i przyjazna dla SEO?
  •   Czy mówisz o swoich usługach i wartościach dodanych we właściwym języku?
  •   Czy strony są zoptymalizowane pod kątem odpowiednich słów kluczowych i motywów?

Wprowadź zmiany SEO poza stroną

  •   Czy Twoja witryna zdobywa linki i wzmianki w sieci?
  •   Czy konfiguracja Twojego serwera działa poprawnie?
  •   Jak szybka jest Twoja strona internetowa?
  •   Czy Twoja witryna jest bezpieczna i zapewnia dobry UX?

Zapewnij przejrzystą komunikację i częste aktualizacje

  •   Jak często będziesz otrzymywać raporty SEO?
  •   Co zawierają raporty SEO?
  •   Jakie są uzgodnione cele kampanii?
  •   W jaki sposób Twoja firma od pozycjonowania regularnie śledzi zmiany w biznesie?

Tworzenie treści lub bezpośrednia praca z kimś

  •   Jakie są istniejące możliwości dotyczące zawartości Twojej witryny?
  •   Jaki rodzaj treści najlepiej sprawdza się na Twoim rynku docelowym?
  •   Jak możemy zapewnić, że treść jest przyjazna dla SEO?
  •   Czy treść witryny zawiera silne wezwania do działania?

Przeprowadzaj eksperymenty i testy

  •   Jak możemy wykorzystać dane do podejmowania decyzji?
  •   Jakie obszary witryny możemy przetestować w testach A/B?
  •   Jakie kluczowe wyrażenia skłaniają odwiedzających do działania?
  •   Jakie są nowe/nadchodzące obszary możliwości?

Te sześć obszarów zapewnia przegląd kluczowych punktów dla wielu firm SEO oraz kilka pytań, które powinieneś regularnie omawiać ze swoją agencją SEM.
Chociaż powyższe kilka kluczowych punktów jest pomocnych, żadnej kampanii nie można sprowadzić do prostej listy — a skuteczne kampanie SEO wymagają ciągłej optymalizacji, aby uzyskać najlepsze wyniki.
Zawsze możesz przechwycić większy ruch i zwiększyć potencjał konwersji istniejącego ruchu w witrynie.
Dobre pozycjonowanie firmy w google będzie miało silny proces dla zwiększenia obrazu jaki wyszukiwarka google daje wobec treści na stronie, który pozwala na ciągłe testowanie, dostosowywanie i ulepszanie strategii kampanii i Twojej witryny.
Nasze doświadczenie pokazuje, że większość firm zmienia wygląd swoich witryn internetowych średnio co trzy do czterech lat, więc przeglądaj strony w swojej witrynie jak żywy organizm, czy są wciąż aktualne i zgodne z najnowszymi standardami SXO (ux ui design).
Wzorce wyszukiwania w Twojej branży stale się zmieniają, a Twoje pozycjonowanie firmy musi pozostać tak elastyczne, jak to tylko możliwe. Pamiętaj, aby znaleźć firmę od pozycjonowania, która może działać tak szybko, jak Twoja firma.

Pozycjonowanie stron www korzyści

Jeśli myślisz o nawiązaniu współpracy z firmą SEO, to znaczy że już wiesz o oczywistych korzyściach — bardziej kwalifikowany ruch w witrynie, potencjalni klienci i przychody, a także kompleksowa strategia analizy witryny w celu śledzenia i dostosowywania działań marketingowych w razie potrzeby. Chociaż są to kluczowe, nadrzędne korzyści, istnieje wiele innych wymiernych korzyści płynących z pracy z firmą SEO.
W ciągu ostatnich kilku dekad pracowaliśmy nad kampaniami SEO w setkach różnych branż i zauważyliśmy wiele podobieństw w naszej bazie klientów z nieoczekiwanymi korzyściami płynącymi z naszego partnerstwa.

Jak działa strategia pozycjonowania firmy w intrrnecie?

