Dla Nas Klient jest zawsze na pierwszym miejscu. Dbamy o jasną komunikację i stawiamy Twój biznes w centrum.
Pomogliśmy setkom firm, a większość naszych klientów współpracuje z nami już kilka lat.
W dodatku, dostarczamy Wam TYSIĄCE klientów co miesiąc, oto przykład jednego z naszych partnerów z którym pracujemy już kilka lat:
Oto niektóre opinie o UniqueSEO:
Izabella Łatak, Kierownik Działu Obsługi Władz Spółki w firmie Wroclaw Research Centre EIT+ ltd. oraz Uniwersytet Wrocławski:
Marcin Kaczmarek, współzałożyciel kancelarii, kancelarianik.pl
Dariusz Kwakszys, IT Project Manager w Gannet Spółka Akcyjna
Katarzyna Biel, Dyrektor biura rachunkowego, biuro.perfect-plus.pl
Branża OZE (pompy ciepła, fotowoltaika, magazyny energii):
Przemysław Wieczorek, rolety Warszawa:
Nasi klienci sami bardzo często polecają nas w social media:
ZAUFALI NAM NAJLEPSI

Dlaczego nasza agencja marketingowa UniqueSEO ma dobre opinie?
Agencja marketingowa może mieć dobre opinie ze względu na kilka czynników. Przede wszystkim, agencja musi mieć skuteczne i innowacyjne podejście do marketingu, które przynosi pozytywne wyniki dla klientów. Współpraca z agencją powinna być przejrzysta i skuteczna, z dobrym planowaniem i wykonywaniem działań marketingowych. Komunikacja z klientem powinna być proaktywna i regularna, z elastycznym podejściem do zmieniających się potrzeb i celów klienta. Ważne jest również, aby agencja była kreatywna i proponowała nowatorskie rozwiązania, które przyniosą wartość dla biznesu klienta. Ostatecznie, zadowolenie klienta i jego rekomendacje mogą mieć duży wpływ na opinię o agencji marketingowej.
FAQ -najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi.
Co was odróżnia?
Nasze podejście do marketingu to performance branding. Łączymy dwie najlepsze dziedziny, czyli:
-performance marketing i direct response, czyli orientacja na wyniki (CPL, CPS, LTV i inne metryki, abyś sprzedawał dużo i tanim kosztem)
-branding, budowanie marki, ułatwia to kupowanie ludziom od Ciebie i kreuje na numer 1 w branży.Dlaczego właśnie tak?
Od momentu wprowadzenia ograniczeń z powodu prywatności i śledzenia w internecie za pomocą plików cookies, systemy reklamowe jak m.in. Google czy Facebook mają problemy z dokładnym raportowaniem wyników i kierowaniem reklam.
Czyli aspekt nastawiony na „czysty wynik” nie działa tak dobrze jak kiedyś. Z tego powodu trzeba dodać jeszcze element brandingu, tak aby ludzie Ciebie kojarzyli od razu kiedy chcą kupić produkt z Twojej branży i zamiast kupować ponownie bo zobaczyli Twoją reklamę to zależy nam żeby Ciebie pamiętali i od razu wpisywali adres Twojego sklepu w przeglądarkę.
Czy wymagana jest umowa?
Tak, zawsze pracujemy z umową i fakturami. Wszystko jest legalne i transparentne w 100%
Czy dajecie gwarancję?
Gwarantujemy, że jeśli nie zmienisz swojego podejścia do marketingu i sprzedaży to będziesz osiągał takie same wyniki jak do tej pory, czyli będziesz niezadowolony, a nawet z czasem będzie gorzej.
Dlaczego?Ponieważ Twoja konkurencja się rozwija, więc będzie wcześniej czy później przejmować Twoich klientów.
Drugi aspekt, to nie możemy gwarantować zachowania konsumentów.
Jeśli po prostu będziesz mieć gorszy produkt od konkurencji, albo słabszych sprzedawców to nawet najlepsze reklamy nie załatwią kwestii jakości tego co oferujesz.
Twoim zadaniem jest posiadanie lepszych produktów/usług niż konkurencja.
Czy pracujecie za % od obrotu, zysku itp?
Nie. I tak samo zapewne Ty. Jeśli masz sklep z ubraniami to klienci nie płacą Tobie części kwoty podczas zakupu, a dopiero później jak stwierdzą, że Twoje ubrania są wygodne. Tak samo kiedy jesteś w sklepie, nie płacisz za coca-colę części kwoty i reszty nie dopłacasz jak uznasz, że Tobie smakowała. Czy jeśli oferujesz usługi, dajmy na to leasing. Masz jasno określone warunki z banku jakie oferujesz klientom. Nie jest możliwe płacenie niższej raty, a później ewentualne dopłacanie dla banku jeśli leasingowanym samochodem jeździ się wygodnie.
Mam nadzieję, że rozumiesz już te przykłady.
W dodatku jeśli chciałbyś, abyśmy tak pracowali to trzeba nas dopisać do spółki, sporządzić umowę u notariusza i co miesiąc nasz pracownik musi weryfikować z Twoją księgową faktyczne przychody. To są dodatkowe koszty i w efekcie nie opłaca się dla żadnej ze stron. A „na gębę” za jakiś % nie działamy.
Zawsze umowa i zgodnie z prawem.
Jaki budżet sugerujecie?
Jeśli jesteś poważną firmą to masz określony miesięczny % przychodów, który przeznaczasz na marketing. Tak samo jak koszty na kredyty, leasingi, wypłaty pracowników, magazynowanie, licencje i inne.
To nie jest „zgaduj zgadula”. Więc jeśli podczas konsultacji zapytamy Ciebie w jakich ramach budżetowych działamy, to nam po prostu powiedz. Chcemy wybrać jak najlepszy dla Ciebie plan na rozwój.
Jak jedziesz na stację benzynową i Pan, który nalewa paliwo pyta się „za ile zatankować” to nie mówisz „Pan się na tym zna, powinien Pan wiedzieć”. Wszystko zależy dokąd chcesz dojechać autem (tj. jaki masz plan na rozwój firmy) i ile masz w portfelu na paliwo (tj. jaki masz budżet marketingowy).
Jak idziesz do restauracji i chcesz coś zjeść to nie mówisz do kelnera „powinieneś wiedzieć na co mam ochotę bo się na tym znasz”.
Mam nadzieję, że rozumiesz już te przykłady. Więc bądź z nami szczery.
To dla Twojego dobra.