Google SEO, optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce

Pozycjonowanie oferta
Pozycjonowanie oferta SEO (Twoja strona www wysoko w wynikach wyszukiwania + cennik)
6 grudnia, 2021
Kampania SEM
Kampania SEM (search engine marketing), czyli widoczność i marketing w wyszukiwarkach
7 grudnia, 2021
google seo
google seo

Witamy w Przewodniku Google SEO, Twoim kompletnym, kompleksowym przewodniku po pozycjonowaniu w wyszukiwarce Google.W skrócie ogólnie, co to jest SEO? SEO odnosi się do optymalizacji pod kątem wyszukiwarek lub procesu optymalizacji strony internetowej w celu ułatwienia jej znalezienia w wyszukiwarkach takich jak Google.
Jak więc zoptymalizować zawartość witryny pod kątem SEO? Niech sukces wyznacza kierunek!

Co to jest google seo

Google SEO to usługa polegająca na optymalizacji strony internetowej pod kątem wyszukiwarki Google. Polega ona na zmianie url podstron domeny, opisów i tekstów na stronie, a także dodaniu odpowiednich linków do innych stron internetowych.

Co to jest optymalizacja pod kątem wyszukiwarek?

Search Engine Optimization (SEO) to praktyka ciągłej optymalizacji witryny pod kątem wyższych pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania, z naciskiem na popularne wyszukiwarki, takiej jak Google, Bing, Yandex i inne.
To powiedziawszy: SEO to nie tylko optymalizacja witryny.
W rzeczywistości SEO może i powinno obejmować inne dyscypliny marketingu internetowego, w tym:

  • Marketing treści
  • Public relations
  • Branding
  • Optymalizacja współczynnika konwersji
  • Kodowanie i tworzenie stron internetowych
  • Projekt treści
  • Doświadczenie użytkownika (UX)
  • Dużo więcej

Krótko mówiąc, witryny, które działają najlepiej w Google, są nie tylko dobre w SEO. Ogólnie są dobrzy w marketingu cyfrowym.

Podstawy SEO Google: badanie słów kluczowych

Najlepiej jest przeprowadzić badanie słów kluczowych przed rozpoczęciem pisania treści. Dzięki temu dowiesz się, na których słowach kluczowych skoncentrować się w publikacji. Najlepiej używać kombinacji szerokich i długich słów kluczowych (long tail keywords).

Po zakończeniu badania słów kluczowych Google SEO i uzyskaniu listy słów kluczowych Google SEO, na które chcesz kierować ruch, czas w końcu napisać artykuł! Twoje słowa kluczowe SEO muszą pojawiać się w Twoich treściach – po prostu nie przesadzaj, bo Twoje treści będą wyglądać na spamerskie.

Teraz, gdy masz już listę słów kluczowych, których Twój docelowy klient wyszukuje w Google, nadszedł czas na napisanie treści. Na szczęście dzięki przeprowadzonym właśnie badaniom słów kluczowych ten krok powinien być całkiem prosty. Wszystko, co musisz zrobić, to napisać fragment bardzo wysokiej jakości treści dla każdego słowa kluczowego na swojej liście.

Umieść najcenniejsze słowa kluczowe w:

  • Treści tekstu. Logiczne, prawda? Pamiętaj, aby nie używać w kółko tych samych słów kluczowych. Dodaj modyfikatory (np. „najlepsze”, „ciekawe”) i słowa z długiego ogona.
  • Tytuł. Posiadanie słowa kluczowego w tytule poprawi Twój CTR z SERP.
  • Podtytuły. Podtytuły/nagłówki H2 to cenne miejsca na słowa kluczowe Google SEO.

Twoja praca jeszcze się nie skończyła! Nie zapomnij dodać słów kluczowych Google SEO do:

  • Tytuł meta: tytuł meta pojawia się w wynikach wyszukiwania. Użyj tutaj solidnego słowa kluczowego.
  • Meta opis: ten opis pojawia się pod Twoim linkiem w Google. Napisz wciągający opis meta, który zawiera odpowiednie słowa kluczowe, aby zwiększyć współczynnik klikalności.
  • Nazwy plików graficznych / atrybuty ALT: Przede wszystkim dołącz zdjęcia do treści Google SEO! Zdjęcia są atrakcyjne i atrakcyjne dla czytelników, a Google też je lubi. Użyj słowa kluczowego w nazwach plików (np. widocznosc-strony-w-wyszukiwarce-seo.jpg). Użyj również atrybutu ALT, aby poinformować wyszukiwarki i użytkowników, jakie zdjęcie zawiera słowo kluczowe.
  • Tekst kotwicy, anchor text: linkuj do nowej strony z kilku innych stron w witrynie, używając słowa kluczowego jako tekstu zakotwiczenia. Ułatwia to robotom Google znalezienie i uszeregowanie Twojej strony.