Każda firma SEO jest wyjątkowa, ale wartościowe firmy mają podobny cel: pomóc w rozwoju Twojego biznesu. Ostatecznie zadaniem firmy SEO jest współpraca z Tobą w celu pozyskiwania potencjalnych klientów, połączeń telefonicznych, wizyt w sklepie, zakupów i nie tylko dzięki wyszukiwarce.
Podobnie jak zatrudniasz księgowego, lub zatrudniasz firmę sprzątającą, która co tydzień sprząta biuro, partnerstwo z firmą od SEO oznacza, że ​​łączysz się z organizacją, której celem jest poprawa Twojej widoczności w wyszukiwarkach.
Załóżmy, że prowadzisz firmę zajmującą się hydrauliką w Warszawie. Jesteś ekspertem we wszystkich rzeczach z tej branży. Spędzasz dni rozmawiając o funkcjonalności, wykończeniach, okuciach i nie tylko.
Chcesz zdobyć więcej potencjalnych klientów dla swojej firmy i słyszysz od obecnych że szukają wykonawcy w internecie. Czyli po prostu szukają jakiejś strony w google. Czyli kluczowa jest wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania. Bez tego nie zdobędziesz nowych zleceń i ruch na stronie będzie niski.
Poświęcenie czasu na naukę, wdrożenie i dostosowanie kampanii SEO nie jest dla Ciebie opcją. Znalazłeś więc godną zaufania i renomowaną firmę SEO, która pomoże Ci zarządzać Twoją obecnością w sieci w wyszukiwarkach.
Kilka miesięcy później Twoja witryna zacznie pojawiać się na górze wyników Google dla wyszukiwań takich jak „hydraulika w warszawie” i „hydraulik warszawa”. Narodziło się piękne partnerstwo! Jesteś bardziej zajęty niż kiedykolwiek dzięki leadom napływającym z wyszukiwarek.
Współpraca z wysokiej jakości agencją SEO zapewnia wiedzę niezbędną do generowania większej liczby transakcji na podstawie bezpłatnych wyników wyszukiwania. Miłym plusem współpracy z firmą od pozycjonowania w google jest to, że ruch pochodzący z bezpłatnych (organicznych) wyników wyszukiwania w Google ma tendencję do generowania bardzo wysokiej jakości potencjalnych klientów.
Piękno SEO polega na tym, że Twoje działania marketingowe pozwalają zainteresowanym klientom znaleźć Cię w Internecie. Większość kanałów marketingowych wymaga od firm, aby wysłały swój przekaz do tysięcy klientów, mając nadzieję, że niewielki odsetek z nich będzie kwalifikowanymi potencjalnymi klientami.

SEO działa w przeciwnym kierunku: ułatwiasz ludziom wyszukiwanie i znajdowanie Twojej firmy podczas wyszukiwania w Internecie. Z natury potencjalni klienci, których zdobywasz na bezpłatnych wynikach wyszukiwania, mają własne kwalifikacje. Oznacza to, że szukają Cię osoby, które są już zainteresowane Twoim produktem lub usługą.

Agencja SEO i marketing

Jeśli nigdy nie współpracowałeś z firmą SEO, naturalne jest zastanawianie się, jak to jest pracować z taką firmą. Czego powinien oczekiwać Twój biznes i zespół? Na przykład, jak często agencja będzie wymagać Twojej opinii — lub co Twój zespół musi zapewnić, aby rozpocząć?
Pracując z firmą od pozycjonowania, taką jak UniqueSEO, możesz spodziewać się następujących rzeczy:
1. Spotkanie inauguracyjne
Po nawiązaniu współpracy z nami możesz spodziewać się wprowadzenia lub spotkania inauguracyjnego z zespołem strategów SEO. Chociaż proces ten różni się w zależności od firmy SEO, dzięki UniqueSEO jest to płynny krok.Omawiamy proces pozycjonowania w google i współpracujesz z dedykowanym menedżerem konta, co zapewnia, że ​​zawsze pracujesz ze znajomą twarzą nad swoją strategią SEO. Jako jedno z Najlepszych Miejsc Pracy utrzymujemy niski wskaźnik rotacji pracowników, co zapewnia Twojemu zespołowi spójne doświadczenie i partnera. Po prostu nasza oferta na pozycjonowanie jest świetna!
Twojemu zespołowi to spotkanie inauguracyjne umożliwia:

  •   Podzielenie się celami marketingowymi swojej firmy
  •   Podkreślisz ważne informacje o swojej firmie, produktach, marce i nie tylko
  •   Dowiedz się o kolejnych krokach w Twojej strategii pozycjonowania jeśli masz sklep internetowy e-commerce albo usługi
  •   Poznasz swojego dedykowanego menedżera konta

Przygotuj się na spotkanie inauguracyjne, przygotowując listę pytań, które możesz zadać swojemu menedżerowi konta. Jeśli chcesz, możesz również opracować listę niezbędnych materiałów firmowych, takich jak wytyczne dotyczące marki, aby specjalista seo szybciej wybrał strategię.
2. Podsumowanie audytu i strategii
Kolejna normalna część pracy z firmą SEO? Wyniki audytu SEO oraz strategia SEO. Chociaż Twój menedżer konta może omawiać każdy z tych tematów podczas osobnych rozmów telefonicznych lub spotkań, dostarcza Twojemu zespołowi cenny plan działania.

Dyskusje te to także doskonały czas na zadawanie pytań — a to kolejna część tego, co robią firmy od pozycjonowania w google, edukują swoich klientów. Przynajmniej powinni. Dlatego chcesz współpracować z agencją SEO, taką jak UniqueSEO, która ceni udostępnianie informacji.
Kiedy rozmawiasz z dedykowanym menedżerem konta, zachęcamy do zadawania pytań. Niezależnie od tego, czy nie masz pewności co do słowa, strategii lub decyzji, nasz nagradzany zespół z przyjemnością wyjaśni. Wykorzystaj swoje pytania do audytu i strategii na swoją korzyść i pytaj o wszystko.
3. Rutynowe raporty
Po spotkaniu z dedykowanym menedżerem konta oraz sprawdzeniu i zatwierdzeniu strategii SEO, zaplanuj z nim rutynowe kontrole. W zależności od strategii i pakietu usług możesz rozmawiać z menedżerem konta jak działa algorytm google co tydzień lub co miesiąc.
W większości przypadków Twój zespół powinien zarezerwować jedną godzinę na te odprawy.
W ten sposób będziesz mieć mnóstwo czasu na zadawanie pytań, przeglądanie danych i czatowanie.
Oprócz tych spotkań, Twoja firma może bez użycia rąk zacząć pozycjonowanie firmy w internecie. Jednak w niektórych przypadkach Twój menedżer konta może wymagać Twojego wkładu, zatwierdzenia lub pomocy w rozwijaniu Twojej strategii.
Na przykład, jeśli Twoja firma woli przesyłać lub dodawać treści do swojej witryny — w przeciwieństwie do agencji SEO — musisz odgrywać bardziej aktywną rolę w swojej strategii. Zmaksymalizuj wyniki swojego planu, decydując na wczesnym etapie, jaką rolę chcesz mieć.

W zależności od Twojej firmy SEO możesz również monitorować bezpośrednie wyniki swojego SEO. Na przykład UniqueSEO zapewnia wszystkim swoim klientom dostęp do google search console i google analytics które dla Ciebie zakładamy.
Dzięki temu możesz śledzić skuteczność i efekt pozycjonowania. Na przykład patrzysz jak zmienia się pozycja w google i kliknięcia. To przydatne narzędzie nie tylko dla Twojego zespołu, ale także dla decydentów Twojej firmy. Dodatkowo stanowi cenne wskazówki jak planować content marketing pod to aby robot google doceniał nasze działania seo.

Jak to jest pracować z firmą która zapewnia skuteczne pozycjonowanie stron pod algorytm google?

Jeśli nigdy nie współpracowałeś z firmą od pozycjonowania, naturalne jest zastanawianie się, jak to jest pracować z taką firmą. Czego powinien oczekiwać Twój biznes i zespół? Na przykład, jak często agencja seo będzie wymagać Twojej opinii — lub co Twój zespół musi zapewnić, aby rozpocząć?

Kiedy powinieneś zatrudnić firmę SEO aby mieć jak najlepszy efekt pozycjonowania

Bez względu na wielkość Twojej firmy ważne jest, aby rozpoznać, kiedy musisz zatrudnić agencję SEO. Chociaż powody współpracy z firmą SEO mogą być różne, właściwa agencja może mieć ogromny wpływ na wyniki finansowe.
Oto kilka powodów, dla których warto zatrudnić firmę SEO:

  •   Rozwijasz swoją firmę w konkurencyjnej lub niszowej branży
  •   Wesprzyj swoją ostatnią ekspansję lub wprowadzenie produktu
  •   Zwiększ swoje przychody, sprzedaż i współczynniki konwersji
  •   Popraw swój ranking, aby uzyskać wartościowe wyniki wyszukiwania

Kiedy powinieneś zatrudnić firmę SEO?