Przewodnik Google SEO dotyczący budowania linków i promocji treści

Zwiększ widoczność zoptymalizowanych treści, udostępniając je w sieciach społecznościowych i tworząc linki do swoich treści. Pamiętaj, aby tworzyć linki wewnętrzne i zewnętrzne z witryn zewnętrznych. Działania te określa się mianem „SEO poza stroną”.
Nowoczesny link building uwzględnia podstawy semantyki oraz znaczenie sygnałów spoza strony dla autorytetu / siły marki strony internetowej. W pierwszym kroku zewnętrzne linki do witryny pomagają Google zidentyfikować podmiot stojący za domeną (EAT). Oczywiście warto dodać linki zwrotne z własnych profili firmowych, np. w sieciach społecznościowych, wpisy w katalogach internetowych, katalogach firm (to takie old schoolowe metody)… mogą być wykorzystane do szybszego rozpoznawania domeny jako realnej firmy. Dzięki odpowiednim tekstom anchor i spójnym informacje o firmie zyskujesz zaufanie w oczach robota google.

Wyniki wyszukiwania

Na wyniki wyszukiwania w google seo ma wpływ wiele czynników. Od takich jak adres url po tematyczność jaką posiada nasz serwis. Wiele pomocnych informacji możemy znaleźć w google search console a do wyszukiwania fraz kluczowych bardzo dobrym narzędziem jest google keyword planer w google ads, czyli planer słów kluczowych. Oczywiście samych narzędzi jest masa, więc nie będziemy tutaj specjalnie wymieniać.

Jak działa algorytm google

Algorytm Google działa na zasadzie PageRank. PageRank jest miarą ważności strony internetowej, która opiera się na liczbie i jakości linków prowadzących do tej strony. W ostatnich latach został oficjalnie wycofany ale wiemy że google sprawdza tzw. dalekość od seed’a, czyli od głównych stron w internecie.

Audyt seo

Wszelkie działania rozpoczynamy od audytu seo w google, aby aby zidentyfikować najlepsze słowa kluczowe dla Twojej strony internetowej. Działa to tak samo jeśli masz sklep internetowy i działasz w e-commerce. Dla nas liczy się to aby potencjalny klient zawsze trafiał do Ciebie. Więc dodatkowo wspieramy nasze działania ścisłą analityką za pomocą google analytics. Staramy się jak najprężniej dla Ciebie zdominować wyniki wyszukiwania google i wyświetlać się w miarę jak najczęściej zainteresowanym użytkownikom.

Pozycjonowanie stron internetowych

Jeśli chcesz umieszczać swoją firmę wśród najlepszych w Twojej branży to musisz dbać aby Twoja strona www była widoczna równie często jak oni. Dlatego dbamy aby nasza strategia SEO za pomocą niższego budżetu osiągał zawrotne wyniki. Podążamy za wszystkimi najnowszymi trendami w marketingu online, a to wszystko aby u naszych klientów każda pozycja w wynikach wyszukiwania przynosiła nowych kupujących. Dlatego jako agencja seo w google osiągamy tak dobre rezultaty. Bez znaczenia czy interesuje Ciebie pozycjonowanie sklepu internetowego, czy masz firmę usługową i po prostu chcesz zwiększyć ruch na stronie.

Skuteczne pozycjonowanie stron w wynikach wyszukiwania

Skuteczne pozycjonowanie stron w wynikach wyszukiwania w google to klucz do sukcesu. Pierwsza strona wyników wyszukiwania google jest najważniejszą stroną dla każdej witryny, ponieważ ma największą szansę na kliknięcie. Dbamy aby roboty wyszukiwarki automatycznie zwiększały widoczność strony, wizytówki google czy sklepu internetowego. Z pośród czynników rankingowych google wybieramy pod działania związane seo te które za pomocą Twojego budżetu, dadzą BOOST Twojej witrynie.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie, pozycjonowanie, SEO i całą strategię internet marketing. Nie czekaj, dołącz do nas!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)