  •   Gdy Twoja firma nie ma odpowiedniej wiedzy
  •   Kiedy Twój zespół nie ma czasu
  •   Gdy Twoja firma nie widzi wyników

W przypadku wielu firm bardziej opłacalne jest wynajęcie agencji SEO. W zależności od branży, a także lokalizacji, zbudowanie zespołu marketerów cyfrowych może okazać się trudne i kosztowne. Dzięki firmie SEO zyskujesz bezpośredni dostęp do doświadczonego zespołu, ale bez dodatkowych kosztów wewnętrznych.

Audyt SEO i proces pozycjonowania

zawsze zaczynamy od badania Twojej pozycji i konkurencji. Jest to bardzo ważny etap bo dzięki temu potrafimy oszacować jak mocne lub łatwe do zdobycia są poszczególne frazy. Pozycjonowanie stron w google to zbiór konkretnych działań, które wiemy jak wykonać.

3 wskazówki, jak znaleźć najlepszą firmę SEO

Teraz, gdy już wiesz, czym zajmuje się firma SEO, jak podejść do badania i wyboru najlepszej firmy SEO?Dobre wieści! Zrobiłeś już kluczowy pierwszy krok: zapoznałeś się z pozycjonowanie stron w internecie.
Zachęcamy do skorzystania z niektórych z powyższych pytań we wczesnych rozmowach z potencjalnymi partnerami.
Weryfikacja działalności SEO może być bardzo trudne, jeśli niewiele wiesz o tym, co robić. Posiadanie nawet odrobiny wiedzy na temat SEO może pomóc Ci zadać dobre pytania i dać wyobrażenie o tym, czego szukać w firmie SEO.
Oto kilka innych kluczowych wskazówek podczas badania firm:

  •   Poszukaj firm z dużym doświadczeniem: spytaj się o wyniki klientów i zbadaj widoczność strony agencji. Jeśli jest niska to skoro nie potrafią zadbać o swoje własne pozycjonowanie firmy w google to Tobie też nie pomogą.
  •   Poszukaj firm z doświadczeniem w Twojej branży: Czy pracowały już wcześniej z podobnymi stronami internetowymi? Jakie wyniki udało im się osiągnąć? Czy znają się na kluczowych wskaźnikach efektywności i informacjach branżowych?
  •   Poszukaj firm, które są zgodne z celami Twojej kampanii: Jasno i stanowczo określaj, jakie cele biznesowe masz dla swojej kampanii i na jakie słowa kluczowe interesuje Ciebie pozycja strony. Jest to bardzo pomocne dla dobrej widoczności strony w wyszukiwarce i może opracować strategię, która Cię tam zaprowadzi. Chcesz więcej leadów ze swojej witryny? Znajdź firmę taką jak UniqueSEO, która specjalizuje się w generowaniu leadów poprzez pozycjonowanie firmy w google.

Strategia pozycjonowania firmy

Chcesz zobaczyć, co firma SEO może dla Ciebie zrobić?
Znalezienie odpowiedniej firmy od pozycjonowania dla Twojego biznesu, która jest odpowiednio nastawiona do strategii, może zmienić trajektorię Twojej firmy.
Wyszukiwanie organiczne to potężny kanał marketingowy, który stale się rozwija. Wiedza o tym, czym zajmuje się firma SEO i jak znaleźć idealną dla swojej firmy, ma kluczowe znaczenie w dzisiejszym szybko zmieniającym się krajobrazie reklamowym. Pozycjonowanie w Google Moja Firma? Zapomnij o google moja firma bo GMB i inne tego typu strategie przestają działać. W dodatku mamy olbrzymie doświadczenie jeszcze w google ads, facebook, linkedin tik tok i kilku innych platformach.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak usługa pozycjonowania Twojej firmy może wpasować się w marketing mix, skontaktuj się z nami online.Każde z działań jeśli jest przemyślane może mieć wpływ na pozycjonowanie naszej strony. Więc zadbaj o wizerunek firmy i swojej marki, bo my wiemy co google bierze pod uwagę.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie, pozycjonowanie, SEO i całą strategię internet marketing. Nie czekaj, dołącz do nas!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)